Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Борислав, вул. Шкільна, 1
Адреса:
Львівська область, Борислав, вул. Шкільна, 1
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-18:00, перерва: 13:00-14:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Olga2702
1 квітня 2020, 2:17
Так і хочеться вам сказати: «***»!!! Бо не враховуєте ви ні кредитну історію, ні постійне користування карточкою як основною! За один день вирішили змінити кредитний ліміт! І як я бачу по відгукам, «індивідуальний» підхід у вас не тільки до мене! Після зняття обов'язкового платежу, яке ви мали право забрати у мене засоби для існування? 6000 грн одним махом? Ви мене «кинули»! В такий час? Ви своїх клієнтів не поважаєте і не цінуєте! Хто ви без нас? Особисто мене, як клієнта, ви втратили! Я відмовляюсь від ваших послуг! І подбаю, щоб в моїй родині ніхто не користувався! На щастя, ваші конкуренти «стають вам на п'яти»! Бажаю прозріти всім обманутим українцям і відмовитись від послуг «ненадійного» банку назавжди!
Написати коментар
Ответ банка
1 квітня 2020, 10:56
Добрий день!
Ми розумію, що зміна кредитного ліміту на Вашій картці стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників.
Щоб наступного разу Ваш кредитний ліміт був збільшений — продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною.
З повагою, ПриватБанк.
Ми розумію, що зміна кредитного ліміту на Вашій картці стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників.
Щоб наступного разу Ваш кредитний ліміт був збільшений — продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною.
З повагою, ПриватБанк.
Одного вечора в інтернеті як зазвичай проводив одну з сотень операцій з карткою — хотів поповнити на 100 грн гаманець на аукціоні Віоліті через захищену платіжну систему Platon, але з якихось причин операцію банк заблокував і запропонував звернутися по телефону що я одразу ж і зробив. (на хвилиночку це був мобільний номер телефону дев'яти значний!!!) Жінка оператор автоматом почала стріляти інформацією і задавати різко запитання типу хто ти і де живеш, хто твоя мати і яке її дівоче прізвище, рік народження і т.д. В один момент я сказав що мені дивно і підозріло відповідати на такі питання в телефонному режимі і спитав чи можна мою особу якось інакше ідентифікувати? Грубо відповіла що ні!!! Я спитав чи мене раптом вона не запитає пін код картки, що її дуже розізлило і зараз саме головне — ОПЕРАТОР КИДАЄ ТРУБКУ! БЛОКУЄ МЕНІ РАХУНОК І КАРТКУ І ТЕЛЕФОН!!! Із-за чого ???? 100 грн оплата в інтернеті!!! І те що оператору здалося що я шахрай!!! Я онімів просто!!! Як наслідок — Заблоковані фінансові операції і невиконання зобов'язань, фінансові втрати, втрата репутації, моральні збитки.
Але це ще не все!!! На другий день під час походу у відділення дізнаюся що у нас у великому місті закрите відділення через Ремонт а нове ще не відкрилося!!! Їду в інше місто і там змушений сидіти в черзі пів години і змушений виробляти нову картку і розблоковувати доступ до свого рахунку ЦЕ ВСЕ ЧЕРЕЗ ТЕ ЩО ОПЕРАТОРУ ЗДАЛОСЯ ЩО Я ШАХРАЙ і заволодів незаконно своїм рахунком!!!
Працівниця банку теж здивувалася через таку ситуацію і на моє питання про скаргу відповіла що скарги на операторів 3700 подаються в телефонному режимі! ПО НОМЕРУ 3700 ))) Класно правда ))
А тепер на хвилиночку уявимо що я міг би бути інвалідом або пенсіонером з слабким серцем — я думаю шанси швидше вмерти дуже зросли б завдяки некомпетентності працівника. І дуже сумно що вплинути на це ніхто не може.
