Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відмовляються від обслуговування пенсіонерів

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
7Vetal77 14 грудня 2021, 23:05
Відділення за адресою: Київ, вул. Олександра Мишуги, 9-А
14 грудня о 10:30 годині у відділенні Приватбанку за адресою вул. Мишуги 9А, співробітниця яка обслуговує фізичних осіб (робоче місце зліва біля стіни), прийшла на робоче місце з значним запізненням та відмовилась обслуговувати матір, пенсіонера яка була першою в черзі (в цей час у неї стався напад гіпоглікемії, оскільки мати має цукровий діабет, про що вона повідомила співробітниці банку). На що співробтник відмовилась обслужити матір, попросила її відсісти та покликала спочатку особу яка була останньою в черзі молодого віку, а потім особу з середини черги, вдруге відмовившись обслужити матір з нападом гіпоклікемії. Мати двічі підходила та сідала в крісло для обслуговування за власною чергою, двічі співробітник банку піднімала її та відмовляла в обслуговуванні, обслуговуючи інших осіб можливо друзів чи своїх родичів. Нажаль ПІБ працівника мати не розгледіла, оскільки їй було дуже зле, проте у відділенні банку стоять відеокамери які фіксували данний інцидент (10:30 14 грудня), але служба безпеки банку навіть розбиратися не захотіла, та висловити догану працівнику за підрив довіри до банківської установи, відсутність клієнтоорієнтованості та моральних якостей які повинні бути у співробітників державного банку.

Відповідь яка надійшла від Приватбанку виглядає як насмішка — Під час карантину, право позачергового входу мають: всі особи з інвалідністю, вагітні жінки, клієнти з дітьми до 6 років.

Шановні співробітники приватбанку, може б Ваші недпрацівники спочатку цікавились чи є в людини інвалідність? Мати має інвалідність в зв’язку з цукровим діабетом, але жоден з співробітників не надав їй послуги першочергово, натомість лише знущались. Ви перш ніж писати стандартні відписки, для початку хоча б вибачення попросили за хамовите поводження ваших робітників. Карту привату закриваємо, пенсію мати бути отримувати в іншому банку з адекватним обслуговуванням
Приватбанк
Відповідь банку
15 грудня 2021, 10:12
Доброго ранку!
Приносимо свої вибачення. Ми вже передали інформацію колегам для проведення перевірки за ситуацією. За результатом з клієнтом додатково зв'яжуться.

Коментарі - 2

+
0
Jokets
Jokets
14 грудня 2021, 23:40
#
Банк дал перечь кто вне очереди — можно ведь сказать что есть инвалидность по лицу этого не написано у человека же
+
0
mlp711141
mlp711141
15 грудня 2021, 1:13
#
Искренне вам сочувствую… Банк давно утратил человечность и клиентоориентированность. Бегите от этого горе-банка к его конкурентам — они хоть немного человечнее… От себя скажу: я не стесняюсь спросить у любого менеджера (банк, другая организация) его ФИО достаточно голосно — у меня близорукость с астигматизмом, а очки не ношу — хуже в пространстве ориентируюсь в них). Поэтому и в вашем случае ничего не мешало спросить, как звали менеджера.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42 43
USD 39.4 40
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42 43
USD 39.4 40
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Відмовляються від обслуговування пенсіонерів