×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ОТП Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.15 | 45 |
USD | 41 | 41.7 |
Всі курси банку |
некомпетентность банка
Я пришла в отделение банка по адресу Шота Руставелі, 16
с целью полного погашения задолженности перед банком.
Мне необходимо было предоставить информацию о полном отсутствие каких либо задолженностей для дальнейшей передачи информации в другое финансовое учреждение.
После оплаты сотрудник банка мне дал справку с мокрой печатью, и уведомил меня о полном погашении кредита.
Но через 2 дня я узнала что после полного погашения задолженности 24.11.2021 банк продолжал делать в счёт долга начисления, таким образом полного погашения задолженности не произошло.
Коментарі (5)
OTP Bank
Зачем врать своим же работникам банка.
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (2)
беспокоят коллекторы за бывшего сотрудника
Коментарі (1)
Ужасный банк !
Написати коментар
Прощавай Банк, Прощавай клієнт із майже 10 роками обслуговування.
Як впарювати якусь ПОСЛУГУ, так я у них Прєміум клієнт, ПОВАЖНИЙ пан, царь ва дварца. А от як спірну транзакцію заблокувати — так «ніт, ми не можемо, у нас лапкі, разві шо заблокуйте карточку» та пешіть заявку на оскарження транзакції.
Дякую, я блокую у вас вже третю картку за всі рокі із вами, й написана колись давно заява на спірну транзакцію так й лишилася без уваги вже років зо-п'ять!
Не хочеться визнавати що квазі банки кращі, але факт — у квазі банку я заблокував картку за 1 хв, а за іншу хвилину я вже випустив нову із новими реквізитами та підв'язав її до G-pay двома кліками, у квазі банку я можу змінити CVV код самотужки, та припинити будь-яку спробу списання спірних транзакцій.
Тенденція, коли спірна транзакція банку «неінтєрєсна» — наштовхує мене на думку, що й клієнт який вже більше 9 років із банком їм також неінтересний.
Це треба мати від'ємний рівень клієнтоорієнтованості, коли клієнт що має довгорічну відкриту та безпроблемну кредитну лінію, ФОП рахунок, депозит, пенсійний рахунок та навіть користувався інвестицийними послугами банку — отримує «облизня за комірець» коли справа стосується якихось спірних транзакцій. Та будь-які гарантії банку закінчуються на словах оператору «ну може ви самі ввели свою картку в шахрайську систему, ми нічєво зробити не можем».
Тобто, коли ти 4 години поспіль не можеш оплатити квиток на Imagine Dragons, а потім дзвонить оператор та питає чи ти «обобрямс» транзакцію (ДЯКУЮ ЩО ХОЧ СКАЗАЛИ!) — то це нормас, в принципі ми тут заблокували, а то МАЛО ЛІ ШО, ти зазвичай на концерти не ходиш, а тут отака несподіванка! Це нормально, ну ти в Україні на українському сервісі оплачуєш квиток — падазрітєльно, локнєм транзакцію тобі. Але коли якася транзакція в Туреччині списує по 1−2-3−5-10 лір за хвилину — то тут «наші повноМОЧІя всьо».
Дякую, дуже дякую, нешановний ОТП Банк, тут й ваш клієнт багаторічний «всьо».
Коли я покидатиму вас, я голосно гримну дверима, та заберу свій депозит, закрию кредитну лінію, заберу ФОП рахунок, переведу ОТП Пенсію в КУА КІНТО, а ви й далі розводьте ручкамі та пропопуйте написати заяву на оскарження транзакції.
Щаслівого плаванія, бувайте!
* Я сподіваюся станом на 2021 у вас завівся таки відділ моніторингу соцмереж, та ви отримаєте цей відгук собі в систему поганих відгуків, а якщо ні, ну то й не треба.
** Мій «особистий» консультант із преміум банкінгу не може відповісти на мою скаргу хоча-б кількома добрими словами вже більш ніж пів години.
Коментарі (5)
курс валют- как пожелал банк?
Написати коментар
Повна ***
Написати коментар
Якість
На слідуючий день я звернулася в точку видачі, на що мені відповіли, що не можу ь перевірити інформацію стосовно інформації щодо моєї прописки. Далі я запитала поо відсоткову ставку по кредиту, спеціаліст відповіла, що не знає. Я була шокована такою відповіддю. Тобто в точці видачі карти мене проконсультувати не змогли. Потім, я знову зателефонувала до контаккт ценру і дізналась, що моя карта заблокована і мені знову не можуть допомогти, ні повідомити причину блокування, ні зменшити ліміт. На цей раз мене відпрааили у ввдділення, якого у моєиу місті немає. Влітку в мене була ситуація, зо заблокували карту, але по дзвінку все вирішилось, на протязі 30 хв карту розблокували і назвали причину. Відсотки за останні два місяця нараховані занадто великі, пояснити ніхто не може.
Дуже неприємно бачити таке відношення до клієнтів, шокує некомпетентність співробітників, таке враження шо або не знають умов продукту або навмисно змовчують. Жахливе відношення до клієнта. Нікому не порекомендую ОТП банк. Питання так і не вирішено.
