Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Boris66 30 листопада 2021, 22:30
Согласно тарифу Зарплатный клиент банка может дважды в месяц снять наличные в отделении банка без комиссии. Если он по забывчивости снимает наличные третий раз, у него без предупреждения снимают 1% от снятой суммы+ 5 грн. Банку прибыль, а клиенту — саечка за забывчивость.
Ощадбанк
Відповідь банку
1 грудня 2021, 10:25
Доброго дня! Дана комісія передбачена тарифами банку, які чітко визначають умови зняття готівки: два зняття в місяць без комісії незалежно від суми, третє зняття — тарифікується в розмірі 1% від суми + 5 грн. Якщо ви не пам'ятаєте точно кількість зняття готівки в касі в поточному місяці — не проблема це уточнити. Можна переглянути операції в Ощад 24/7 або чат-боті чи зателефонувати до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 та уточнити в оператора.
Проблема вирішена
Grin1966va 30 листопада 2021, 21:48
Відділення за адресою: Київ, пр-т Перемоги, 75/2
Портал Дия не регистрирует меня, так, как нет достоверной информации про меня в Ощадбанку, картку платника податкiв имею, у меня зарплатная картка укрзализницы. Выдана г Киев проспект Перемоги 75/2.Работаю в филиале укрзализницы Донецкой.обл.
Ощадбанк
Відповідь банку
1 грудня 2021, 9:36
Доброго дня! Написали вам для уточнення в особисті повідомлення.
Shukov 30 листопада 2021, 14:00
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Гагаріна, 102, прим. 44
30.11.2021 о 12:30 за адресою м. Дніпро пр. Гагаріна 102 я, громадянин України, звернувся у відділення Ощадбанку щоб зняти з картки грошові кошти в іноземній валюті. Касир даного відділення попросила пред’явити паспорт для виконання даної операції. Після пред’явлення е-паспору в додатку Дія, касир відмовила мені в знятті коштів посилаючись, що їхній банк не приймає за документ е-паспорт та потрібно пред’являти тільки у формі картки чи паперового паспорту.
І ось я не можу зрозуміти, на яких підставах Ощадбанк порушує Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»???
На це питання, а ні в відділенні, а ні в колл-центрі мені ніхто не зміг дати відповіді.
Ощадбанк
Відповідь банку
30 листопада 2021, 14:15
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. На даний момент банк працює над доопрацюванням програмних комплексів, аби проведення всіх операцій, що передбачають верифікацію клієнта, були можливими з використанням додатку «Дія». Як тільки це стане можливим, одразу проінформуємо наших клієнтів.
DmytroMigrant 30 листопада 2021, 5:13
Ощадбанк-еталон убогості і його додаток «недощад24/7» не виняток
1: постійно не надходять смс про підтвердження операції (одноразові паролі)
2: неможливо здійснити онлайн покупку перебуваючи за кордоном (при тому що всі налаштування в call-центрі зробив перед виїздом)
3: вкрай малий функціонал в порівнянні з конкурентами, а те що є спрацює, хоча б з 10 разу
Самі картки за кордоном працюють вкрай погано, не в кожному терміналі і не завжди. З картками ін. банків проблем немає, то я що, маю кожного разу молитись при оплаті щоб спрацювала картка? Чи позичати в колег кошти, маючи при цьому солідну суму в себе на рахунку, але не можу скористатись ??? Висновок простий: забираю абсолютно всі кошти з цього… непорозуміння, всі депозити і закриваю абсолютно все, що мене пов’язує з цим… Мої рідні будуть переведені в ін банк. Хочете не мати проблем-не зв’язуйтесь з ощадом, бо ж там погано абсолютно все, і гарний дизайн сайту цього, нажаль, не змінить.
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 30 листопада 2021, 10:32
Доброго дня!
Картки Ощадбанку повністю забезпечують проведення безготівкових операцій та платежів за кордоном. Можемо припустити, що проблема виникла локально. Для з'ясування обставин в подібній ситуації рекомендуємо звернутися до контакт-центру — зв'язатись можна цілодобово, в тому числі із-за кордону.
