Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Краматорськ, вул. Богдана Хмельницького, 13/11-Н
Адреса:
Донецька область, Краматорськ, вул. Богдана Хмельницького, 13/11-Н
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:00-17:00, перерва: 12:00-13:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Василий Костянецкий
2 вересня 2024, 19:21
7 месяцев назад обратился в отделение приват банка в инкокассу, по вопросу замены поврежденной валюты 30 евро и 200 долларов, ну решил вот сделать все по закону так сказать, ну я как пенсионер, который верит ещё, специалистам, решил что тут ну ничего такого быть не может, ах как я ошибался. В кассе очень вежливо с меня взяли за эту услугу более 1000 гривен клятвенно заверив несколько раз что по времени это займет максимум 6 месяцев, а по ее опыту так и вовсе 4−5 месяцев, я все сдал, оплатил, взамен мне оформили 2 карты на год на евро и на доллары, заверев что на них поступит моя ранее сданная сумма в течении 6 месяцев. В придачу ещё и пенсию перевел с ощада в приват, ну очень понравились вежливые специалисты. Прошу заметить все это произошло 24 января. Прошло пол года я чтоб не создавать в наше непростое время ненужную очередь позвонил в это отделение, с просьбой помочь мне, в ответ услышал что я не вовремя, у них запара, и меня наберут, через двое суток пошел туда Сам мы не гордые, ну заняты люди. Пришел сначала в кассу, девушка меня узнала, все вспомнила подтвердила, но сообщила что теперь это не шесть месяцев, а три года, ждите просто у них изменения… И объявила мне что эта информация ей была доведена 25 января, но я то тут причем? Ведь я сдал все 24 января… Ничего незнаю идите куда хотите все денег нема… Класс! Дальше ещё веселее, виноват то оказывается я сам, я ничего не понимаю, я оплатил услугу, не получив ее, и чето требую деньги всего то через 6 с половиной месяцев. Позвонил на горячую линию, меня выслушали, посочувствовали, сказали дуже складне питання надо им месяц. Через месяц пришёл ответ, все за регламентом. За каким регламентом? Ждите три года 20 января вышел закон что теперь это три года, просто его не довели до кассира, и меня, напомню я был 24 января. Ну, а я причем что кто-то не довел эту информацию а? Причем? Мне все мило так посочувствовали, и намекнули что нет смысла спорить, понимаете, может для Вас это не деньги, а для меня это большие деньги, я кроме пенсии никаких доходов не имею. Вывод не верьте, этим ребятам, там обман крайний непрофессионализм., круговая порука, и обман. Берегите себя.
Коментарі (7)
Ответ банка
3 вересня 2024, 9:32
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. З цього питання раніше були ініційовані заявки, в результаті яких перевіряли доступну інформацію та надавали зворотній зв'язок. Також надіслана офіційна відповідь від банку в канал який Ви зазначили.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. З цього питання раніше були ініційовані заявки, в результаті яких перевіряли доступну інформацію та надавали зворотній зв'язок. Також надіслана офіційна відповідь від банку в канал який Ви зазначили.
Відповідь адміністратора
18 жовтня 2024, 11:54
Даний відгук став учасником редакційних публікацій: https://minfin.com.ua/ua/2024/10/17/137997498/ і https://minfin.com.ua/ua/2024/10/18/137928043/
З рахунку моєї мами 7 квітня були зняті всі доступні через банкомат (ззовні цього відділення) кошти. Виявлена пропажа була приблизно через 10 днів. Я в іншому місті, а мама стверджує, що відділення закрите через карантин. Як обстоять справи зараз і чи зможе вона отримать доступ до да архіву відео (фото) спостереження?
Ну і хай уже… Вона стверджує, що картка весь цей час була у неї і підозрює співробітника відділення (ясно, що це припущення!)
Коментарі (2)
Ну і хай уже… Вона стверджує, що картка весь цей час була у неї і підозрює співробітника відділення (ясно, що це припущення!)
Ответ банка
18 травня 2020, 17:54
Добрий вечір!
Ваше питання стосується інформації персонального характеру, яка не може бути надана за зверненням третіх осіб. Клієнт може звернутись за будь-яким авторизованим каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Ваше питання стосується інформації персонального характеру, яка не може бути надана за зверненням третіх осіб. Клієнт може звернутись за будь-яким авторизованим каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Простоявши в черзі можна піти з відділення ні з чим, в зв'язку з тим, що клієнтів обслуговує один працівник і до перерви або до закриття відділення вона фізично не встигає обслужити всіх. Відділення знаходиться в старій частині міста Краматорська і обслуговує велику кылькысть клієнтів міста і прилеглих селищ
Написати коментар
Ответ банка
18 квітня 2019, 13:17
Доброго дня!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Дозвольте звернути Вашу увагу, що більшість операцій Ви можете провести без відвідування відділення. У банку доступна велика кількість дистанційних каналів самообслуговування (Приват24, велика мережа банкоматів та терміналів) — це допоможе Вам ефективно використовувати свій час і витрачати мінімум зусиль для виконання потрібної Вам операції. Знайти найближчий до Вас банкомат або термінал можна на нашому сайті — https://privatbank.ua/map
Що стосується черги, то ми зі свого боку проводимо постійне навчання персоналу та прикладаємо максимум зусиль, щоб зробити обслуговування клієнтів комфортним та швидким.
З повагою, ПриватБанк.
Перепрошуємо за завдані незручності.
Дозвольте звернути Вашу увагу, що більшість операцій Ви можете провести без відвідування відділення. У банку доступна велика кількість дистанційних каналів самообслуговування (Приват24, велика мережа банкоматів та терміналів) — це допоможе Вам ефективно використовувати свій час і витрачати мінімум зусиль для виконання потрібної Вам операції. Знайти найближчий до Вас банкомат або термінал можна на нашому сайті — https://privatbank.ua/map
Що стосується черги, то ми зі свого боку проводимо постійне навчання персоналу та прикладаємо максимум зусиль, щоб зробити обслуговування клієнтів комфортним та швидким.
З повагою, ПриватБанк.