Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Запоріжжя, пр-т Соборний, 158
Адреса:
Запоріжжя, пр-т Соборний, 158
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
28 серпня 2023, 11:39
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Відповідь адміністратора
30 серпня 2023, 17:58
Відгук не зарахований (на 30.08.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Снимала деньги в Испании Деньги со счета списались, а в банкомате не появились и таким образом пропало 230 евро. Когда снимала маленькие суммы по 10 евро проблем никаких не было, а как только хотела снять сумму побольше сразу она пропала.Я позвонила сразу в банк.Оператор сказала что мы видим что произошел сбой и через 10−12 дней проведем инкассацию и вернём деньги.Я обратилась в испанский банк они сказали что вообще ничего не знают об этой ситуации Не было никакого запроса.Теперь говорят что банк не ответил и нужно посылать запрос в платежную систему. Как долго будет длиться это безобразие и когда я получу свои деньги? Самое интересное что когда я оплачивала товар в магазине то произошла ошибка и не списали 1.5 евро. То это быстреньтко обнаружили и на следующий день списали. То есть за своими деньгами банк четко следит, а денег клиента не жалко. Мне интересно узнать что это непрофессионализм или элементарное мошенничество?
Коментарі (6)
Ответ банка
19 вересня 2022, 14:47
Вітаємо!
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Ми не можемо знати, по якій причині банкомат іноземного банку не видав вам кошти. ПриватБанк не проводить інкасації в пристроях інших банків. З нашого боку, вже створена заявка на опротестування цієї операції, яка буде розглянута, згідно правил міжнародних платіжних систем. Просимо звернути увагу, що терміни розгляду подібних заявок встановлені не банком, а міжнародною платіжною системою. Ми виступаємо в ролі заявника і зробимо все можливе, щоб ваша заявка була розглянута якомога скоріше, про що ви будете сповіщені додатково.
З повагою, ПриватБанк.
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Ми не можемо знати, по якій причині банкомат іноземного банку не видав вам кошти. ПриватБанк не проводить інкасації в пристроях інших банків. З нашого боку, вже створена заявка на опротестування цієї операції, яка буде розглянута, згідно правил міжнародних платіжних систем. Просимо звернути увагу, що терміни розгляду подібних заявок встановлені не банком, а міжнародною платіжною системою. Ми виступаємо в ролі заявника і зробимо все можливе, щоб ваша заявка була розглянута якомога скоріше, про що ви будете сповіщені додатково.
З повагою, ПриватБанк.
Звернувся сьогодні у відділення обміняти пошкоджену банкноту номіналом 20 гривень. Розміняли її на 2 монети по 10 гривень дуже швидко.
Кому цікаво, 4 січня звертався у це ж відділення і там мені відмовили обміняти пошкоджені 10 гривень, але тоді була інша операторка на кассі. https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/263763/
Коментарі (1)
Кому цікаво, 4 січня звертався у це ж відділення і там мені відмовили обміняти пошкоджені 10 гривень, але тоді була інша операторка на кассі. https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/263763/
Ответ банка
1 червня 2022, 15:23
Добрий день!
Касир приймає рішення щодо можливості прийняття купюри зважаючи на ступінь пошкодження та зношеності. У спеціально облаштованих відділеннях приймаються всі купюри, в тому числі значно зношені.
Раді, що ваше питання було вирішено. Дякуємо, що ви з нами.
Касир приймає рішення щодо можливості прийняття купюри зважаючи на ступінь пошкодження та зношеності. У спеціально облаштованих відділеннях приймаються всі купюри, в тому числі значно зношені.
Раді, що ваше питання було вирішено. Дякуємо, що ви з нами.
Платежная система LiqPay, id одного из мерчантов: i76944019949
Всё началось давным давно, мы успешно работали с ЛикПей, проводили много транзакций, вродебы удобно… Но.
Сейчас столкнулись с такой проблеммой, что поддержка платежной системы LiqPay от Приват Банка — ужасно работает, я предоставлял сотни документов, и фото, и видео, и чеки, и ТТН, и договора, и счёт, и всё что только можно достать на этом свете — знаете что они мне отвечают? Правильно — Шаблон! Они только шаблонами разговаривают, не могут даже понять как устроена система интернет-эквайринга, что и за что будет отвечать и вкакой ситуации.
У нас был оборот за 1 день 104000 гривен, мы заплатили платежной системе почти 100 долларов комиссии, не получили ни одной жалобы — но теперь вот вдруг, и ктото сверху как мне говорили — решил вставить палки в колеса, то ли откаты просят то ли хрен его знает (
В общем, в целом ЛикПей нормальна ПС, но жутко трудно с ними общаться, никогда не шли на встречу, такое впечатление будто у них там нет вовсе операторов, а лишь машина напоминающая тех ту*ых автоответчиков как у Новой Почты… Вот так вот.