Функціонал Ощад 24/7 постійно збільшуємо, а завтра вже презентуємо новий додаток.
karp0925 29 листопада 2021, 17:27
Пришел по нотариально заверенной доверенности закрыть платежные карты. Но тут вдруг оказалось что доверенности им мало, нужна еще выписка из единого реестра доверенностей. И это для того чтобы закрыть уже заблокированные карты. Это все равно если бы я пришел с паспортом, а у меня еще требуют свидетельство о рождении. Написал заявление, теперь жду письменного ответа за эти противоправные действия.
Ощадбанк
Відповідь банку
29 листопада 2021, 18:02
Доброго вечора. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Ситуацію перевіримо детально та надамо зворотний зв'язок.
qwerty1993 29 листопада 2021, 14:51
Зарплату выплачивают вовремя, если читать мелкий шрифт и сноски то претензий к банку нет. Новый дизайн сайта красивый.
Ощадбанк
Відповідь банку
29 листопада 2021, 16:57
Вдячні вам за відгук та довіру ♥
bondarenkosp 27 листопада 2021, 17:09
Виникла необхідність перевести кошти на картку ощадбанку банку, яка є у родичці.
При спробі з’ясувати, скільки це буде коштувати, виходить або 0,5% від суми, або 3 гривні.
При сумі переводу 30 000 гривень в одному разі комісія складе 150 гривень, в іншому — 3 гривні. Тобто, різниця у 50 разів.
При переведенні через ощад24 показує лише кому та суму переводу. Саме сума комісії не відображається.
Дзвінок у підтримку (25 листопада у 15 годин 43 хвилини) і спілкування з консультантом дало інформацію про те, що переведення грошей вне залежності від суми обійдеться мені у 3 гривні.
Як не варто здогадатися, перевод обійшовся мені у 150 гривень.
От і як можна після цього вірити консультантам?
Ощадбанк
Відповідь банку
29 листопада 2021, 10:45
Доброго дня!

При переказі з карти, що відкрита в тарифному пакеті «Мій комфорт»:
— на картку «Ощадбанку» комісія буде становити 0,5% від суми;
— на картку іншого банку — 1,5% від суми + 5 грн.

Додатково ми прослухаємо дзвінок та обов'язково перевіримо якість наданої консультації.

В Ощад 24/7 перед проведенням платежу розміщується інформація про комісію. В додатку ви обираєте переказ «На іншу картку Ощадбанку» — далі відкривається сторінка, де є всього чотири графи — картка відправника, номер картки отримувача, сума переказу та умови. В графі умови чітко зазначено: « Комісія 3 грн., з карт відкритих за пакетом «Мій комфорт» — 0,5% від суми.»
Проблема вирішена
Elena20212021 27 листопада 2021, 14:51
Если кто-то из посетителей относится к сфере бизнеса и надумает открывать р/с, то прежде, чем это сделать, подумайте несколько раз! Я бухгалтер двух компаний, несколько лет назад сдуру открыли р/с на обслуживание юр лица. Выдали ключ-флешку, сначала пользовались, было все вроде норм (за исключением, когда открвли новое ООО в прошлом году и просили минимальный тариф на РКО, тк это был старт проект, операционистка молча впарила максимальный, некоторое время платили сумму в р больше).В августе пришла ненавязчивое сообщение, что меняются тарифы, в результате по одной компании за мес заплатили 600 грн за РКО, по второй порядка 500… это безумие. Как оказалось, они клиент-банк так хитро разделили, что заходя на один корп-лайт с него снимали РКО, и по второму, который относится к тариф пакету «мой бизнес» так же снимали деньги… Ни в одном коммерч банке нет такого беспредела… нт слов…
Ощадбанк
Відповідь банку
29 листопада 2021, 9:23
Доброго дня! Інформація про комісії не є прихованою. На сайті банку вона розміщена у відкритому доступі: https://www.oschadbank.ua/pravila-tarifi-ta-inse
Таким чином, кожен клієнт має можливість ознайомитись з тарифами та вибрати тарифний пакет, що буде оптимальним саме для нього.
