Допоможіть мені повернути гроші, я відправила 650 гривень за одяг, а мені вже другий день не відповідають на смс і не відправляють навіть посилки, це номер її картки: 5355 0750 2656 7570 Запара Олена
Відправила гроші 24.11.2020
Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 42.85 | 43.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Тячів, вул. Нересенська, 2
Адреса:
Закарпатська область, Тячів, вул. Нересенська, 2
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (каса: 08:30-17:30, перерва: 12:30-13:30), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
20 січня 2022, 10:15
Добрий день!
Інформація у відгуці свідчить про те, що до банку надійшов лист від виконавця з вимогою блокування карток.
Банк не може ігнорувати вимоги чинного законодавства України.
Щодо питання «Якщо сума на картці більше ніж сума в постанові»:
В такому разі буде недоступна саме та сума, що вказав виконавець, якщо на картках коштів більше, то клієнт зможе користуватися залишком.
Що стосується питання «Хто може розблокувати картку:
Розблокування проводить банк після того, як надходить відповідна вимога від виконавця, що наклав арешт.
Ви можете звернутися до виконавця для вирішення питання або ж до суду, якщо вважаєте, що вимога виконавця незаконна.
Перевірити контакти та деталі щодо впровадження можна на сайті https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors.
Також, зі сторони банка було надіслано інформування про накладення арешту.
Якщо за цей час ви вже вирішили питання щодо даного інциденту, то потрібно, щоб виконавець надіслав нам відповідну інформацію.
Інформація у відгуці свідчить про те, що до банку надійшов лист від виконавця з вимогою блокування карток.
Банк не може ігнорувати вимоги чинного законодавства України.
Щодо питання «Якщо сума на картці більше ніж сума в постанові»:
В такому разі буде недоступна саме та сума, що вказав виконавець, якщо на картках коштів більше, то клієнт зможе користуватися залишком.
Що стосується питання «Хто може розблокувати картку:
Розблокування проводить банк після того, як надходить відповідна вимога від виконавця, що наклав арешт.
Ви можете звернутися до виконавця для вирішення питання або ж до суду, якщо вважаєте, що вимога виконавця незаконна.
Перевірити контакти та деталі щодо впровадження можна на сайті https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors.
Також, зі сторони банка було надіслано інформування про накладення арешту.
Якщо за цей час ви вже вирішили питання щодо даного інциденту, то потрібно, щоб виконавець надіслав нам відповідну інформацію.
Ответ банка
26 листопада 2020, 16:35
Добрий день!
Якщо нам надходить сигнал від іншого банку, що на картку надійшов шахрайський платіж ми зв'язуємось з отримувачем для вияснення обставин. У вашому ж впадку, радимо звернутись до банку отримувача для фіксації сигналу.
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідуваннь за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку.
Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутись до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Якщо нам надходить сигнал від іншого банку, що на картку надійшов шахрайський платіж ми зв'язуємось з отримувачем для вияснення обставин. У вашому ж впадку, радимо звернутись до банку отримувача для фіксації сигналу.
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідуваннь за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку.
Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутись до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Зажали 500 гр для оплаты частями, когда было открыто два три разных кредита висело 24тысячи, все позакрывал остался один, лимит стал 11000, кредитный лимит 41000, просил увеличить до 42, не дают, чтоб повысился лимит в оплате частями, при том всегда на карте от 20 до 30 тысячь личных денег висит, закрою этот кредит, и свалю к монобанку
Коментарі (2)
Ответ банка
24 серпня 2020, 18:18
Банк приймає рішення про розмір ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, ви можете в будь-який момент отримати смс від банку, де буде вказано, що ліміт за послугою збільшений і ви зможете ним скористатися.
Купляла товар через ОЛХ, ввійшла в довіру, обдурила ця особа 4731 2191 1933 1209 Ляховська Катерина Сергіївна, тел 0968618405. Але увага ПриватБанк пробили по базі це особа з 14.11.1923 року народження, м. Мелітополь Б. Хмельницького 25/17, тел. 32188! Це говорить, що серед ваших співробітників є спільники аферистів, які роблять картки вже на скоріше за все померлих людей! Схаменіться і прийміть міри, бо довіри вже до вас немає!!!
Коментарі (1)
Ответ банка
12 травня 2020, 12:02
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Не могу открыть карту в привате, года два назад её закрыли, причину не уточняли, пробубнили вроде «вы не забудьте зайти погасить задолженность », было вроде 500 грн, погасила в кассе т.к. карта уже не работала. Недавно хотела открыть новую, в банке просто сказали что карта вам не открывается… звоню на горячую линию там слышу только «причину вам должны были озвучить, мы ничем не можем помочь» и всё…
Написати коментар
Ответ банка
11 січня 2020, 9:56
Доброго ранку!
На жаль, відкриття картки на поточний момент не є можливим. На момент блокування картки з Вами зв'язувався співробітник банку та надавав інформацію, щодо причини блокування та способів його зняття. Ми додатково зателефонуємо Вам для надання інформації.
З повагою, ПриватБанк.
На жаль, відкриття картки на поточний момент не є можливим. На момент блокування картки з Вами зв'язувався співробітник банку та надавав інформацію, щодо причини блокування та способів його зняття. Ми додатково зателефонуємо Вам для надання інформації.
З повагою, ПриватБанк.
навіть сам приват банк
я захожу в приват24
пише ваша карта заблокована якимось виконавцем
Так звертаюся до вас приват банк
Длячого ви видаєте людям карточки якщо їх може любий виконавець
заблокувати І ви неможете нічого зробити
А якщо В людей Стоят накарточці Крупні суми
Іщо їх заблокують якиїсь виконавець
А приват банк неможе нічого зробити