Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Klienr 15 листопада 2021, 14:39
Нарушают законодательство. Человек умер, морочили голову, отправляли с документами о наследстве из одного отделения в другое. Теперь морочат голову, что включилась (после смерти человек как мог включить?) автоматическая пролонгация и до марта деньги не вернут. В законах, кодексе, везде указано с момента смерти человека прекращаются обязательства. Вы обязаны вернуть деньги по заявлению наследника. Так эти *** в банке даже заявление не принимают, говорят приходите в марте. Но я так понимаю проще в нбу написать, чем тратить на этот *** банк время.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 листопада 2021, 15:09
Доброго дня! Основним нормативним актом, який регулює відносини за договором банківського вкладу (депозиту) є положення Цивільного кодексу України (далі – ЦК).
Згідно ст.1058 ЦК, за договором банківського вкладу (депозиту) одна сторона (банк), що прийняла від другої сторони (вкладника) або для неї грошову суму (вклад), що надійшла, зобов'язується виплачувати вкладникові таку суму та проценти на неї або дохід в іншій формі на умовах та в порядку, встановлених договором.
Частиною 3 ст.1060 ЦК передбачено, що за договором банківського строкового вкладу банк зобов’язаний видати вклад та нараховані проценти за цим вкладом із спливом строку, визначеного у договорі банківського вкладу. Повернення вкладникові банківського строкового вкладу та нарахованих процентів за цим вкладом на його вимогу до спливу строку або до настання інших обставин, визначених договором, можливе виключно у випадках, якщо це передбачено умовами договору банківського строкового вкладу.
Таким чином, враховуючи норми ЦК, повернення вкладу вкладнику до спливу строку його повернення, визначеного договором, можливе виключно у випадках, якщо це передбачено умовами договору банківського строкового вкладу. Аналогічні норми щодо умов дострокового повернення вкладу передбачені й у Положенні про порядок здійснення банками України вкладних (депозитних) операцій з юридичними і фізичними особами, затвердженому постановою Правління НБУ 03.12.2003 № 516.
У відповідності до ст.608 ЦК, зобов'язання припиняється смертю кредитора, якщо воно є нерозривно пов'язаним з особою кредитора. Оскільки зобов‘язання, передбачене умовами договору банківського вкладу не є таким, що нерозривно пов‘язане з особою кредитора, відсутні підстави щодо його припинення, отже воно продовжує діти до повного його виконання з боку боржника.
Відповідно до ст. 512 ЦК самостійною підставою заміни кредитора в зобов'язанні є правонаступництво.
Об'єкти цивільних прав (одним з яких є майнові права, як-от право вимоги щодо повернення вкладу) можуть вільно відчужуватися або переходити від однієї особи до іншої в порядку правонаступництва чи спадкування або іншим чином, якщо вони не вилучені з цивільного обороту, або не обмежені в обороті, або не є невід'ємними від фізичної чи юридичної особи (ст.178 ЦК).
Таким чином, зобов‘язання, передбачене умовами договору банківського вкладу, не є невід‘ємним від особи кредитора (нерозривно пов‘язаним з ним), тому смерть кредитора (вкладника) не призводить до припинення такого зобов'язання. У разі наявності правонаступників вкладника (тобто спадкоємців, які прийняли спадщину), до таких правонаступників переходять всі права та обов‘язки вкладника, в тому числі за діючими зобов‘язаннями. Таким чином відбувається заміна кредитора у зобов‘язанні та перехід прав вкладника за договором вкладу до його спадкоємця, який прийняв спадщину.
Враховуючи викладене вище, Банк має розглядати спадкоємця вкладника, який прийняв спадщину та має відповідні підтверджуючі документи, як нового кредитора у зобов‘язанні. Банк, як боржник, має виконувати зобов‘язання у строки, передбачені договором банківського вкладу, дотримуючись при цьому вимог закону.
Оскільки приписами закону не передбачено іншого, Банк має повертати вклад спадкоємцю вкладника на загальних підставах, тобто у відповідності до умов повернення, передбачених договором банківського вкладу.
Умовами діючих в АТ «Ощадбанк» договорів строкового банківського вкладу не передбачена можливість повернення вкладникові банківського строкового вкладу та нарахованих процентів за цим вкладом на його вимогу до спливу строку.
Таким чином, з огляду на викладене вище, у Банку відсутні правові підстави повертати спадкоємцю вкладнику такий вклад достроково.
filosof3000 15 листопада 2021, 14:27
Відділення за адресою: Чернігів, вул. Івана Мазепи, 32
18.10.21 в 17 часов с минутами попыталась положить себе на карточку 500 грн. (надо было срочно до 20.10.21 погасить долг за телефон, заняла эти деньги) в банкомат, установленный в 9-ти этажном корпусе больницы № 1. Банкомат «сожрал» 200 грн. Чек не выдал, ибо предупредил. что чек не выдает. Созвонилась с горячей линией. Выполнила все, что посоветовал оператор. На следующий день пошла в указанное отделение на ул. Ивана Мазепы, 32 в г. Чернигов. Меня приняла администратор, написала заявление о «съеденных» 200 грн. Эти 200 грн. мне необходимо было доложить и я попросила администратора помочь мне осуществить операцию через банкомат, на что получила отказ. В кассу стояла очень большая очередь. Попыталась сама положить 200 грн. в банкомат в помещении этого отделения и снова банкомат зажевал у меня после принятых 100 грн. 50 грн. Снова обратилась к администратору, написала заявление на возвращение 50 грн. В этот раз администратор помогла мне закончить операцию, по банкомат принял деньги только после нескольких попыток. В итоге: мне вернули только 200 грн. 11.11.21. А сегодня позвонила сотрудница из ощадбанка (с телефона +380933876928) и сообщила, что 50 грн. возвращено не будет. Было сказано. что и 200 грн. только со второй попытки были мне перечислены. Наша семья клиент Ощадбанка с 1973 года. Я пользуюсь услугами банка более 40 лет. Моя пенсия не позволяет мне разбрасываться даже 50-ю гривнами.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 листопада 2021, 14:49
Доброго дня. Ситуацію перевіряємо. Найближчим часом надамо зворотний зв'язок.
Проблема вирішена
RomanStefanii 15 листопада 2021, 10:23
Відділення за адресою: Київ, пр-т Миру, 13
Был во Львове как турист, банкомат без причины завис и изъял карту. Позвонил на горячую линию, где мне сказали, что карточку можно забрать через несколько дней во Львове, или перевыпустить в Киеве за 40 гривен. То есть, ошибочное изъятие карты банкоматом, банк расценивает как утеря карты по вине клиента. Обожаю! 😄