ПРОСТІШЕ ЗМІНИТИ БАНК — щоб уникнути таких ситуацій в майбутньому…
Коментарі (7)
Але це ще не все!!! На другий день під час походу у відділення дізнаюся що у нас у великому місті закрите відділення через Ремонт а нове ще не відкрилося!!! Їду в інше місто і там змушений сидіти в черзі пів години і змушений виробляти нову картку і розблоковувати доступ до свого рахунку ЦЕ ВСЕ ЧЕРЕЗ ТЕ ЩО ОПЕРАТОРУ ЗДАЛОСЯ ЩО Я ШАХРАЙ і заволодів незаконно своїм рахунком!!!
Працівниця банку теж здивувалася через таку ситуацію і на моє питання про скаргу відповіла що скарги на операторів 3700 подаються в телефонному режимі! ПО НОМЕРУ 3700 ))) Класно правда ))
А тепер на хвилиночку уявимо що я міг би бути інвалідом або пенсіонером з слабким серцем — я думаю шанси швидше вмерти дуже зросли б завдяки некомпетентності працівника. І дуже сумно що вплинути на це ніхто не може.
ПРОСТІШЕ ЗМІНИТИ БАНК — щоб уникнути таких ситуацій в майбутньому…
Ответ банка
26 лютого 2020, 10:30
Буквально щодня ми стикаємося з різними способами шахрайства по відношенню до наших Клієнтів. Шахраї не стоять на місці і придумують все нові і нові схеми. Повірте, нам дуже шкода тих Клієнтів, які стають жертвами шахрайства і втрачають, іноді, свої останні гроші. Щоб знизити до мінімуму можливі випадки обману, ми робимо все можливе, щоб захистити наших Клієнтів. Не тому, що хочемо витратити Ваш час, а тому що хочемо захистити Вас від матеріальної і, надалі, моральної шкоди.
Що стосується поведінки оператора, бачимо, що Ви вже залишали заявку з даної ситуації, і питання було ретельно перевірено банком, після чого з Вами було проведено зворотній зв'язок. Обмеження було встановлено в цілях безпеки, так як Ви відмовилися проходити ідентифікацію. Ми приносимо свої вибачення, що доставили Вам незручності і щиро сподіваємося, що Ви ніколи не станете жертвою шахрайства.
Що стосується поведінки оператора, бачимо, що Ви вже залишали заявку з даної ситуації, і питання було ретельно перевірено банком, після чого з Вами було проведено зворотній зв'язок. Обмеження було встановлено в цілях безпеки, так як Ви відмовилися проходити ідентифікацію. Ми приносимо свої вибачення, що доставили Вам незручності і щиро сподіваємося, що Ви ніколи не станете жертвою шахрайства.
Як і багатьом обдуреним, мені в приватбанку, до пенсійної картки всунули(майже примусово) картку Універсальна, з 15 000 кредитного ліміту, пенсіонерці, з тисячею пенсії!!!
13 липня 2015 року я стала жертвою шахрайства, в двох словах: шахрай представився працівником банку, знав мої приватні дані, в плоть до № картки (думаю, діючий або бувший працівник приватбанку), сказав, що з картки хтось збирається зняти кошти і видурив у мене СМС з кодом (схема багатьом знайома, це просто, якщо є дані з банку про людину, жертві легко повірити що говориш з оператором банку). Далі, УВАГА ВСІМ ТЕПЕРІШНІМ ТА МАЙБУТНІМ КЛІЄНТАМ, поки не пізно ЗАДУМАЙТЕСЬ!!! — як тільки зрозуміла, що є вірогідність, що шахрай зможе скористатись кредитними коштами, зателефонувала в сервісний центр приватбанку, за номером 3700, повідомила оператора про шахрайство. Під час розмови, оператор, запевнив мене, що кредитні кошти в сумі 15000 гривень НЕ ЗНЯТО, знято тільки мої власні кошти, 190 грн. і кредитну картку він заблокував та запропонував звернутись на наступний день до найближчого відділення приватбанку для відновлення кредитної картки, але звернувшись на наступний день, до відділення приватбанку, я взнала, що кредитні кошти в сумі 15 000 грн. ЗНЯТО (чуть не вмерла, без жартів, хворію на гіпертонію) з моєї картки. (Пізніше, я взнала, що 190 грн. власних коштів, шахрай (який молодець, найчесніша людина!) зразу перерахував на погашення кредиту (ну, прямо Банкір, з великої букви Б…, щира душа), щоб виглядало, типу: от, клієнт взяв кредит, згідний, бо зразу погашає, частину…).
