×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ОТП Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.75 | 45.75 |
USD | 41 | 41.5 |
Всі курси банку |
Нет слов, одни эмоции
На весь город 1 отделение с графиком пн-пт 9:30-17:00 — ооооочень удобно для посещения работающему человеку на другом конце города. Позвонить с вопросом в КЦ — платно!!! Так как только киевские номера в ассортименте… Интернет-банкинг: нет и половины функций Привата, все как-то сделано, как для уровня конца 90-х…
Банкоматы — отдельная история… родной один, в том же отделении. Из сети Атмосфера — много вы встречаете банкоматов БТА, Пивденного, Идея и т.д???? Благо картой сейчас почти везде можно рассчитаться, но если нужна наличка: тот еще квест.
Самое обидное, что бухгалтерия не хочет переводить в другой банк (да, нарушение законодательства, но особо ругаться тоже не хочется)… Крик души одним словом…
Коментарі (3)
Банк що видає дебетові карти з певними послугами, які ви ніколи не отримаєте
Протягом 2 років я особливо не звертав увагу на цей кешбек, однак там (на сервісі tikets.ua) накопичилось біля 2000 грв.
Вирішив їх витратити:
— спробував замовити ЖД квитки. Результат: сервіс tikets.ua не давав змогу придбати ЖД квитки з 05.04.19 по 08.04.19. Сервіс «висів» і не був доступний. Як результат — втрачена вигода і час. Квитки купуються за власний кошт;
— замовив готель в м. Кременчуг з 12.04.19 — по 13.04.19. В готелі по прибуттю відмовили в поселенні. Кошти які накопичені з кешбеку зняли. Суппорт tikets.ua взагалі нічого не вирішує, просто просить чекати і кладе слухавку. Пробуємо вибратись з Кременчуга: замовити білети на автобус через tikets.ua неможливо. База висить. Результат: всі плани шкереберть, їдемо за власний кошт з м. Кременчуг.
— відкрили у tikets.ua спір — просимо повернути списані кошти за відсутність поселення. Сервіс кошти не повертає — мотивуючи це тим, що власниця готелю відмовилась повертати суму, вказуючи на те, що ми самі відмовились засилятись. Надалі support tikets.ua просто морозиться і не реагує на звернення.
— звертаємось в OTP Bank: описуємо ситуацію. На що отримуємо відповідь: банк не займається якістю роботи партнерів банку і не несе відповідальності за те, що нам не надали послуги і ми понесли збитки порядку 1000 грв. користуючись сервісом підвязаним до карти OTP Travel.
Моя позиція стосовно того, що банк повинен відслідковувати надання послуг в повному обсязі партнерами не зустрічає ентузіазм у банка — спасіння потопаючих справа рук самих потопаючих.
Переговори с суппорт ОТП результатів не дає.
Резюме: коли Вам навязують карту OTP travel що має кешбек в сервіс tikets.ua то банк запевняє що це буде супер вигідно і ви не пожалкуєте. Що більша сумма, яку ви будете сплачувати за обслуговування данної карти того варта — і ви зможете купувати квитки і послуги на данному сервісі.
Але коли ви не зможете зробити все те що наобіцяв вам банк і ви вже придбали цю трикляту карту яка підвязана під tikets.ua — Ви до біса нікому не потрібні. Вирішуєте свої справи самі. Банк отримав вигоду, впарив Вам карту — а ви вже там якось самі…
Для себе прийняв рішення: мене і до цього багато чого бісило в цьому банку, але ця ситуація була останньою краплею. В найближчий час закриваю ФЛП рахунок, закриваю карту і змінюю банк. Якщо ви не можете контролювати якість партнерів до яких вимушені звертатись Ваші клієнти — то кому ви такі як банк потрібні? За що ви взагалі відповідаєте?
Написати коментар
Все на уровне
Написати коментар
Некомпетентность
Написати коментар
Погашение кредита
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Буду переводитися до іншого банку
1 — Дуже мало відділень (на все Запоріжжя аж 4 шт, та й ті в центрі). Графік роботи відділень у всіх стандартний: з 9 до 18 пн-пт. Тобто щоб до них попасти треба брати вихідний чи відпрашуватися… Дуже не зручно.
2 — Мало, дуже мало банкоматів. Вони є учасниками «Атмосфери», проте до неї входять такі ж не дуже великі банки і зняття готівки завжди обертається в квест «Знайти працюючий банкомат з грошима без кілометрової черги».
3- Не дуже ввічливий та компетентний персонал в КЦ. Деякі питання, які начеб то можна було вирішити в телефоному режимі через необізнанність операторів вирішити не вдалося, приходилося йти до відділення (см. п1)…
Написати коментар
В этом банке плохо всё
Написати коментар
Дети рабочих нам (отп банку) не друзья.