Почитав тарифы пакета «Зарплатный» на сайте банка, увидел, что можно снять наличные в кассе банка в случае, если карта перевыпущена и ещё не доставлена. Так и быть, попал на 40 гривен, подумал я. Обратился в отделение в Киеве на проспекте Мира, где специалист Кравчук Мария вежливо и мило сказала, что комиссия всё равно будет, на мои возражения — послала на горячую линию. После консультации на горячей линии, где мне подтвердили, что в моём случае, снять можно без комиссии, я снова отправился к Марии за перевыпуском карты, где она, всё-таки заверила, что не смотря на то, что написано в тарифах — мы так уже делали много раз и комиссия всё равно будет.

Спасибо Ощадбанку, что оставили без денег, спасибо что содрали деньги за перевыпуск карты не по моей вине, спасибо что не дали снять деньги в кассе без комиссии, напомню, с карты «зарплатная». Но самое веселое, что снять наличку через POS-терминал в банке можно только через 2−3 банковских дня после перевыпуска карты, а улетаю из Украины я сегодня.

Через месяц забираю карту, снимаю деньги и закрываю счёт. Спасибо за предоставленные неудобства!
Ощадбанк
Відповідь банку
15 листопада 2021, 11:51
Доброго дня! Якщо картку вилучив банкомат або термінал Ощадбанку, її можливо отримати після інкасації без оформлення перевипуску. У випадку, якщо картка перевипущена і нова не отримана, зняття коштів відбувається без комісії. Перепрошуємо за некоректно надану консультацію працівника, з нею обов'язково проведемо додаткове навчання. Дякуємо вам за зворотний зв'язок.
Проблема вирішена
Talian 12 листопада 2021, 19:51
Відділення за адресою: Харків, вул. Китаєнка, 5-В
Взяв споживчий кредит в ощадбанку, 12.10.2021 написав заяву про дострокове часткове погашення кредиту, 17.10.2021 було знято процент + місячний платіж на тіло кредиту, додатковий платіж так і не був знятий, Через пару тижнів після звернення у різні інстанції, зі мною зволили зв’язатися з відділення банку, після чого питання було частково вирішено.
В листопаді після звернення в банк 11.11.2021 з заявою про дострокове часткове погашення кредиту, 12.11.2021 були списані кошти з рахунку, при цьому за користування кредитом був знят процент в розмірі 91,91%, згідно договору процент складає 56,0% річних. Хотілося зрозуміти коли в банке почнуть чесно виконувати умови договору. Якщо можливо надайте будь ласка консультацію по даному питанню за електронною адресою — ksana3950@gmail.com
Ощадбанк
Відповідь банку
15 листопада 2021, 11:41
Доброго дня! Обслуговування кредиту відбувається відповідно до умов договору. Найближчим часом зв'яжемося з вами, щоб надати консультацію.
user762 12 листопада 2021, 15:47
Відділення за адресою: Київ, вул. Хрещатик 7/11
Стаття 190 КК «Шахрайство. 1. Заволодіння чужим майном або придбання права на майно шляхом обману чи зловживання довірою»

На жаль саме такий сумний епіграф я вимушений обрати для опису досвіду своєї співпраці з Ощадбанком.
Цей досвід можна описати в трьох пунктах: некваліфікований персонал, непродуманий онлайн-банкінг та обман (я не юрист, тому не можу стверджувати напевне, чи підпадає мій випадок під визначений епіграф; але якщо читач має таку кваліфікацію — залюбки вислухаю вашу думку).
1. Під час отримання своєї першої картки зіштовхнувся з потребою неодноразового відвідування відділення банку як для отримання картки (що зовсім не актуально для розвинутих банків в Україні), так і, що є найголовнішим, повідомлення номеру свого мобільного працівникам, для можливості працювати з онлайн банкінгом (оскільки під час видачі мені картки у систему був прив’язаний «нульовий» номер, про що працівники не вважали за доречне повідомити мені).
2. Незважаючи на всю незручність, складність та високу вартість використання (порівняння з передовими банками не складе для вас жодних зусиль), користування онлайн-банкінгом забезпечило для мене унікальний сюрприз: для поповнення власного мобільного рахунку (так-так, саме того, прив’язаного номера) власними коштами мені знадобилось близько двох годин. Проблема була у блокуванні картки та застосунку на телефоні, і кожного разу, коли я через наднезручне меню зв’язувався з оператором мені розблоковували одне та блокували інше. Проблему вдалось вирішити з 7го дзвінка.
3. Оскільки перша карта була у платіжній системі «простір» (якою, на жаль, дуже незручно користуватись, але, сподіваюсь, з часом це зникне), мені люб’язно запропонували отримати картку у системі «мастеркард» для того ж рахунку. І оскільки це була моя перша додаткова картка, за її використання НЕ знімається річна комісія. Після першого отримання зарплати, комісія, звісно, була знята. Це питання НЕ вдалося вирішити як неодноразовим спілкуванням з онлайн-підтримкою, так і з працівниками банку. Ба більше: одні казали, що мені повідомили невірну інформацію, і комісія має зніматись, інші розповідали про прикру помилку, яка невдовзі вирішиться. І вже точно нікого не переконувала роздруківка з умовами використання, яку мені роздрукувала менеджер, під час замовлення додаткової картки. Можливо, сказане у відділені Ощадбанку може бути правдою, якщо вам це сказав начальник відділення та завірив нотаріус.
Хочу подякувати за допомогу у поверненні несправедливо знятих коштів дівчині, що займається підтримкою фейсбук-акаунту Ощадбанку. Після мого значно м’якшого коментаря, ніж цей, на офіційній сторінці, вона зі мною зв’язалась, і через декілька тижнів кошти все ж були повернуті (загалом, між нечесним зняттям коштів та їх поверненням пройшло близько двох місяців).
Пройшов рік, і повторилась та ж ситуація. Абсолютно та ж. УВАГА! Працівник банку запевнила, що кошти повернуть за декілька місяців, тільки через те, що я замітив це зняття і звернувся до них. ПІДКРЕСЛЮЮ: будь-яка людина, з якої таким же чином зняли кошти, не отримає їх назад, якщо не повідомить особисто про це працівників банку (ця фраза була підтверджена працівником банку).
Рахунок закрив у той же день, у зв’язку з переходом на чесний, новітній банк, що перебуває на вістрі розвитку банківської сфери у нашій країні. Мої власні кошти на новий рахунок у іншому банку, як виявилось, Ощадбанк перерахувати не має змоги. Пройшло два місяці, і тепер я вимушений коригувати свої плани, щоб взяти оригінал паспорту вдома, в робочий час (так, значна частина людей працює з 9ї по 6ту годину) йти до відділення і зняти ці кошти.
Завіса.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 листопада 2021, 11:33
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук. Банк справді фіксує мобільний номер телефону клієнта, аби мати можливість забезпечувати повноцінне обслуговування — від смс-інформування до проведення ідентифікації та верифікації клієнта.