На мою скаргу, на № 3700 мені передзвонили, сказали, що служба безпеки банку щось там перевірила, так, їх працівник допустив помилку, проводять якесь розслідування і тишина… Потім почались дзвінки, СМС від банку, що я взяла кредит і не повертаю, погрози, грубість. Борг вже 240 000 грн…. Тобто, банк, знявши кошти з моєї ЗАБЛОКОВАНОЇ кредитної картки, вимагає їх повернення від мене. Через суд банк стягнути кошти, які сам і забрав, з мене стягнути не зміг, сам подав до суду позов, а представник банку перестав зявлятись на слухання, справу закрили. Тоді приватбанк, напівшахрайським методом, не повідомивши мене, через Київського «чорного» нотаріуса отримав виконавчий напис нотаріуса про стягнення(без суда і слєдствія) боргу по кредиту. Зараз справа знову у суді… Гроші з моєї і так невеликої пенсії стягує виконавча служба. Добитись від банку запису розмови про блокування картки… самі розумієте, типу: сам вкрав і сам на себе заяву в поліцію написав, трудно Так, мене обманули, так, я продиктувала пароль шахраю, але кредитні кошти зняти він не встиг, картку я заблокувала, так де гроші? В працівника з яким я розмовляла на гарячій лінії! Він або сам цей шахрай, або спільник, бо дав можливість зняти шахраю гроші з заблокованої кредитки. 15 000 раз подумайте, з ким маєте справу і чи зранку не прокинетесь без кровно зароблених…
Коментарі (17)
13 липня 2015 року я стала жертвою шахрайства, в двох словах: шахрай представився працівником банку, знав мої приватні дані, в плоть до № картки (думаю, діючий або бувший працівник приватбанку), сказав, що з картки хтось збирається зняти кошти і видурив у мене СМС з кодом (схема багатьом знайома, це просто, якщо є дані з банку про людину, жертві легко повірити що говориш з оператором банку). Далі, УВАГА ВСІМ ТЕПЕРІШНІМ ТА МАЙБУТНІМ КЛІЄНТАМ, поки не пізно ЗАДУМАЙТЕСЬ!!! — як тільки зрозуміла, що є вірогідність, що шахрай зможе скористатись кредитними коштами, зателефонувала в сервісний центр приватбанку, за номером 3700, повідомила оператора про шахрайство. Під час розмови, оператор, запевнив мене, що кредитні кошти в сумі 15000 гривень НЕ ЗНЯТО, знято тільки мої власні кошти, 190 грн. і кредитну картку він заблокував та запропонував звернутись на наступний день до найближчого відділення приватбанку для відновлення кредитної картки, але звернувшись на наступний день, до відділення приватбанку, я взнала, що кредитні кошти в сумі 15 000 грн. ЗНЯТО (чуть не вмерла, без жартів, хворію на гіпертонію) з моєї картки. (Пізніше, я взнала, що 190 грн. власних коштів, шахрай (який молодець, найчесніша людина!) зразу перерахував на погашення кредиту (ну, прямо Банкір, з великої букви Б…, щира душа), щоб виглядало, типу: от, клієнт взяв кредит, згідний, бо зразу погашає, частину…).
