Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Хуст, вул. Карпатської Січі, 38
Адреса:
Закарпатська область, Хуст, вул. Карпатської Січі, 38
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (каса: 08:30-17:30, перерва: 12:30-13:30), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
10 травня 2024, 9:55
Вітаємо.
На жаль, за даними вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити деталі та допомогти розібратися в ситуації.
На жаль, за даними вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити деталі та допомогти розібратися в ситуації.
Доброго дня. Не знаю чи і в інших відділеннях приватбанку таке але в м. Хуст просто жах. Черги по 25−40 людей кожен день (вже майже рік там така ситуація). Персонал таке відчуття що набирали з найближчого ринку або просто з вулиці. Не компетентні і більш ніж пів години тратять на одного клієнта. З 5 столиків працюють лише два. Це відділення завжди повне людей (таке рідко де побачиш) люди просто один на одному і 90% з них без распіраторів (як і самі працівники банку). Це просто страшно дивитись як в черзі мліють і обливаються потом старші жіночки й бабусі. Ну невже у вас нема контролю якості і хоч якогось контролю?!?
Коментарі (3)
Ответ банка
28 вересня 2021, 19:48
Ми дуже стурбовані тим, що у вас накопичилося стільки негативу. Хочемо звернути вашу увагу, що більшість операцій ви можете провести без відвідування відділення.
Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити черги, розширюючи і удосконалюючи віддалені сервіси — Приват24, мобільні додатки під різні послуги тощо. Це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції.
Повідомте, будь ласка, нам, яка операція вас цікавить, і ми зможемо підказати, як провести її, не витрачаючи свого часу на поїздку до відділення.
Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити черги, розширюючи і удосконалюючи віддалені сервіси — Приват24, мобільні додатки під різні послуги тощо. Це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції.
Повідомте, будь ласка, нам, яка операція вас цікавить, і ми зможемо підказати, як провести її, не витрачаючи свого часу на поїздку до відділення.
Вирішили відкрити рахунок. Прийшли в відділення в м. Хуст вул. Карпатской Сечи, 38 там нас прийняли дали контракт сказали де підписати. На прохання дати час хоча б пробігтись по тексту щоб знати що підписую дівчина почала говорити що я ображаю їх і приват банк своє недовірою.
Сфотографували з паспортем в руках (хоча це маразм і порушення закону України але пропустимо це) і сказала «це все. Допобачення»
На моє прохання видати копію контракту що я підписав сказала «ми не видаємо копії». Нажаль прийшли за дві години до закриття і головної відділу не було на місці щоб вирішити це питання
Це як зрозуміти? Приват економить на папіреві? Чому мені не видають копію мого ж контракту з банком?!?
Коментарі (29)
Сфотографували з паспортем в руках (хоча це маразм і порушення закону України але пропустимо це) і сказала «це все. Допобачення»
На моє прохання видати копію контракту що я підписав сказала «ми не видаємо копії». Нажаль прийшли за дві години до закриття і головної відділу не було на місці щоб вирішити це питання
Це як зрозуміти? Приват економить на папіреві? Чому мені не видають копію мого ж контракту з банком?!?
Ответ банка
30 березня 2021, 10:34
Добрий день!
На жаль, вказаних вами у відгуку даних недостатньо, щоб ми могли вас ідентифікувати та перевірити інформацію за вашим зверненням у відділення. Тому ми звернулись в особистому повідомленні для уточнення контактних даних.
Що ж до договору, то ви можете ознайомитись з Умовами та Правилами надання банківських послуг на нашому сайті https://privatbank.ua/, а в Приват24 зайшовши в налаштування картки можна завантажити документ, підписаний при оформленні картки натиснувши на кнопку «Заява про приєднання до Договору».
На жаль, вказаних вами у відгуку даних недостатньо, щоб ми могли вас ідентифікувати та перевірити інформацію за вашим зверненням у відділення. Тому ми звернулись в особистому повідомленні для уточнення контактних даних.
Що ж до договору, то ви можете ознайомитись з Умовами та Правилами надання банківських послуг на нашому сайті https://privatbank.ua/, а в Приват24 зайшовши в налаштування картки можна завантажити документ, підписаний при оформленні картки натиснувши на кнопку «Заява про приєднання до Договору».
Хороше обслуговування, дуже приємні працівники, працюють швидко і якісно
Написати коментар
Ответ банка
25 січня 2021, 9:14
Доброго ранку!
Дякуємо, що ви з нами. Будемо продовжувати й надалі радувати вас якісним обслуговуванням!
Дякуємо, що ви з нами. Будемо продовжувати й надалі радувати вас якісним обслуговуванням!
Я вчора пересилала гроші одній особі на карточку, замовляла через інтернет подещо і потрібно було гроші їй переслати. Набрала на терміналі 178 грн а положила 180 грн, а мені після цього пише 127 грн разом 130 грн. на 50 грн мене термінал надурив.номер чека 09052016103803
Коментарі (1)
Згідно законодавства України я сама можу вибрати в якому вигляді я маю складати договір.
Також не можу отримати переказ коштів на своє імʼя, бо мені їх не видають без електронного підпису.
Чому порушують мої права?