Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Суми, вул. Харківська, 32
Адреса:
Суми, вул. Харківська, 32
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (каса: 08:30-16:15, перерва: 12:30-13:30), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
andriidiachenko
9 серпня 2022, 18:22
Доброго дня. Маю рахунок підприємця у вашому банку, моя робота пов’зяна з рекламою через світові рекламні платформи, в даному випадку Facebook. 21 липня НБУ встановив ЩОМІСЯЧНИЙ ліміт на розрахунки за кордоном у розмірі 100 000 грн. У період з 21.07.2022−31.07.2022 цей ліміт було мною вичерпано, сплачував рекламні послуги з картки «Ключ до рахунку». Судячи з постанови НБУ, він повинен був оновитися 1.08.2022, але цього не відбулося. Але в той же час ліміт на картках фіз особи оновився. До 21.07.2022 р я сплачував рекламні послуги саме з карток фіз особи, також вичерпав ліміт у період 21.07−31.07.2022р., ліміт оновився. Також хочу відзначити що ліміт (у розмірі 30 000 грн) на купівлю валюти для фіз осіб оновився 1.08.2022р як і повинен був. Виникає запитання, на яких підставах банк не оновив ліміт 1.08.2022 на рахунку ФОП? Спілкувався з підтримкою, вони не знають чому саме так виходить, і просто кажуть що такі правила, «постанова НБУ». Які правила? Де вони прописані? Цитую постанову НБУ «установлено щомісячний ліміт на розрахунки за кордоном із використанням гривневих платіжних карток у розмірі 100 тис. грн (в еквіваленті) з усіх рахунків клієнта в банку, відкритих у національній валюті. Це обмеження не відчує переважна більшість громадян, які перебувають за кордоном». На запитання коли саме обмеження оновляться — оператор не має відповіді.
Коментарі (4)
Ответ банка
9 серпня 2022, 18:48
Добрий вечір!
Ваше питання вже в роботі у наших профільних фахівців. По результату перевірки вам зателефонує наш співробітник.
Ваше питання вже в роботі у наших профільних фахівців. По результату перевірки вам зателефонує наш співробітник.
Я обожаю Приват Банк, обслуживание в отделениях города Сумы и все функции которыми можно пользоваться в Приват 24. И мне наплевать, что звиздят на этот банк.
Коментарі (27)
Ответ банка
15 лютого 2019, 20:08
Добрый вечер!
Благодарим вас за то, что нашли время и оставили отзыв. Мы стараемся обеспечить максимально удобный сервис, с помощью которого наши Клиенты смогут комфортно чувствовать себя в любой ситуации. Довольный Клиент – это показатель нашей работы, и мы рады видеть, что затрачиваемые нами усилия дают свои плоды.
С уважением, ПриватБанк!
Благодарим вас за то, что нашли время и оставили отзыв. Мы стараемся обеспечить максимально удобный сервис, с помощью которого наши Клиенты смогут комфортно чувствовать себя в любой ситуации. Довольный Клиент – это показатель нашей работы, и мы рады видеть, что затрачиваемые нами усилия дают свои плоды.
С уважением, ПриватБанк!
Отличный банк как для физ/лиц так и для бизнеса на сегодня лучший банк в Украине.Все познается в сравнении, количество банкоматов, компететные работники, быстрые переводы и много другого позитивного.
Коментарі (4)
14 листопада мені на Приват24 прийшло повідомлення про те, що моя посилка вже прийшла у відділення(м.Суми, вул.Харківська 32). Я на наступний день пришла щоб отримати посилку, але ніде не відображалось про те, що в мене є посилка. Написавши в онлайн допомогу вони сказали мені що склали заявку, яку буде розглянуто через 1-2 дні. Що розглядати??? Мені ця посилка потрібна саме зараз!!! Навряд чи я ще раз буду користуватися послугами приватбанку!!!
Коментарі (2)
Ответ банка
16 листопада 2017, 12:49
Шановна Ангеліно!
Приносимо свої вибачення за можливі незручності.
Рішенням Вашого питання займаються наші фахівці, як тільки буде рішення, ми відразу ж Вас проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Приносимо свої вибачення за можливі незручності.
Рішенням Вашого питання займаються наші фахівці, як тільки буде рішення, ми відразу ж Вас проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Приват очередной раз подвёл. Сервис просто ужас!
Сегодня столкнулся с ситуацией которая поставила меня, мягко говоря, в не удобное проложение.
Заказали с друзьями, через интернет, подарок на день рождения, доставка новой почтой в почтомат (зона самообслуживания 24/7). Прихожу в отделение, провожу картой, магнитный замок открывается, но… Дверь закрыта на ключ. Попасть не могу к почтомату. Звоню оператору, решения нет (составили заявку), прошу соединить с супервайзером — отказ… Кто закрыл дверь на ключ и по какой причине, не понятно.
Заказывая доставку в почтомат я переплачиваю за аренду ячейки для того чтобы получить сервис в удобное для меня время. Не понимаю, почему из-за какого-то недалёкого сотрудника банка мы сегодня должны всей компанией краснеть, придя на день рождения без подарка?
Коментарі (3)
Сегодня столкнулся с ситуацией которая поставила меня, мягко говоря, в не удобное проложение.
Заказали с друзьями, через интернет, подарок на день рождения, доставка новой почтой в почтомат (зона самообслуживания 24/7). Прихожу в отделение, провожу картой, магнитный замок открывается, но… Дверь закрыта на ключ. Попасть не могу к почтомату. Звоню оператору, решения нет (составили заявку), прошу соединить с супервайзером — отказ… Кто закрыл дверь на ключ и по какой причине, не понятно.
Заказывая доставку в почтомат я переплачиваю за аренду ячейки для того чтобы получить сервис в удобное для меня время. Не понимаю, почему из-за какого-то недалёкого сотрудника банка мы сегодня должны всей компанией краснеть, придя на день рождения без подарка?
Ответ банка
7 травня 2017, 13:18
Уважаемый Игорь!
Мы приносим свои извинения за доставленные неудобства.
Направьте, пожалуйста, на help@pb.ua детали вопроса и контактные данные, указав ссылку на отзыв, чтобы мы могли помочь Вам в его решении.
С уважением, ПриватБанк.
Мы приносим свои извинения за доставленные неудобства.
Направьте, пожалуйста, на help@pb.ua детали вопроса и контактные данные, указав ссылку на отзыв, чтобы мы могли помочь Вам в его решении.
С уважением, ПриватБанк.