За более чем 15 лет в Приват Банке изменилось все и изменилось исключительно в худшую сторону.
Все видят как обслуживают обычных клиентов и это уже никого не удивляет давно.
Вот дошла очередь и до клиентов, состоящих в Голд Клубе. Нет, никто не просит и не надеется на какое то эксклюзивное ВИП обслуживание, не подумайте!!! Отечественному сервису до этого еще далеко как до Киева рачки. Речь о том что один раз за 5−10 лет решить проблему постоянного и лояльного клиента при его обращении можно уж как-то постараться на хоть каком то сносном профессиональном уровне.
Обратился с проблемой не куда-нибудь, а к «персональному менеджеру банка для участников программы Голд Клуб» — специально приехал с другого конца города. А в итоге попал в обычное отделение к обычному менеджеру, которая не смогла внятно ответить на элементарные вопросы и все свела к «обращайтесь по номеру 3700».
Так как уже находился в отделении попросил дать выписку по счету с печатью, на что ответили — с вас 100 грн. Мда… хитросделанные «банкиры» придумали новый вид сверхдоходного бизнеса — 2,5 доллара за шлепок печатью. Эдак за день работы можно 25.000+ долларов нашлепать и без каких либо затрат…
В общем, от былого мало-мальски сервиса и клиентоориентированности не осталось даже намека.
Зря потраченное мое личное время и деньги.
Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Одеса, вул. Тираспольська, 19
Адреса:
Одеса, вул. Тираспольська, 19
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, перерва каси: 13:00-14:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
29 липня 2024, 9:49
Вітаємо.
Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security;
https://privatbank.ua/safeness.
Існує ряд умов, при яких пароль не вимагається:
— різні типи операцій, наприклад — регулярний платіж. Дані картки зберігаються в компанії за угодою з клієнтом і з певною періодичністю надходять в банк до списання;
— різні типи самих терміналів, наприклад довірений магазин. Платіжна система сама визначає параметри довірених точок за сукупністю великого переліку критеріїв.
У випадку, якщо при вказаному платежі не був введений 3D-secure пароль (Смс на Ваш номер телефону) — шанси оскаржити дану операцію і повернути кошти розцінюються, як високі. Однак хочемо звернути увагу на те, що розгляд подібних справ строго регламентовано правилами платіжних систем і може зайняти від 45 до 120 днів. Ми, як банк-емітент Вашої картки (банк, що випустив картку) виступаємо в ролі заявника і докладаємо максимум зусиль для того, щоб оскаржити транзакцію і виграти справу. За результатом розгляду заявок вам надійде повідомлення від банку.
Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security;
https://privatbank.ua/safeness.
Існує ряд умов, при яких пароль не вимагається:
— різні типи операцій, наприклад — регулярний платіж. Дані картки зберігаються в компанії за угодою з клієнтом і з певною періодичністю надходять в банк до списання;
— різні типи самих терміналів, наприклад довірений магазин. Платіжна система сама визначає параметри довірених точок за сукупністю великого переліку критеріїв.
У випадку, якщо при вказаному платежі не був введений 3D-secure пароль (Смс на Ваш номер телефону) — шанси оскаржити дану операцію і повернути кошти розцінюються, як високі. Однак хочемо звернути увагу на те, що розгляд подібних справ строго регламентовано правилами платіжних систем і може зайняти від 45 до 120 днів. Ми, як банк-емітент Вашої картки (банк, що випустив картку) виступаємо в ролі заявника і докладаємо максимум зусиль для того, щоб оскаржити транзакцію і виграти справу. За результатом розгляду заявок вам надійде повідомлення від банку.
Відповідь адміністратора
24 серпня 2024, 10:00
Даний відгук став учасником редакційного огляду https://minfin.com.ua/ua/2024/08/21/133196027/
Ответ банка
31 травня 2023, 20:24
Вітаємо. Звернулись до вас у особисті повідомлення для того, щоб уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Уважаемые клиенты банка Приват.
Будьте очень внимательны, в субботу 4 декабря в 3 ночи с моей карты были списаны средства за услуги которыми я не пользовалась. Карту я заблокировала и не обратилась в службу безопасности по этому поводу, так как сумма была чуть больше 200грн. Я просто перевыпустила в понедельник новую карту и на этом закончили. Сегодня звонит мне подруга (клиентка тоже Приват банка) у неё вчера случилась такая же проблема. В час ночи начали сниматься с карты деньги за такие же услуги Google Tik Tok live, Услуги предоплаты телесвязи Город Москва.