Проблема вирішена
s. bohdan 26 листопада 2021, 8:19
Залишив на сайті заявку на оформлення картки киянина десь опівдні дня середи. Передзвонили о 19:00, на що я відповів, що в цей час спілкуватися мені не зручно. Відповідь оператора: «Вам передзвонити пізніше (!) чи завтра?». Попросив передзвонити наступного дня у першій половині. Передзвонили на наступний день? Ні. Дзвінок у неділю (!) з тим же самим «Ви залишали заявку на зворотній дзвінок». Знову сказав, що це невдалий час для вирішення цих питань. Робочий тиждень майже завершився, а дзвінку в робочий час від Ощадбанку так і не було. Що ж, чекатиму у суботу вночі чи неділю.

Не розумію, чому оформлення картки киянина монопольно належить банку з таким підходом до обслуговування клієнтів.
Ощадбанк
Відповідь банку
26 листопада 2021, 11:00
Доброго дня! Ситуацію перевіряємо детально, перепрошуємо за незручності. Також написали вам в приватні повідомлення для уточнення. Перегляньте, будь ласка.
Проблема вирішена
OlgaPetrovna 26 листопада 2021, 1:25
Відділення за адресою: Львів, пр-т Червоної Калини, 113
Працівники віііддіілення Ощадбанку за адресою м. Львів проспект Червоної Калини, 113, що видають пенсію, другий місяць поспіль погрожують мені та моєму чоловіку- ми маємо відкриті в цьому відділенні ощадні книжки, за якими щомісячно знімаємо нараховану нам Пенсійним Фондом пенсію. День тому при отриманні пенсії і мені, і моєму чоловіку працівники відділення Ощадбанку погрожували, що в наступному місяці пенсію з ощадкнижки ми отримати не зможемо та в примусовому порядку намагалися перевести нас на картковий рахунок. Аргумент єдиний від працівників Ощадбанку-у них багато роботи із нашими ощадкнижками, більше ніяких законних підстав ми не почули, як і не бачили жодних офіційних попереджень про зміни в обслуговуванні ощадкнижок ні до нас особисто, ні у самому відділенні. Як нам захиститися від свавіллям працівників відділення, можливо, звертатися зі скаргою у компетентні правоохоронні органи для розгляду даної ситуації на предмет порушення працівниками відділення Ощадбанку Кримінального Кодексу України за ст. Шахрайство та ст. Вимагання, а також наскільки санкціонавані такі дії працівників керівництвом Ощадбанку?
Ощадбанк
Відповідь банку
26 листопада 2021, 11:02
Доброго дня! Ситуацію вже перевіряємо. Найближчим часом надамо вам зворотний зв'язок.

З повагою, команда Ощадбанку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
89531835482 25 листопада 2021, 23:25
Очень хороший банк, рекомендую, всё доступно рассказали, взяла кредит, буду брать ещё, таких профисионалов мало. Спасибо, директор знает кого брать на работу
Ощадбанк
Відповідь банку
26 листопада 2021, 9:27
Доброго дня! Дуже вдячні, що поділились позитивним досвідом співпраці. Цінуємо ❤️
Мінфін
Відповідь адміністратора
28 листопада 2021, 11:23
Отзыв не подтвержден «Минфином» (на 28.11.2021).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
WitaDopkins 25 листопада 2021, 23:02
На терминале научили переводить деньги с мобильных сбережений на основной счёт, большое спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
26 листопада 2021, 9:31
Доброго дня! Дуже вдячні вам за зворотний зв'язок та завжди раді допомогти. З повагою, команда Ощадбанку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
HEV 25 листопада 2021, 18:41
Морозятся, на вопросы не отвечают, давно не встречал такого жлобства. Просил помощи или консультации тупо молчат. Вы недобитки советской сберкассы.
Ощадбанк
Відповідь банку
26 листопада 2021, 9:32
Доброго дня! Написали вам в особисті повідомлення для уточнення деталей ситуації. Перегляньте, будь ласка.
olgaoa1305 25 листопада 2021, 17:42
Відділення за адресою: Одеса, вул. Малиновського, 57
Сегодня закрывала счет по доверенности. Менеджер Ольга. Четко провела все операции. Помогла закрыть счет, получить оставшиеся деньги. Спасибо за хорошее профессиональное обслуживание. Отделение банка оставило хорошее впечатление, так как такую операцию не смогли провести в отделении банка г Одесса, ул Святослава Рихтера, 131
Ощадбанк
Відповідь банку
26 листопада 2021, 9:26
Доброго дня! Дуже вдячні за ваш відгук та довіру!

