Відділення Приватбанку: Київ, пр-т Оболонський, 52
Адреса:
Київ, пр-т Оболонський, 52
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, перерва каси: 13:00-14:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Guiravez
21 липня 2021, 20:48
У зв’язку із закінченням терміну дії карти «Універсальна» вирішив обміняти на нову, але банк відмовився це робити без пояснення причин. Менеджер порекомендував зателефонувати на гарячу лінію.Там мені відповіли, що банк має право в односторонньому порядку розірвати договір з клієнтом.Карта використовувалася, як дебітна, для оплати комуналки та покупок в інтернет.Кредитний ліміт-нуль! Заборгованість-нуль! Боргів перед Приватбанком за 20-ть років не було жодного! На сьогоднішній день мій кредитний рейтинг по УБКІ 486, тобто високій.Мої кредитні ліміти в інших банках сягають понад сто тисяч. Люди добрі, та що з вами не так!!! Ви б хоч причину відмови повідомили.
Коментарі (18)
Ответ банка
22 липня 2021, 9:35
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. Додатково зв'яжемось з вами за результатом.
21.10.20. Без какого либо уведомления, приват банк заблокировал мою личную универсальную карту и никто из операторов внятного ответа о сроках ее активации не дает. Я являюсь постоянным клиентом приват банка на протяжении многих лет. В банке мне говорят о том, что на мою карту установлены ограничения в связи с какими то заявками, а на кануне только приходила рассылка о новом виде мошенничества, с начало на приват кидают деньги, а потом жалуются на пользователя банка для того, чтоб заблокировали карту, приват блокирует карту, а далее начинаются угрозы, что если Вы не выплатите деньги на такой то счет, то карту Вам не разблокируют и в таком духе. Я в ужасе, пока жду решения своего вопроса, далее поделюсь с Вами опытом моя карта *6580 Половинкина Л.
Коментарі (1)
Ответ банка
23 жовтня 2020, 19:49
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Уважаемое руководство Приватбанка, прошу разобраться в сложившейся ситуации!
Оплатила в пт 21.08.2020 визовый сбор на польскую визу, девушка хамила, отказывалась принимать оплату каротой, только раличными… подачу я просила поставить с Харькова, она провела операцы некоректно. Я сегодня узнала что подаюсь в Киеве, а по прописке могу подаваться только в Харькове! Я потеряла деньги, время! Подачу пришлось анулировать и все делать заново!
Отделение приват банка пр.Оболонский 52.
Научите касиров не хамить и делать нормально свою работу....!!! Я потеряла деньги, время и нервы!
Спасибо
Написати коментар
Оплатила в пт 21.08.2020 визовый сбор на польскую визу, девушка хамила, отказывалась принимать оплату каротой, только раличными… подачу я просила поставить с Харькова, она провела операцы некоректно. Я сегодня узнала что подаюсь в Киеве, а по прописке могу подаваться только в Харькове! Я потеряла деньги, время! Подачу пришлось анулировать и все делать заново!
Отделение приват банка пр.Оболонский 52.
Научите касиров не хамить и делать нормально свою работу....!!! Я потеряла деньги, время и нервы!
Спасибо
Ответ банка
25 серпня 2020, 13:58
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
Это самый тугой банк
Терминал приватбанка зажевал карту другого банка, просто так, я даже пароль не вводила и есть одно решение проблемы ПЕРЕВЫПУСТИТЬ КАРТУ?! Потому что этот тугой банк не отдаёт карту при инкассации
Тоесть проблема вашего терминала, а я должна тратить своё время, ехать в центральное отделение своего банка для перевыпуска ?????? Что за бред ???? Эти сотрудницы банка даже не удосужились повесить табличку о том что банкомат не работает
Коментарі (4)
Терминал приватбанка зажевал карту другого банка, просто так, я даже пароль не вводила и есть одно решение проблемы ПЕРЕВЫПУСТИТЬ КАРТУ?! Потому что этот тугой банк не отдаёт карту при инкассации
Тоесть проблема вашего терминала, а я должна тратить своё время, ехать в центральное отделение своего банка для перевыпуска ?????? Что за бред ???? Эти сотрудницы банка даже не удосужились повесить табличку о том что банкомат не работает
Ответ банка
5 червня 2020, 20:15
Добрий вечір!
Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. В даному випадку, радимо Вам перевипустити картку в банку, який її обслуговує. В цілях Вашої фінансової безпеки ми не можемо Вам повернути картку при вилученні її пристроєм.
З повагою, ПриватБанк.
Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. В даному випадку, радимо Вам перевипустити картку в банку, який її обслуговує. В цілях Вашої фінансової безпеки ми не можемо Вам повернути картку при вилученні її пристроєм.
З повагою, ПриватБанк.