×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Всі курси банку |
Порванные деньги
Написати коментар
Допоможіть вернути кошти
Залишити звернення рекомендуємо також на сайті кіберполіції: https://cyberpolice.gov.ua/declare/
Написати коментар
Акредитований центр сертифікації ключів АТ «Ощадбанк»
Написати коментар
Не ходите в ощад
Перед проведенням обміну валюти працівник перевіряє банкноту на відповідність вимогам та перевіряє ознаки пошкодження/зношення. Якщо банкнота не підлягає обміну, працівник може відмовити у проведенні операції.
Коментарі (1)
Примусове оформлення страховки при переоформленні картки киянина пенсіонеркою
Коментарі (1)
Худший банк!
Дизайн отвратительный и сложный, как в нем должна была разобраться моя бабушка, если даже я не сразу поняла что куда?
Вход — это отдельный разговор! Просто чудо какое-то, если получится войти с первого раза.
Виртуальной картой «єПідтримка» так же не удается воспользоваться онлайн, а нфс на телефоне нет. Как справиться с этой проблемой — не ясно)
Если вы любите страдать — этот банк для Вас.
Для користування карткою єПідтримка достатньо реквізитів картки. Якщо не вдалось виконати певну операцію, зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0800210800 для перевірки ситуації.
Коментарі (2)
Это кошмар!!!
Коментарі (1)
Украли 1000 гривен
Коментарі (1)
Ошад24/7
Берите пример с приват 24 — программа работает четко, без сбоев
Коментарі (2)
Обслуживание клиента
Почему заранее никто не перезвонил и не предупредил что сегодня будет закрыто отделение или очень заняты сотрудники
очень важной работой? Почему у банка такое отношение к своим клиентам?
Не рекомендую банк!!!
Написати коментар
Самый ужасный банк
Написати коментар
Найгірший банк
Ніколи не користуйтесь послугами Ощадбанку.
Для уникнення черг можна призначити зустріч і прийти в зазначений час для вирішення питання: https://appointment.oschadbank.ua/
Коментарі (4)
Самый глупый банк
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
оформление карты
Коментарі (2)
После общения с Вашими консультантами и роботами глаз дергается
Вывод один: банк не развивается, как работали недалекие консультанты, так и продолжают работают. Как за 11 минут не понять простого вопроса я не понимаю?!
Коментарі (1)
Найгірший банк України
Не вперше маю негативний досвід обслуговування в Ощадбанку! Сьогодні ще раз переконався що банк є ЖАХЛИВИМ. Банк не для людей! Кредо банку- «обдерти тебе як липку».
Треба було оплатити нотаріальні послуги на рахунки Ощадбанку. Було 14−15 платежів від 34 грн і до 1040 грн на загальну суму біля 2100 грн. Запитав в працівників скільки будуть коштувати послуги банку. За кожну квитанцію по 35 грн на загальну суму понад 500 грн. Тобто з 2100 грн + ще четверту частину на послуги банку. Це жахливо!!! При проханні працівників банку допомогти мені оплатити ці послуги через їхні термінали тому що там би комісія склала 50−100 грн за все. Отримав відмову від працівників бо вони не знають як такі платежі проводити, лише касир може це зробити.(Ну звісно, інакше і бути не могло би. Як так, працівники Ощадбанку не знають як проводити платежі в терміналі на свої ж рахунки? Це неприпустимо. Спробував сам провести ці платежі через термінал але не вийшло бо термінал просить ввести певний код платежу який притаманний тій чи іншій нотаріальній послузі. Звісно таку інформацію знає лише касир банку!))) Бо навіщо їм щоб люди самі оплачували такі послуги нотаріусів. Прийшлось йти до каси. 5 хв і більше 500 грн прибутку в банку.
Отака турбота про громадян!
Ситуацію з оплатою в терміналі перевіримо більш детально та проаналізуємо. Дякуємо вам за зворотний зв'язок.
Коментарі (1)
Операторы консультанты
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка / данной компании.
Написати коментар
Незаконні дії
Коментарі (1)
Найгірша служба підтримки
Потрібно було авторизуватися в Дії, для отримання сертифікату. Це єдиний мені доступний спосіб — через Ощадбанк.
Авторизуватися не вдавалося, виявилось, що проблема в тому, що при оформленні картки не була вказана область проживання (індекс, район, місто і адреса вказані)
При зверненні на гарячу лінію, сказали звертатись у відділення з документами.
Мені (пенсіонеру) в період пандемії стояти в черзі із-за помилки співробітників банку.
Ну браво, це дно. Будь який банк би вирішив це питання онлайн. Виправити свої ж помилки без моїх ризиків — було б найкращим рішенням. Просто вказати область. Знущання.
Буду змінювати банк.
Коментарі (4)
Это какой-то ужас
Коментарі (3)