Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Київ, пр-т Голосіївський, 130/57
Адреса:
Київ, пр-т Голосіївський, 130/57
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00 - 18:00, перерва каси: 13:00-14:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
r199111V
29 квітня 2024, 14:22
Доволі тривалий час обслуговуюсь на відділені привату за адресою проспект Голосіївський ,130/57, проте тільки зараз підібрані компетентні, привітні та ввічливі співробітники банку.
Написати коментар
Ответ банка
29 квітня 2024, 15:42
Добрий день. Вдячні вам за ці слова і дякуємо, що ви з нами!
Доброго дня! Я є клієнткою ПриватБанку з 2012 року і весь цей час сплачувала внески на страхування Захист на кожен день. 25 червня 2022 року я отримала побутову травму перелам ноги і компресійно-уламковий перелам хребця 4L. 26.06.2022 я звернулася до найближчого відділення банку і надала медичні довідки для отримання страхового відшкодування. Але спершу у мене визначили забій хребця і дали направлення на МРТ. Я повідомила про це менеджера банку. Вона сказала, що це не проблема і я можу пізніше донести документи.
07.07 2022 я пройшла МРТ і у мене було встановлено компресійно-уламковий перелам хребця. Моя донька донесла медичні довідки у банк і віддала менеджеру.
Але страхова виплатила мені лише 2200 грн відшкодування за перелам ноги і відмовила у виплаті за перелам хребця.
Я вже рік лікуюсь і проходжу реабілітаціїю. Зараз мене направили у стаціонар на встановлення групи інвалідності.
Коли я звернулася до банку з питаннями щодо страхового випадку, мені дали номер менеджера страхової, який відмовився давати мені будь-які роз’яснення.
Я збираюсь відстоювати свої інтереси в суді і мені необхідна наступна інформація:
1. Назва страхової компанії.
2. Номер мого страхового полісу Захист на кожен день.
3. Інформація по виплаті мені страхового відшкодування.
4. Письмова мотивована відмова у виплаті відшкодування втрати здоров’я через перелам хребця.
Менеджери банку і страхової компанії відмовляється надати мені таку інформацію.
У разі необхідності можу надати медичні довідки
Написати коментар
07.07 2022 я пройшла МРТ і у мене було встановлено компресійно-уламковий перелам хребця. Моя донька донесла медичні довідки у банк і віддала менеджеру.
Але страхова виплатила мені лише 2200 грн відшкодування за перелам ноги і відмовила у виплаті за перелам хребця.
Я вже рік лікуюсь і проходжу реабілітаціїю. Зараз мене направили у стаціонар на встановлення групи інвалідності.
Коли я звернулася до банку з питаннями щодо страхового випадку, мені дали номер менеджера страхової, який відмовився давати мені будь-які роз’яснення.
Я збираюсь відстоювати свої інтереси в суді і мені необхідна наступна інформація:
1. Назва страхової компанії.
2. Номер мого страхового полісу Захист на кожен день.
3. Інформація по виплаті мені страхового відшкодування.
4. Письмова мотивована відмова у виплаті відшкодування втрати здоров’я через перелам хребця.
Менеджери банку і страхової компанії відмовляється надати мені таку інформацію.
У разі необхідності можу надати медичні довідки
Ответ банка
10 липня 2023, 18:31
Вітаємо.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення для того, щоб уточнити ваш контактний номер телефону та деталі описаної ситуації.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення для того, щоб уточнити ваш контактний номер телефону та деталі описаної ситуації.
Після сбою 29-го квітня на балансі з’явився мінус. Гроші зникли. Пояснення нормально від ПриватБанку куди саме ділися гроші не отримала! Просто після сбою 29-го квітня масовий збій фахівці працюють над даною проблемою. НІЯКОЇ офіційної інформації не має, вирішення немає, попередження клієнтів немає (хоча вже є розуміння що проблема глобальна), а вирішення питання починалось з декількох годин, а вже через 2.5 дні кажуть до 11 днів! Чому ПриватБанк дозволяє собі не писати таку інформацію офіційно і відкрито, щоб клієнти розуміли що з їх грошами і балансами? Тим паче дозвонитися нереально, а онлайн-підтримка замість оператора тепер робот який не відповідає на питання взагалі і не допомагає!
