Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
YanaBriukhov 20 жовтня 2021, 14:20
Багато років користувалась послугами цього банку, більше не хочу! Поповнювала рахунок в терміналі ощадбанку кошти термінал забрав і повідомив що операція не можлива! Я думала це погана новина, а ні — все тільки починається, щоб повернути кошти необхідно звернутись до відділення, найблище 5 км і мені не зручно витрачати свій час і кошти на дорогу щоб вирішувати цю проблему! Чому проблеми банку повинна вирішувати я, а не банк?
Ощадбанк
Відповідь банку
20 жовтня 2021, 15:09
Доброго дня! Для проведення розслідування спірної операції необхідно справді звернутись до відділення банку та написати заяву. Перепрошуємо за можливі незручності. Якщо бажаєте, можемо призначити зустріч на зручний час та дату, напишіть нам в приватні повідомлення.
OksanaKos 20 жовтня 2021, 13:59
Відділення за адресою: Ужгород, вул. Корзо (Суворова), 15
Звернулась до керівництва банку після того як некомпетентні працівники не могли надати відповідь на моє звернення. Керуючий Сернюк В. Ю також нічим не допоміг. Єдина відповідь працівниці є такою, що Нацбанк на запит не надав відповіді. Чекаю вже місяць. Порадьте з якою скаргою і куди звертатись щоб мені надали коректну відповідь? Зверталась у два відділення в м. Ужгороді з питання відхилення прийняття коштів на мій рахунок за генеруючу енергію від, Закарпаттяенергозбуд, Кошти надходили без пролем з 2020 р напротязі року, зараз банк відхиляє надходження коштів.Ніяких змін в рахунках не було
Ощадбанк
Відповідь банку
20 жовтня 2021, 14:01
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, ваше ПІБ та номер телефону в приватні повідомлення, ситуацію перевіримо детальніше. Дякуємо!
Проблема вирішена
HelenZ777 19 жовтня 2021, 1:33
Доброго времени суток. Случилось мне открыть социальный счёт. (Ожидала компенсацию по льготе). Сотрудник банка предложила открыть карту лайк для ребенка, которая должна прикрепляться к основной, т. е. социальной (жалею, что согласилась). Свою карту получила. Через неделю или чуть больше, пришло уведомление о готовности детской-лайк. Тоже пришла в отделение, забрала. Сотрудница банка предложила положить какую-нибудь сумму на карту лайк. Далее с декабря месяца мониторинга телеграмм чат-бот, но там без изменений. И вот уж лето, проходила мимо отделения банка, думаю, зайду, сниму в банкомате, то, что было на детском счёте, но сумма была не большой, пришлось идти в кассу. Кассир после проверки состояния моего счета, что-то высматривала и таки смогла удивить, оказалось, что денежная компенсация, которую ждала уже пол года осела. на карте more, о ее существовании я не знала ровным счётом ничего. Далее, как бы вы реагировали, если бы без вас открыли кредитный счёт,? поставили на счётчик?, пытались с вам тянуть и удерживать, пусть небольшие, но комиссионные… Спасибо за то, что после написания письма картки социальные, детскую и more закрыли, но как выяснилось, вы не перестаёте удивлять, детский счёт завис, с суммой моего вам долга. В банке заверили, что все закрыто, даже выдали распечатку, но… так уж случилось, что нужен соц.счет. Пришлось его открыть, сделала это в другом отделении вот сейчас в октябре. Прослушала информацию, что можно без смс информирования просматривать информацию, но, как выяснилось, что и тут… удивляешься… не получив ни одной смс, сотрудник с горячей линии сообщает, что вы должны будете платить за смс, хоть его не было… Сейчас чтобы проверить счёт, телеграмм чат-бот не работает нормально, мессенжер тоже. Слушайте, за, что вы так с людьми, а? Если есть у кого-нибудь ещё что-то человечное и профессиональное, просто помогите решить мне задачу, почему детский счёт не закрыт, хоть уверяли, возможно надеялись, что накопиться за 100 лет для вашего банка солидная сумма какой-то ещё пени? Поймите, я не конфликтуют, просто пытаюсь понять по каким правилам вы ведёте игру. Спасибо, что дочитал…
Ощадбанк
Відповідь банку
19 жовтня 2021, 10:25
Доброго дня! Приносимо вибачення за дану ситуацію, її деталі зараз перевіряємо. Найближчим часом надамо зворотний зв'язок.

