×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
В банке бардак с арестованными деньгами
Коментарі (7)
Ощад змінюється!
Написати коментар
благодарность руководству банка
Написати коментар
Поверніть гроші
Коментарі (1)
Обслуживание клиентов в г. Железном.
Написати коментар
Подяка Василенко Юлії
А також всім іншим співробітнитникам! Підходив на днях у відділення щоб просто взяти інформацію по депозитах! Так мене проконсультували і навіть переконали все-таки відкрити!
Сергій
♥
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Люди, осторожно. Я не советую вам сотрудничать с этим банком
Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ПІБ та номер телефону вашого чоловіка. Зв'яжемось з ним, щоб врегулювати питання.
Коментарі (2)
Шахрайство і протизаконні дії банку
В тарифах банку передбачено комісію за розшук (запит), підтвердження переказу за кожною операцією з використанням платіжної картки МПС Mastercard/Visa, яка оскаржується клієнтом та потребує звернення Банку до МПС (стягується за умови безпідставного оскарження операції), в одному запиті може бути відображена лише одна спірна операція — 500 грн. Посилання на тарифи: https://www.oschadbank.ua/cards-taryf
Провести операцію в мережі Інтернет неможливо без введення реквізитів картки та/або підтвердження одноразовим паролем з фінансового номеру телефону. В даному випадку рекомендуємо звернутись до правоохоронних органів для проведення розслідування. Банк зі свого боку надасть всю необхідну інформацію для його проведення.
Коментарі (11)
2401_202201_01 Ощад24_не пашет_объявлений нет
Попробуйте сделать следующее:
Проверьте подключение к Интернету.
Проверьте настройки прокси-сервера и брандмауэра.
Выполните диагностику сети в Windows
ERR_CONNECTION_RESET
Припускаємо, що така ситуація виникла у зв'язку із проблемою доступу до сайту конкретного провайдера (компанію, що постачає вам послугу підключення до Інтернету). Спробуйте, будь ласка, використати інше підключення — мобільний інтернет або інший wi-fi — сервіс має працювати успішно.
В такому випадку необхідно буде написати в службу підтримки вашого провайдера і повідомити про проблему з доступом до online.oschadbank.ua/wb/. Необхідно, щоб провайдер перевірив зі свого боку доступ до ресурсу зі своїх IP. Якщо доступу не буде, необхідно передати до банку пул IP-адрес провайдера. Це передається у вигляді текстової інформації. Можна відправити їх на електронну адресу банку: contact-centre@oschadbank.ua з коротким описом ситуації.
Наперед дякуємо!
Коментарі (2)
Не могу решить вопрос.
Коментарі (2)
Блокування рахунку.
Коментарі (2)
Неочікуваний позитив
Вона разом з колегою за декілька хвилин оформила картку, а також заяву на повернення коштів, що зникли у терміналі. При цьому було таке враження, що ця працівниця просто випромінювала позитив, передаючи усім заряд свого оптимізму.
Тому на диво настрій не погіршився, а скорше покращився після такої пригоди.
Написати коментар
В первый раз такое вижу
В даному випадку рекомендуємо:
1. Перевірити, чи правильно було вказано номер картки.
Це можна зробити в Ощад 24/7. Обираєте операцію в історії, яку провели, та натискаєте кнопку «Повторити». Не переживайте, без підтвердження паролем операцію не буде повторено. Проте дані автоматично буде заповнено як в минулій операції і ви побачите, який номер картки було введено.
2. Попросити отримувача зв'язатись зі своїм банком та перевірити, чи не було зарахування.
3. Якщо дані картки було введено правильно і отримувач не отримав запит на поповнення, необхідно звернутись до будь-якого відділення в межах області, де відкрито ваш рахунок, та написати заяву-претензію, після чого буде проведено детальне розслідування по даній операції.
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (1)
Кредитка
Написати коментар
Мошенничество
К сожалению банк совсем не следит за безопасностью своих клиентов их данных и карт, также от оператора не смогла получить никакой толковой информации.
Обслуживание на 3
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (1)
Забрали деньги. Похожая ситуация с другим клиентом
Коментарі (2)
не получил карту вОЩАД банке г. Мариуполь -счет заблокировали.
В 21 веке это дикость и не профессионализм банка таким путем присваивать деньги клиентов. В аналогичной ситуации в Приват банке, в ПУМБ банке при неактивной карте пользуюсь активным карточным счетом.
Прошу ответственных менеджеров ОЩАД банка разблокировать счет и позволить мне пользоваться моими деньгами в условиях карантина и блокирования блок постов.
З'ясуємо деталі ситуації та надамо зворотний зв'язок вам.
Написати коментар
Дезінформація
Якщо вносяться якісь корективи до графіку роботи, розміщується інформаційне повідомлення при вході до відділення і оновлюється інформація на сайті.
Написати коментар
Работа банка
Нормальный банк, лично у меня если и были какие-то проблемы, то быстро и нормально решались. Есть конечно недочеты в работе (в особенности доступ до терминала и банкомата), думаю исправят.
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка / данной компании.
Написати коментар
Ощад закрывыет новые счета в одностороннем порядке
За пару следующих дней успешно ее активировал и установил пин-код. Проблем в процессе особо не испытывал (кроме немного «глючного» телефонного робота)
А сегодня (19.01.2022) позвонил менеджер и сообщил, что мой счет закрыт «по техническим» причинам и что если я хочу новый, мне нужно приехать в отделение и там его отркрыть.
После некоторого изучения вопроса, я связался с поддержкой в чате и попробовал решить вопрос там, т.к. односторонее закрытие согласно закона в данном случае незаконно (Статья 1075. Расторжение договора банковского счета)
А именно пункт:
4. Банк может отказаться от договора банковского счета и закрыть счет клиента в случае отсутствия операций по счету клиента в течение трех лет подряд и отсутствия остатка денежных средств на этом счете.
Попытка решить через суппорт не увенчалась успехом. Там макимум предлагают подать заявку в чат-бот на наовую карту.
Таким образом, банк нарушает закон и условия договора.
Деталі ситуації також з'ясуємо та надамо зворотний зв'язок.
Коментарі (1)