Коментарі (2)
Ответ банка
3 травня 2023, 11:33
Добрий день!
Приносимо свої вибачення за завдані незручності. Питання повернення коштів в роботі. За правилами міжнародної платіжної системи при проведенні оплати сума може бути списана не одразу, а натомість взята в резерв. Така заблокована сума автоматично виходить з резерву на 11-й день з дати проведення оплати, якщо до банку не надходив запит на списання.
В день виникнення труднощів з оплатою ми повідомили про це клієнтів в наших соцмережах. Що ж до питання звернення в підтримку — ми проаналізуємо ваш випадок для покращення якості обслуговування.
Приносимо свої вибачення за завдані незручності. Питання повернення коштів в роботі. За правилами міжнародної платіжної системи при проведенні оплати сума може бути списана не одразу, а натомість взята в резерв. Така заблокована сума автоматично виходить з резерву на 11-й день з дати проведення оплати, якщо до банку не надходив запит на списання.
В день виникнення труднощів з оплатою ми повідомили про це клієнтів в наших соцмережах. Що ж до питання звернення в підтримку — ми проаналізуємо ваш випадок для покращення якості обслуговування.
13.01.2021р. при поповненні карти через термінал АТ КБ «Приватбанк» після внесення коштів у сумі 12300грн.00коп стався збій (час 19.40−19.55). Операція не провелася, карту було повернуто, кошти заблокувалися в терміналі. При зверненні на гарячу лінію банку обіцяли повернути кошти після інкасації пристрою. 22.01.2021р банк повернув суму 9000грн, ніяк не прокоментувавши відмову в залишку суми 3300грн.00 коп.
Коментарі (2)
Ответ банка
7 лютого 2021, 14:10
Добрий день!
Ваше питання було раніше розглянуто нашими профільними фахівцями і по результату з вами був проведений зворотній зв'язок з наданням детальної інформації.
З повагою, ПриватБанк.
Ваше питання було раніше розглянуто нашими профільними фахівцями і по результату з вами був проведений зворотній зв'язок з наданням детальної інформації.
З повагою, ПриватБанк.
Обслуживаюсь в приват банке уже не один год. (наверное более 5 лет).
И за все это время ничего негативного написать не могу.
Провожу через приват банк много операций и пока ни разу проблем не было!!!
P.S. Теперь для тех кто пишет по поводу ареста карточек приват банка.
Я столкнулась с той-же ситуацией. Пришла в отделение. Очень приятный молодой человек -менеджер этого банка все мне разъяснил, показал на каком основании арестован счет.
И теперь все вопросы нужно решать с той организацией (в моем случае это ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДФС У м.КИЄВІ) которая им это «постановление» прислала, а вот уже там точно сидят настоящие… можно называть их как угодно! Потому что там точно разговаривать не умеют. На осноании чего не обьясняют! На телефонные звонки не отвечают!
Коментарі (5)
И за все это время ничего негативного написать не могу.
Провожу через приват банк много операций и пока ни разу проблем не было!!!
P.S. Теперь для тех кто пишет по поводу ареста карточек приват банка.
Я столкнулась с той-же ситуацией. Пришла в отделение. Очень приятный молодой человек -менеджер этого банка все мне разъяснил, показал на каком основании арестован счет.
И теперь все вопросы нужно решать с той организацией (в моем случае это ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДФС У м.КИЄВІ) которая им это «постановление» прислала, а вот уже там точно сидят настоящие… можно называть их как угодно! Потому что там точно разговаривать не умеют. На осноании чего не обьясняют! На телефонные звонки не отвечают!
Ответ банка
1 червня 2020, 10:33
Дякуємо Вам за відгук! Якість послуг і рівень обслуговування є суттєвими факторами для досягнення успіху. Підвищення рівня обслуговування клієнтів – основне завдання всіх співробітників банку. Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
Відповідь адміністратора
3 червня 2020, 18:05
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 03.06.2020).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Как я потеряла день с Приватбанком.