На даний момент закрити рахунок можливо саме в тому відділенні банку, де його було відкрито. Перепрошуємо за можливі незручності.
Мінфін
Відповідь адміністратора
26 листопада 2021, 9:06
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 26.11.2021).
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема вирішена
GVital 25 листопада 2021, 12:48
Прочитав відгук про свавілля при переоформлені карти киянина (https://minfin.com.ua/ua/company/oschadbank/review/254768/) і зрозумів, що не я один попав в таку ситуацію. При заміні карти з мене взяли 70 гривень і видали квитанцію. Хочу знати, чи законно це зроблено, чи це неправомірна дія працівників банку. Щодо обслуговування при заміні карти — це ніяка не автоматизація, а цілий стос паперів з великою кількістю підписів. Дуже дивно на це дивитись — на вулиці 21 століття.
Ощадбанк
Відповідь банку
25 листопада 2021, 15:58
Доброго дня! Перевипуск картки по причині закінчення терміну дії відбувається без комісії, якщо це достроковий перевипуск — він тарифікується, проте оплата знімається з рахунку. Якщо 70 грн. ви сплатили готівкою, можемо припустити, що буде оформлено один з додаткових продуктів — наприклад, страхування. У випадку, якщо працівники не надали вам пояснень ситуації, будь ласка, напишіть нам в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Перевіримо випадок більш детально.
Проблема вирішена
Iryna1991 25 листопада 2021, 0:06
Звертаюсь до керівництва АТ «Ощадбанку»!!! Зверніть будь-ласка увагу на компетентність вашого касира!!! Сьогодні 24.11.21р. в касі відділення на вул. Першотравневій, м. Вишневе я платила за комунальні послуги досить велику суму готівкою, надала касиру платіжку з реквізитами та паспорт. Після видачі мені квитанції про оплату, я звернула увагу на помилку в своєму прізвищі у призначені платежу, але це ще нічого…далі назва отримувача взагалі не та що в квитанції!!! На самій квитанції небуло підпису касира, просто дали папірець… Я звернулась до касира і вказала на помилки, після чого чекала 30хв. щоб мені дали хоч якусь відповідь…але так ніяких дій не дочекалася, мене запевнили що в цьому нічого страшного немає, тому що інші реквізити правильні. Зараз мені треба тратити свій час… відпрошуватись з роботи щоб владнати це питання, але не впевнена що поверну гроші тому, кому їх перераховувала. Це нормально??? Що мені тепер робити??? І як повернути кошти???
Ощадбанк
Відповідь банку
25 листопада 2021, 9:45
Доброго дня! Хотіли б розібратися в цій ситуації. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Наперед вам вдячні.
Проблема вирішена
zenia1989 24 листопада 2021, 19:44
Відділення за адресою: Житомир, вул. Небесної Сотні, 13
18.11.2021р. у відділенні № 22 м. Житомира проводили поповнення готівкою карткового пенсійного рахунку. Для проведення даної операції потрібно було реквізити пенсійної картки. Фахівцю Франчук Олені Петрівні надала пенсійну картку в руки для отримання довідки про реквізити, за яку вимагали заплатити 100 грн. або взяти страховку за 50 грн. Заплатила за страховку. Замість реквізитів пенсійної картки Франчук надала довідку з реквізитами кредитної картки. Сума коштів була немала, тому, коли вона зайшла на кредитну карту за її зняття потрібно заплатити 1%. Звернулася в банк. Спеціалісти хамлять, розказують, що фахівець, який робив довідку на лікарняному. А вони зі свого карману платити не будуть. Відношення до людей просто жахливе, я вже не говорю про кваліфікацію. Як можна переплутати реквізити, якщо тобі в руки дають пенсійну картку. До речі, вона жовтого кольору. А іншої карти навіть з собою не було і вона червоного кольору. Нас було четверо людей і всі бачили, яку картку надавали для отримання реквізитів. В контакт-центрі відповідають, що порушень з боку банку не було, процедура відбулася згідно тарифів картки клієнта. Згідно тарифів якої картки клієнта? Чому за помилку фахівця повинен нести фінасові втрати клієнт? Такої некомпетентності, неповажного ставлення до клієнта давно не зустрічала в банках.
