Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Olesia2019 14 січня 2022, 18:51
В мукачеві банк південний прийняв на роботу яремко оксану, особу, яка незаконно у 2019 році, будучі керівником відділення укргазбанку, незаконно, без відому людей зібрала копії документів осіб та відкрила по ним рахунки, в подальшому примусила людей заднім числом укласти договори.щоб отримати комісію
Після відкриття кримінального провадження та скандалу вона« звільнилась» прихвативши і свою спільницю…
Тому, не раджу зв, язуватись ні з укргазбанком, ні з банком південний
Банк отвратительный, отделение города черноморска худшее из всех, отношение к клиентам негативное, нарушают конституционные права клиентов блокируя счёт З.П. (Единственный источник дохода) без согласия клиента распространяют личную информацию, нарушают условия договора, Отказываются выполнять решения суда о разблокеровке счета!!! Операторы горячей линии игнорируют жалобы!!! КАТЕГОРИЧЕСКИ НЕ РЕКОМЕНДУЮ ДАННОЕ ЗАВЕДЕНИЕ!!!
Південний
Відповідь банку
10 січня 2022, 13:03
Доброго дня.Дякуємо за звернення. Будемо вдячні, якщо Ви залишите більш детальну інформацію або Ваш контактний номер телефону на idea@pivdenny.ua та наші фахівці зателефонують Вам для уточнення деталей
Мінфін
Відповідь адміністратора
12 січня 2022, 17:36
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 12.01.2022).
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Toller1991 5 січня 2022, 8:08
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Княгині Ольги, 2
На работе зп переводят на этот ***банк, при оформление Карты сотрудником-*** было не правильно указано кодовое слово, карту заблокировали т.к. по мнению их службы безопасности 4 перевода до 400 грн, это подозрительное списание, и теперь мне нужно ехать в этот банк потому что в онлайн режиме ничего решить не могут. Самый *** банк.
Південний
Відповідь банку
5 січня 2022, 13:59
Доброго дня! Дякуємо за звернення. Будемо вдячні, якщо Ви залишите більш детальну інформацію або Ваш контактний номер телефону на idea@pivdenny.ua та наші фахівці зателефонують Вам для уточнення деталей
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Anatoliy1995 28 грудня 2021, 13:41
При покупке товара перевёл деньги на счет 4029 6100 3203 0301 в сумме 600 грн. товара не увидел. Данный банк покрывает мошенников и не блокирует их счета.
Південний
Відповідь банку
30 грудня 2021, 9:03
Доброго дня!

У разі підозри щодо шахрайських дій, вчинених з використанням карток банку, Вам необхідно звернутися із заявою про вчинений злочин до правоохоронних органів. Звертаємо Вашу увагу на те, що кримінальне провадження, відкрите за вашою заявою, – це єдиний передбачений чинним законодавством механізм можливого повернення грошових коштів, які були викрадені з вашого рахунку, або отримані третіми особами шахрайським, або іншим злочинним шляхом.

З повагою,
Акціонерний банк «Південний»
NataliaGD 22 грудня 2021, 10:20
Відділення за адресою: Харків, вул. Багалія, 7
но не выданы-виноват банкомат… он же устройство, сотрудники внимательны и желают хорошего дня, срок рассмотрения-от разных телефонов от 45 до 60 дней. карточка зарплатная, виновный банкомат расположен в здании банка, дата 21.12.2021, с наступающим Новым годом!
Південний
Відповідь банку
23 грудня 2021, 17:20
Шановна Наталія, доброго вечора!

У випадку, якщо відбулось списання коштів при знятті в банкоматі, необхідно подати заявку на спірну транзакцію.
Відповідно до Публічного договору, розгляд заяв про спірну транзакцію становить до 60 календарних днів, у випадку, якщо операцію було здійснено у мережі Банку та до 120 календарних днів, у випадку. Якщо операція була проведена не в мережі Банку.

