Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Біла Церква, бул. Олександрійський, 101
Адреса:
Київська область, Біла Церква, бул. Олександрійський, 101
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00 - 18:00, перерва каси: 13:00-14:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Andriy34
17 жовтня 2024, 17:19
Сьогодні позвонили з Приват і сказали що перевірка стала вже 90 днів.А те що там приходять соц.виплати і я їхній клієнт з 2008 року їх не цікавить.Я вважаю що банк просто став всіх без розбору блокувати бо йому так вигідно.З таким ставленням до клієнтів він може їх втратити з часом.І поясніть нарешті мені деталі блокування і докази надайте бо я досі незнаю детальних подробиць.
Коментарі (4)
Ответ банка
17 жовтня 2024, 18:25
Вітаємо.
Банк змушений обмежити співпрацю з Вами. Нами було виявлено факти пов'язані з шахрайськими операціями. Наразі встановлено обмеження на час проведення службової перевірки, термін якої складає — 90 днів.
Банк змушений обмежити співпрацю з Вами. Нами було виявлено факти пов'язані з шахрайськими операціями. Наразі встановлено обмеження на час проведення службової перевірки, термін якої складає — 90 днів.
Щось не щастить мені з відділенням «Приватбанк» за адресою б-р Олександрійський, 101, місто Біла Церква.
Для зняття валютної готівки у касі відділення я за порадою консультанта у Приват24 оформила через веб-версію Приват24 БПК КДВ Digital USD, відповідну пластикову картку замовила поштою, але ще не отримала.
Я одразу консультанта попередила, що застосунку Приват24 не маю на телефоні, він запевнив, що цього і не треба, достатньо звернутися до каси і при собі мати телефон для веріфікаціі за допомогою СМС, назвати номер своєї картки та знати ПІН-код до неї.
Отже, завітала уранці 17.05.2024 року до каси відділення року з метою отримання готівки у доларах з власного рахунку.
Касирка не схотіла видавати готівку за номером картки і навіть не робила мою верифікацію за допомогою СМС, вона лише спитала, чи є у мене застосунок Приват24 на телефоні, я відповіла, шо немає. Після цього вона повідомила, що для зняття готівки мені треба мати пластикову карту.
За цим діалогом мовчки спостерігала за своїм столом вже сумновідома мені заступниця керівника відділення з обслуговування клієнтів Полінога Ганна Олександрівна (на яку я раніше вже скаржилася) і ніякої допомоги, поради чи роз’яснення не надала — отаке нелояльне ставлення до клієнтів.
Прошу провести виховну і консультаційну роботу з вказаними персонами відділення.
Коментарі (1)
Для зняття валютної готівки у касі відділення я за порадою консультанта у Приват24 оформила через веб-версію Приват24 БПК КДВ Digital USD, відповідну пластикову картку замовила поштою, але ще не отримала.
Я одразу консультанта попередила, що застосунку Приват24 не маю на телефоні, він запевнив, що цього і не треба, достатньо звернутися до каси і при собі мати телефон для веріфікаціі за допомогою СМС, назвати номер своєї картки та знати ПІН-код до неї.
Отже, завітала уранці 17.05.2024 року до каси відділення року з метою отримання готівки у доларах з власного рахунку.
Касирка не схотіла видавати готівку за номером картки і навіть не робила мою верифікацію за допомогою СМС, вона лише спитала, чи є у мене застосунок Приват24 на телефоні, я відповіла, шо немає. Після цього вона повідомила, що для зняття готівки мені треба мати пластикову карту.
За цим діалогом мовчки спостерігала за своїм столом вже сумновідома мені заступниця керівника відділення з обслуговування клієнтів Полінога Ганна Олександрівна (на яку я раніше вже скаржилася) і ніякої допомоги, поради чи роз’яснення не надала — отаке нелояльне ставлення до клієнтів.
Прошу провести виховну і консультаційну роботу з вказаними персонами відділення.
Ответ банка
18 травня 2024, 9:45
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності!
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності!