Ощадбанк
Відповідь банку
25 листопада 2021, 9:38
Доброго дня! Перепрошуємо за дану ситуацію, її вже перевіряємо. По результату надамо зворотний зв'язок.
Tamara100 24 листопада 2021, 16:54
Відділення за адресою: Київ, пр-т Оболонський, 14-Б
У пенсійної картки виданої на 5 років на третьому році відклеялась захисна плівка. Зідрали 70 гривень за нову, хоч любому зрозуміло що це не моя вина.
Для оформлення картки одного паспорта сказали недостатньо. На 80-му десятку, заставили ковиляти до дому и принести документ на інд. код. А мова про те, що він є в договорі і видається на довічно, ситуацію не поміняла. Принесла. Оформили. Сказали ждіть тепер 2 тижні. Мій чоловік, по такій же самій проблемі, в іншому банку получив нову картку за 20 хвилин і безкоштовно. Єдина його дія була, це поставити підпис за одержання картки.
Ощадбанк
Відповідь банку
24 листопада 2021, 18:02
Доброго дня! Існує два перевипуск картки: у зв'язку із закінченням строку дії картки та через необхідність замінити картку (через пошкодження, втрату, крадіжку тощо). У першому випадку, коли закінчується термін дії картки, перевипуск здійснюється безкоштовно, у другому ж — тарифікується, відповідно до умов обслуговування рахунку.

Для оформлення перевипуску паспорт та ідентифікаційний код є обов'язковими документами, відповідно до яких банк проводить ідентифікацію та верифікацію клієнта. Банк — фінансова установа, що зобов'язана виконувати процедури згідно регламенту.
Balyta2013 24 листопада 2021, 16:40
Відділення за адресою: Черкаси, вул. Вернигори, 2 прим. 54-А
В м. Черкаси у відділені на вулиці Вернигори, 2 з моєю мамою пенсіонеркою трапилася неприємна історія: банкомат проковтнув пенсійну карту. Співробітники навідріз відмовилися роз’яснити, що в таких випадках робити, але конкретно і наполегливо заставляли відкривати нову карту, плати 40 грн за відкриття і чекати 14 роб днів. Роз’яснивши потерпілою ситуацію, що вона з Черкаської області і в п’ятницю лягає в онко лікарню на операцію, її негайно потрібні гроші, на що співробітники сказали, що вона зможе зняти гроші але з процентом (свою ж пенсію). Питання до співробітників- чому належним чином пожалій людині не сказати, що карту ж свою вона може забрати, коли інкасатори відкриють банкомат. Навіщо відкривати пенсійну НОВУ карту???
Ощадбанк
Відповідь банку
24 листопада 2021, 17:56
Доброго дня! Перепрошуємо за дану ситуацію та незручності. В такому випадку клієнт справді обирає — зачекати результат інкасації або замовити перевипуск картки і за два-три дні отримати кошти в касі банку без комісії, а згодом і нову картку. Обидва варіанти мають право на існування.

Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ПІБ та номер телефону вашої мами. Перевіримо детальніше, чому працівники не повідомили про перший варіант.
AnnaIvan 23 листопада 2021, 20:56
Відділення за адресою: Київ, пр-т Повітрофлотський, 23
С 2008 года нахожусь на инвалидности. В 2016 году обратилась в Ощад за бесплатной картой Киянина. При получении карты оказалось что карта платная, 120 грн. При обращении к менеджеру и руководителю отделения получила ответ — что не правильно внесли в базу данные и теперь получить карту смогу только оплатив. При неоднократных обращениях в банк проблему так и не удалось решить. почему возникает такая ситуация? и я со своей пенсии должна платить такую сумму?
Ощадбанк
Відповідь банку
24 листопада 2021, 9:03
Доброго дня! Комісія за оформлення картки Киянина залежить від тарифного пакету, в якому відкрито рахунок. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Хотіли б перевірити цю ситуацію детальніше.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.25 41.75
EUR 43.2 44.2
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.25 41.75
EUR 43.2 44.2
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк / Відгуки про Ощадбанку 📝