Дякуємо за звернення!
0678914018 21 грудня 2021, 9:41
Добрый день! Хочу оставить отзыв о некомпетентности сотрудника, отделение банка по адресу: г. Одеса, ул. Бочарова, 6.
Я обратилась с таким вопросом, у матери (лежачая больная, после двух инсультов) закончился срок пенсионной карточки. Доставить её в отделение нет возможности, раньше к нам домой приходил сотрудник и карту перевыпускали.
На моё обращение и просьбу оказать помощь не выслушав, поступили возмутительные нарекания со стороны сотрудника банка, жалобы на личную жизнь (что из-за таких как мы ей приходится ходить по домам), указания чтоб переводили выплаты на почту.
Поэтому, считаю, такие действия сотрудника банка не допустимым в общении с клиентом.
Південний
Відповідь банку
22 грудня 2021, 9:37
Доброго дня! Акціонерним банком «Південний» на даний момент послуги виїзду на домашню адресу та надання банківських послуг не надається.
Для перевипуску карти Ви маєте можливість звернутися до Центру клієнтської підтримки 0800 30 70 30( дзвінки по території України безкоштовні) або до будь-якого відділення з нотаріальною довіреністю.

Дякуємо за звернення
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
zaller88 20 грудня 2021, 16:56
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Соборна, 81, прим. 26
Оформив кредит на 3 роки у цьому банку. Внески роблю своєчасно, ніяких проблем з співробітниками не виникає. Усі привітливі та вічливі
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
soho15 16 грудня 2021, 16:18
Загубив картку нещодавно, дуже швидко відповіли та заблокували її. Через деякий час оформив нову у Південному, задоволений сервісом.
Vitaliaaaaaaa 3 грудня 2021, 22:19
Відділення за адресою: Київ, вул. Саксаганського, 74
Банк честно выплачивает вознаграждение вкладчикам. В других только на срочный вклад. В одном, известом, так и сказали — вложи деньги, расчитывайся карточкой, за снятие наличными с тебя комиссия. А в другом говорили что не дадим и карточку, снимай наличные в кассе. Ну кажется карточка это должно быть обязательно, иначе и говорить смешно. Будет возможность, хочу вернуться. Только беда с транспортным сообщением. Так что надо дорожить, когда клиент этого банка.
Південний
Відповідь банку
7 грудня 2021, 19:42
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 07.12.2021).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Мінфін
Відповідь адміністратора
6 грудня 2021, 19:11
Отзыв подтвержден «Минфином» (на 07.12.2021).
Пользователь предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
vijuk 22 листопада 2021, 10:02
Я клієнт банку Південний висловлюю щиру і глибоку вдячність начальнику відділення Дейненко Яні Олексіївні та іі шановним колегам — Смолій Анастасіі та Маначинській Олені. В умовах надзвичайно складної для мене ситуації ви спрацювали на 100% оперативно, професійно і злагоджено! Дякую керівництву банку Південний що ви надаєте можливість вашим клієнтам обслуговуватись в найкращих умовах за таким професіоналами і просто надзвичайними людьми, як пані Яна, пані Анастасія і пані Олена.
Південний
Відповідь банку
9 грудня 2021, 9:09
Доброго дня! Дякуємо за оцінку нашої роботи
2x01MORE4 16 листопада 2021, 10:25
ДД. Працюю моряком, выдкрив рахунок у вашому банку. Підкупили гарні умови обслуговування. Вирішили взяти будинок у іпотеку на 240 місяців.Виплатили все за 14 місяців, заплатив малу процентну ставку при досрочному погашенні, тепер я довольний і власний будинок завдяки вам і небагато переплатив у порівняні з Ощадом чи Приватом.
Південний
Відповідь банку
16 листопада 2021, 11:11
Доброго дня! Дякуємо, що знайшли час та оцінили роботу Банку!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
marinavo 9 листопада 2021, 16:51
Добрый день, сотрудники банка Пивденный.