Стосовно послуги смс-інформування, якщо за умовами вашого тарифного пакету передбачено тариф у розмірі 7 грн/міс., плата стягується за той період, коли послуга була підключена до рахунку. Кількість відправлених смс-повідомлень не впливають на розмір чи факт списання комісії.
Проблема вирішена
9071121 18 жовтня 2021, 18:59
Відділення за адресою: Київ, вул. Льва Толстого, 23
Прошу обратить внимание! Просила закрыть счет и забрать в банк для уничтожения кредитную карточку!!! Мало того, что сотрудник сначала оформил заявление на уменьшение лимита (при этом озвучил закрытие).После второго похода в банк оформила заявление на закрытие. Сотрудник банка уверила, что все будет закрыто через пару дней, но карточки, по новым правилам, обратно для уничтожения не забирают. Сегодня на горячей линии сообщают, что карточка вообще собственность БАНКА и ее обязаны были забрать и выдать корешок (сотрудник не в курсе видимо, что в заявлении есть такой корешок или специально врет или на курсы пора!!! Почему я в 63 года должна бегать по банкам по вине и не компетентности Ваших сотрудников!!?
Ощадбанк
Відповідь банку
19 жовтня 2021, 10:07
Доброго дня! Ситуацію вже перевіряємо та найближчим часом надамо вам зворотний зв'язок.
Дякуємо за ваш відгук!
Anaktiem 18 жовтня 2021, 12:55
Відділення за адресою: Київ, пр-т Науки, 4
Переоформити картку киянина проблема. Сказали прийти за тиждень забрати карту, батько (людині 80років) прийшов. Йому на місці повідомили, що його рахунок закритий і потрібно робити нову картку, подавати весь пакет і знову чекати. Вже два тижні. Ніяких повідомлень, смс, дзвінків щодо цього попередньо не було. Перед здачею картки ніхто також ніякої інформації не озвучив. Схоже на якесь шахрайство з боку робітників банку! Хоча судячи з постійних черг і скарг оточуючих це недолугий і не компетентний персонал та керівництво відділення і ніякий ремонт це не змінив!
Ощадбанк
Відповідь банку
18 жовтня 2021, 14:31
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ПІБ та номер телефону клієнта та адресу відділення, до якого звертались. Ситуацію перевіримо та надамо зворотний зв'язок.
rustem88 17 жовтня 2021, 8:25
Відділення за адресою: Київ, пр-т Перемоги, 97
История следующая: понадобилось мне перевести деньги Swift-переводом в США за доставку авто. Т.к. получаю зарплату в Ощадбанке, обратился туда. Это было в пятницу 17.09.21, пообещали отправить 20.09.21, в понедельник. Ну ок, отдал деньги, заплатил комиссию 1% — жду.

Через 10 дней получатель заявляет, что деньги до сих пор не получил. Обращаюсь в банк — действительно деньги не отправлены с пометкой «Недостаточно информации». Предоставил наименование судна, номер контейнера, vin-код автомобиля (хотя он был предоставлен и в первый раз). Сделали уточнение, сказали — ждите.

Ещё через неделю платеж снова вернулся с той же пометкой. Я спрашиваю у кассира (Пархоменко Л.Э., заведующая сектором кассовых операций): «А вы vin-код указывали?», на что она мне отвечает: «А что надо было указывать vin-код?»… В общем, опять уточнение, отправили.

Через неделю Пархоменко Л. Э. сообщает мне, что деньги не доставлены, чтоб я пришел и забрал их.

На следующий день пришел в банк забирать деньги, а мне их не отдают, говорят подождите, пройдет проверка службы безопасности банка. В итоге примерно через 2 часа ожидания, я наконец-то забрал свои деньги. При этом комиссию мне, конечно, никто не вернул (407 грн).

И знаете, что самое интересное: начальник отделения этого банка (не знаю фамилию) говорит мне: «А что вы в ПриватБанк не обратились?»…))