Розірвали договір на карті знаходяться гроші навіть не повідомили хоча з якимось дурними питаннями типа відкрити скарбничку то писали, а як повідомити що заблокували картку то ніхто нічого. говорять що вислали на місце реєстрації по якому щас 90 відсотків людей не проживають. Дуже розчарована. Добитися щоб сказали причину неможливо. У відділенні сидить некомпетентний співробітник до якого зверталися щоб повернути кошти, написали заяву, пройшов тиждень коштів немає, звернулися знову вона сказала, Що при 1-му візиті вона не ідентифікувала особу, Хоча всі дані були надані. Чергового відділення щоб робив хочаб був суботу до обіду немає
Коментарі (2)
Ответ банка
8 грудня 2023, 20:14
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Додатково вам направлена офіційна відповідь з даного питання.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Додатково вам направлена офіційна відповідь з даного питання.
Добрый день, возникла проблема, которую решить не удаётся. В связи с военным положением пришлось покидать страну, во время переезда была утеряна сим карта к которой привязана карта привата. Сейчас необходимо провести оплаты, погасить кредит и даже просто узнать что на счету. Чего я сделать не могу так как не было сим карты и войти в приват нет возможности. Связывалась уже много раз с операторами, помочь мне ничем не могут. Хочу погасить задолженность и не могу, так как нет доступа к личному кабинету. Уже восстановила сим карту, но связаться с операторами невозможно! Либо не отвечают, либо не могут ничем помочь. Процент по кредиту будут насчитывать регулярно, а помочь оплатить не могут!!!
Коментарі (7)
Ответ банка
4 червня 2022, 9:29
Доброго ранку!
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактів та перевірки інформації.
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактів та перевірки інформації.
Добрий день! Знаходжуся за кордоном. Наразі розплатитися карткою Привата (постійно і давно вже користуюся послугами, тому і не маю карток інших банків) не маю можливості, а це єдиний спосіб купити необхідне. Почалося з того, що 23 квітня, я хотіла розрахуватися за покупку, гроші з рахунку списало, а до магазину не надійшли кошти. Почекала до вечора, ситуація не змінилася, тому я почала писати в онлайн підтримку, де мені постійно надходило сповіщення про повітряну тривогу і неможливість техпідтримки зі мною зв’язатися. Так само було і наступного дня. Тому я написала про ситуацію, отримала відповідь на мейл з номером моєї заявки 38930 і обіцянкою отримати відповідь впродовж 3 днів (чого не бачу і досі). Наступного разу перевіряючи баланс по карті, я побачила, що тепер на рахунку було ще списано таку суму, що в мене тепер мінус (це, на хвилинку з кредитними моїми, за якими потім нарахують пеню🤬) Я ніколи не знімала з картки в мінуса! Знову почала писати, довго чекала зворотнього зв’язку, нарешті озвалися, сказали, що збій був у POS терміналах (хоча це брехня, бо збій таких транзакцій був в різних країнах і термінали працюють на різних платформах (!)), пообіцяли повернути все, що було некоректно списано до 29 квітня. Ок! Почекала, знову написала в підтримку 28, бо ніякого повернення, звернулися на моє ім'я, спитали номер картки👍🏻(не видно ж моїх даних), і суми до і після, а також час списань (одне в магазині я знаю, а інше стирили без мене, жодної смс чи повідомлення взагалі). На що я отримала: чекайте ще 10 днів і подяка за розуміння🤬, а ну ще сказали що надходжень за цей час не було!!!(А як я це можу перевірити? А ніяк!😉 Класно ж? Чудовий банк! Дууууже цінують і поважають усіх клієнтів! Сьогодні вже 1 травня, на балансі мінус, оплатити необхідне не маю можливості, свої відчуття навіть описувати не буду- це ж, мабуть стидно нити, бо мої проблеми не гірші від інших, правда ж, Приват банк?! Ви там щось переносите у хмари, змінюєте правила переводів, про що я дізнаюся з новинних ресурсів, а окремий клієнт- *** сидить і чекає првернення і можливості дітям продукти купити і борги повернути (в які загнаний завдяки вашій роботі!) Я не маю жодного уявлення, що у вас там коїться, хто у вас так майстерно нагнув купу народу (бо на форумах описують багато схожих ситуацій), але вирішуйте, будь ласка, це питання швидше. Така ситуація неможлива, в принципі, в іншій державі, і клієнти би отримали компенсацію за кожен момент такої непрофесійної роботи, але ж ми говоримо про бесправних лохів-клієнтів Привату, яких можна кинути, правда?!
Коментарі (1)
Ответ банка
1 травня 2022, 17:17
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності. Фахівці прикладають всіх зусиль, щоб вирішити питання якомога швидше.
Перепрошуємо за завдані незручності. Фахівці прикладають всіх зусиль, щоб вирішити питання якомога швидше.