Перепрошуємо, якщо консультація у відділенні щодо списання комісії була некоректною. Ми постійно проводимо заходи щодо навчання працівників та підвищення рівня компетенції. На жаль, подібні випадки неможливо виключити через людський фактор. Самостійно здійснити переказ з вашого рахунку на рахунок в іншому банку відсутня можливість, навіть якщо це повернення комісії. Сподіваємось на розуміння.

Для зручного зв'язку з оператором рекомендуємо клієнтам використовувати послугу зворотного дзвінка: https://www.oschadbank.ua/zvorotnij-zvazok
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Janazzz 12 листопада 2021, 14:45
Очень довольна посещением отделения банка в г. Измаил, по проспекту Суворова 33. Оператор вежливо и грамотно всё объяснила, помогла оформить кредитную карту.
Ощадбанк
Відповідь банку
12 листопада 2021, 15:21
Доброго дня. Дякуємо вам, що знайшли час поділитись позитивним клієнтським досвідом. Це дуже цінно.

З повагою, команда Ощадбанку.
Мінфін
Відповідь адміністратора
14 листопада 2021, 10:49
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 14.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
elenabereziuk 12 листопада 2021, 12:25
Відділення за адресою: Київ, пр-т Повітрофлотський, 23
Добрый день, 21.10.2021 я оформляла для мужа, инвалида 2 группы, карточку киевлянина, на Воздухофлотском проспекте 23 г. Киев. Мне сказали, что она стоит 70,00 грн., я заплатила в кассу деньги, а сейчас только узнала, что она безплатно выдается, как так??? А эти деньги перечисляются на какую-то страховую компанию… почему сотрудники Ощадбанка обманывают? Я хочу вернуть деньги!
Ощадбанк
Відповідь банку
12 листопада 2021, 12:44
Доброго дня! Перепрошуємо за дану ситуацію та зробимо все необхідне, щоб повернути вам кошти та недопустити повторення подібних випадків. Дуже вдячні вам за сигнал.