Написати коментар
Всё началось давным давно, мы успешно работали с ЛикПей, проводили много транзакций, вродебы удобно… Но.
Сейчас столкнулись с такой проблеммой, что поддержка платежной системы LiqPay от Приват Банка — ужасно работает, я предоставлял сотни документов, и фото, и видео, и чеки, и ТТН, и договора, и счёт, и всё что только можно достать на этом свете — знаете что они мне отвечают? Правильно — Шаблон! Они только шаблонами разговаривают, не могут даже понять как устроена система интернет-эквайринга, что и за что будет отвечать и вкакой ситуации.
У нас был оборот за 1 день 104000 гривен, мы заплатили платежной системе почти 100 долларов комиссии, не получили ни одной жалобы — но теперь вот вдруг, и ктото сверху как мне говорили — решил вставить палки в колеса, то ли откаты просят то ли хрен его знает (
В общем, в целом ЛикПей нормальна ПС, но жутко трудно с ними общаться, никогда не шли на встречу, такое впечатление будто у них там нет вовсе операторов, а лишь машина напоминающая тех ту*ых автоответчиков как у Новой Почты… Вот так вот.
Ответ банка
15 січня 2022, 16:17
Добрий день!
Шкодуємо що у вас склалось таке враження. Для підключення оплати необхідно надати певний перелік документів, що регламентується діючим законодавством та умовами платіжної системи. Ми проаналізували ваше звернення в підтримку для покращення якості обслуговування та звернулись в приватному повідомленні, щоб надати інформацію щодо вашого мерчанту та способу вирішення питання.
Шкодуємо що у вас склалось таке враження. Для підключення оплати необхідно надати певний перелік документів, що регламентується діючим законодавством та умовами платіжної системи. Ми проаналізували ваше звернення в підтримку для покращення якості обслуговування та звернулись в приватному повідомленні, щоб надати інформацію щодо вашого мерчанту та способу вирішення питання.
4 января 2022 года обратился в кассу отделения Приватбанка по адресу г. Запорожье, пр. Соборный 158, с просьбой обменять повреждённую купюру номиналом 10 гривен. На что получил отказ, поскольку не являюсь клиентом банка.
В 14:29 того же дня совершил звонок на горячую линию Приватбанка 3700. В ходе разговора оператор подтвердил правомерность действий кассира.
Поскольку банк государственный, то считаю недопустимым и дискриминационным данный отказ, поскольку я являюсь гражданином Украины.
Связываться со мной не надо. Проблемы нет. Это просто негативный отзыв. Я обратился в другой государственный банк по соседству, клиентом которого я тоже не являюсь, где мне без всякой суеты обменяли повреждённую купюру на 10-гривневую монету.
Коментарі (3)
В 14:29 того же дня совершил звонок на горячую линию Приватбанка 3700. В ходе разговора оператор подтвердил правомерность действий кассира.
Поскольку банк государственный, то считаю недопустимым и дискриминационным данный отказ, поскольку я являюсь гражданином Украины.
Связываться со мной не надо. Проблемы нет. Это просто негативный отзыв. Я обратился в другой государственный банк по соседству, клиентом которого я тоже не являюсь, где мне без всякой суеты обменяли повреждённую купюру на 10-гривневую монету.
Ответ банка
4 січня 2022, 17:11
Добрий день!
В касах усіх відділень касир може приймати для зарахування на рахунки, вклади та для валютно-обмінних операцій придатні до обігу та зношені справжні банкноти (монети) національної валюти. Значно зношені або пошкоджені банкноти приймаються тільки в касах спеціально обладнаних відділень, для здійснення усіх касових операцій (в тому числі і для обміну). На жаль, виходячи лише з даних у відгуці немає змоги визначити наскільки була зношена купюра та чи міг її прийняти касир у своєму відділенні, так як значно зношені купюри, приймаються у спеціалізованих відділеннях.
Якщо ваше рішення зміниться, ви можете написати нам в приватні повідомлення та за можливості надати фото купюри, ми передамо інформацію колегам для більш детального розгляду ситуації.
В касах усіх відділень касир може приймати для зарахування на рахунки, вклади та для валютно-обмінних операцій придатні до обігу та зношені справжні банкноти (монети) національної валюти. Значно зношені або пошкоджені банкноти приймаються тільки в касах спеціально обладнаних відділень, для здійснення усіх касових операцій (в тому числі і для обміну). На жаль, виходячи лише з даних у відгуці немає змоги визначити наскільки була зношена купюра та чи міг її прийняти касир у своєму відділенні, так як значно зношені купюри, приймаються у спеціалізованих відділеннях.