В общем, если Вы не хотите терять свое время, нервы и деньги, никогда не обращайтесь в этот банк, не повторяйте чужих ошибок.
Ощадбанк
Відповідь банку
18 жовтня 2021, 11:55
Доброго дня! Просимо вибачення за дану ситуацію, її вже перевіряємо детально. Найближчим часом надамо зворотний зв'язок.
Проблема вирішена
NINONILLA20 16 жовтня 2021, 16:47
У червні 2021 року закінчився депозит, гроші отримала, картку віддала у відділенні Ощадбанку, м. Київ, вул. професора Підвисоцького, 6а. Коли закривала депозит, в Ощадбанку мене навіть не попередили, що треба закрити також депозитний рахунок. Почитала відгуки на сайті, ВДРУГЕ пішла до Ощадбанку і написала заяву на закриття депозитного рахунку до 1 жовния 2021 року. Чому рахунок закривають в Ощадбану аж 3 місяці, то інша незрозуміла справа. Сплачую комунальні послуги через Ощад24. Минуло три місяці від дня написання заяви, а депозитна картка, хоча і сірого кольору, все одно присутня серед моїх карток. Дивлюсь статус — «активна».
Питання: Чому досі депозитна картка не щезла з переліку моїх карток, як це завжди буває, коли замінюю стару «Картку киянина»: нова з’являється, стара щезає. Дзвоню до call-центру Ощадбанку, мені радять знову в ТРЕТІЙ раз йти до відділення, щоб це з’ясовувати, і це в той час, коли рекомендують обмежити всілякі ходіння до установ у зв’язку з коронавірусом.
Цікаво, що депозит Ощадбанк відкриває майже миттєво, а щоб процес закриття депозиту добіг логічного кінця, требв витрачати багато зайвого часу.
Ощадбанк
Відповідь банку
18 жовтня 2021, 11:40
Доброго дня! Ситуацію із закриттям рахунку перевіряємо. Найближчим часом надамо зворотний зв'язок.
9липня у мене сталася така ситуація, карточку маю ощадбанк хотіла цього числа зняти дитячі гроші так як не один термінал не мав грошей, пішла я знімати в приват банк і як на зло тут те і сталося, термінал картку видав і в цей момент коли термінал мав би видавати мені гроші пропало світло пішло переоновлення терміналу стояла 10хв біля нього смс повідомлення прийшло про те, що з рахунку гроші списанні а от термінал так і грошей не видав звернулася одразу в приват банк до каси тому, що одразу була поряд пояснила ситуацію яка сталася дівчина сказала, що вона в курсі, що світло тільки, що пропало і одразу появилося на, що дала пораду дзвонити на гарячу лінію Приватбанку, зателефонувала я на гарячу лінію на, що оператори мені сказали, що потрібно звернутися в свій банк ощадбанк і написати заяву, тому що вони не мають доступу до моїх рахунків адже у мене картка не їхнього банку тільки ощадбанку має доступ так як мені терміново були потрібні гроші тому що вже немала попробувала знову зняти гроші в приват банку, але вже в іншому терміналі термінал гроші видав ну от пішла в Ощадбанк сказати, що зімною сталося така ситуація одна з операцій не пройшла успішно хотя смс повідомлення прийшло, що все пройшло успішно і з рахунку гроші зняло на, що мені сказали що така заява платна у розмірі 500грн я їм кажу за що я маю платити гроші за свої гроші я маю вкласти іще раз гроші хіба ж це моя вина що світло в цей момент пропало на, що консультант сказала що за таке розслідування Приватбанк вимагає ті 500грн і це дійсно гарантія того що гроші повернуться я розізлилася і сказала, що не буду платити ті гроші і буду шукати інший спосіб повернути гроші і надалі телефонувала на гарячу лінію вже ощадбанку і питала чому я маю платити такі гроші за цю заяву на гарячій лінії сказали, що перший раз про це чують нічого платити я немаю телефонувала і повторний раз на гарячу лінію приват банку на, що сказали, що нічим допомогти мені не можуть, сказали почекати може протягом місяця гроші повернуться коли я спитала чи беруть вони ті 500грн за це розслідування, що говорили мені в Ощадбанку на, що сказали, що нічого подібного це все брехня коли я спитала ну, що ж мені робити куди можна іще звернутися на, що сказали не знають ну і тут я зрозуміла без виходу пішла в Ощадбанк писати заяву заплатила тих 500грн консультант допомагала в заповненні заповнила заяву сказала консультант, що протягом 40днів мені перетелефонує і скаже відповідь, чекала я цих 40днів, а то і більше ніхто з консультантів так і не передзвонив вирішила вже з дитиною поїхати і виясняти, що там з моєю заявою прийшла на, що інша консультант відділення сказала, що до цієї інформації вона не знає нічого адже це не вона приймала цю заяву, а жіночка яка зараз у відпустці я її питаю ну чому ж мені ніхто так і не передзвонив і не сказав, що і як і яка прийшла відповідь на, що вона мені відповіла, що до цієї інформації нічого не знає і сама не розуміє чому мені не передзвонила жіночка я попросила її номер телефону думаю хоть так розпитаю адже так як дитинка маленька і немає на кого залишити немає часу їздити і тратити час в пусту вона сказала, що номер не дасть, а запише на листку щоб мені передзвонила вона коли вийде з відпустки ну іншого вибору у мене не було крім того, що погодитися з нею,і знову ця ж сама історія чекала чекала чекала ніхто не передзвонив і от довелося іще раз поїхати в банк і розібратися, що ж там приїхала я туди вже була ця жінка, що приймала заяву у мене питаю її ну, що там яка прийшла відповідь на, що сказала, що відповідь прийшла така, що транзакція пройшла успішно тобто гроші я забрала і нічого повертати вони не збираються і питаю її ну і, що ж тепер робити адже це немала сума 2000тис термінал не видав та щей за заяву500заплатила то, що получається, що даремно я оплатила ці гроші 2500коту під хвіст на, що вона сказала, що нічим допомогти не може і не в змозі вона щось зробити, вирішилаа я піти в приват банк на, що жіночка яка працює там сказала, що вона до того нічого не має, що потрібно мені дзвонити на гарячу лінію Приватбанку я їй пояснюю, що вони мені вже те ж саме говорили, що я написала заяву заплатила гроші на, що вона була дуже здивована і казала, що в них така заява безкоштовна в принципі і на гарячій те саме сказали пояснювала я їй довго і нудно на, що вона сказала, що мені потрібно мати роздруківку за цей день яка була сума і скільки грошей було знято я їй кажу гаразд я зараз в Ощадбанку зроблю такий листок, а чи можу я до вас з цим листком прийти на, що вона відповіла, що їй ця роздруківка не потрібна вона і так нічим не допоможе пішла я в свій банк зробила роздруківку інша консультант почала уважно розглядати так от за 9липня, а саме коли я знімала гроші в приват банку години зняття взагалі не було вказано тільки суми які я знімала роздивлялася роздивлялася і каже хіба, що ви вказали в заяві не вірну транзакцію тобто вказали саме ту яка пройшла успішно і термінал мені гроші видав якщо вони перевіряли ту і ту то залишилася тільки ця яка була не провірена сказала що мені потрібно писати повторну заяву яка буде знову коштувати 500грн питаю чому мій банк вимагає з мене такі гроші не розумію і ось інша версія консультант говорить «а цих 500грн
банки ділять між собою» іще одна версія яка мене вже другий раз здивувала і де тут правда хто тут обманює ?? Кажу дивно попередній консультант мені зовсім інше говорила що нібито ПриватБанк сам вимагає за таке розслідування ті гроші так от я відмовилася і сказала ну представте, що заплачу я знову ті гроші і прийде та сама відповідь тоді, що получиться, що 3000тис я просто так втратила ні ні я на це не згідна я відповіла по сьогоднішній день я навіть не знаю, що робити і куди стукати щоб мене почули скажіть будь ласка де справедливість в цьому світі як взагалі робилися ці банки з якою метою щоб обманювати своїх клієнтів? хіба це моя вина, що в цей момент пропало світло не розумію? написала я заяву чому не перевірили камери і всі операції які я сдіснювали в них у цей день чому по заяві тільки перевірили одну чи дві операції взагалі не розумію як це все працює перший раз стикаюся з такою проблемою я в житті не могла подумати що ось таке воно буває… пишу вам з остатньою надією допомогти в цій проблемі і прийняти скаргу на ощадбанк адже по сьогоднішній день не розумію за що з мене вимагали гроші😠😒😏
Ощадбанк
Відповідь банку
18 жовтня 2021, 11:32
Доброго дня! Комісія в розмірі 500 грн. стягується лише у випадку безпідставного оскарження операції. Наприклад, коли клієнт зазначає, що кошти не отримував, водночас як банк повідомляє, що зафіксував факт видачі цих коштів. Якщо ж банкомат справді не видав кошти, комісія не стягується.

