Приват банк давно стал расстраивать, но в последние 3 года отношение к клиентам ужасное. Заказывала их платную карту с дизайном из-за чипа (это наверное единственный банк который не имеет бесплатных чипов карт), заказала, но никто из консультантов не подсказал что чип нужно активировать в банкомате, из-за чего мне выпустили вторую карту сотрудники отделения, так как думали что карта не рабочая и только потом мне рассказала директор отделения что нужно записать пин код через банкомат.
Второй случай произошёл недавно ребёнок увидел на сайте новый дизайн карты с Чипом (о боги) пошёл в отделение, выдали карту со старым дизайном и тарифами 2017 года. Ребёнок расстроился так как на сайте нам обещают другое, а выдают старые карты. Написала в поддержку мол почему так, оператор Мария ответила что новые карты только для городов Днепр и Киев, на сайте об этом ни слова, а все остальные пока могут заказать платную карту или довольствоваться тем что имеют. Заказать карту Новой почтой нельзя. В общем расстроена, хочу закрыть все счета в этом банке и больше не иметь с ними дела. С каждым днем все хуже становится. Тарифы вообще ужас.
Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Новомосковськ, вул. Гідності, 36
Адреса:
Дніпропетровська область, Новомосковськ, вул. Гідності, 36
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
27 липня 2023, 17:39
Вітаємо.
Ми збільшуємо або зменшуємо кредитний ліміт аналізуючи дуже багато чинників — наявність кредитів в інших установах, протерміновані платежі, нарахування зарплати, активне користування карткою та ще багато іншого. Тому інколи дійсно сума ліміту може бути зменшена, але ми дуже рекомендуємо вам активно користуватись картою і надалі, тому що сума ліміту переглядається регулярно та ми обов´язково вам відправимо повідомлення, якщо ліміт буде збільшено.
Ми збільшуємо або зменшуємо кредитний ліміт аналізуючи дуже багато чинників — наявність кредитів в інших установах, протерміновані платежі, нарахування зарплати, активне користування карткою та ще багато іншого. Тому інколи дійсно сума ліміту може бути зменшена, але ми дуже рекомендуємо вам активно користуватись картою і надалі, тому що сума ліміту переглядається регулярно та ми обов´язково вам відправимо повідомлення, якщо ліміт буде збільшено.
Ответ банка
8 березня 2021, 14:16
Нам дуже прикро, що у вас склалось таке враження. З початку минулого року ПриватБанк відкрив оформлення нових безкоштовних «кольорових» карт з безконтактної технологією в більшості відділень. Ви завжди можете уточнити наявність потрібного пластику у відділенні за зверненням до підтримки банку.
Що стосується описаної ситуації з активацією карти,
дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути ваш випадок, ми написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі.
Що стосується описаної ситуації з активацією карти,
дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути ваш випадок, ми написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі.
Во время оплаты услуг через Приват 24 мною ошибочно (по умолчанию) была выбрана универсальная карта. Вместе с суммой платежа было списано 950 грн за пользование кредитными средствами.
В момент оплаты я нажала на кнопку «отменить», но платёж ушёл. Сразу же набрала 3700, пообещали сумму процента вскоре вернуть.
Через 4 дня снова позвонила 3700, там уже сказали, что сумму % не вернут.
Я была жутко расстроена. Как? Платить 950 грн за то, что суммой платежа совсем не воспользовался, отменив его.
Пошла в отделение по адресу площадь Победы 8-а в г. Новомосковск.
Девушки операторы помогли составить обращение в БОК. И в этот же день Департамент по работе с клиентами, рассмотрев мое обращение, приняли решение вернуть мне сумму 950 грн.
Огромное спасибо Департаменту и его представителю Алёне, а также операторам Новомосковск ого Отделения.
Коментарі (1)
В момент оплаты я нажала на кнопку «отменить», но платёж ушёл. Сразу же набрала 3700, пообещали сумму процента вскоре вернуть.
Через 4 дня снова позвонила 3700, там уже сказали, что сумму % не вернут.
Я была жутко расстроена. Как? Платить 950 грн за то, что суммой платежа совсем не воспользовался, отменив его.
Пошла в отделение по адресу площадь Победы 8-а в г. Новомосковск.
Девушки операторы помогли составить обращение в БОК. И в этот же день Департамент по работе с клиентами, рассмотрев мое обращение, приняли решение вернуть мне сумму 950 грн.
Огромное спасибо Департаменту и его представителю Алёне, а также операторам Новомосковск ого Отделения.
Ответ банка
4 лютого 2021, 20:22
Раді, що ваше питання було успішно вирішено! Додатково написали вам в приватному повідомленні, щоб детальніше перевірити консультації операторів.
Проблему решили за ±10 мин: https://minfin.com.ua/company/privatbank/hotline/121032/, спасибо
Написати коментар
Ответ банка
31 січня 2019, 19:26
Добрый день!
Большое спасибо за Ваш отзыв!
Мы очень рады, что Вы остались довольны взаимодействием с нами.
С уважением, ПриватБанк.
Большое спасибо за Ваш отзыв!