Напишіть, будь ласка, ваше ПІБ та номер телефону нам в приватні повідомлення.
OKSANA11112021 11 листопада 2021, 15:38
Відділення за адресою: Київ, вул. Юрківська, 2-6/32
Почему сотрудники отделения некомпетентны в элементарных вопросах? Ни главный экономист отделения, ни руководитель не смогли внятно обосновать причину отказа открытия счета. Пришлось два дня подряд приходить в отделение и в итоге уйти ни с чем. И в отделении и в службе поддержки проконсультировали о пакете документов, которые необходимо предоставить, но по факту в отделении потребовали дополнительные документы, при этом не смогли ответить на каком основании они их требуют. Может необходимо сотрудникам ознакомиться с регламентами и положениями, чтобы аргументировать клиентам свои ответы, а не просто сообщать «Я не буду отвечать на этот вопрос»
Ощадбанк
Відповідь банку
11 листопада 2021, 16:12
Доброго дня! Написали вам в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі ситуації та про які саме документи йдеться. Перегляньте, будь ласка. Будемо очікувати на відповідь.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Y37DfgLA93 10 листопада 2021, 15:48
Полгода жалуюсь в банк на аномально короткое время сессии с вэб-банкингом Ощад 24/7. После входа в Ощад 24/7 он через 5 минут сам закрывается и требует повторного входа. Это не позволяет заполнить квитанцию и оплатить коммунуслуги. Причём, заполнение многочисленных граф квитанции «большие специалисты» банка считают отсутствием активности. Нет слов, одни выражения!
Ощадбанк
Відповідь банку
10 листопада 2021, 16:08
Доброго дня! Як повідомляли попередньо, сесія закривається через неактивність у мобільній версії через 10 хвилин бездіяльності, у веб-версії — через 20 хвилин. Якщо даного часу недостатньо для введення даних, рекомендуємо їх ввести та перевірити в окремому документі, а далі лише «копіювати» та «вставити».
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
OksanaR1 9 листопада 2021, 18:49
Надайте будь ласка, конкретний термін виконання ваших обіцянок на попередній відгук, стосовно окремого входу до відділення АТ «Ощадбанк» вул. Комунальна, 1 у м. Авдіївка, Донецької області.
Також зауважу, що пошук інших приміщень для розміщення відділення АТ «Ощадбанк» в місті Авдіївка Донецької області триває не перший рік!
Ви порушуєте вимоги законодавства у тому числі для доступ людей з обмеженими можливостями (відділення є не доступним для осіб з інвалідністю, осіб які пересуваються за допомогою крісла-колісного до відділення заносять на руках!!!), обмежуєте доступ мешканців до житла та погіршує епідеміологічну ситуацію.
Облаштувати окремий вхід можливо якщо звернутися до органу місцевого самоврядування.
Але краще принести вибачення та залишити все як є!
Ощадбанк
Відповідь банку
10 листопада 2021, 9:29
На жаль, назвати конкретний термін зміни приміщення відустня можливість, оскільки його пошуки тривають.

Варто зазначити, що даний будинок спроектовано за радянських часів, коли діяли інші будівельні норми та правила щодо стандартів входів та сходів, та їх розміри (ширина та висота), що були закладені в ті часи, не відповідають сучасним вимогам будівництва для можливості пристосувати його до вимог інклюзивності. Банком було проведено роботу в частині облаштування вхідної площадки тактильною плиткою, встановлені додаткові перила на сходовому марші та, для зручності клієнтів, на вході в приміщення відділення встановлено кнопку виклику менеджера.
Проблема вирішена
OksanaR1 9 листопада 2021, 15:52