Хочемо детально розібратись в цій ситуації та надати вам зворотний зв'язок по результату. Написали вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Перегляньте, будь ласка.
Ukrainez 15 жовтня 2021, 20:42
Якщо вам не віддає гроші я кийсь недержавний банк — ви хвилюєтесь (віддадуть гроші чи ні), а якщо це робить державний банк — ви можете бути спокійні тому що гроші вам точно не віддадуть. Майте справу з державними банками та україною щоб бути спокійними. (В подяку за те що я допоміг нашим військовим в складний час, мені ощадбанк невіддає більше 5000грн вже багато років і сказав що не віддасть) сЛАВА уКРАЇНІ!
Ощадбанк
Відповідь банку
18 жовтня 2021, 11:10
Доброго дня!
В коментарі до заявки ви зазначили, що мова йде про військові казначейські зобов'язання. Це боргові цінні папери, випущені державою. Банк справді є генеральним агентом розміщення, доставки, інкасації, обслуговування обігу, погашення та знищення казначейських зобов'язань. Погашення казначейських зобов'язань та виплата доходу за ними здійснюються АТ «Ощадбанк» за рахунок коштів державного бюджету.
Мінфін
Відповідь адміністратора
16 жовтня 2021, 13:35
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 16.10.2021).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
wodor777 15 жовтня 2021, 15:08
Мошенник Данило с картой 5167803119239304 взял предоплату и не выслал товар.
Ощадбанк
Відповідь банку
18 жовтня 2021, 10:29
Доброго дня! Рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів для проведення розслідування. Банк, за запитом правоохоронних органів, надасть необхідну інформацію.