На мою скаргу, на № 3700 мені передзвонили, сказали, що служба безпеки банку щось там перевірила, так, їх працівник допустив помилку, проводять якесь розслідування і тишина… Потім почались дзвінки, СМС від банку, що я взяла кредит і не повертаю, погрози, грубість. Борг вже 240 000 грн…. Тобто, банк, знявши кошти з моєї ЗАБЛОКОВАНОЇ кредитної картки, вимагає їх повернення від мене. Через суд банк стягнути кошти, які сам і забрав, з мене стягнути не зміг, сам подав до суду позов, а представник банку перестав зявлятись на слухання, справу закрили. Тоді приватбанк, напівшахрайським методом, не повідомивши мене, через Київського «чорного» нотаріуса отримав виконавчий напис нотаріуса про стягнення(без суда і слєдствія) боргу по кредиту. Зараз справа знову у суді… Гроші з моєї і так невеликої пенсії стягує виконавча служба. Добитись від банку запису розмови про блокування картки… самі розумієте, типу: сам вкрав і сам на себе заяву в поліцію написав, трудно Так, мене обманули, так, я продиктувала пароль шахраю, але кредитні кошти зняти він не встиг, картку я заблокувала, так де гроші? В працівника з яким я розмовляла на гарячій лінії! Він або сам цей шахрай, або спільник, бо дав можливість зняти шахраю гроші з заблокованої кредитки. 15 000 раз подумайте, з ким маєте справу і чи зранку не прокинетесь без кровно зароблених…
Ответ банка
20 січня 2019, 12:05
Шановний Автор!
Ми засмучені тим, що Вам довелося зіткнутись з такою ситуацією.
Будь ласка, уточніть в особистому повідомленні Ваші контактні дані, котрі залишали в банку, щоб ми могли перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Ми засмучені тим, що Вам довелося зіткнутись з такою ситуацією.
Будь ласка, уточніть в особистому повідомленні Ваші контактні дані, котрі залишали в банку, щоб ми могли перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Відповідь адміністратора
20 січня 2019, 14:16
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 20.01.2019).
Користувач надав докази на вимогу адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач надав докази на вимогу адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Дякую за те що підняли кредитний ліміт і я зміг заказати ноутбук
Коментарі (1)
Терміново було потрібно збільшити кредитний ліміт для купівлі ноутбука, звернувся у відділення банку, все узгодили, прийшла смс що кредитний ліміт збільшено, заходжу в приват 24 дивлюся кредитний ліміт уже 4000 тисячі грн, через годину хочу робити покупку а кредитний ліміт уже 500 грн, я розчарований в такому відношенні до клієнтів.
Коментарі (1)
я раніше писала відгук про те що термінал не зарахував з суми 3330грн 500грн на картку!
працівники та оператори банку тиждень водили за ніс нібито щось вирішували! то заявки неправильно. то вони неправильно мене зрозуміли то ще щось! а сьогодні подзвонили і повідомили те що казали з самого початку. у терміналі зафіксовано поповлення лише на суму 2830грн! а шостої купюри у 500грн нема.
500грн просто щезло. перевіряти по камерах спостереження не хочуть. бо нібито там не видно нічого! для чого ви тоді ставите камери у відділенні якщо від них ніякої користі!
дуже зручно обманювти людей так. термінал чеки не видає і не докажеш наскільки насправді було поповнення.по камерах їм бачите нічого не видно!
порада для інших--тисячу разів подумайте перш ніж користуватись послугами цього банку.
бо сотанніс часом з ним одні проблеми з поповненням у терміналах а про інтернет банкіг приват 24 взаглі мовчу
один негатив від співпраці!
все лише для себе. а якщо клієнт не згоден то радять звертатись до суду.
посилання на відгук! minfin.com.ua/company/privatbank/review/92958/
Коментарі (39)
працівники та оператори банку тиждень водили за ніс нібито щось вирішували! то заявки неправильно. то вони неправильно мене зрозуміли то ще щось! а сьогодні подзвонили і повідомили те що казали з самого початку. у терміналі зафіксовано поповлення лише на суму 2830грн! а шостої купюри у 500грн нема.
500грн просто щезло. перевіряти по камерах спостереження не хочуть. бо нібито там не видно нічого! для чого ви тоді ставите камери у відділенні якщо від них ніякої користі!