У місті Авдіївка Донецької області відділення АТ «Ощадбанк» розташовано на першому поверсі житлового багатоповерхового будинку № 1 по вулиці Комунальна, вхід до відділення АТ «Ощадбанк» здійснюється через під'їзд будинку, тобто окремого (ізольованого) входу до відділення немає. Оскільки у місті лише одне відділення АТ «Ощадбанк», біля під'їзду, у під'їзді біля входу до відділення та на сходових прольотах до другого поверху включно, у часи роботи відділення, завжди скупчення клієнтів банку (особливо у негоду), що перешкоджає доступ до власних квартир мешканцям під'їзду № 2, по вул. Комунальна, 1 у м. Авдіївка, Донецької області, це створює негативну атмосферу та сприяє розвитку конфліктних ситуацій між мешканцями будинку та клієнтами АТ «Ощадбанк» (у під'їзді галасливо, під'їзд не закривається та засмічений). Також, в умовах поширення короновірусної інфекції це додатково створює загрозу для здоров’я як клієнтів банку, так і мешканців будинку.
Враховуючи вищенаведене, наголошую Вам на необхідність облаштування окремого входу до приміщення відділення АТ «Ощадбанк» у відповідності до Державних будівельних норм.
Ощадбанк
Відповідь банку
9 листопада 2021, 17:33
Доброго дня! На жаль, облаштувати окремий вхід до відділення немає можливості, оскільки прилегла територія не є об’єктом оренди АТ «Ощадбанк» і знаходиться у комунальній власності. Перепрошуємо за незручності. На сьогодні триває пошук інших приміщень для розміщення відділення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Marina8 9 листопада 2021, 14:59
Відділення за адресою: Херсон, пр-т 200-річчя Херсону, 16
Моей матери прислали денежный перевод из Америки на похороны моего отца. Воспользовавшись отчаянным состоянием моей матери, кассир Ощадбанка подсунула моей матери изношенную 100 долларовую купюру, которую через время отказались принимать в этой же кассе одноименного банка. Кассир прекрасно понимала, что эту купюру мы не сможем сдать ни в одном банке, и воспользовавшись моментом, подсунула пожилой женщине, только что потерявшей своего супруга, изношенную купюру. Ничего святого у людей нет, там работают мошенники, не пользуйтесь услугами данного банка!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
9 листопада 2021, 15:30
Доброго дня! Приймаючи іноземні купюри для обміну, касир здійснює їх перевірку щодо ознак зношення. Так само при отриманні іноземної банкноти клієнт перевіряє банкноту та має право відмовитись від обміну за наявності будь-яких сумнівів.
Antonina2020 8 листопада 2021, 22:19
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 36
Очень разочарована работой сотрудников Ощадбанка по пр. Соборный, 36 г Запорожье. Обратилась с проблемой: переводила деньги с карты Ощадбанка на карту ПриватБанка, деньги с карты Ощадбанка снялись на карту ПриватБанка не пришли. Была поблизости и зашла в это отделение, рассказал своей проблеме девушке-администратору она сказала ожидайте. Наш разговор услышала сотрудница банка, узнала у администратора мою проблему и с таким возмущением сказала «Это не наша проблема пусть идёт в ПриватБанк, у нас деньги ушли» Даже не пообщалась со мной лично не объяснила ничего. В ПриватБанке, который находился по этому же адресу была очередь, поэтому я позвонила в ПриватБанк. Со мной культурно пообщались, рассказали, объяснили, как поступить, если вдруг деньги не поступят на счёт. Через сутки деньги вернулись… Как ни странно на карту Ощадбанка. Интересно чья это была проблема? Наверное ПриватБанка? Так что обслуживание ужасное. Сотрудники не квалифицированные, с клиентами не умеют нормально общаться.
Ощадбанк
Відповідь банку
9 листопада 2021, 9:38
Доброго дня! Після проведення переказу сума на вашому рахунку блокується і очікує списання. Якщо від банку-отримувача немає підтвердження (причина може бути різною — недійсна картка/обмеження на зарахування тощо), платіж повертається і сума стає доступною на рахунку.