Залишити звернення можна також на сайті кіберполіції: https://cyberpolice.gov.ua/declare/
Попросила сделать новую зарплатную карту, карту сделали за 7 дней, когда пришла забирать её отдавать без навязаной кредитной карты ощад банком отказались. Сказали что нужно писать отказ от кредитки которую сами и навязывают клиентам. Отказ нужно было писать у управляющего банком которого на рабочем месте не оказалось. Было сказано приходите в Понедельник- интересно в какой именно, хочется спросить???
Ощадбанк
Відповідь банку
18 жовтня 2021, 10:57
Доброго дня! Оформлення кредитної картки, як і її закриття, здійснюється за згодою клієнта. Дозвольте, будь ласка, більш детально розібратись в ситуації та надати вам зворотний зв'язок. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Дякуємо!
djgoblin 14 жовтня 2021, 9:36
Сегодня получил сообщение в вайбере с содержанием такого текста «Просим в срочном порядке оплатить просроченный платеж в размере -3789,53 по овердрафту. При звонке на горячую линию, оператор Мальвина сказала, что у Вас кредитная карта, хотя у меня обычная. Попросила подождать соединения с другим специалистом, который компетентен в данном вопросе. В итоге прождал 40 минут ни с кем не соединили. При повторном звонке никто из операторов не берет трубку.
Что происходит у Вас в банке. Данные СМС рассылки я расцениваю как мошеннические действия, никаких денег я у Вашего банка не брал, личные средства с карты на карту переводил с Вашим огромным процентом, также снимал ЛИЧНЫЕ средства с Вашим ОГРОМНЫМ процентом. Прошу разобраться в данной ситуации как можно скорее, в противном случае буду вынужден обратиться в НБУ и правоохранительные органы.
Ощадбанк
Відповідь банку
18 жовтня 2021, 10:53
Доброго дня! Перепрошуємо за ситуацію із наданням консультації. Найближчим часом зв'яжемось з вами, щоб відповісти на всі питання.

Зазначимо також, що несанкціонований овердрафт — прострочена заборгованість, яка може виникнути у випадку використання коштів клієнтом до здійснення їх фінансового зарахування на рахунок. Детальніше про овердрафт зазначено в Договорі комплексного банківського обслуговування: https://old.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe

Для уникнення овердрафту рекомендуємо проводити операції після фінансового зарахування коштів, актуальний статус зарахування можна перевірити через систему Ощад 24/7.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Anna0802 13 жовтня 2021, 19:20
Відділення за адресою: Київ, вул. Івана Пулюя, 5-А
В Киеве в отделении на Днепровской набережній сотрудника банка отказались помочь моей маме отключить смс услуги, а также предоставить информацию о её пенсионной карте (лимит кредита и т. п), сказали, что вся информация в ощад/24. Пожилой человек не знает как этим пользоваться, более того, на кнопочный телефон это приложение не установить.
Не хотите помогать — не проблема, есть и другие банки.
Ощадбанк
Відповідь банку
18 жовтня 2021, 10:32
Доброго дня! Дозвольте перепросити та запросити вашу маму до відділення, аби врегулювати всі питання. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ПІБ та номер телефону вашої мами, а також адресу відділення, до якого вона зверталася.
Проблема вирішена
380689708488 13 жовтня 2021, 13:51
Доброго дня! У мене така досі не вирішена проблема, навіть не знаю на кого грішить, чи на виконавчу службу, чи то на банк!
01.07.2021 року виконавча служба наклала судом арешт через борг в Приват банк на мої рахунки, в тому числі на рахунки Ощадбанка.
05.08.2021 року я прийшла до виконавчої служби, зі словами «Доступна сума є на рахунках, перераховуйте собі і розблокуйте мені рахунки»
Вже на дворі 13.10.2021 року, ніхто і пальцем не шевелить, звоню, пишу, відповідь одна, то постанова не дійшла, то вернулась назад!
Та що це за беззаконня в Україні??? То зрозуміло що їм все одно за що мої діти їдять 4 місяця, що я не можу навіть уже свої кошти отримати! куди ідти, до кого звертатись!!!
слів уже немає, одні емоції!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
13 жовтня 2021, 14:59
Доброго дня! Банк не зацікавлений в тому, щоб рахунок залишався арештованим. Тому як тільки отримуємо постанову від виконавця, арешт одразу знімаємо.

Зараз перевіряємо, чи надходив до банку документ від виконавця, та надамо зворотний зв'язок в особисті повідомлення найближчим часом.
З повагою, команда Ощадбанку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
LIGHTMAN666 12 жовтня 2021, 13:56
Оплатил мошенникам оплату за спортивные костюмы 1600грн, в 8.24 с Карты Приват Банка на карту must_have_2021_ua в Instagram, 5167−8031−1114−7554 на Гребинка Андрея, прошло 6 дней ничего не присылают и везде заблокировали, скриншоты оплат, переписок и всего остального имею, требую возврата суммы с карты Гребинки Андрея на мою.
Ощадбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2021, 14:20
Доброго дня!

В подібних випадках, коли один із клієнтів банку не виконав договірні зобов’язання, тобто не відправив товар або не надав послуги, необхідно звернутись до правоохоронних органів для проведення розслідування. Банк, за запитом правоохоронців, надасть всю необхідну інформацію для цього.

