Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
AnatolyWolyansk 6 лютого 2022, 11:25
Доброго дня!
В даний час являюсь пенсіонером. Оскільки ПФУ перераховує пенсію тільки на рахунок Ощадбанку, оформив відповідну картку. Також по раніше оформленому кредиту в Ощадбанку в мене була заборгованість, внаслідок чого банком було подано позов до суду, який було задоволено і рішення суду вступило в законну силу. Дане рішення я не оскаржував так як з ним згоден. До 05.02.2022 р. я мав отримати пенсію майже за 2 місяці, однак кошти на картку так і не надійшли. Увійшовши через веб-банкінг в особистий кабінет я побачив, що пенсійні кошти були списані в рахунок заборгованості по кредиту. В даний час я залишився без засобів для існування і цілий місяць (до 5.03.2022р.) не маю на що жити і сплачувати комунальну плату. На якій підставі з мого рахунку було списано кошти? (відповідь на кшталт «Це не ми, це система робить автоматично» не приймається). Виходить виконавча служба зі свого боку буде забирати, а банк зі свого? Це що за безпрєдєл? Чи може Ощадбанк таким чином заробляє на оплату штрафу, який дав антимонопольний комітет? Очікую пояснень, в іншому разі звертатимусь до суду з позовом в т. ч. про відшкодування моральної шкоди
Ощадбанк
Відповідь банку
7 лютого 2022, 9:42
Доброго дня! Банк може списати кошти у випадку наяності простроченої заборгованості перед банком, або платіжної вимоги від виконавчої служби. У відділенні банку ви можете отримати всю інформацію щодо даного списання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
LidaTropanets 5 лютого 2022, 21:29
Добрый вечер. Обращается к Вам из города Николаев Тропанец Лидия. Для входа в портал для получения сертифаката по вакцинации и 1000 грн Зеленского для моей бабушке Пестряк Светлане я использовала систему НБУ Bank ID. Мы не можем авторизировать её личный кабинет из-за какого-то сбоя в системе, который вы обещали решить ещё 13.12. 2021.Приходило такое сообщение: Виникла помилка під час ідентифікації за BankID.
Код помилки: 400. Опис помилки: Відсутній сертифікат на апаратному носії ключів ({«state«:»err»,«error«:»invalid_cert»,«error_description«:»Відсутній сертифікат на апаратному носії ключів»,«memberId«:»0003212901»}). Зверніться до Вашого банку. Я жду пояснений и решения, как нам быть.
Ощадбанк
Відповідь банку
7 лютого 2022, 10:01
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Перевіримо ситуацію предметно.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
1975m 4 лютого 2022, 17:47
Відділення за адресою: Одеса, вул. Іцхака Рабіна, 25
Чисто и уютно. Очень вежливые касиры. Всегда помогают и обьясняют. Не первый раз там оплачиваю платежи. Видела, как они работают с бабушками, вежливо все обьясняют, помогают, терпеливо слушают. Приятно наблюдать за работой этих людей.
Ощадбанк
Відповідь банку
7 лютого 2022, 9:32
Доброго дня! Дякуємо вам за зворотний зв'язок, він дуже важливий ❤️
Мінфін
Відповідь адміністратора
6 лютого 2022, 11:24
Отзыв не засчитан (на 06.02.2022).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Alesa1 4 лютого 2022, 16:40
Приветствую всех, кто читает мой отзыв! 21 января этого года (2022г) снимала деньги в банкомате Восток т.к он находится рядом с карты Ощадбанка. Так вот произошла техническая ошибка, видимо, и банкомат не дал мне 1000 грн. Но Ощадбанк успешно их снял. Обратилась сразу на горячую линию и после выходных в отделение Ощадбанка с письменным заявлением. Заявление приняли. Руководитель отделения сразу сказала «ой это очень всё долго, Вы же не в нашем банке снимали эти деньги». Лицо сделала как будто к ней домой пришли и дальше «идите ждите менеджера». В общем после моего заявления менеджер — 30 рабочих дней будет идти расследование… Так вот если считать, то на данный момент прошло 10 рабочих дней. Я туда звонила — сказать никто ничего не может, ждите и это всё. Так вот " Ощадбанк «к Вам вопрос Вы что серьёзно будете рассматривать заявление 30 рабочих дней??? Моя ли вина в том, что банкомат видете ли тех перерыв себе устроил ??? Инкассация этого банкомата была, как минимум дважды!!! В чем дело??? Я что деньги в другом государстве снимала? Как Вы вообще можете говорить про 30 рабочих дней??? И уверенно идти именно к 30 Ти рабочим дням ??? А может это была всего на карте одна тысяча гривен и Всё… У человека больше никаких денег нет! И что теперь ждать 30 рабочих дней??? Вы издеваетесь?
