![Приватбанк](/img/company/1/slogo/logo/privat.jpg)
Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 44.1 | 45.1 |
USD | 40.75 | 41.35 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Біла Церква, бул. Олександрійський, 101
Адреса:
Київська область, Біла Церква, бул. Олександрійський, 101
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00 - 18:00, перерва каси: 13:00-14:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
![Приватбанк](/img/company/1/slogo/s1685115212.png)
18 травня 2024, 9:45
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності!
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності!
Розірвали договір на карті знаходяться гроші навіть не повідомили хоча з якимось дурними питаннями типа відкрити скарбничку то писали, а як повідомити що заблокували картку то ніхто нічого. говорять що вислали на місце реєстрації по якому щас 90 відсотків людей не проживають. Дуже розчарована. Добитися щоб сказали причину неможливо. У відділенні сидить некомпетентний співробітник до якого зверталися щоб повернути кошти, написали заяву, пройшов тиждень коштів немає, звернулися знову вона сказала, Що при 1-му візиті вона не ідентифікувала особу, Хоча всі дані були надані. Чергового відділення щоб робив хочаб був суботу до обіду немає
Коментарі (2)
Ответ банка
![Приватбанк](/img/company/1/slogo/s1685115212.png)
8 грудня 2023, 20:14
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Додатково вам направлена офіційна відповідь з даного питання.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Додатково вам направлена офіційна відповідь з даного питання.
Добрый день, возникла проблема, которую решить не удаётся. В связи с военным положением пришлось покидать страну, во время переезда была утеряна сим карта к которой привязана карта привата. Сейчас необходимо провести оплаты, погасить кредит и даже просто узнать что на счету. Чего я сделать не могу так как не было сим карты и войти в приват нет возможности. Связывалась уже много раз с операторами, помочь мне ничем не могут. Хочу погасить задолженность и не могу, так как нет доступа к личному кабинету. Уже восстановила сим карту, но связаться с операторами невозможно! Либо не отвечают, либо не могут ничем помочь. Процент по кредиту будут насчитывать регулярно, а помочь оплатить не могут!!!
Коментарі (7)
Ответ банка
![Приватбанк](/img/company/1/slogo/s1685115212.png)
4 червня 2022, 9:29
Доброго ранку!
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактів та перевірки інформації.
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактів та перевірки інформації.
Добрий день! Знаходжуся за кордоном. Наразі розплатитися карткою Привата (постійно і давно вже користуюся послугами, тому і не маю карток інших банків) не маю можливості, а це єдиний спосіб купити необхідне. Почалося з того, що 23 квітня, я хотіла розрахуватися за покупку, гроші з рахунку списало, а до магазину не надійшли кошти. Почекала до вечора, ситуація не змінилася, тому я почала писати в онлайн підтримку, де мені постійно надходило сповіщення про повітряну тривогу і неможливість техпідтримки зі мною зв’язатися. Так само було і наступного дня. Тому я написала про ситуацію, отримала відповідь на мейл з номером моєї заявки 38930 і обіцянкою отримати відповідь впродовж 3 днів (чого не бачу і досі). Наступного разу перевіряючи баланс по карті, я побачила, що тепер на рахунку було ще списано таку суму, що в мене тепер мінус (це, на хвилинку з кредитними моїми, за якими потім нарахують пеню🤬) Я ніколи не знімала з картки в мінуса! Знову почала писати, довго чекала зворотнього зв’язку, нарешті озвалися, сказали, що збій був у POS терміналах (хоча це брехня, бо збій таких транзакцій був в різних країнах і термінали працюють на різних платформах (!)), пообіцяли повернути все, що було некоректно списано до 29 квітня. Ок! Почекала, знову написала в підтримку 28, бо ніякого повернення, звернулися на моє ім'я, спитали номер картки👍🏻(не видно ж моїх даних), і суми до і після, а також час списань (одне в магазині я знаю, а інше стирили без мене, жодної смс чи повідомлення взагалі). На що я отримала: чекайте ще 10 днів і подяка за розуміння🤬, а ну ще сказали що надходжень за цей час не було!!!(А як я це можу перевірити? А ніяк!😉 Класно ж? Чудовий банк! Дууууже цінують і поважають усіх клієнтів! Сьогодні вже 1 травня, на балансі мінус, оплатити необхідне не маю можливості, свої відчуття навіть описувати не буду- це ж, мабуть стидно нити, бо мої проблеми не гірші від інших, правда ж, Приват банк?! Ви там щось переносите у хмари, змінюєте правила переводів, про що я дізнаюся з новинних ресурсів, а окремий клієнт- *** сидить і чекає првернення і можливості дітям продукти купити і борги повернути (в які загнаний завдяки вашій роботі!) Я не маю жодного уявлення, що у вас там коїться, хто у вас так майстерно нагнув купу народу (бо на форумах описують багато схожих ситуацій), але вирішуйте, будь ласка, це питання швидше. Така ситуація неможлива, в принципі, в іншій державі, і клієнти би отримали компенсацію за кожен момент такої непрофесійної роботи, але ж ми говоримо про бесправних лохів-клієнтів Привату, яких можна кинути, правда?!
Коментарі (1)
Ответ банка
![Приватбанк](/img/company/1/slogo/s1685115212.png)
1 травня 2022, 17:17
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності. Фахівці прикладають всіх зусиль, щоб вирішити питання якомога швидше.
Перепрошуємо за завдані незручності. Фахівці прикладають всіх зусиль, щоб вирішити питання якомога швидше.
Для зняття валютної готівки у касі відділення я за порадою консультанта у Приват24 оформила через веб-версію Приват24 БПК КДВ Digital USD, відповідну пластикову картку замовила поштою, але ще не отримала.
Я одразу консультанта попередила, що застосунку Приват24 не маю на телефоні, він запевнив, що цього і не треба, достатньо звернутися до каси і при собі мати телефон для веріфікаціі за допомогою СМС, назвати номер своєї картки та знати ПІН-код до неї.
Отже, завітала уранці 17.05.2024 року до каси відділення року з метою отримання готівки у доларах з власного рахунку.
Касирка не схотіла видавати готівку за номером картки і навіть не робила мою верифікацію за допомогою СМС, вона лише спитала, чи є у мене застосунок Приват24 на телефоні, я відповіла, шо немає. Після цього вона повідомила, що для зняття готівки мені треба мати пластикову карту.
За цим діалогом мовчки спостерігала за своїм столом вже сумновідома мені заступниця керівника відділення з обслуговування клієнтів Полінога Ганна Олександрівна (на яку я раніше вже скаржилася) і ніякої допомоги, поради чи роз’яснення не надала — отаке нелояльне ставлення до клієнтів.
Прошу провести виховну і консультаційну роботу з вказаними персонами відділення.