Залишити звернення можна також на сайті кіберполіції: https://cyberpolice.gov.ua/declare/
1967Viktor1967 11 жовтня 2021, 11:47
При открытии счета навязали услугу смс за 7 грн в месяц, хотя несколько раз просил сделать карту за которую е надо платить. На горячей линии внятно ничего не смогли объяснить. В отделении отвечали грубо, мол не сильно и обеднели. В общем отвратительный банк, в который почему-то государство заставляет переводить похоронные деньги. Пусть эти деньги которые они своровали пойдут им же на похороны.
Ощадбанк
Відповідь банку
11 жовтня 2021, 15:46
Доброго дня!
За тарифними пакетами «Моя картка» (для особистого користування та виплати відсотків), «Мій рахунок» (для виплат) та «Зарплатний» послуга смс-інформування
— тарифікується, і відповідно випустити картку в цих тарифних пакетах, де би ця послуга була безкоштовною, можливість відсутня.

Смс-банкінг без комісії передбачено за карткою «Моя кредитка». За необхідності, ви можете подати заявку на відкриття картки у відділенні, вона також є безкоштовною.

Ситуацію із грубістю у відділенні обов'язково перевіримо, подібна ситуація є неприйнятною. Вдячні вам за зворотний зв'язок та просимо вибачення.

Якщо виникнуть питання або потрібна буде допомога — звертайтесь, будь ласка. Завжди раді допомогти.
. . 11 жовтня 2021, 5:44
Ощадбанк заблокировал мою карту без адекватной и нормальной со стороны морали причины.

Значительно не рекомендую хранить свои средства в Ощадбанке. Среди субъектов властных полномочий, иных субъектов и лиц в Украинском государстве имеются те, кто у меня ассоциируются и являются ворчливыми, психически неадекватными, агрессивными, аморальными, провокаторами — как женщины пенсионного возраста, которые могут «ворчать», совершать неадекватные, аморальные, агрессивные и провокационные действия, правонарушения и т. п., ранее такое многое было среди субъектов властных полномочий (чиновников, особенно пенсионного возраста и близкого к ним — женского пола), сейчас такое также имеется, когда при обращении тебя могут игнорировать, совершать неадекватные, аморальные, агрессивные и правонарушающие действия и деяния, неадекватно, аморально и провокационно создавать проблемы и т. п..

Даже когда в последствии обнаружения блокировки моей карты Ощадбанком от меня поступило обращение на горячую линию Ощадбанка мне заявили о технических работах у них и о их невозможности проверить заблокирована ли моя карта, то есть они даже проверить этот факт не могли — даже не упоминая о причине этой блокировки и средств на ней. Также мне заявили якобы только с 6 (шести) утра (я звонил ночью) это могут проверить. Когда я уточнил только сегодня ли они не могут проверить до 6 (шести) утра — мне начали повторять о технических работах, неадекватно, аморально и провокационно игнорируя мой прямой вопрос и ещё и продолжая далее мне повторять одно и тоже либо похожее — о технических работах, попутно по голосу нервничая и этим провоцируя ещё больше конфликт. Это мне ещё «повезло», что это существо с которым я беседовал на горячей линии Ощадбанка не отключилось, как бывает у лиц и субъектов в Украинском государстве, особенно государственных, которым не важно на свой рейтинг, репутацию и т. п., как и на то, что фактом отключения, игнорирования они свершают правонарушение, нарушают права и свободы лица и национальное право, например о правах потребителя, ЗУ «Об обращении граждан» и/или иные (в зависимости от ситуации).

В общем Ощадбанк — это олицетворение лиц среди неконкурентных лиц и субъектов, например государственных организаций, субъектов властных полномочий, Укрпочты, государственных структур, организаций и т. п. — как Ощадбанк, они как какая-то аморальная, агрессивная, неадекватная и/или провокационное комендант женского пола пенсионного либо около пенсионного возраста, которая совершает аморальные, агрессивные, провокационные и/или неадекватные действия, правонарушения и/или имеет явные признаки психического заболевания, создает иным лицам проблемы, аморально и неадекватно пытается кого-то контролировать и т. п., как мною было написано выше — и среди субъектов властных полномочий и государственных организаций таких до сих пор и особенно ранее — было множество.

Надеюсь я понятно объяснил с чем у меня ассоциируется Ощадбанк — ему не важно на свой рейтинг, свою репутацию. Это как сравнивать Укрпочту и Новую Почту. Новая Почта не идеальна и значительно не идеальна, при этом она на фоне Укрпочты (с её ворчливыми, провокационными, аморальными и поступающими неадекватно «бабками» (лицами женского пола), которые могут и нагрубить, и оскорбить и игнорировать клиента, которые могут просто отдыхать, когда их ждут, которые принуждают посылки проверять при них, будто клиента обвиняют в возможной краже, оказывая этим на него моральное/психологическое давление) — идеал.

