Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Краматорськ, вул. Паркова, 30
Адреса:
Донецька область, Краматорськ, вул. Паркова, 30
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:00-17:00, перерва: 12:00-13:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Вiктор Копчук
4 листопада 2024, 18:03
Очень благодарен менеджеру отделения банка (ул.Парковая30) г. Краматорск, Нестеренко Анне, за чуткость и внимание! А также компетентность в работе, несмотря на молодость… УМНИЦА!
Написати коментар
Ответ банка
4 листопада 2024, 18:25
Вітаємо.
Вдячні вам за такі теплі слова і обов'язково передамо їх нашій співробітниці. Анна дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову!
Вдячні вам за такі теплі слова і обов'язково передамо їх нашій співробітниці. Анна дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову!
Хотел отдельно поблагодарить оператора банка Приват 24 г. Краматоска, Нарбут Ольгу. Очень внимательный, отзывчивый человек.
Написати коментар
Ответ банка
8 листопада 2022, 16:44
Добрий день!
Наші фахівці завжди готові прийти на допомогу! Дякуємо, що ви з нами :)
Наші фахівці завжди готові прийти на допомогу! Дякуємо, що ви з нами :)
Я понимаю, что это прозвучит довольно банально, но именно ПриватБанк — самый удобный для меня банк. Особенно, цифровой банкинг. Но неужели есть удобней инструмент, чем Приват24? Я пользовалась несколькими, они и рядом не стояли с этим приложением. Что касается обслуживания, то оно, в принципе, такое же, как и везде — ни хуже, ни лучше. Активно пользуюсь кредиткой, но до минуса баланс лучше не доводить- пользуйтесь льготным периодом и будет вам счастье! Оплата частями-это лучшее, что можно было придумать! Спасибо Приватбанку за супер технологии!
Коментарі (1)
Ответ банка
13 травня 2021, 17:23
Ваша оцінка мотивує нас бути кращими і надавати ще більш зручні сервіси. Дякуємо, що оцінили наші старання.
Звернувся до банку з питання оплати послуг у закордонному банку. Виявилось, що зробити це дуже складно, бо не маю повних даних про рахунок. Але спеціалісти по роботі з клієнтами швидко і вправно допомогли розвязати мою проблему. Особливу подяку хочу виказати Савєльєвій Елизаветі. Дякую за оперативність, компетентність, добре ставлення до клієнтів.
Також щира подяка всім співробітникам горячої лінії, які мене консультували протягом двох днів.
Написати коментар
Також щира подяка всім співробітникам горячої лінії, які мене консультували протягом двох днів.
Ответ банка
14 квітня 2021, 8:22
Добрий ранок!
Дякуємо вам за відгук.
Наші співробітники завжди поруч і готові прийти на допомогу!
Дякуємо вам за відгук.
Наші співробітники завжди поруч і готові прийти на допомогу!
Ну, начну с того, что мне позвонил автоответчик и сказал о прохождении идентификации. Окей, 19.02 я пришла в банк, специалист сделала идентификацию, и заверила меня, что все нормально. Проходит неделя, и мне звонит опять автоответчик с требованием пройти идентификацию. Вопрос- я должна каждую неделю тратить свое время на вашу идентификацию, потому, что вы не научили своих сотрудников правильности данной процедуры? Ладно, звоню, чтоб выяснить данный момент на чудо-номер 3700. Конечно же, начинает робот Яна рассказывать опять про идентификацию. Затем просит сказать свой вопрос для соединения с оператором. Озвучивал вопрос, и этот робот повторно начинает рассказывать как пройти идентификацию в Приват 24. Пыталась 5 минут перефразировать вопрос, чтоб все же поговорить с челоком-оператором- какой там. Просто не хватило нервов. Вы издеваетесь над людьми. Обслуживание на -100 баллов. Ваш NPS итак не к черту, вы же и добиваете своих клиентов таким отношением!
Написати коментар
Ответ банка
1 березня 2021, 11:31
Добрий день!
Нам дуже шкода, що у вас склалась негативна думка про банк.
Банк піклується про здоров'я як своїх клієнтів так і співробітників та надає можливість актуалізації даних віддалено за допомогою Приват24.
Також, ми звернулись до вас приватним повідомленням для уточнення ваших контактних даних та перевірки інформації за вашим зверненням до відділення.
Нам дуже шкода, що у вас склалась негативна думка про банк.
Банк піклується про здоров'я як своїх клієнтів так і співробітників та надає можливість актуалізації даних віддалено за допомогою Приват24.
Також, ми звернулись до вас приватним повідомленням для уточнення ваших контактних даних та перевірки інформації за вашим зверненням до відділення.