Відділення Приватбанку: Запоріжжя, пл. Інженерна, 1
Адреса:
Запоріжжя, пл. Інженерна, 1
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, перерва: 12:30-13:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
31 січня 2024, 19:35
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Ситуація наступна — у 2020 році ми придбали б/в автівку у лізінг через ПриватБанк, пару місяців тому сплатили останній платіж та отримали документи для переоформлення машини на себе. Але в Сервісному Центрі кажуть що майно Приватбанку арештоване та не може бути відчуджене. А саме цікаве що арешт було накладено ще до дати коли ми взяли автівку у лізінг.
Коментарі (15)
Ответ банка
8 листопада 2023, 17:39
Вітаємо.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Дуже раджу клієнтам Приватбанку уважно читати кожен пункт договору з банком! Скільки б ви не поклали коштів на карту Юніора, більше ніж 50 000 грн. на місяць дитина зняти не зможе!
Ви, доречі, теж ніяк не зможете це зробити, навіть якщо захочете закрити цю карту і припинити взаємини з банком!!!
Коментарі (2)
Ви, доречі, теж ніяк не зможете це зробити, навіть якщо захочете закрити цю карту і припинити взаємини з банком!!!
Ответ банка
4 листопада 2023, 20:29
Вітаємо.
Використання коштів дитиною передбачено в межах 50 000 грн/міс.
Якщо є потреба у використанні більших сум, з 14 років можна відкрити картку для виплат.
Використання коштів дитиною передбачено в межах 50 000 грн/міс.
Якщо є потреба у використанні більших сум, з 14 років можна відкрити картку для виплат.
Сегодня захожу на сайт, а там кредит на меня повесили. У меня принципиальное правило никогда не брать кредитов. Служба поддержки утверждает, что это из-за отрицательного баланса по счету. Но, как я писал в предыдущем посте, пару дней назад у банка произошел сбой, этот факт подтвердила их служба поддержки, она же уверяла, что % по кредитам не будет, что я могу дальше пользоваться счетом, что у меня с него деньги не списали, а только зарезервировались. Не смотря на то, что я не пользовался данным счетом, уже пошли проценты.
Получается та же беда — меня делают виновным в их ошибках.
Коментарі (1)
Получается та же беда — меня делают виновным в их ошибках.
Ответ банка
25 жовтня 2021, 10:55
Добрий день!
На картці може утворитися мінусовий баланс, якщо раніше здійснювалась оплата на певному сайті та на момент авторизації коштів було досить для оплати, але сайт відразу не підтвердив списання зарезервованої суми, тому сума була в доступному балансі і могла бути використана повторно клієнтом. В такій ситуації овердрафт є вимушеною мірою та необхідним механізмом, що дозволяє коректно працювати картковому рахунку та обслуговувати його, згідно вимог платіжної системи.
Інформація по овердрафту зазначена в умовах і правилах надання банківських послуг: https://privatbank.ua/terms
У разі виникнення питань у клієнта власника картки, він може звернутись в підтримку на нашому сайті https://privatbank.ua/. Наші фахівці 24/7 онлайн та готові допомогти.
Додатково, по вашому питанню створена заявка на повернення коштів. Вона буде розглянута, згідно регламенту міжнародних платіжних систем.
На картці може утворитися мінусовий баланс, якщо раніше здійснювалась оплата на певному сайті та на момент авторизації коштів було досить для оплати, але сайт відразу не підтвердив списання зарезервованої суми, тому сума була в доступному балансі і могла бути використана повторно клієнтом. В такій ситуації овердрафт є вимушеною мірою та необхідним механізмом, що дозволяє коректно працювати картковому рахунку та обслуговувати його, згідно вимог платіжної системи.
Інформація по овердрафту зазначена в умовах і правилах надання банківських послуг: https://privatbank.ua/terms
У разі виникнення питань у клієнта власника картки, він може звернутись в підтримку на нашому сайті https://privatbank.ua/. Наші фахівці 24/7 онлайн та готові допомогти.
Додатково, по вашому питанню створена заявка на повернення коштів. Вона буде розглянута, згідно регламенту міжнародних платіжних систем.
Оплатил 75 евро через paypal с корпоративной карты. Лимит по карте 3000грн./сутки. Со счета снялось около 4800, и теперь на счету минус 900грн. Захожу в privat24, смотрю, платеж — 2400, предавторизация — 1$
Звоню в поддержку, в ответ — это временная проблема, через пару часов все будет ок.
На следующий день изменений никаких. Только добавилась предавторизация на 2400. Опять в поддержку, после полуторачасового разговора получаю такую фразу «можливо системний
збій чи інші технічні аспекти. Таким чином вийшло, що дана сума задвоїлась». Ну добре, но при чем тут я?
Типа говорят не переживайте мы вернем вам деньги в течение 1−2х недель. А я тем временем буду платить % по кредиту потому что не могу оплатить услуги?
Это что, метод убивания ФОПов? Да для кого-то деньги копеечные, но для меня нет!
Вопросов много:
1. Почему не сработал лимит оплаты в интернет? Хотя до этого случая он мне не раз не давал платить тем же пейпалом.
2. Почему пропавшая сумма в 2400 появилась только на следующий день?
3. И что это за предавторизация на 75 евро? За 25 лет я такое впервые вижу.