Ощадбанк
Відповідь банку
7 лютого 2022, 9:31
Доброго дня! Тривалий термін претензійного циклу пов'язаний саме з тим, що операція здійснювалась в банкоматі іншого банку. Якщо подібна ситуація виникла в банкоматі Ощадбанку, кошти повертаються одразу після інкасації банкомату. Якщо це інший банк, відбувається оскарження операції через міжнародну платіжну систему (Visa або Mastercard).
YakovVir 4 лютого 2022, 13:12
Видали мені картку яка одночасно є пенсійне посвідчення. Забаж підключити її до гугл пей. Пише що з цією карткою це не можливо. Що робити? Я хоч і пенсіонер але теж хочу мати собі цифровізацію.
Ощадбанк
Відповідь банку
4 лютого 2022, 14:45
Доброго дня! Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0800210800 для предметної перевірки ситуації по карті. На сайті банку можна залишити запит на послугу зворотного дзвінка: https://www.oschadbank.ua/zvorotnij-zvazok
Oii 3 лютого 2022, 22:50
Срок моей карты киевлянина истекал 01/22. 5/01.22 я получила СМС где меня уведомляли что срок карты автоматически продлен до 01/27. Я перезвонила в банк, уточнила не надо ли мне перевыпускать карту, продлевать льготы по карте. Оператор уведомила меня что все хорошо. А сегодня, когда мне пришлось воспользоваться картой в транспорте оказалось что она не работает. Я обратилась в телефонную службу поддержки. Операторы работают плохо, ничего толком объяснять не хотят. На любой вопрос отвечают — идите в отделение и выясняйте. Зачем они тогда вообще нужны? Со скандалом удалось выяснить, что оказывается мой счёт заблокирован за то что я им не пользовалась. А я им и не пользовалась как счётом, я пользовалась этой картой только как проездным билетом. И в дальнейшем не собираюсь в этом банке держать свою пенсию. Я вообще не понимаю почему меня обязывают открывать карту киевлянина именно в этом банке. Почему мой счёт закрыли и заблокировали карту без предупреждения? Почему по телефону заказать новую карту нельзя? Почему оператор не желает предоставить адрес ближайшего отделения? Хотела оставить жалобу на работу банка через оператора, отказался фиксировать жалобу.
Ощадбанк
Відповідь банку
4 лютого 2022, 14:56
Доброго дня!

Ретельно перевіримо надану вам консультацію в контакт-центрі та надамо зворотний зв'язок.

Окрім проїзного квитка, Картка Киянина має безліч додаткових можливостей. Ви можете знімати кошти без комісії у будь-якому банкоматі, розраховуватись в магазинах безпечно та без готівки, заощаджувати та цілодобово контролювати стан вашого рахунку. Про все готові розповісти і пояснити ;)
0677399278 3 лютого 2022, 22:30
03.02 наманалися перерахувати ко7ти на картку ощад. Спочатку співробітник банку відмовлялася «бо не знає як це робиться». Не змогла дізнатись по картці UA. В результаті кошти зарахувала на інший рахунок. З 13.30 до 17.15 я провела час в ощаді, щоб отримати ці кошти. В ощаді я отримую зар.плату більше 20 років. Чому працівники банку не цінують своїх клієнтів?
