Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Київ, вул. Олександра Мишуги, 9-А
Адреса:
Київ, вул. Олександра Мишуги, 9-А
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00 - 18:00, без перерви, Сб: 10:00-16:00, перерва каси: 13:00-13:30, Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
solomiiy
4 березня 2023, 16:03
Закінчився валютний депозит з попереднім придбанням валюти, замовила кошти у відділенні на вул. Мишуги 9А, у Києві. Але система дає змогу замовляти лише суму, кратну 100. На гарячій лінії порадили в касі запропонувати касиру суму до 100, щоб отримати всі кошти. Гаразд, так і зробила. Але касир повідомила, що може тільки продати мені цю валюту. Але це навіть не відсотки за депозит, я вже придбала цю валюту в банку три місяці тому за курсом, який мене влаштовував. Замовити до отримання ці кошти я не можу, без попереднього замовлення касир гроші мені не видасть. Що робити? Чому я, щоб отримати свої кошти, повинна шукати касира, який можливо погодиться видати мені мої гроші?
Написати коментар
Ответ банка
4 березня 2023, 18:32
Добрий вечір!
Перепрошуємо за можливі незручності.
Замовлення готівки проводиться на суму кратну 100. Однак замовлення готівки є лиш додатковою послугою і не означає, що без попереднього замовлення немає змоги отримати кошти в касі. Якщо на момент вашого звернення в касі буде наявна необхідна сума і номінали купюр то касир зможе видати кошти і без попереднього замовлення.
Перепрошуємо за можливі незручності.
Замовлення готівки проводиться на суму кратну 100. Однак замовлення готівки є лиш додатковою послугою і не означає, що без попереднього замовлення немає змоги отримати кошти в касі. Якщо на момент вашого звернення в касі буде наявна необхідна сума і номінали купюр то касир зможе видати кошти і без попереднього замовлення.
14 грудня о 10:30 годині у відділенні Приватбанку за адресою вул. Мишуги 9А, співробітниця яка обслуговує фізичних осіб (робоче місце зліва біля стіни), прийшла на робоче місце з значним запізненням та відмовилась обслуговувати матір, пенсіонера яка була першою в черзі (в цей час у неї стався напад гіпоглікемії, оскільки мати має цукровий діабет, про що вона повідомила співробітниці банку). На що співробтник відмовилась обслужити матір, попросила її відсісти та покликала спочатку особу яка була останньою в черзі молодого віку, а потім особу з середини черги, вдруге відмовившись обслужити матір з нападом гіпоклікемії. Мати двічі підходила та сідала в крісло для обслуговування за власною чергою, двічі співробітник банку піднімала її та відмовляла в обслуговуванні, обслуговуючи інших осіб можливо друзів чи своїх родичів. Нажаль ПІБ працівника мати не розгледіла, оскільки їй було дуже зле, проте у відділенні банку стоять відеокамери які фіксували данний інцидент (10:30 14 грудня), але служба безпеки банку навіть розбиратися не захотіла, та висловити догану працівнику за підрив довіри до банківської установи, відсутність клієнтоорієнтованості та моральних якостей які повинні бути у співробітників державного банку.
Відповідь яка надійшла від Приватбанку виглядає як насмішка — Під час карантину, право позачергового входу мають: всі особи з інвалідністю, вагітні жінки, клієнти з дітьми до 6 років.
Шановні співробітники приватбанку, може б Ваші недпрацівники спочатку цікавились чи є в людини інвалідність? Мати має інвалідність в зв’язку з цукровим діабетом, але жоден з співробітників не надав їй послуги першочергово, натомість лише знущались. Ви перш ніж писати стандартні відписки, для початку хоча б вибачення попросили за хамовите поводження ваших робітників. Карту привату закриваємо, пенсію мати бути отримувати в іншому банку з адекватним обслуговуванням
Коментарі (2)
Відповідь яка надійшла від Приватбанку виглядає як насмішка — Під час карантину, право позачергового входу мають: всі особи з інвалідністю, вагітні жінки, клієнти з дітьми до 6 років.
Шановні співробітники приватбанку, може б Ваші недпрацівники спочатку цікавились чи є в людини інвалідність? Мати має інвалідність в зв’язку з цукровим діабетом, але жоден з співробітників не надав їй послуги першочергово, натомість лише знущались. Ви перш ніж писати стандартні відписки, для початку хоча б вибачення попросили за хамовите поводження ваших робітників. Карту привату закриваємо, пенсію мати бути отримувати в іншому банку з адекватним обслуговуванням
Ответ банка
15 грудня 2021, 10:12
Доброго ранку!