4. Почему я должен искать где-то 2400, брать кредить, чтобы иметь возможность продолжать пользоваться своим счетом? Это ведь ошибка банка, а не моя.
5. Почему служба поддержки всячески пытается переложить вину этого инцендента на меня? Я только сделал привычную операцию, которую делаю каждые 2−4 месяца на протяжении десятка лет!
Коментарі (4)
Звоню в поддержку, в ответ — это временная проблема, через пару часов все будет ок.
На следующий день изменений никаких. Только добавилась предавторизация на 2400. Опять в поддержку, после полуторачасового разговора получаю такую фразу «можливо системний
збій чи інші технічні аспекти. Таким чином вийшло, що дана сума задвоїлась». Ну добре, но при чем тут я?
Типа говорят не переживайте мы вернем вам деньги в течение 1−2х недель. А я тем временем буду платить % по кредиту потому что не могу оплатить услуги?
Это что, метод убивания ФОПов? Да для кого-то деньги копеечные, но для меня нет!
Вопросов много:
1. Почему не сработал лимит оплаты в интернет? Хотя до этого случая он мне не раз не давал платить тем же пейпалом.
2. Почему пропавшая сумма в 2400 появилась только на следующий день?
3. И что это за предавторизация на 75 евро? За 25 лет я такое впервые вижу.
4. Почему я должен искать где-то 2400, брать кредить, чтобы иметь возможность продолжать пользоваться своим счетом? Это ведь ошибка банка, а не моя.
5. Почему служба поддержки всячески пытается переложить вину этого инцендента на меня? Я только сделал привычную операцию, которую делаю каждые 2−4 месяца на протяжении десятка лет!
Ответ банка
24 жовтня 2021, 12:39
Добрий день!
До банку надійшло два запити на оплату, по одному з яких сума вже списана, а по іншому кошти були заблоковані на картці. Кошти можуть знаходитись в резерві до 10-ти днів та повертаються на доступний баланс картки автоматично, якщо не надходить запиту на списання. За вашим зверненням вже сформовано заявку на повернення коштів за результатом обробки якої ми вас додатково повідомимо.
Інтернет-ліміт спрацьовує при проведенні ризикових операцій в інтернеті. Система аналізує сайт, використовуючи при цьому тисячі чинників. В разі, якщо оплата не є ризиковою, вона може бути здійснена без необхідності підвищення інтернет ліміту. Це безпечно, адже інтернет ліміт не єдиний механізм, котрий дозволяє виявити та попередити шахрайство по відношенню до наших клієнтів. Окрім того, якщо оплата не є ризиковою це не відміняє того, що для її проведення необхідно ввести дані картки, що відомі лише її власнику.
Ми проаналізуємо ваше звернення в підтримку для покращення якості обслуговування.
До банку надійшло два запити на оплату, по одному з яких сума вже списана, а по іншому кошти були заблоковані на картці. Кошти можуть знаходитись в резерві до 10-ти днів та повертаються на доступний баланс картки автоматично, якщо не надходить запиту на списання. За вашим зверненням вже сформовано заявку на повернення коштів за результатом обробки якої ми вас додатково повідомимо.
Інтернет-ліміт спрацьовує при проведенні ризикових операцій в інтернеті. Система аналізує сайт, використовуючи при цьому тисячі чинників. В разі, якщо оплата не є ризиковою, вона може бути здійснена без необхідності підвищення інтернет ліміту. Це безпечно, адже інтернет ліміт не єдиний механізм, котрий дозволяє виявити та попередити шахрайство по відношенню до наших клієнтів. Окрім того, якщо оплата не є ризиковою це не відміняє того, що для її проведення необхідно ввести дані картки, що відомі лише її власнику.
Ми проаналізуємо ваше звернення в підтримку для покращення якості обслуговування.
Неодноразово на мобільний телефон приходять смс від Алекскредіт, ПріватZбiр. Мої особисті дані не вказуються, а вимагають повернути гроші за Договором 2854175. Співробітники Приватбанку надали кваліфіковані пояснення та рекомендації он-лайн. Дякую Приватбанк
Коментарі (2)
Ответ банка
21 січня 2021, 15:02
Добрий день!
Були раді допомогти. Гарного дня!
Були раді допомогти. Гарного дня!
Добрый вечер.Банк нравиться, платежи через приват 24 проходят нормально, коммуналку оплачиваю по реквизитам без проблем.Вот бы дали ещё б кредит, было бы великолепно.
Коментарі (3)
Ответ банка
17 травня 2020, 19:17
Добрий вечір!
Дякуємо за Ваш відгук! Для нас дуже важливий зворотній зв'язок, завдяки йому ми розуміємо, що знаходимось на вірному шляху.
З повагою, ПриватБанк.
Дякуємо за Ваш відгук! Для нас дуже важливий зворотній зв'язок, завдяки йому ми розуміємо, що знаходимось на вірному шляху.
З повагою, ПриватБанк.
Відповідь адміністратора
21 травня 2020, 12:47
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 21.05.2020).
Пользователь не предоставила доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что она является клиентом или пользовалась услугами данного банка.
Пользователь не предоставила доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что она является клиентом или пользовалась услугами данного банка.
І я не впевнена що можуть зробити цими документами, продати ще раз мою квартиру або сдати її.