Сегодня мой муж решил воспользоваться картой, чтобы снять деньги в банкомате, но забыл пароль и его карту заблокировали.
Он позвонил на горячую линию в Киевский офис банка Пивденный для того, чтобы разблокировать карту и ему оператор задавала вопросы, чтобы идентифицировать личность. Муж правильно указал кодовое слово и ответил на все вопросы, кроме последнего — дата последней операции. Т.к. это было около месяца назад, то точной даты он не помнит и ему отказали в разблокировке карты.
Так вот хотелось бы узнать, зачем создавать такие препятствия, человек правильно назвал кодовое слово и правильно дал свои данные. Почему он должен помнить даты своих валютных операций. Почему банк усложняет человеку доступ до его личных средств, все данные для идентификации были предоставлены. Банк — это обслуживающая сфера и сотрудники должны стараться на пользу клиента и нужно учитывать, что не у всех карта привязана к телефону и это право человека.
Південний
Відповідь банку
16 листопада 2021, 8:21
Доброго дня!
Акціонерний Банк «Південний» піклується про безпеку коштів Клієнтів. При зверненні клієнтів в Центр клієнтської підтримки Акціонерного Банку «ІВДЕННИЙ» з метою зміни даних по платіжній картці обов’язковою умовою є проведення поглибленої ідентифікації, яка включає ряд питань, один З яких сума – дата однієї з останніх операцій. При отриманні відповідей на питання поглибленої ідентифікації, Клієнт отримує сервіс.
Дякуємо за звернення!
ivanliker05 9 листопада 2021, 9:57
Здраствуйте. Оформил своей дочке детскую карточку. Очень доволен. Она привьязана к моей карте, не два отдельных счета, а один и это очень удобно. Теперь я могу с легкостью контролировать ее рассходы. Спасибо за такой продукт. Из минусом могу отметить, что долго дозваниваешся на колл-центр, надеюсь вы исправите это.
Південний
Відповідь банку
9 листопада 2021, 11:30
Доброго дня! Дякуємо за оцінку роботи Банку
Лев Богданович 26 жовтня 2021, 9:49
Нужен был кредит на машину, решил брать именно в этом банке. Отделение ул. Саксаганского, 74, Киев. Быстрое оформление и адекватный процент, плюс работники банка, которые дали всю информацию и не пытались продать не нужные услуги. В итоги только положительные эмоции.
Південний
Відповідь банку
26 жовтня 2021, 11:35
Доброго дня! Дякуємо, що знайшли час та оцінили роботу Банку!
angelinahappy3 12 жовтня 2021, 14:59
Несколько недель назад оформляла дебетовую карточку в банке «Південний». Решила провести операцию удаленно, чтобы сэкономить время. Для оформления мне понадобилось несколько минут, а свою банковскую карту я получила в течение 5 дней. Неплохой банк, выпуск карты всего 50 грн.
Vitaliaaaaaaa 7 жовтня 2021, 21:15
Відділення за адресою: Київ, вул. Саксаганського, 74
Истратили много денег на лечение матери, был вынужден забрать вклад. Все сделали за несколько минут, доброжелательно, сочувственно. Рад что был их клиентом. Идите в этот банк, он хороший.
Південний
Відповідь банку
8 жовтня 2021, 12:50
Доброго дня!

Дякуємо, що Ви оцінили роботу Банку. Для нас дуже важлива Ваш думка.