Приносимо свої вибачення. Ми вже передали інформацію колегам для проведення перевірки за ситуацією. За результатом з клієнтом додатково зв'яжуться.
Приносимо свої вибачення. Ми вже передали інформацію колегам для проведення перевірки за ситуацією. За результатом з клієнтом додатково зв'яжуться.
Заканчивается срок действия моей карты ПриватБанка. Сегодня заехал в ближайшее отделение заказать новую карту. Ну, думаю, дело 5 минут. Подал заявку, через 2 недели забрал. А не тут-то было. Начали оформлять с менеджером, а тут сюрприз — говорит Вам отказано в одностороннем порядке в выпуске новой карты. Без объяснения причин.
Начал копать интернет и понял, что я далеко не первый такой. Видимо, дело в новом законе о финансовом мониторинге и механизмах оценки «рискованных операций».
Мое глубокое убеждение, подтвержденное Верховным Судом Украины — банк не может «просто так» отказать в обслуживании клиенту. Причем в моем случае, отказ не полный — мои старые карточки работают. Не заблокированы. Я могу пополнять, снимать деньги. Могу совершать платежи. Отказано только в выпуске новой карты. Это как вообще? Если я мегаредиска и неблагонадежный типа клиент — разрывайте договор, блокируйте карты и т. д. На это кишка тонка? Можно «по-тихому» отказать в обслуживании — просто не перевыпуская карты?
Право банка отказаться от сотрудничества с клиентом не является абсолютным, что подтверждается судебной практикой на уровне Верховного Суда.
По делам № 910/3245/19 и№ 910/507/20 Верховный Суд отметил, что банк как субъект первичного финансового мониторинга не является неограниченным в своем праве расторгнуть договор банковского счета по причине установления клиенту неприемлемо высокого риска. Для подтверждения правомерности своих действий банки должны предоставлять в суд свои программы управления комплаенс-риском финансового мониторинга, содержащие соответствующие критерии.
Горячая линия и операторы не говорят ничего нового. Вам отказано и все.
Чтож, прийдется, видимо, подавать в суд, чтоб получить объяснения таким действиям банка. Других путей не вижу.
Коментарі (6)
Начал копать интернет и понял, что я далеко не первый такой. Видимо, дело в новом законе о финансовом мониторинге и механизмах оценки «рискованных операций».
Мое глубокое убеждение, подтвержденное Верховным Судом Украины — банк не может «просто так» отказать в обслуживании клиенту. Причем в моем случае, отказ не полный — мои старые карточки работают. Не заблокированы. Я могу пополнять, снимать деньги. Могу совершать платежи. Отказано только в выпуске новой карты. Это как вообще? Если я мегаредиска и неблагонадежный типа клиент — разрывайте договор, блокируйте карты и т. д. На это кишка тонка? Можно «по-тихому» отказать в обслуживании — просто не перевыпуская карты?
Право банка отказаться от сотрудничества с клиентом не является абсолютным, что подтверждается судебной практикой на уровне Верховного Суда.
По делам № 910/3245/19 и№ 910/507/20 Верховный Суд отметил, что банк как субъект первичного финансового мониторинга не является неограниченным в своем праве расторгнуть договор банковского счета по причине установления клиенту неприемлемо высокого риска. Для подтверждения правомерности своих действий банки должны предоставлять в суд свои программы управления комплаенс-риском финансового мониторинга, содержащие соответствующие критерии.
Горячая линия и операторы не говорят ничего нового. Вам отказано и все.
Чтож, прийдется, видимо, подавать в суд, чтоб получить объяснения таким действиям банка. Других путей не вижу.
Ответ банка
6 жовтня 2021, 15:06
Добрий день!
Ваше питання вже в роботі, однак, на жаль, наш фахівець не може до вас додзвонитися. Просимо вас вийти на зв'язок, або уточнити ваш актуальний номер телефону приватним повідомленням.
Ваше питання вже в роботі, однак, на жаль, наш фахівець не може до вас додзвонитися. Просимо вас вийти на зв'язок, або уточнити ваш актуальний номер телефону приватним повідомленням.