До того как моя карта была заблокирована мне срочно нужна были средства, при этом неадекватно и аморально ОщадБанк мои средства не переводил куда я желал, я на это потерял относительно много времени, далее я обратился на горячую линию Ощадбанка — где мне заявили якобы ночью у них более 10 000 невозможно перевести (повторно обращаю на эту неадекватность внимание — 10 000) — когда в ином банке (не буду упоминать каком, не идеальном, но идеальном относительно Ощадбанка) — можно и ночью и днем и 100 000 переводить и полагаю миллионы (не проверял относительно миллионов, при этом не вижу причин что бы он это осуществлял, этот банк о своей полагаю репутации заботится и даже ещё больше бережет клиентов с большими суммами, особенно если нет речи о незаконном обороте средств и т. п. — аналога финмониторинга). По итогу я с трудом перевел около 10 000, когда мне нужно было больше средств и даже срочно, далее попытался через P2P перевести оставшиеся средства на карту иного банка, при этом они с карты Ощадбанка списались, но на карту иного банка не были зачислены в течении более половины суток, после чего через более чем половину суток я попытался войти в Ощад24, при этом он не работал, далее когда он заработал — не приходили коды в sms при попытки войти в него, далее уже прошло ещё несколько часов, я в него вошел — и карта оказалась заблокированной.

В общем если в ином банке карту, счет, средства и т. п. не блокируют и в сумме баланса и переводов на десятки и сотни тысяч (полагаю и миллионы) — в Ощадбанка за сумму около 12 000 мне заблокировали карту. Я публично требую объяснений от Ощадбанка за его деяния. Заявите якобы вы не образная неадекватная, аморальная, провокационная и агрессивная «бабка», правонарушитель и/или т.п. — пенсионного либо около пенсионного, которая что-то без адекватной и нормальной со стороны морали пытается контролировать, занимается самоуправством, создает проблемы и ситуативно значительные и т. п.?

Кем нужно быть, что бы за 10 000 заблокировать карту? Типичным субъектом властных полномочий Украинского государства (как и РФ и иных государств, государственных организаций и т. п. в т. ч. например аналогом работников почты России в РФ, в Украине Укрпочты) — которым своя репутация не важна, как и факт совершения этими действиями аморальных, провокационных и неадекватных действий и ситуативно правонарушений.

Я бы даже намного более понятно отреагировал если бы я попал внимание по фин. мониторингу, при этом 12 000 — это не сумма для него, если только нет психически отклонений, аморальности и т. п. у того, кто решит его провести ради этой суммы, более того — ещё и не просто заявив «предоставьте нам что-то либо заблокируем карту/счет/средств» и заранее предупредив об этом — в моем случае даже заблокировали карту и средства на ней.

В общем если вы можете — обходите Ощадбанк, как и Укрпочту. Субъектов властных полномочий подобного уровня морали, неадекватности, провокации и агрессивности вы не обойдете, при этом на них (как и на ОщадБанк, Укрпочту и иных подобного уровня) пишите как можно больше жалоб и заявления, например контролирующим органам, если они о своей репутации не думают, пусть получают адекватные, нормальные со стороны морали и правовые проверки и проблемы. Как и как можно чаще и больше осуществляйте ваша ситуацию публичной, что бы это влияло на доверие к ним, на их репутацию и т. п..

Я даже не желал на эту заблокированную карту и в целом в ОщадБанк отправлять средства, случайно на неё отправил (не та карта была указана отправителю) и средства будто преступнику попали — после этого нужно их пытаться вернуть. Около 10 000 гривен мне с трудом удалось вернуть в течении нескольких часов, оставшиеся 2 000 гривен остались на заблокированной карте. Средства мне нужны были и до сих пор нужны — срочно. По вине Ощадбанка я рисковал (и значительно) своей репутацией (причины у разных лиц могут быть разные — например сумма может быть нужна для выплаты займа, иначе по вине Ощадбанка я рисковал получить проблемы и ситуативно значительные по причине в нужное время не выплаченный мною займ). Также для лечения могут быть нужны средства, для срочной оплаты чего-то и для множества иных причин, где средства не только нужны, но и нужны — срочно. Это аналог воровства средств и поскольку это не сотни тысяч, я даже до получения ответа от Ощадбанка понимаю об отсутствии у них возможности заявить — якобы причина в фин. мониторинге.

То есть Ощадбанк и суммы на 12 000 пристально, неадекватно, аморально и провокационно контролирует и создает проблемы и значительные, в моем случае полной блокировкой карты и суммы на ней. Хранить у Ощадбанка средства — как отдавать их потенциальному источнику проблем, например как субъекту властных полномочий Украинского государства (как и РФ — если кто подумает якобы я это заявляю не как истину и исключительно для гнобления Украинского государства). Суть:
отдай — и попробуй верни.