дуже зручно обманювти людей так. термінал чеки не видає і не докажеш наскільки насправді було поповнення.по камерах їм бачите нічого не видно!
порада для інших--тисячу разів подумайте перш ніж користуватись послугами цього банку.
бо сотанніс часом з ним одні проблеми з поповненням у терміналах а про інтернет банкіг приват 24 взаглі мовчу
один негатив від співпраці!
все лише для себе. а якщо клієнт не згоден то радять звертатись до суду.
посилання на відгук! minfin.com.ua/company/privatbank/review/92958/
13:46Мария Шевцив
minfin.com.ua/company/privatbank/review/92958/#comments посилання на відгук!
13:48Слюнькова Марина
Марія Михайлівна, по данній заявці відмовлено
так, як 06.04.2016 було проведено інкасацію терміналу
надлишку не немає, інших внесень не зафіксовано
13:49Слюнькова Марина
лише операція на суму 2830 грн — успішна
13:49Мария Шевцив
але термінал побачив суму 3330грн а мені зарахували 2815грн. там не можу бути залишку бо у терміналі пройшло 3330грн. а до мене не длойшло 500грн
13:50Мария Шевцив
мені ваші колеги сказали що буде проведено службове розслідування але до тепер ніхто не дзвонить і навіть смс не прийшло про розгляд заявки
13:51Слюнькова Марина
Марія Михайлівна, по данній заявці відмовлено
коштів у термнілі не було
13:52Мария Шевцив
куди ділось 500грн?
13:52Мария Шевцив
мені що банку подарувати просто7 чому не хочуть проводити розслідування?
13:52Мария Шевцив
по камерах спостереження навіть можна передивитись? чому не хочуть перевіряти?
13:55Слюнькова Марина
було проведено інкасацію терміналу
Операція успішна на суму 2830 грн. Інших внесень не зафіксовано. Надлишків немає.
13:55Мария Шевцив
я ж вам пишу термінал побачив 3330грн
13:55Мария Шевцив
де решта?
13:56Мария Шевцив
термінал гроші прийняв а на карту не дойшли
13:56Мария Шевцив
там писало внесено 3330грн а не 2815!
13:56Мария Шевцив
я ще раз питаю чому не хочуть проводити розслідування?
13:59Слюнькова Марина
Марія Михайлівна, банком було проведено розслідування після подачи заявки
Нормальної відповіді можна добитись напевно за 7-8раз і то коли додзвонишся на 3700 до оператора!
таке врження що насправді нічого не перевіряють а говорять перше що спаде на думку!
Коментарі (3)
minfin.com.ua/company/privatbank/review/92958/#comments посилання на відгук!
13:48Слюнькова Марина
Марія Михайлівна, по данній заявці відмовлено
так, як 06.04.2016 було проведено інкасацію терміналу
надлишку не немає, інших внесень не зафіксовано
13:49Слюнькова Марина
лише операція на суму 2830 грн — успішна
13:49Мария Шевцив
але термінал побачив суму 3330грн а мені зарахували 2815грн. там не можу бути залишку бо у терміналі пройшло 3330грн. а до мене не длойшло 500грн
13:50Мария Шевцив
мені ваші колеги сказали що буде проведено службове розслідування але до тепер ніхто не дзвонить і навіть смс не прийшло про розгляд заявки
13:51Слюнькова Марина
Марія Михайлівна, по данній заявці відмовлено
коштів у термнілі не було
13:52Мария Шевцив
куди ділось 500грн?
13:52Мария Шевцив
мені що банку подарувати просто7 чому не хочуть проводити розслідування?
13:52Мария Шевцив
по камерах спостереження навіть можна передивитись? чому не хочуть перевіряти?
13:55Слюнькова Марина
було проведено інкасацію терміналу
Операція успішна на суму 2830 грн. Інших внесень не зафіксовано. Надлишків немає.