Ощадбанк
Відповідь банку
4 лютого 2022, 14:38
Доброго дня! Пишемо вам в приватні повідомлення для уточнення.
Furdyk 3 лютого 2022, 21:39
При розрахунку картою до 500 грн пін код не потрібний. Сьогодні стороні особа викрала мою картку за 13 хвилин здійснила 19 платіжних операцій на вагому суму грошей. У банку повідомили, що можуть мені лише видати нову таку ж картку, якою можна розраховуватись будь кому. За зняття залишку грошей через касу зняли комісію
Ощадбанк
Відповідь банку
4 лютого 2022, 14:36
Доброго дня! Втрата картки справді несе за собою фінансові ризики. Саме тому ми рекомендуємо якомога швидше заблокувати картку, коли було виявлено її відсутність. Це можна зробити в Ощад 24/7 або контакт-центрі за номером телефону 0800210800.

Сума операції, при проведенні якої запитується пін-код, залежить від налаштувань торгового терміналу, а не від картки чи банку.

В даному випадку рекомендуємо звернутись до правоохоронних органів з відповідною заявою для проведення розслідування за фактом шахрайства.
Golovn 3 лютого 2022, 19:40
3 лютого 2022 року привіз 77 річну маму поміняти картку. О 12.55 (за 5 хв до обідньої перерви, яка за графіком роботи триває з 13:00 до 14:00) звернувся до єдиної в залі працівниці і коротко пояснив ситуацію — проїхав 65 км, щоб привезти маму, яка ледве ходить з паличкою. Попросив на хвилину-дві затриматись поки мама з машини дійде до відділення. Отримав категоричну відмову — графік, обід, власні плани… Ніби все зрозуміло. В результаті чого чекали завершення обідньої перерви під зачиненими дверима відділення, де жодного стільця не було. Працівниця (без бейджа) з’явилась на робочому місці о 14:20 (замість 14:00). Я запитав чи не хоче вона вибачитись. На що вона відповіла, що «нікому нічого не винна і вибачатись їй ні за що». 3 хв і карту поміняла.
Мало того, що маломобільні люди в селах страждають від насильного введення карткових рахунків за повної відсутності відповідної інфрастуктури і недолугих правил обслуговування (картку на пошту можна надіслати, як це і роблять в деяких країнах), то вони мають терпіти хамство працівників, які неналежним чином виконують свої службові обов’язки.
Ощадбанк
Відповідь банку
4 лютого 2022, 14:01
Доброго дня! Перепрошуємо за дану ситуацію, вже перевіряємо всі деталі для уникнення подібних випадків. У разі підтвердження інформації, будуть застосовані дисциплінарні заходи до працівника. Дуже вдячні вам за зворотний зв'язок.
Проблема вирішена
0987654321ooo 3 лютого 2022, 15:32
Не пользовался картой 14 — 18 дней надо было осуществить транзакцию в интернете 6 грн все было нормально, но только как мне надо было осуществить транзакцию на 135 грн мне написало транзакция не осуществлена захожу в ощад 24 мне пишет тимчасово заблокованні гроші 120 на следующий день еще пишет тимчасово заблокованні гроші но толтко уже 130 грн помогите.
Ощадбанк
Відповідь банку
3 лютого 2022, 16:37
Доброго дня! Тимчасово заблоковані кошти — сума, що блокується на час виконання операції.

Наприклад, вам перерахували 120 грн. Запит на поповнення вашої картки надійшов успішно, і тому в Ощад 24/7 ви бачите на балансі цю суму. Проте якщо сама операція ще знаходиться в процесі обробки, сума цієї операції відображається як «тимчасово заблокована». Таким чином, коли обробка операції буде завершена, сума вже не буде відображатись як тимчасово заблокована. Максимальний термін обробки — три робочі дні.

Рекомендуємо використовувати кошти після завершення обробки операції.
