Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 42.85 | 43.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Малин, пл. Соборна, 4
Адреса:
Житомирська область, Малин, пл. Соборна, 4
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
volody55
8 вересня 2023, 11:05
У м. Малин Житомирської обл. неможливо оплатити послуги за ел.енергію — змінилася назва однієї з вулиць, а в переліку вулиць у приватбанку не існує. Конкретно це заміна назви вулиці з Гагаріна на Івана Мазепи
Написати коментар
Ответ банка
8 вересня 2023, 12:33
Вітаємо. Наразі офіційної інформації стосовно зміни назви вказаної вулиці не надходило до Банку. У випадку підтвердження факту перейменування вулиці Банком буде вжито заходів щодо редагування відповідних даних у системі проведення платежів.
Доброго дня. Відповідальний клієнт Приватбанку випадково заборгував оплату за лізинг. В той самий момент, коли дізнався про борг, коштів на рахунку не вистачало для його оплати. Протягом години всі кошти, які були необхідні для закриття боргу, уже були на розрахунковому рахунку клієнта. Але, оператор Привата сказала, що потрібно заплатити і за наступний місяць!, хоча строк до 18 серпня 2022р. Чи може змушувати оператор клієнта платити ті кошти, які не потрібно, згідно договору лізингу? Внутрішній арешт на рахунок накладено і оплату за лізинг Приват з рахунку зняти автоматично не може та і клієнту заплатити не вдається. Як результат, ростуть % за прострочений кредит. Скільки днів потрібно чекати, коли навіть начальник відділення Привата у нашому місті не вдається вирішити ситуацію? Думаємо про перехід в інший банк.
Написати коментар
Ответ банка
26 липня 2022, 9:55
Доброго ранку!
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактних даних та перевірки інформації.
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактних даних та перевірки інформації.
03.09.21 року в терміналі вирішив обміняти долари, так гроші зїло, а гроші не прийшли, телефонував 4 рази кожен раз казали все зясують, грошей ніхто не повертає, це злочин.
Кожен раз відмовляють, я вже не знаю як повернути кошти, скільки людей ви вже обманули так?
Кожен раз відмова, інкасація просто вкрала кошти і все.
Коментарі (1)
Кожен раз відмовляють, я вже не знаю як повернути кошти, скільки людей ви вже обманули так?
Кожен раз відмова, інкасація просто вкрала кошти і все.
Ответ банка
5 вересня 2021, 10:50
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності. Фахівці вже займаються вашим питанням. За результатом ви будете додатково проінформовані.
Перепрошуємо за завдані незручності. Фахівці вже займаються вашим питанням. За результатом ви будете додатково проінформовані.
Хотів зробити поповнення картки приват через термінал самообслуговування 28.08. Термінал кошти забрав, а зарахування на рахунок не провів. Тепер детальніше. Алгоритм дій терміналу починається з зчитування даних карти, після авторизації він віддає карту і на екрані з’являється команда на внесення коштів. Цей раз (в мене таке вперше), карта була ще в терміналі, яку він ніяк не міг «пережувати», але команда на внесення коштів з’явилася разом з успішною авторизацією. Нічого не підозрюючи я вніс суму в 200гр., після чого екран відключається на 1−2 секунди. Після повторного включення я побачив, що сума поповнення залишилася 0??? Як так??? Картку він тягав туди сюди ще до хвилини… О, нарешті, віддав… Але сума залишилася без змін??? Звідти ж я негайно зателефонував в службу підтримки, взяли пояснення, подали заявку на повернення коштів і зпевнили, що розберуться. Через деякий час я отримав повідомлення в додатку:«На жаль, факт збою за вашою заявкою не підтверджено. Якщо ви з якоїсь причини не згодні з рішенням, просимо звернутися на лінію 3700 або в чат «Допомога Онлайн»", що я і зробив, і не раз… 6, шість!!! разів я подавав ті заявки і онлайн і до банку ходив, толку нуль. На всі отримав відмову. Я впевнений в своїй правоті, а тут відмова за відмовою. Якесь не зрозуміле відношення банку до свого авторитету… та Бог з ним, з вашим авторитетом, головне це відношення до клієнтів і їхніх проблем через вашу некомпетентність… Як після результатів інкасації можна було не помітити що від внесеної суми в термінал, зайві 200 гр., Це не гривня і не дві!!! Напрошується висновок, що працівники банку, які займаються перерахунком інкасованих коштів просто собі прикарманюють зайве, та і все, обкрадаючи з допомогою недолугих терміналів простий люд. Вибачте за таку некоректну термінологію, але я у відчаї, невже вже і банкам довіряти потрібно з острахом…
Написати коментар
Ответ банка
3 вересня 2021, 11:47
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. Додатково зв'яжемось з вами за результатом.
Звернувся за онлайн-консультацією. То не тільки якісно проконсультували в чаті, а ще і просто допомогли, зробили все за мене. Люблю Приватбанк, довгі роки є клієнтом і ніколи не зміню на інший. Зручність Приват24 очевидна, у інших банків зовсім не так клієнторієнтовано.
Також радує доступність цілого спектру сервісів. Наснаги та удачі вам! 👍💪😉
Написати коментар
Також радує доступність цілого спектру сервісів. Наснаги та удачі вам! 👍💪😉
Ответ банка
3 березня 2021, 10:08
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук!
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші Клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації. Задоволений Клієнт – це показник нашої роботи. Ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
Беремо і робимо!
Дякуємо вам за відгук!
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші Клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації. Задоволений Клієнт – це показник нашої роботи. Ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
Беремо і робимо!
Відповідь адміністратора
3 березня 2021, 10:23
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 03.03.2021).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.