Имею в банке зарплатную карту, на которую поступает минимальная украинская зарплата.Почему обратился? Имею некоторые проблемы со здоровьем, не серьезные, но затратные.
Думаю, а в чем проблема то? Пусть будет маленький кредитный лимит, на всякий случай. Ведь кроме карты я еще имею р.с как предприниматель. Красивая реклама на сайте по поводу кредитов… Короче говоря, барышня пытала меня минут 30 выпытывая всю подноготную, хотя мое дело есть же в банке. Спросили про кредиты в других банках, сказал, что есть кредитная карта приватбанка ( а у кого ее нет ) с лимитом в 4000 грн. Сказал, что проживание не соответствует прописке ( зона АТО), сказал, что работаю на территории украины на одном месте больше 3-х лет, что официальная работа, есть автомобиль Хюндай Тюксон… что еще надо то для кредита в 10 000 грн? Короче говоря отказ из-за того что я имею обязательства перед другими банками. А как ОТП банк узнал, что они есть ( их то нет реально)? ОТП не является членом бюро кредитных историй… Подозреваю, что зарплаты не хватает… Рассуждаем: 4500 не хватает для 10000 грн, значит 45000 зарплаты не хватит для 100 000 грн. Все логично, надо хорошо зарабатывать. Дети рабочих нам не товарищи!
Основная причина не выдачи — стопудо, что я переселенец. Дискредитация по территориальному признаку. Да?
Да здравствует демократия и страх сотрудников ОТП банка! А страх то какой? около 50% годовых по кредиту при платеже за первый месяц — это мало для покрытия своих рисков?
Вся эта писанина — мысли вслух о нашей стране и банковской системы в том числе.
Интересно посмотреть кредитное дело человека, которому выдадут кредит в 749 999 грн ( цитата с сайта отп банка: Візьміть до 750 000 грн. у кредит готівкою!)
Написати коментар
Ухудшение работы банка
Написати коментар
Проблемы с банкоматом
Коментарі (2)
Ввели в заблуждение
Получил в кассе отделения. Но позже, при просмотре выписки оказалось, что комиссия 200 грн. все таки была снята. Не понятно, почему тогда меня не правильно проинформировали. Это оставило не приятный осадок от сотрудничества с банком.
Написати коментар
Хороший Банк рекомедую!
Хочу поблагодарить персонал Банка за отличную работу и чуткое отношение к клиентам. Я остался очень доволен грамотным обслуживанием и вежливостью.
Пользуюсь услугами этого Банка уже более 3 лет никогда никаких проблем не возникало.
чек от 4.04.19 ПН 324981310130.
Написати коментар
3 недели не могу получить платежную карту
Написати коментар
отказли в кредите!!!
Написати коментар
Звонки
Написати коментар
погане враження
— колцентр не може вирішити більшість звернень,
— несучасний, непродуманий, незручний отп смарт!!!
Користувач не надав документи за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами банку.
Написати коментар
обман у рекламі банку
Банк рекламував його як суперновий прекрасний пакет з підключеними всіма лаунж-зонами Мастеркарда.
https://www.facebook.com/126923170694341/posts/2002025023184137/ — пост довго рекламувався в фейсбуці. На сайті і в тарифах вже виправили інформацію про ВСІ лаунжі.
В реальності виявилось що лаунж-зона на 2 поверсі терміналу Д в Борисполі (зона внутрішніх рейсів) не включена.
Банк сказав шо це прикра помилка рекламного відділу і гроші повертати не будуть за обслуговування (350 грн в міс або 4000 грн в рік).
Банк у офіційній відповіді зобовязав мене детальніше уточнювати правила та умови у персонального менеджера, проте вона ось що указувала:
Так як в мастеркард постійно змінюються правила користування — я Вам рекомендую на сайті подивитись правила. Все це залежить від правил Мастеркард. На всіх картах, які дають можливість доступу до Фаст Лайну або Лаунж зон
Окрім цього персональний менеджер звільнилась, а керівник відділення відмовляється надавати інформацію в телефонному режимі «оскільки ви любите писати офіційні звернення в Банк щодо некомпетентності співробітників».
Тепер без поняття за яке саме обслуговування були заплачені гроші
Тобто менеджер сама не знає, які саме послуги Мастеркард підключені до картки.
Користувач надав документи за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами банку.
Коментарі (1)
Бесконечные звонки
Коментарі (5)
Отзыв
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (2)
Прекратите звонки родителям!!!!
Написати коментар