Проблема вирішена
Онищенко Тетяна 3 лютого 2022, 7:06
Відділення за адресою: Київ, пл. Спортивна, 1-А
02.02.2022 намагалася закрити рахунки у відділенні на вул. Спортивна 1, Київ (трц Гулівер). Доречі це ьув вже мій другий похід у банк бо 01.02. я просто не дочекалася своєї черги.
Почалося все з того що співробітник банку, чомусь наполіг на активації всїх карток які я заблокувала попередньо через додаток. Питання: нащо активувати картки якщо я хочу закрити рахунки? За це я заплатила 40 грн., ощад24 автоматично списує за активацію. Потім потрібно було активувати кредитку, начебто для закриття рахунку. Спочатку працівник казала що потрібно щоб пройшли сутки після активації, а потім ми зможемо закрити кредитний рахунок. Ми зняли триста грн. Потім поклали назад і вона онулювали и заблокувала рахунок (не закрила). Питання знову: нащо активувати картку щоб закрити рахунок?
На моє прохання видати мені довідку про відсутність заборгованості і що всі мої рахунки закриті, отримала відповідь — «приходьте завтра у мене зараз вже обід, після обіду зустріч. І взагалі щоб отримати довідку треба писати заяву…» і т.д. і т.п. Коштує довідка 150 грн.
І ще — фактичне закриття рахунків буде через 3 місяці. Питання це помилка співробітника чи така несемітниця ощаду?
03.02. піду вже 3й раз у банк вже за довідкою.
Так закриття рахунку у ощаді у мене зайняло 3 дні, і не факт що не більше.
Інші банки закривають рахунки за 5хв. тел. розмови і на ел.адресу висилають довідку (безкоштовно).
Жах! Не ходіть у цей банк. Ніколи.
Ощадбанк
Відповідь банку
3 лютого 2022, 10:11
Доброго дня! Блокувати картку перед закриттям рахунку не обов'язково, оскільки картка закривається разом із рахунком при закритті. Хотіли б перевірити ситуацію детальніше. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Дякуємо!
Оплачивал коммуналку за свет как фоп в отделении на кассе, в этот же день позвонили сказали что деньги вернулись в банк и нужно забрать, по приходу в банк узнал что ЭДРПОУ в реквизитах ввели неправильно, даже не одну цифру, а ВСЕ восемь перепутали!!!
Оплачивал физически в отделении я, но плательщиком поставил не себя, а как было в реквизитах (этот момент у кассира я уточнял на кассе), а человека у которого арендую помещение и на кого приходит коммуналка.
В итоге деньги не могу забрать с банка по вине сотрудника.
На мой вопрос: и как мне получить деньги обратно, если не знаю где находится арендодатель и не смогу принести в отделение его паспортные данные?
Её ответ: Никак! И занавес опускается от ответа
В итоге за ошибки сотрудников своими деньгами должен платить я!
Да и отношение такое будто я что-то кому-то должен)
Ощадбанк
Відповідь банку
3 лютого 2022, 10:01
Доброго дня! Важлива частина провдення платежу — перевірка реквізитів. Для того, щоб виключити будь-які непорозуміння, перед підтвердженням платежу підписом, необхідно перевірити правильність реквізитів.

В даному випадку повернення коштів можливе особі, яка була ідентифікована як відправник платежу.
Александр Луц 2 лютого 2022, 18:06
Хотел зайти в отделение на Мира 13 (Киев), поменять в кассе доллары на гривны, на часах 17.53, но путь мне преградила женщина, сказала что уже все закрыто и ничего никто делать уже не будет и для пущей убедительности сказала что «программа» висит, вот такими категориями оперируют «профессионалы» банка. Разруха одним словом, никакой профессиональности и обычной клиентоориентированной этики в адрес клиента банка.
Ощадбанк
Відповідь банку
3 лютого 2022, 9:46
Доброго дня! Перепрошуємо за дану ситуацію, її вже перевіряємо для уникнення подібних випадків в майбутньому. Вдячні вам за сигнал.