Перепрошуємо за поведінку працівників, з ними буде проведено додаткове навчання. Дякуємо вам за зворотний зв'язок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Illuzionist888 8 листопада 2021, 17:37
Дию скачал, установил, вхожу через банк ид, ввожу номер карточки, получаю смс, ввожу код, пишет ошибка авторизации, пробывал несколько раз, проблема не только у меня, у многих на моей работе, помогите.
Ощадбанк
Відповідь банку
8 листопада 2021, 17:56
Доброго дня! Помилка 404 з текстом « У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта» може виникати у клієнтів, в яких картковий рахунок був відкритий не по паспорту громадянина України (книжечка/ ID-картка) або закордонному паспорту, а по іншому документу, який посвідчує особу у відповідності до вимог законодавства України. Це може бути посвідка на постійне проживання або посвідка на тимчасове проживання та інші.
Проблема вирішена
PerfilovViktor 8 листопада 2021, 16:07
Відділення за адресою: Суми, вул. Іллінська, 49
Строк пенсійної картки закінчився ще у вересені 2021р. Про те що строк картки спливає ніхто не повідомив. Коли звернувся до відділення Ощадбанку у м. Суми на вул. Богуна 16 виявилось що автоматично картки в цьому банку не перевипускають. Сказали що потрібно чекати 30 робочих днів і отримувати картку потрібно на іншому відділенні у м. Суми на вул.Іллінській.Чому я повинен кататись по всьому місту щоб отримати картку? В той раз отримав пенсію в касі банку по паспорту. Пройшло вже два місяці, картки так і не має. Проживаю в селі, пенсію отримати не можу. Приїхати в Суми також. Це якийсь беспредел!!! Управи немає!!! Звоню на контакт центр спитати скільки щє чекати, адекватної відповіді не отримав, Кажуть це не так просто. Що не просто, картку перевипустити?
Ощадбанк
Відповідь банку
8 листопада 2021, 16:38
Доброго дня! Термін дії картки розміщено на самій карті. Отримати картку можна в обслуговуючому відділенні банку, або ж замовити пересилку в будь-яке інше зручне відділення. У відділення в межах області вартість доставки буде складати 30 грн., в іншій області — 75 грн. відповідно до діючих тарифів. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону, ми перевіримо, чи готова нова картка.
З повагою, команда Ощадбанку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
grin1966 7 листопада 2021, 19:37
Дию скачал, установил, вхожу через банк ид, ввожу номер карточки, получаю смс, ввожу код, пишет ошибка авторизации, пробывал несколько раз, проблема не только у меня, у многих на моей работе, помогите.
Ощадбанк
Відповідь банку
8 листопада 2021, 10:54
Доброго дня! Написали вам в особисті повідомлення для уточнення. Перевірте, будь ласка.
Stranger2021 7 листопада 2021, 0:53
Недавно снова стал клиентом Ошадбанка, первое, что неприятно удивило, это то, что за проверку баланса берут 3 грн. SMS информирование -7 грн. Учитывая что клиенты Ощада наверняка в основном льготники и пенсионеры, как-то не гуманно это выглядит. И еще. Можно ведь информировать клиента о движении по счету не только через sms, но и по email, однако такой опции в настройках Ощад 24/7 нет. Примите это к сведению. Надеюсь, ситуация с информированием клиентов изменится к лучшему, и стаеет более удобной для клиентов.
Ощадбанк
Відповідь банку
8 листопада 2021, 11:05
Доброго дня! Перший на добу запит перевірки балансу в банкоматі Ощадбанку не тарифікується. Також перевірити стан рахунку без комісії можна за допомогою чат-ботів або Ощад 24/7.