Ваши деньги в этом банке не защищены, так как если у вас на счету Н сумма денег, вы можете утром проснуться без неё.
Я как клиент вашего банка 10 лет немного в шоке от этого. Куда смотрит служба вашей безопасности? Или это хакеры или кто-то из ваших сотрудников слил базу клиентов вместе с картами.
Судя по тому, что я читала в интернете, то такая же проблема была у клиентов Сбербанка в России. Надеюсь моей семье не прийдется менять банк и вы решите этот вопрос.
Коментарі (13)
Будьте очень внимательны, в субботу 4 декабря в 3 ночи с моей карты были списаны средства за услуги которыми я не пользовалась. Карту я заблокировала и не обратилась в службу безопасности по этому поводу, так как сумма была чуть больше 200грн. Я просто перевыпустила в понедельник новую карту и на этом закончили. Сегодня звонит мне подруга (клиентка тоже Приват банка) у неё вчера случилась такая же проблема. В час ночи начали сниматься с карты деньги за такие же услуги Google Tik Tok live, Услуги предоплаты телесвязи Город Москва.
Ваши деньги в этом банке не защищены, так как если у вас на счету Н сумма денег, вы можете утром проснуться без неё.
Я как клиент вашего банка 10 лет немного в шоке от этого. Куда смотрит служба вашей безопасности? Или это хакеры или кто-то из ваших сотрудников слил базу клиентов вместе с картами.
Судя по тому, что я читала в интернете, то такая же проблема была у клиентов Сбербанка в России. Надеюсь моей семье не прийдется менять банк и вы решите этот вопрос.
Ответ банка
8 грудня 2021, 16:46
Добрий день!
Оплата доступна при коректному введенні на сайті реквізитів картки, що мають бути відомі лише її власнику. Співробітники банку не володіють цією інформацією. Після підв’язки картки на сайті, дається згода на подальші списання з неї без додаткового підтвердження. Такий спосіб оплати не суперечить правилам платіжних систем.
Ці дані шахраї могли отримати з необережності, та й більш витонченими методами. Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої картки.
Якщо ви не підтверджуєте операції по картці, за вашим зверненням в підтримку ми можемо сформувати запити на опротестування даних операцій та направити їх в міжнародну платіжну систему, якщо вони підлягають оскарженню, в рамках правил міжнародної платіжної системи.
Ми завжди гарантуємо збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Правила безпеки: https://privatbank.ua/safeness
З повагою, ПриватБанк.
Оплата доступна при коректному введенні на сайті реквізитів картки, що мають бути відомі лише її власнику. Співробітники банку не володіють цією інформацією. Після підв’язки картки на сайті, дається згода на подальші списання з неї без додаткового підтвердження. Такий спосіб оплати не суперечить правилам платіжних систем.
Ці дані шахраї могли отримати з необережності, та й більш витонченими методами. Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої картки.
Якщо ви не підтверджуєте операції по картці, за вашим зверненням в підтримку ми можемо сформувати запити на опротестування даних операцій та направити їх в міжнародну платіжну систему, якщо вони підлягають оскарженню, в рамках правил міжнародної платіжної системи.
Ми завжди гарантуємо збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Правила безпеки: https://privatbank.ua/safeness
З повагою, ПриватБанк.
Доброго дня,
Прошу надати пояснення стосовно наступної ситуації:
09/01 язвернулась до віділення Приват Банку для відкриття розрахункового рахунку та запрлатного проекту для ТОВ. Я надала всі необхідні документи для відкриття рахунку брособи, мені повідомити, що відкриття займає до 3 робичих днів. На данний момент я не отримала жодної адектватної відповіді коли буде створено рахунок, головний офис повідомив що рахунок знаходиться на перевірці в податковій.Податкова в свою чергу мені надала відповідь, що не перевіряє жодні кгоди в не має угод з банками. Тепер в мене питання, це програма сприяння розвитку бізнеса в Україні? За тиждень я не можу працювати та мати розуміння коли нарешті буде вікрито рахунок. В мене виникають не зручності з тим, що я маю відкривати рахунок в іншому банку. Якщо компетенція Приват Банку виключно в обслуговуванні фізичних осіб, приберіть послугу відкриття рахунків юридичним особам.У високо конкурентній банківській сфері дозволяти таку відсутність комунікації з бізнес клієнтом просто не припустимо. Заздалегідь вдячна за зворотній зв‘язок.