Лилия Фиренза 2 лютого 2022, 16:10
Оплачивала первый раз счёт за газ, ввела в поиск горгаз. Спросил лицевой, всё подтянул. Оплата успешная, все ок. 1.02 смотрю в личном кабинете сколько платить, а там долг. Я в гор газ с квитанцией. На что мне сказали что банк не туда положил деньги. Звоню в банк, консультант мне посоветовал написать заявление в отделении что бы искали платёж. И если банк посчитает что он не туда положил, деньги вернут. А если посчитает что туда, не вернут. Искать куда они положили деньги они будут 2 недели, за это время меня отключат за долги от газа. Спасибо ощад 24/7 больше я через вас платить не буду!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
2 лютого 2022, 16:31
Доброго дня! Банк перераховує кошти чітко за реквізитами, що вказує організація, і в Ощад 24/7 ці дані завжди актуальні. За необхідності, ви можете написати заяву на розшук платежу, але ми рекомендуємо ще раз звернутися до організації, аби детально перевірити надходження коштів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
oksana1012 2 лютого 2022, 14:20
Відділення за адресою: Львів, вул. Січових Стрільців, 9
Я 20 грудня 2021 відкрила картку е-підтримки в ощадбанку, проте станом на сьогоднішній день кошти не надійшли. Я телефонувала на гарячу лінію і зверталася у відділення банку м. Львів вул. Січових стрільців 9, проте не отримала відповіді чому кошти не надійшли. В ощад24 бачу що картка активна, але залишок коштів 0 грн. Прошу допомоги отримати кошти.
Ощадбанк
Відповідь банку
2 лютого 2022, 16:21
Доброго дня! Банк не затримує виплату. Як тільки кошти перераховує відповідна організація, вони відображаються на балансі рахунку.
01.02.22 — зашёл в отделение Ощадбанка по ул. Шербаковского 37А, Киев, 04111. После проведения операции получил на руки деньги. Как оказалось позже, все купюры были ветхие и порванные, а некоторые с оторванными фрагментами. Но самое отвратительное, что от банкнот шёл невыносимо ужасный сморид.
Ощадбанк
Відповідь банку
2 лютого 2022, 10:23
Доброго дня! Валютні операції в банку здійснюються банкнотами, що відповідають ознакам платіжності, що визначені Постановою НБУ від 02.01.2019 р. №1. За наявності будь-яких сумнівів, ви можете скасувати операцію до її підтвердження та відмовитись від отримання саме цих купюр.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Zxcvbnm16 1 лютого 2022, 18:44
Шукала роботу і натрапила на роботу копірайтера, написала менеджеру і вона сказала, що потрібно зробити редуковану страховку (300 грн), вчора (31.01.2022) о 10:23:29 я зробила переказ на цю карту 5355 2802 1085 5332 (Пумб банк) з карти Ощадбанку. У результаті, немаю ні грошей, ні роботи.
Ощадбанк
Відповідь банку
2 лютого 2022, 10:17
Доброго дня! В даному випадку необхідно звернутися до правоохоронних органів та написати відповідну заяву. Банк, за запитом правоохоронних органів, надасть всю необхідну інформацію для розслідування в межах ЗУ.

Залишити звернення рекомендуємо також на сайті кіберполіції: https://cyberpolice.gov.ua/declare/
Yaroslava1985 1 лютого 2022, 14:55
Ощадбанк голосно заявляє про можливість користування апаратними ключами, які вони видають на флешках! будь-де, в Електронному кабінеті платника податків, Держгеокадастру та інше… Та ось вам РАЗ — Якщо вам потрібні ключі не лише на директора, а й на бухгалтера — збираєшь пакет документів, через тиждень тобі кажуть, що заявка в роботі, потім виявляється, що потрібен ше документ, потім ще наказ про підтвердження підтвердженного, потім виявляється, що щось не підписано, потім ще документ. І так місяць, в кращому випадку. І ось, нарешті, все є. Ан ні, ось вам ДВА — до цих апаратних ключів треба відшифрувати Всі ключі, і о так в нашому відділенні немає спеціаліста, і тому будь-ласка заповніть тисячу заяв та сідайте у марштутку, далі метро та гоу до Києва. Спеціалісти там! Це «НАЙКРАЩИЙ» банк!