Якщо ваше рішення зміниться, ви можете написати нам в приватні повідомлення та за можливості надати фото купюри, ми передамо інформацію колегам для більш детального розгляду ситуації.
Хочу розірвати договір з цим банком, але ніде не хочуть мені допомагати в цьому. Кажуть що закриття карткових рахунків достатньо і все, але це брехня. Брешуть прям у очі та вуха. Я хочу розірвати договір з банком. Прошу надати інструкції для розірвання договору з Приватбанком.
Коментарі (12)
Ответ банка
14 червня 2021, 13:20
Добрий день!
Ми проаналізували ваше звернення в підтримку для покращення якості обслуговування.
Щодо розірвання ділових відносин з банком, питання передане в роботу профільним фахівцям, котрі зв'яжуться з вами та допоможуть у його вирішенні.
Ми проаналізували ваше звернення в підтримку для покращення якості обслуговування.
Щодо розірвання ділових відносин з банком, питання передане в роботу профільним фахівцям, котрі зв'яжуться з вами та допоможуть у його вирішенні.
Я бы хотела выразить благодарность и отметить великолепную работу сотрудника Приват Банка в городе Запорожье Оксану Баклаженко. Адрес отделения: Проспект Соборный 158.
Оксана неоднократно помогла мне разобраться со сложными и простыми ситуациями, подошла ко всем вопросам с пониманием и терпением (даже если мой вопрос был очень глупым :-) ).
Честно, после того как первый раз обслужилась у Оксаны Баклаженко, в другие отделения идти не хочу, не смотря на то, что живу совершенно в другом районе.
Еще раз спасибо большое Оксане за личную помощь, вежливость, понимание и терпение!
Я не знаю, как вы награждаете сотрудников за хорошие отзывы, но Оксана заслуживает самой лучшей награды! :-) :-) :-)
Написати коментар
Оксана неоднократно помогла мне разобраться со сложными и простыми ситуациями, подошла ко всем вопросам с пониманием и терпением (даже если мой вопрос был очень глупым :-) ).
Честно, после того как первый раз обслужилась у Оксаны Баклаженко, в другие отделения идти не хочу, не смотря на то, что живу совершенно в другом районе.
Еще раз спасибо большое Оксане за личную помощь, вежливость, понимание и терпение!
Я не знаю, как вы награждаете сотрудников за хорошие отзывы, но Оксана заслуживает самой лучшей награды! :-) :-) :-)
Ответ банка
7 жовтня 2019, 16:33
Добрий день!
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Благодарность кассиру банка г. Запорожье, пр.Соборный 158 Светлане за доброту и внимание.
Написати коментар
Ответ банка
17 квітня 2019, 15:46
Добрый день!
Искренне благодарим Вас, что выделили время оставить отзыв и теплые слова в адрес нашего сотрудника.
Мы гордимся тем, что наши сотрудники способны вызвать своим профессионализмом положительные эмоции.
С уважением, ПриватБанк.
Искренне благодарим Вас, что выделили время оставить отзыв и теплые слова в адрес нашего сотрудника.
Мы гордимся тем, что наши сотрудники способны вызвать своим профессионализмом положительные эмоции.
С уважением, ПриватБанк.
Відповідь адміністратора
22 квітня 2019, 16:42
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 22.04.2019).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Люблю этот банк лишь за его удобный онлайн банкинг, но видимо за это отдельное спасибо IT отделу, которые креативно пашут на это учреждение. Также люблю за большое количество банкоматов, что очень удобно, но опять же — это видимо лишь из-за жадного желания быть везде! Потому что таких тупых, тормозящих, купленных, видимо, на распродаже, банкоматов как в Приватбанке я не встречал нигде! Плюс такого скотского отношения в плане купюр я не встречал нигде! Давно ли украинцы стали миллионерами, что купюры номиналом меньше 500, 200, ну в лучшем случае 100грн. Приват решил не выдавать?
А теперь перейду к сути. Люди! Не забывайте свои карты в банкоматах привата, потому что это «чудо учреждение» решает, рас вы забыли карту, значит она вам не нужна вовсе. А если и нужна, то вы не развалитесь и закажите себе новую. А знаете почему? Потому что ваши карты попросту будут утилизированы. Другие «отсталые» банки зачем-то их возвращают в свои отделения, зачем-то туда приходят люди с документами, пишут заявления и получают свой «пластик», как говорит про такие карты приватбанк. А вот в Привате всё прогресивно, всё современно. Эти карты собираются и просто *** утилизируются. Со словами заказывайте новую! Даже когда на этой карте все деньги на которые жить твоей семье, даже когда такую карту прийдется ждать 1,5 месяца, даже когда эта карта стоит 400 грн.
Далеко не первый раз и не только на своём опыте работы с этим банком (более 10 лет) замечаю, что Приват — ваша точка опоры тут же растворяется и бросает вас с вашими проблемами на едине, как только они появляются.