Отримувати повідомлення/виписки по здійсненим операціям по рахунку можна на e-mail або за допомогою push-повідомлень, це вже реалізовано. Змінити канал інформування можливо у чат-боті або контакт-центрі за номером телефону 0-800-210-800.
Проблема вирішена
olgachovgan22 6 листопада 2021, 14:02
28вересня звернулася в відділення Ощадбанку на Конева, оскільки в вересні закінчується термін дії картки киянина. Мененжер Таміла примусила мене взяти кредит, пояснюючи тим, що не може зайти в систему. Говорила, що протягом дня на кредитку прийде 2з половиною тисячі гривень, а протягом 2 неділь я отримаю повідомлення і коли прийду за карткою, то кредитну заблокують.28 жовтня, рівно через місяць, прийшло повідомлення, що на кредитну картку поступило 2,5 тисячі гривень. Коли я через 3 неділі знову звернулася в відділення, Таміла пояснила, що закривається старий рахунок і буде відкрито новий. Для прикладу, моя знайома недавно з таким питанням звернулася в відділення на Лятошинського і через 2неділі отримала нову картку. У Вас що, друга країна, чи для Вас закони неписані?! Я буду змушена скаржитись. Я нервую, у мене цукровий діабет, тиск, безсоння. Не пошкодую грошей і заплатите мені за моральну шкоду.
Ощадбанк
Відповідь банку
8 листопада 2021, 10:51
Доброго дня! Перепрошуємо за ситуацію, її вже перевіряємо. Сьогодні надамо зворотний зв'язок.
Masternp 5 листопада 2021, 19:18
1. Если бы не заставили оформить социальную карту вообще бы не приходил туда.
2. Пока оформлял социальную заставили взять кредитную (вынудили, обманом менеджер сказала что если я не возьму кредитку мне не дадут социальную карту для льготного проезда)
3. Платное смс информирование, которое можно отключить только прийдя и сказав что ты закрываешь все карты, тогда менеджер расскажет как сделать чтобы оно стало бесплатным, но тут без кредитки никак.
4. Самая долгая в жизни выдача карт.
5. Апогей: Единственный банк планеты где в льготный период начисляют проценты.(могу привести тексты смс и скрины, у меня прямым текстом написано желаете оставаться (подразумевается что я в нём) в льготном периоде и не платить НИКАКИХ %% ЗАПЛАТИТЕ СТОЛЬКО ТО плачу всегда больше, но проценты взимаются. Звоню менеджеру, говорит, а вот вы 4 месяца назад переводили деньги и на этом у вас льготный период заканчивается, так какого… Зачем тогда писать слова льготный период и ,«никаких процентов" если карта за пределами льготного периода, и 4 месяца начисляются проценты.
6. Единственно зачем нужен был этот банк это для богатых, тут депозиты свыше 200000 гарантировало государство, но теперь это не так, да и депозитов у меня нет.
7. Если открыл карту в отделении, а хочешь перевыпустить ее в другом, потому что в том, где ты получал карту изменился график работы и ты не успеваешь после работы, то разочарую, только там где получал, на просьбу закрыть ту и выпустить у вас новую сказали тогда идите и в том отделении закройте…
8. Спасает непродуманность политики банка по многим услугам и неудобное приложение лишь профессионализм и выдержка менеджеров и операторов горячей линии, на которых сваливается этот шквал обращений. И вместо того, чтобы когда говоришь что и как сделать чтобы было нормально и исчезло 90% обращений они защищают то что есть у них. В другом банке говорят мы оформили заявку спасибо за рекомендацию, и как ни странно, реализовывают в некоторых случаях.
9. В остальном банк как банк.
Ощадбанк
Відповідь банку
8 листопада 2021, 10:44
Доброго дня!