Ощадбанк
Відповідь банку
2 лютого 2022, 16:24
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Дуже хотіли б перевірити всі деталі ситуації, оскільки усі необхідні документи надаються, як правило, саме при відкритті рахунку, а потім не вимагаються. Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення назву організації, ваше ПІБ та номер телефону. Наперед дякуємо!
vallarta 31 січня 2022, 14:01
Одесса, Добровольского 77 а. На улице курс валют 28.55 прождала с детьми полчаса в очереди дошла до кассы 28,30. Ладно чтоб не ждали зря, отдаю 100$ 2009 года, на что кассир отвечает она потертая, банкнота не была потёртая, а с пятном на обратной стороне, все знаки просвечивались, рваная не была. Скажите почему разный курс, и почему в государственном банке вроде как должны принимать даже такие «негодные» банкноты. И почему такие банкноты дают тогда при получении перевода??? Ведь я их получила в отделении банка!!! Я спросила есть горячая линия, кассир ответил и что вам та горячая линия? Прекрасный ответ сотрудника банка! Позвонила на горячую линию на что меня несколько раз переводила от одного оператора к другому! Так и ничего не дождавшись пришлось бросить трубку сидеть на телефоне времени столько нет уважаемые!
Ощадбанк
Відповідь банку
31 січня 2022, 14:24
Доброго дня! Курс обміну валюти можна звірити на сайті банку: https://www.oschadbank.ua/

Перед проведенням обміну валюти працівник перевіряє банкноту на відповідність вимогам та перевіряє ознаки пошкодження/зношення. Якщо банкнота не підлягає обміну, працівник може відмовити у проведенні операції.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
iva122 30 січня 2022, 22:29
Відділення за адресою: Київ, вул. Райдужна, 13
Моя мама, яка є пенсіонеркою, переоформлювала картку киянина у зв’язку з закінченням строку дії попередньої картки. Звернулася за місцем проживання у відділенні Ощадбанку в м.Києві по вул.Райдужній 13. Їй було в наполегливій формі запропоновано разом з карткою оформити страховку, на що вона не погодилася. Працівник банку прийняла все ж у мами документи і сказала, що потрібно очікувати смс повідомлення, але протягом місяця повідомлення так і не прийшло. Мама пішла у відділення, де їй повідомили, що картка не готова. Через тиждень я сама звернулася у це ж відділення щоб оформити картку киянина собі і дізналася, що мамина картка вже заблокована, оскільки її не забрали і треба оформлювати нову. При оформленні моєї картки працівник банку також наполегливо запропонувала оформити страховку або кредитну картку. При моїй відмові мені було сказано, що якщо мені це не подобається, я можу піти в інше відділення. Оскільки я перед цим вистояла довжелезну чергу більш ніж годину, я погодилася оформити кредитну картку. Мама на наступний день пішла оформлювати заново картку киянина і її примусили оформити страховку в страховій компанії «Гардіан» на суму 150 гривень, інакше картку вона оформити не зможе. В результаті мама, якій 75 років, звичайно, розхвилювалася і переживаючи, що і цю картку не отримає, погодилася. Прошу розібратися зі свавіллям працівників даного відділення Ощадбанку. Нема бажання з ними співпрацювати та користуватися їх послугами, але, на жаль, вони монополісти з випуску картки киянина.
Ощадбанк
Відповідь банку
31 січня 2022, 9:40
Доброго дня! Працівники банку справді можуть запропонувати оформити той чи інший страховий продукт, проте це не є обов'язковим. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ПІБ та номер телефону ваше, та мами. Сиутацію перевіримо детально.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.2 49.9
PLN 9.7 10.4
USD 42 42.45
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.2 49.9
PLN 9.7 10.4
USD 42 42.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