Коментарі (1)
Скрытые комиссии
Написати коментар
Call center
Работа достаточно стрессовая, сектор работает 24/7, нет отдельно ночников, то-есть ты работаешь 4 дня днём, а пятый тебе поставят в ночь (13 часов) с 19:00 до 08:00 (мотивация +120 за ночь, минус налог). Работать с конфликтными клиентами. Считаю что с такой заработной платой коллектив будет постоянно неукомплектованный. Не понимаю почему руководство, не поднимет заработную плату для тех, которые работают 24/7, решают сложные и нестандартные ситуации, также операторы несут финансовую ответственность (в случаи финансовых потерь, оператор возмещает убыток).Также каждый месяц пишется тест, который составляют супервизоры на время, от которого у тебя будет отниматься бонус, в случае если будут допущены ошибки. Плюс каждый месяц супервизоры слушают 3 звонка оператора, оценивают (вплоть то того сколько раз ты обращаешься по имени, каким тоном общаешься, действие в ПО, приветствие, на сколько раскрыл суть вопроса и т. д) если где-то что-то не так это ещё минус к бонусам. Я не подставляю как надо общаться что бы там соответствовать тем критериям. Требований много к работе, заработная плата не соответствует таким требований. Почему нельзя взять людей с высшим образованием, даже если с этими требованиями, и поставить достойную ЗП плату и лояльней условия. Сектор постоянно ищет людей, люди приходят, все условия узнают по факту когда их уже взяли, и соотнесено 9/10 уходят.
Коментарі (1)
:-(((
После утраты банковской карты, позвонил на горячую линию премиум клиентов для блокировки карты и поскольку была суббота, заказал перевыпуск новой карты. В понедельник перезвонил в банк менеджеру, оказалось, что перевыпуск новой карты не заказан. Менеджер заказал новую карту.
По смс-уведомлению, в пятницу пришёл в отделение банка получить новую карту. Вместо Premium карты (которая была ранее), была выдана gold. На вопрос почему выдана другая карта ответили, что это такой дизайн сейчас.
Позвонил на премиум горячую линию, один оператор сказал что у мне выдана премиум карта и я ошибаюсь. Другие операторы сказали переслать изображение «якобы gold карты» через чат-бот. Пообщавшись с роботом Лесей и переслав изображение карты, от робоЛеси снова приходит вопрос: «Яку саме iнформацiю ви бажаете отримати? Напишить свiй запит» И так бесконечно. Перезвонив снова оператору на горячую линию, сообщил о невозможности передачи изображения через чат-бот, на что оператор посоветовала продолжать общаться с роботом Лесей, пока она не переключит на оператора. Послушайте, руководство и менеджеры банка, вы считаете это нормальным для банка, который позиционируется как top-5 банков Украины? Операторы горячей линии премиум банкинга производят впечатление совершенно посторонних людей.
К сожалению, это не единственный случай.
Самое печальное, что банк не пытается развиваться к лучшему и игнорирует большое количество негативных отзывов.
Разочарован.
Своим молодым коллегам рекомендую пока воздержаться от услуг отп банка.
Написати коментар
Некомпетентные сотрудники, множество скрытых комиссий
Написати коментар
Посредники Idea Bank
Написати коментар
Ужасный банк!
Но при этом банк каждый месяц звонит и минимум 3 раза напоминает о внесении суммы оплаты!!! Отношение такое, как будто я у них просрочила кредит на 5 лет!
Я гашу параллельно кредит в идея банк — за 3 года ни разу их не слышала и Альфу банк — тоже самое!!!
Наверное, для банка это хорошо — выбивать из потребителей кредит так, что уже и ни рада, что с ним связалась!!!
Но как потребитель говорю 100% — не берите кредит в ОТП!!! Вымотают все нервы!!! Любой другой банк имеет более лояльное отношение к клиентам!!! Но не отп!
Коментарі (1)
Невозможно открыть депозит!
Но в тот день все сотрудники в ОТР бухали и ничего не работало.
Сегодня 7 ноября, я попробовал оформить мой депозит в Смарт ОТР и опять ничего не работает.
Смарт пишет обратиться в банк.
Я заблокирован!
6 часов ожидал 5 ноября 2021, когда в ОТР кто-то решит проблемы, которые мне создал банк ОТР, бесполезно.
7 ноября потрачено 2 часа, бесполезно!
Сколько будет продолжаться издевательство?
Коментарі (1)
Странный банк
Написати коментар
Разглашают личные данные
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (2)
Неправомірно списані кошти та відмова в реєстрації скарги, нав’язування додаткових послух послугу
На мою думку, банк не повинен знімати додаткові кошти за повернення по транзакції, яку не було виконано успішно.
2) При видачі зарплатної карти, було нав’язано видачу кредитної картки. При відмові забирати кредитну картку, співробітник банку повідомила, що тоді не зможе видати мені зарплатну карту теж. Це є порушенням З У Про Банки та банківську діяльність Ст. 55.
3) При видачі зарплатної картки, було нав’язано послугу страхування держателя платіжних карток. Це є порушенням З У Про Банки та банківську діяльність Ст. 55.
Коментарі (3)
Дозвониться в банк НЕВОЗМОЖНО
Сразу видно качество обслуживания высший пилотаж, как впрочем и отношение к клиентам банка
Коментарі (2)
OTP банк xимичит с конверсией валют в клиент-банке. Сложно зайти в клиент-банк
Заявка може бути прийнятою лише в робочий день з 09:30 до 09:31
Хотя уже 10 часов.
Подозреваю что глюки такие постоянно.
С другого браузера вообще невозможно зайти в клиент-банк.
Комиссии довольно большие за разные операции если сравнивать с другими банками.
Остальное ок.
Написати коментар