Коментарі (3)
Прошу надати пояснення стосовно наступної ситуації:
09/01 язвернулась до віділення Приват Банку для відкриття розрахункового рахунку та запрлатного проекту для ТОВ. Я надала всі необхідні документи для відкриття рахунку брособи, мені повідомити, що відкриття займає до 3 робичих днів. На данний момент я не отримала жодної адектватної відповіді коли буде створено рахунок, головний офис повідомив що рахунок знаходиться на перевірці в податковій.Податкова в свою чергу мені надала відповідь, що не перевіряє жодні кгоди в не має угод з банками. Тепер в мене питання, це програма сприяння розвитку бізнеса в Україні? За тиждень я не можу працювати та мати розуміння коли нарешті буде вікрито рахунок. В мене виникають не зручності з тим, що я маю відкривати рахунок в іншому банку. Якщо компетенція Приват Банку виключно в обслуговуванні фізичних осіб, приберіть послугу відкриття рахунків юридичним особам.У високо конкурентній банківській сфері дозволяти таку відсутність комунікації з бізнес клієнтом просто не припустимо. Заздалегідь вдячна за зворотній зв‘язок.
Ответ банка
17 січня 2019, 16:08
Доброго дня!
Приносимо свої вибачення за дану ситуацію. Ваше питання прийнято до роботи профільним фахівцем.
З Вами буде проведено зворотній зв'язок стосовно цього питання.
Приносимо свої вибачення за дану ситуацію. Ваше питання прийнято до роботи профільним фахівцем.
З Вами буде проведено зворотній зв'язок стосовно цього питання.
Списання грошових коштів із моєї картки здійснювалось різними платежами протягом 26.07.2024 — 28.07.2024.
Загалом за цей період по моєму рахунку було здійснено без мого на те дозволу 97 транзакцій!!! на суму більше 56000 гривень (орієнтовно 1366 доларів США) на користь Facebook Meta. Транзакції здійснювались в доларах та китайських юанях в перерахунку на гривню.
Всі платежі відбулись в рахунок кредитних коштів.
Будь-якими послугами чи підписками на таку суму я не користувався.
Більш того, я взагалі не маю бізнес акаунту у Facebook та моя банківська карта з якої відбулось списання не підв'язана до мого акаунту в Facebook.
Що більше всього шокує це те, що під час жодної із 97 транзакцій від банку мені не було надіслано жодного СМС щодо необхідності підтвердження платежу!!!
Я нікому не передавав дані своєї картки, не вводив на сторонніх сайтах номери, дату та cvv код своєї картки, із зловсисниками не спілкувався, не переходив за підозрілими посиланнями і т.п.
Тому з огляду на це розумієш, що твої рахунки в Приваті взагалі не захищені!!!
Одразу після виявлення незаконного списання грошей з мого рахунку заблокував свою картку через Приват 24 та подав заявку на повернення грошей.
Намагався дозвонитись за закріпленним менеджером банку, але без результатно.
Додзвонився лише на гарячу лінію Приватбанку, де мені зазначили, що зроблять все від них залежне для вирішення ситуації, подано запит на повернення. При цьому відповіді щодо повернення чекати до 120 днів.
На моє питання чи будуть до вирішення питання нараховуватись проценти за користування незаконно знятих грошей відповіли «ТАК» проценти будуть нараховуватись…або принесіть нам вирок суду, де буде встановлено факт шахрайства!
Тобто получається так, що банк, який не забезпечив належну безпеку грошей на моєму рахунку в результаті чого третіми особами незаконно, без мого відома та без підтвердження були списані кредитні гроші, ще й буде брати з мене як з потерпілої особи проценти нібито за їх користування. Взагалі нормально?
Може все-таки треба спочатку було забезпечити безпеку рахунку клієнта?
Чому коли щомісячно на протязі 10 років поповнюєш один й той самий рахунок мобільного телефона до тебе приходять СМС для підтвердження, а коли у тебе знімають гроші в доларах, юанях незрозуміло за що й ким, ніякі підтвердження банк не надсилає? Може державному Банку так вигідно? ще й проценти отримує…
Після виявленого також одразу була написана заява до Кіберполіції за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ст. 190 КК України «Шахрайство».
Одразу перетелефонував поліцейський та порекомендував звертатись до банку кожні три дні та вимагати, щоб повернули гроші.
Чекаю на адекватну відповідь банку та реальне вирішення ситуації із поверненням незаконно списаних грошових коштів.