13:55Мария Шевцив
я ж вам пишу термінал побачив 3330грн
13:55Мария Шевцив
де решта?
13:56Мария Шевцив
термінал гроші прийняв а на карту не дойшли
13:56Мария Шевцив
там писало внесено 3330грн а не 2815!
13:56Мария Шевцив
я ще раз питаю чому не хочуть проводити розслідування?
13:59Слюнькова Марина
Марія Михайлівна, банком було проведено розслідування після подачи заявки
Нормальної відповіді можна добитись напевно за 7-8раз і то коли додзвонишся на 3700 до оператора!
таке врження що насправді нічого не перевіряють а говорять перше що спаде на думку!
5.04.2016 чоловік у відділенні банку у м.Борислав Львівська обл. поповнював мою карту на суму 3330грн.
чек термінал не видав. смс на тел теж не прийшло. я пеервірила через приват 24 а там зараховано 2815.85грн! а куди ділись ще 500грн? чоловік зразу пішов до начальниці банку, вона сказала що нічого не може зробити, вони таким не займаються і сказали дзвонити по тел 3700. я зразу написала в онлайн чат. там мені працівники випитали усі подробиці і подали заявку на повернення. сказали що термінал міг не зарахувати якусь купюру бо поповнювала 6 купюрами по 500грн, через 1.5доби приходить смс що факт збою не виявлено і у поверненні відмовлено. сьогодні 8.04 я дзвонила в банк 3 рази. перший раз заявку дали повторно через пів години прийшлосмс з 2 відмовою.дзвоню 2 раз уже інша дівчина каже що попередні 2заявки були неправльно подані. вона подала 3 заявку, але і тут через годину приходить смс з відмовою. я дзвоню 3 раз… тепер мені кажуть що відмова приходить по результатам інкасації. бо перераховували гроші і лишніх 500грн не виявлено!
нібито подала заявку на службове розслідування і сказала що сумнівається що там якось допоможуть! Сказали відповідь мені чекати від 2 днів до місяця! мені що тепер протсо дарувати 500грн банку? невже важко перевірити що скільки купюр було покладено у той час.я дуже сумніваюсь що в один і той момент кілька людей поповнювало підряд 6 купюрами по 500грн! чи навіть по камерах спостереження подивитись?
працівники банку відфутболюють дзвонити бо вони ніпричому. а тут дзвониш по кілька разів заявки приймають а результату нема!
Коментарі (6)
чек термінал не видав. смс на тел теж не прийшло. я пеервірила через приват 24 а там зараховано 2815.85грн! а куди ділись ще 500грн? чоловік зразу пішов до начальниці банку, вона сказала що нічого не може зробити, вони таким не займаються і сказали дзвонити по тел 3700. я зразу написала в онлайн чат. там мені працівники випитали усі подробиці і подали заявку на повернення. сказали що термінал міг не зарахувати якусь купюру бо поповнювала 6 купюрами по 500грн, через 1.5доби приходить смс що факт збою не виявлено і у поверненні відмовлено. сьогодні 8.04 я дзвонила в банк 3 рази. перший раз заявку дали повторно через пів години прийшлосмс з 2 відмовою.дзвоню 2 раз уже інша дівчина каже що попередні 2заявки були неправльно подані. вона подала 3 заявку, але і тут через годину приходить смс з відмовою. я дзвоню 3 раз… тепер мені кажуть що відмова приходить по результатам інкасації. бо перераховували гроші і лишніх 500грн не виявлено!
нібито подала заявку на службове розслідування і сказала що сумнівається що там якось допоможуть! Сказали відповідь мені чекати від 2 днів до місяця! мені що тепер протсо дарувати 500грн банку? невже важко перевірити що скільки купюр було покладено у той час.я дуже сумніваюсь що в один і той момент кілька людей поповнювало підряд 6 купюрами по 500грн! чи навіть по камерах спостереження подивитись?
працівники банку відфутболюють дзвонити бо вони ніпричому. а тут дзвониш по кілька разів заявки приймають а результату нема!