Відповідно до діючих тарифів «Моя кредитка» — це єдина картка з безкоштовним водночас річним обслуговуванням та смс-інформуванням. При цьому її оформлення не є обов'язковим, і закрити її за бажанням можна будь-коли.

Стосовно пільгового періоду варто прояснити наступні моменти:

1. Пільговий період поширюється виключно на операції розрахунку карткою в торгово-сервісній мережі та Інтернеті. Зняття готівки, перекази — зовсім «інша опера» — на ці операції відсотки починають нараховуватись наступного дня після їх проведення.

2. Після проведення оплати в магазині або Інтернеті відсотки не нараховуються, ви одразу в пільговому періоді. У найближчий день білінгу вам надходить смс-повідомлення із зазначенням суми, яку потрібно сплатити до наступного дня білінгу, щоб залишитись в пільговому періоді. Так, саме залишитись.

Найближчий день білінгу — 27 листопада. Тобто по операціях, що ви виконаєте, скажімо, сьогодні, 27 листопада вам надійде смс-повідомлення із сумою, яку потрібно буде внести до 25 грудня. Відсотки при цьому не будуть нараховуватись від завтра до 25 грудня, за умови внесення обов'язкової суми.

3. Щоб зберегти пільговий періож важливо внести коректну суму, із точністю до копійки та щоб фінансове зараховування відбулось до дня білінгу. Деякі зарахування, особливо якщо вони проводяться через інший банк, можуть тривати декілька робочих днів. Саме тому рекомендуємо вносити платіж на декілька днів раніше.

4. Якщо виникають будь-які питання щодо пільгового періоду, цілодобово можна звернутись до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800.

На даний момент Ощадбанк не є членом ФГВФО, проте навіть після приєднання — вклади гарантовано в безпеці. Стабільна робота банківської установи та прибуткова діяльність протягом п'яти останніх років є вагомим цього підтвердженням. Крім того, держава як власник фінансової установи зобов'язана підтримувати її регулятивний капітал та не допускати неплатоспроможності. Це передбачено ст. 35 та ст. 38 ЗУ «Про банки та банківську діяльність».

Оформити перевипуск картки можна в будь-якому відділенні банку. Зазначте, будь ласка, нам в особисті повідомлення, у якому відділенні вам відмовили, ситуацію перевіримо більш детально.

Ми цінуємо вашу думку та вдячні за зворотний зв'язок.
З повагою, команда Ощадбанку.
Klienr 5 листопада 2021, 18:09
Відділення за адресою: Київ, вул. Юрківська, 2-6/32
Позвонили на Милославскую Киев, сказали, что с нотариальные документами на наследство могут оформить в любом отделении. Обратились в отделение на Подоле Юрковская улица, там сказали вам нужно ехать в отделение, где умерший оформлял счёт. Серьёзно? Вы нарушаете законодательство. А если бы умерший жил, а другом городе? Банк кошмарный.
Ощадбанк
Відповідь банку
8 листопада 2021, 9:28
Доброго дня! З документами про право на спадщину справді необхідно звернутись до відділення банку, де було відкрито рахунок.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