Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 44.6 | 45.6 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Муровані Курилівці, вул. Соборна, 156
Адреса:
Вінницька область, Муровані Курилівці, вул. Соборна, 156
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:00 - 17:00, перерва: 12:00 - 13:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
2 вересня 2019, 11:27
Доброго дня!
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми написали Вам в особисті повідомлення, щоб уточнити контактні дані Вашої дружини.
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми написали Вам в особисті повідомлення, щоб уточнити контактні дані Вашої дружини.
Дружина виплатила іпотеку за житло ще в травні 2018 року. Цілий рік банк документів не віддає. (Виявляється самому потрібно звернутися, щоб віддали). В травні цього року вирішили з дружиною продати дане житло. Зателефонували 3700, попросили віддати документи — у колл-центрі повідомили, що документи на житло 3 червня 2019 р. передано до держнотаріуса для відчуження (30-ти денний строк для розгляду нотаріусом) і відразу будуть надіслані за місцем проживання. Покупець погодився почекати півтора місяця для оформлення житла і віддав всю суму у червні та почав робити ремонт цього житла. У липні ми знов звернулись до колл-центру і нам повідомили, що нотаріус завантажений і банк односторонньо продовжує термін відчуження ще на місяць. І, ось вже минуло два строки. Відповідь банку — ми нічого не знаємо документи у нотаріуса, чекайте. Наша реакція… краще не писати. А сьогодні після заяви покупця, що ми аферисти і повинні повернути гроші за житло, бо у нас немає на нього документів в 5-й раз телефонуємо до колл-центру. Спочатку банк блокує фінансовий телефон дружини через мстивість. Потім набираю з свого і мій блокують. Це просто ад. Де справедливість? Завтра пишемо позовну заяву до суду.
Коментарі (2)
Ответ банка
9 серпня 2019, 10:03
Доброго дня!
Нам дуже шкода, що Ви та Ваша дружина зіткнулися з незручностями.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні деталі.
Нам дуже шкода, що Ви та Ваша дружина зіткнулися з незручностями.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні деталі.
Дружина виплатила іпотеку за житло ще в травні 2018 року. Цілий рік банк документів не віддає. (Виявляється самому потрібно звернутися, щоб віддали). В травні цього року вирішили з дружиною продати дане житло. Зателефонували 3700, попросили віддати документи — у колл-центрі повідомили, що документи на житло 30 травня 2019 р. передано до держнотаріуса для відчуження (30-ти денний строк для розгляду нотаріусом) і відразу будуть надіслані за місцем проживання. Покупець погодився почекати півтора місяця для оформлення житла і віддав всю суму у червні та почав робити ремонт цього житла. У липні ми знов звернулись до колл-центру і нам повідомили, що нотаріус завантажений і банк односторонньо продовжує термін відчуження ще на місяць. І, ось вже минуло два строки. Відповідь банку — ми нічого не знаємо документи у нотаріуса, чекайте. Наша реакція… краще не писати. А сьогодні після заяви покупця, що ми аферисти і повинні повернути гроші за житло, бо у нас немає на нього документів в 5-й раз телефонуємо до колл-центру. Спочатку банк блокує фінансовий телефон дружини через мстивість. Потім набираю з свого і мій блокують. Це просто ад. Де справедливість? Завтра пишемо позовну заяву до суду.
Приватбанк
Відповідь банку
9 серпня 2019, 10:03
Доброго дня!
Нам дуже шкода, що Ви та Ваша дружина зіткнулися з незручностями і т.д.
ДЕ НАМ ЩЕ ШУКАТИ ВІДПОВІДІ, ЯКЩО ДО СЬОГОДНІ НЕМАЄ НІЯКИХ РЕЗУЛЬТАТІВ?
До речі місцеве відділення не має до цього питання ніякого відношення.
Копію звернення висилаємо в Адміністрацію Президента.