Мы очень рады, что Вы остались довольны взаимодействием с нами.
С уважением, ПриватБанк.
Приватбанк с 16.01.2017 блокирует зарплатную карту. Требуют погашения долга моего родственника десятилетней давности. У меня долгов нет вообще. Люди, будьте бдительны!
Коментарі (16)
В очередной раз поражаюсь человеческой подлости…
Это уже не смешно. Благодаря усердным бойцам из службы безопасности мне снова блокируют карту.!!! Ещё буквально пару недель назад мне звонили из обоих банков и извинялись, давайте, мол продолжать сотрудничество…
Сегодня СБ опять блокирует мне карту и мне нужно снова ждать 30 дней на ответ согласно регламента? Что ж это за бред? Если прошлое разбирательство было по той же причине, почему я вынужден опять ждать? номер заявки 5488594
То меня убеждают в очередной раз, что всё ок, то блокируют. Как можно доверять средства такому банку??? Я не стал вытаскивать деньги из банка, наоборот даже открыл новый вклад и тут такое… О каком доверии банковской системе может идти речь?
Коментарі (4)
Это уже не смешно. Благодаря усердным бойцам из службы безопасности мне снова блокируют карту.!!! Ещё буквально пару недель назад мне звонили из обоих банков и извинялись, давайте, мол продолжать сотрудничество…
Сегодня СБ опять блокирует мне карту и мне нужно снова ждать 30 дней на ответ согласно регламента? Что ж это за бред? Если прошлое разбирательство было по той же причине, почему я вынужден опять ждать? номер заявки 5488594
То меня убеждают в очередной раз, что всё ок, то блокируют. Как можно доверять средства такому банку??? Я не стал вытаскивать деньги из банка, наоборот даже открыл новый вклад и тут такое… О каком доверии банковской системе может идти речь?
Ключове тут «без попередження». Ось виписка з їхнього договору:
«3.2.4.1.6. Сторони узгодили, що Банк має право змінити розмір Ліміту у разі зниження/збільшення надходжень грошових коштів на поточний рахунок Клієнта або настання інших факторів, передбачених внутрішніми нормативними документами Банку, про що за 5 календарних днів направляє Клієнту повідомлення в спосіб, визначений п. 3.2.4.1.7 цього Договору.
У випадку зниження Банком Ліміту в односторонньому порядку, передбаченому цим Договором, Клієнт зобов’язується здійснювати повернення Кредиту в порядку, передбаченому п. 3.2.4.2.2.4. цього Договору.
3.2.4.1.7. Сторони узгодили, що для надсилання Клієнту будь-яких повідомлень, у тому числі, але не виключно, повідомлення Клієнта про розмір Ліміту, його зміну та узгодження інших змін до цього Договору, вимоги про дострокове погашення заборгованості, тощо, Банк на свій вибір здійснює повідомлення Клієнта: в письмовій формі або через засоби електронного зв’язку між Банком і Клієнтом: Система Internet Banking Приват24 (Система „Приват24“ (для фізичних осіб) або Система „Приват24 для бізнесу“ (для юридичних осіб)) на адреси електронної пошти Клієнта (яка початково зазначена в Заяві та може змінюватись Клієнтом відповідно до умов цього Договору та/або умов інших договорів укладених Клієнтом з Банком), а також шляхом направлення sms-повідомлення на останні відомі Банку номери телефонів керівника виконавчого органу та (за наявності) головного бухгалтера Клієнта (у разі їх відсутності — особам, які виконують їх обов’язки), наданих Банку при ідентифікації та актуалізації відомостей про Клієнта.
Вказані вище в цьому п. 3.2.4.1.7. Договору способи зв’язку, комунікацій та надсилання повідомлень в розумінні цього Договору та далі за текстом також є „Засоби електронного зв’язку“.»
Поклала на карту Універсальну Голд кошти, Приватбанк на цю суму зрізав кредитний ліміт без попереджень. Користуюсь цим банком більше 20-ти років. А ще сплачувала Страховий платіж за договором «Страхування кредитного ліміту» до 300 грн в місяць з 2017 року. Срочатку зняли кошти на страховку, а потім, що залишалось, все забрали. Ось вам і страховка. Заборгованості ніколи не було, гарна кредитна історія. Цих коштів вистачало, щоб сплатити відсотки, а мені залишили 1 копійку. Якщо б не зайшла в Приват24 до 1 серпня, я б і не знала, що коштів в мене немає. Зараз в нашій сім'ї крутне становище. Чоловік — Учасник Бойових дій, переніс інфаркт, дуже багато коштів треба на лікування, все дорожчає. І тут таке ставлення. Мені зараз потрібно брати мікрокредит, влазити в ще більши борги, щоб сплатити відсотки банку. Бо кредитна історія для мене важлива. І нема гарантії, що і ці кошти в мене не знімуть, зменшивши ще кредит.
Ось таке ставлення до сімей, в яких є люди, які захищають їх майно і статки, а самі стають голі і хворі, і нікому нема нідочого діла. Кругом поставили ботів, зв’язатись з банком не можливо, а у їхніх відділеннях ніхто нічого не вирішує.