Иные банки, в т. ч. даже «зеленый» (называть его не буду) являющийся государственным, — думают на много больше о своих поступках, деяниях, хоть и они не идеальны. Ощадбанк — это бездна, если им доверится — попробуй верни средства. «Под матрасом» надежей хранить — чем в Ощадбанке. Как и банке РФ надежней хранить средства. Я не являюсь «ватником», не призываю хранить средства в банке государства преступника, при этом это истина:
я бы надежней хранил свои средства в банке РФ (даже воспринимая РФ как противника), чем хранить в Ощадбанке. Собственно Ощадбанк — аналог почты России, на которой могут сломать посылку, похитить её и т. п. это — такая же бездна, как и Ощадбанк Украинского государства. Не доверяйте им и эквивалента гривны.

Я в любом случае не желаю молчать о таком неадекватном, аморальном и провокационном действии Ощадбанка, при этом в целом:
если кто с Ощадбанком, иными лицами, субъектами, в т. ч. и властных полномочий (чиновников) попадет не малого уровня ситуацию и особенно в значительную — не молчите, меняйте государство сами. Это если коммерческие организации — они просто будут вынуждены уйти с рынка либо изменится. Каждый из вас одними только отзывами, публичными заявлениями может изменять государство не меньше — чем парламент, Президент и Кабинет министров. Аналогичное если кто столкнется с чем-то неадекватным, аморальным, агрессивным, провокационным, с каким-то правонарушением и иным — со стороны Ощадбанка.

Возможно я где-то допустил опечатку — сейчас всё детально перечитывать не буду.
Ощадбанк
Відповідь банку
11 жовтня 2021, 12:21
Доброго дня! Єдина мета встановлення будь-яких обмежень — безпека та гарантування клієнту збереження коштів на рахунку. Це в жодному разі не означає, що банк має намір їх привласнити. Кошти на вашому рахунку були і залишаються вашими. Обмеження на переказ коштів в нічний час знімається автоматично о шостій ранку.

Перепрошуємо, що не вдалось вирішити питання в нічний час. Зараз ви можете звернутися до контакт-центру, щоб перевірити статус вашої картки. Рекомендуємо використати форму зворотного дзвінка: https://www.oschadbank.ua/zvorotnij-zvazok
YaroslavD 10 жовтня 2021, 16:25
Дуже обурений сервісом та банкоматами Ощад банку. 04.08 знімав у банкоматі суму 500грн перший раз банкомат скасував операцію, другу також, але по другій знялись кошти, після довгої переписки з монобанком, мені повідомили що ніби то кошти мною були отримані, хоча мій зір дозволяє мені побачити великий надпис «операцію скасовано», характерного звуку видачі готівки не було, все чим це аргументовано якоюсь випискою з банкомату, та інформацією від банку-еквайєра про те що, надлишку суми в банкоматі немає, правильно що немає, комусь більше видали комусь менше, не рекомендую користуватись данними банкоматами як що не хочете бути обмантуми, свою правоту не доведете в любому випадку.
Ощадбанк
Відповідь банку
11 жовтня 2021, 9:33
Доброго дня! Дозвольте перепросити за дану ситуацію. В подібних випадках, коли банкомат не видав кошти про карті іншого банку, цей банк надсилає запит на перевірку операції, після чого проводиться розслідування. Після інкасації банкомату здійснюється перерахунок коштів на виявлення надлишків і результат повідомляється банку, що видав картку. Це офіційна процедура, тому помилок тут не допускається. Якщо за результатами розслідування надлишків в банкоматі не виявлено, відповідно відсутня можливість повернути кошти.
Проблема вирішена
karolina21 8 жовтня 2021, 16:58
Користуюся карточкою недовго, не раз пересилала кошти на іншу карточку, все було швидко, сьогодні потрібно було вислати гроші-з рахунку списали, а статус «виконується».Надсилала ще о 11:09, зараз 16:53, скільки ще очікувати? Дзвонила в банк, наплели, що має підтвердити МОНОБАНК, від коли це? Прошу вірішити цю проблеми, бо чекати не знати скільки не збираюся, переказ має бути миттєвий, якщо є якісь затримки повинні попереджувати
Ощадбанк
Відповідь банку
11 жовтня 2021, 9:23
Доброго дня! Міжбанківський переказ виконується в термін до трьох операційних днів, цей період регламентовано ЗУ «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні». Як правило, платежі виконуються значно швидше. Це максимальний термін виконання переказу і частково він справді залежить від роботи банку-отримувача.
Slavasudbe 8 жовтня 2021, 14:17
Через касу намагалася оплатити рахунок, але банк не має коштів, щоб дати решту. З п’ятисот гривень не було решти 230 грн. Як взагалі тоді платити? Ходити до супермаркетів розмінувати?
Ощадбанк
Відповідь банку
8 жовтня 2021, 15:28
Доброго дня! Перепрошуємо за дану ситуацію, її перевіримо детальніше. Водночас хотіли б звернути увагу на переваги безготівкових платежів — їх можна здійснювати не виходячи з дому та не хвилюючись про розмін купюр, а комісії — зменшені, або ж взагалі відсутні.

Онлайн-інструкції є на нашому YouTube-каналі: https://youtu.be/-5e_hhuEGbI
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