Возник у меня вопрос по деятельности ФОП. Пишу в службу поддержки на сайте, вернее пытаюсь. Висит, не грузится. Звоню в 3700. Автоответчик обещает перезвонить. Не перезванивает. Пытаюсь ещё пару раз, в итоге всё же меня удостаивают вниманием. Объясняю вопрос. Терплю долгое и нудное перебрасывание моего запроса от одного некомпетентного оператора к другому. Терпение иссякает, решаю всё же пойти в ближайшее отделение (Ломоносова 58). Специалиста по ФОП в отделении не оказывается, когда он вернётся – никто не знает, благо визитку специалиста всё же вручили. Решила время не терять, отправляюсь искать другое отделение. Нахожу (проспект Голосеевский, 130/57). Девушка за столиком с ухмылочкой на мой вопрос отвечает, что ФОП они не обслуживают. Пытаюсь разобраться дальше, но в ответ получаю всё ту же пренебрежительную ухмылку. Всё же мне удается вытянуть из девицы, что ответственного за ФОП нет и когда будет – никто не знает. Пытаюсь сообщить об этом случае в специальную электронную «книгу жалоб». Ответа нет. Звоню в 3700, 6 раз. Перезванивают, наконец-то. Описываю ситуацию, пытаюсь оставить жалобу на некомпетентную сотрудницу. В банке под мое описание попадают две сотрудницы, поэтому мою жалобу не принимают. Пытаюсь решить мой вопрос по деятельности ФОП в телефонном режиме, получаю ответ, противоречащий тем, которые я получила утром. Занавес. Приватбанк, вы самый некомпетентный, непрофессиональный банк, с которым мне только приходилось иметь дело.
Написати коментар
Возник у меня вопрос по деятельности ФОП. Пишу в службу поддержки на сайте, вернее пытаюсь. Висит, не грузится. Звоню в 3700. Автоответчик обещает перезвонить. Не перезванивает. Пытаюсь ещё пару раз, в итоге всё же меня удостаивают вниманием. Объясняю вопрос. Терплю долгое и нудное перебрасывание моего запроса от одного некомпетентного оператора к другому. Терпение иссякает, решаю всё же пойти в ближайшее отделение (Ломоносова 58). Специалиста по ФОП в отделении не оказывается, когда он вернётся – никто не знает, благо визитку специалиста всё же вручили. Решила время не терять, отправляюсь искать другое отделение. Нахожу (проспект Голосеевский, 130/57). Девушка за столиком с ухмылочкой на мой вопрос отвечает, что ФОП они не обслуживают. Пытаюсь разобраться дальше, но в ответ получаю всё ту же пренебрежительную ухмылку. Всё же мне удается вытянуть из девицы, что ответственного за ФОП нет и когда будет – никто не знает. Пытаюсь сообщить об этом случае в специальную электронную «книгу жалоб». Ответа нет. Звоню в 3700, 6 раз. Перезванивают, наконец-то. Описываю ситуацию, пытаюсь оставить жалобу на некомпетентную сотрудницу. В банке под мое описание попадают две сотрудницы, поэтому мою жалобу не принимают. Пытаюсь решить мой вопрос по деятельности ФОП в телефонном режиме, получаю ответ, противоречащий тем, которые я получила утром. Занавес. Приватбанк, вы самый некомпетентный, непрофессиональный банк, с которым мне только приходилось иметь дело.
Ответ банка
29 липня 2019, 19:15
Мы очень сожалеем, что обращение в наш контакт-центр оставило неприятное впечатление. Для нас очень важна клиентоориентированность всех наших сотрудников. Проанализировав ситуацию, мы проведем беседу с сотрудниками по данному случаю и в ближайшее время проведем дополнительное обучение, чтобы избежать повторения подобной ситуации.
По результатам дополнительно Вас уведомим. Благодарим за понимание
По результатам дополнительно Вас уведомим. Благодарим за понимание