Банк для тех, кто любит Украину, самих украинцев видимо любит не очень.
Коментарі (13)
А теперь перейду к сути. Люди! Не забывайте свои карты в банкоматах привата, потому что это «чудо учреждение» решает, рас вы забыли карту, значит она вам не нужна вовсе. А если и нужна, то вы не развалитесь и закажите себе новую. А знаете почему? Потому что ваши карты попросту будут утилизированы. Другие «отсталые» банки зачем-то их возвращают в свои отделения, зачем-то туда приходят люди с документами, пишут заявления и получают свой «пластик», как говорит про такие карты приватбанк. А вот в Привате всё прогресивно, всё современно. Эти карты собираются и просто *** утилизируются. Со словами заказывайте новую! Даже когда на этой карте все деньги на которые жить твоей семье, даже когда такую карту прийдется ждать 1,5 месяца, даже когда эта карта стоит 400 грн.
Далеко не первый раз и не только на своём опыте работы с этим банком (более 10 лет) замечаю, что Приват — ваша точка опоры тут же растворяется и бросает вас с вашими проблемами на едине, как только они появляются.
Банк для тех, кто любит Украину, самих украинцев видимо любит не очень.
Ответ банка
5 травня 2018, 18:33
Добрый вечер!
К сожалению, карта утилизируются и возврату не подлежит. Рекомендуем обратиться в банк для согласования перевыпуска. Приносим извинения за доставленные неудобства.
С уважением, ПриватБанк.
К сожалению, карта утилизируются и возврату не подлежит. Рекомендуем обратиться в банк для согласования перевыпуска. Приносим извинения за доставленные неудобства.
С уважением, ПриватБанк.
Брала универсальную карту в ПриватБанке.Сначала платила, потом нечем было, сняла 300 грн и пошел долг… спустя 4 года они подают на меня в суд, суд вынес решение через пол года оплатить им 13000грн, я не была на суде… решение заочное… вошло в действие 18 декабря этого года… я позвонила в приват узнать задолженность, они мне выставили сумму 24000грн… скажите это законно что тело кредита 2700, пеня 3000 а штраф 18000?
Коментарі (9)
Відповідь адміністратора
16 лютого 2018, 17:01
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 16.02.2018).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
Цей менеджер запропонував мені, як директору Товариства з обмеженою відповідальністю «Аврора» підписати ЗАЯВУ до банку про надання ПРОПОЗИЦІЇ щодо реструктуризації кредиту, яиій підпрємство не в змозі виконувати, бо знаходиться в зоні бойових дій під постійними обстрілами. В моїй присутності 18.04.2023р. менеджер сам зробив електронний підпис, яким підписав нібито ЗАЯВУ про надання ПРОПОЗИЦІЇ від банку. Роздрукувати заяву відмовився, сказав, що пропозиція щойно надійде на електронну адресу. Але відповіді не надійшло. На мою вимогу він прислав СКРІН ЕКРАНУ пропозиції!!! На ньому не було вихідного номеру, дати та підписів банку. Звичайно, я в телефонній розмові відмовився від цієї пропозиції, та направив в центральний офіс банку, який знаходиться в місті Київ свою вимогу № 34 від 02.05.2023р. на яку отримав відповідь № 20.1.0.0.0./7−230504/13284, з якої з подивом дізнався, що угода № 23042MRYS75X05 підписана 24.04.2023р. Тоб то менеджер вкрав мій цифровий підпис 18 квітня, коли я був в банку, та підписав угоду 24 квітня коли мене в банку не було, імовірно зайшовши в Приват 24 без мого відома.
Також цей менеджер, без згоди директора підприемства, вказав в цій УГОДІ що директор виступае поручителем, на що згоди він не отримував.
На мою скаргу служба безпеки Приватбанку провела перевірку, та підтвердила, що дійсно, по камерам спостерження я був 18.04.2023р. А 24.04.2023р мене в банку не було, що угоду я не підписував, мое прохання надати письмову відповідь вашим банком проігнороване.
Заявляю, що УГОДУ № 23042MRYS75X05 я не підписував. Мені взагалі не пропонували її підписати. Текст Угоди я не бачив, менеджер з кабінету № 6 ввів мене в оману, сказавши, що я підписую ЗАЯВУ про надання ПРОПОЗИЦІЇ, та підписав УГОДУ про реструктуризацію самостійно, без мого відома, скориставшись моїм електронним підписом, чим порушив Закон України «Про захист персональних даних» № 2297 від 01.06.2010р. та моє Конституційне право на життя, ст. 27 Конституції України, бо тепер я мушу працювати в зоні боїв під обстрілами російських окупантів, щоб мати змогу виконати цю Угоду.