З повагою,
Банк Південний
yariiu058 28 вересня 2021, 12:12
Довольна обслуживанием в банке и выбором монет, сегодня приобрела себе еще одну монету: Фортуна и Тихе. Долго не могла найти эту монету, а у вас нашла.
Mariya94 27 вересня 2021, 23:13
Відділення за адресою: Одеса, вул. Академіка Філатова, 13
Предварительно-никогда не было проблем с обслуживанием и персоналом, до сих пор.
Зашла как обычно в банк, спросила кто последний в очереди к менеджеру. Заняла очередь. В это время у 2х менеджеров, есстественно сидели клиенты, а 3-й был занят бумажной работой. У одного менеджера-стажера сидела какая то «дама», которая потом пошла в кассу, решив свой вопрос. По очереди прошли еще двое клиентов и наступила потом моя очередь как осовободился один из менеджеров. Между ними та «дама», что была в кассе, решила, что она может снова обратиться к любому из менеджеров и просто нагло, не взирая на то что у девочки стажера сидит клиент и то, что вообще то очередь-это наглое существо влезло прямо перед головой клиента к стажеру просить решить ее вопросы. Девочка стажер ее отправила занимать очередь. На что это чудовище:«я что еще ждать буду пока вы клиента отпустите?!« И пошла ко 2му менеджеру, к которой у меня и как раз подошла очередь. Этот же менеджер сращу подскачила бежать к директору подписывать какие то бумаги. В это время, с 2летним ребенком на руках я пытаюсь культорно объяснить этой неадекватной клиентке, что сейчас моя очередь и я ее дождалась будучи с ребенком и это мое право сейчас обслуживаться. На что мне это чудовище:»я что ждать буду?! ты за мной будешь я здесь раньше тебя пришла!» В это время пришел менеджер (которая наверное специально убегала почуяв конфликт потому что я уже при ней начала возмущаться, что это моя очередь) эта наглая бабка уселась и менеджер начала ее мило обслуживать! а я стою на это все смотрю с маленьким ребенком на руках! я уже думаю ладно, может спросит быстро и уйдет. Но не тут то было. Бабка та собиралась сидеть долго, переоформлять что-то. И все это время я возмущаюсь баба эта огрызается мне в ответ, т. е мы ругаемся на все отделение, а всем сотрудникам плевать, особеннт охраннику который мило сидел на диване нога на ногу. Спасибо тому менеджеру, которая занималась бумагами и предложила меня обслужить! У меня вопрос-кто то вообще отвечает за порядок в банке пивденный?! для чего там эта охрана?? девушка, которая села спокойно обслуживать эту мерзкую бабку-видела и слышала, что моя очередь, и я стою с ребенком на руках-этот сотрудник адекватный? что за беспредел?? потом та же мерзкая бабка кричала, что она вообще с температурой пришла. Что за непрофессионализм? это что привоз?
Вадим Петрович 21 вересня 2021, 15:36
Пару років тому отримував через Південний по фонду свій депозит, що відкривав ще у Міхайлівському. Хоча і записували на певний час, але народу у відділенні все одно було море, тиснява, гамір, черги. Коротше, залишилось не дуже приємне враження від відвідин банку. А ось днями знов завітав до відділення, то ж зовсім інша картина — і привітний персонал, і особлива увага до кожного клієнта. Бачу, що банк розвивається. Так тримати!
Marysol 10 вересня 2021, 23:37
Відділення за адресою: Одеса, вул. Університетська, 18
Абсолютно наплевательское отношение к клиенту. Тупо выставили за дверь, мотивируя тем что у них санитарный перерыв. Пришла я в банк ДО начала за пару минут их «перерыва» и дверь была открыта. Почему дверь открыта, а обслуживать отказывают ?((Зашла и меня просто заставляли покинуть помещение. Это жутко не приятно. Закрывайте двери заранее в конце-концов!

Все понимаю, но где же лояльное отношение, слова «извините», «сожалею», «приносим свои извинения». Была клиентом достаточно долго, но больше не хочу из-за такой мелочи. хотя в целом услугами всегда была довольна

Это максимально не приятно!
Південний
Відповідь банку
15 вересня 2021, 11:16
Доброго дня!

Доброго дня! Дякуємо за зверненя! Приносимо вибачення за тимчасові незручності!
У відділеннях Банку «Південний» впроваджені санітарні години на обробку відділення, а саме:
Санітарний час:
11:00-11:15
13:00-14:00
15:45-16:00
Клієнти, які вже знаходяться у відділенні продовжують обслуговуватися. Клієнти, які очікують в черзі, співробітники попереджають про час перерви. Додатково час санітарних перерв розміщено на двері відділення та на офіційному сайті https://bank.com.ua/map/odesa.
Зі співробітниками відділення ще раз доведена інформація по Стандартам якості обслуговування з клієнтами.

Курс валют в Банк Південний

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 41 41.4
Всі курси банку

Курс валют в Банк Південний

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 41 41.4
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Південний 💰 / Відгуки про Банк Південний 📝