Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Лариса Ладанюк 4 березня 2022, 11:50
Не можливо попасти у програму
Ощадбанк
Відповідь банку
7 березня 2022, 13:29
Спробуйте, будь ласка, звернутися до служби підтримки порталу Дія для детальної перевірки.
Проблема вирішена
Нина Львова 3 березня 2022, 22:06
Сегодня город получал соцвыплаты! Получили все через банки, кроме Ощад! Выплатил приват, пумб, индустриал и прочие! Получили все! Кроме ощада! И так постоянно! Ладно, в мирное время мы ждем пару дней. Зачем вы сейчас такое делаете???
Ощадбанк
Відповідь банку
7 березня 2022, 13:28
Банк не затримує виплати. Після перерахунку коштів відповідною організацією вони відображаються на балансі рахунку.
Виктория Кравец 3 березня 2022, 17:50
Содрали комиссию за снятие в кассе!!! Выдали вчера 2000, сегодня 5000, когда пришла за остальной суммой содрали комиссию 115 грн, за то что снимаю третий раз за месяц. Так вы сами ограничение поставили и на этом навариваетесь!!! Какой стыд!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
3 березня 2022, 19:49
За картками для виплат, як соціальних так і заробітної плати, двічі в місяць можна зняти будь-яку суму без комісії. Зняття за іншими тарифними пакетами або без картки тарифікується відповідно до діючих умов обслуговування.

https://www.oschadbank.ua/cards-taryf
100886 3 березня 2022, 12:30
Ощад 24 не работает приложение, при попытке оплате отклоняет оплату, никакого объяснения нет
Ощадбанк
Відповідь банку
3 березня 2022, 19:50
Для перевірки причини відхилення операції зателефонуйте, будь ласка, бо контакт-центру за номером телефону 0800210800.
zxcvbnm27 1 березня 2022, 19:39
Как можно начислять комиссию в такое время???
Ощадбанк
Відповідь банку
3 березня 2022, 19:53
Доброго дня. З другого березня тарифи було змінено і скасовано їх значну частину. Деталі: https://www.oschadbank.ua/news/osadbank-ogolosue-pro-vazlivi-risenna-platezi-bez-komisii-na-dopomogu-armii-vidmina-komisij-za-koristuvanna-platiznimi-kartkami-toso
Виктория Кравец 1 березня 2022, 18:24
Как вам не стыдно в условиях военного времени начислить комиссию за обслуживание зарплатной карты несчастных 25 грн!!! В то время, когда нормальные банки позволяют даже не платить кредиты! Прошу принять мое обращение и жду обратную связь по данному вопросу!
Ощадбанк
Відповідь банку
3 березня 2022, 19:54
Другого березня було змінено тарифи і скасовано ряд комісій: https://www.oschadbank.ua/news/osadbank-ogolosue-pro-vazlivi-risenna-platezi-bez-komisii-na-dopomogu-armii-vidmina-komisij-za-koristuvanna-platiznimi-kartkami-toso

В тому числі запроваджено кредитні канікули: https://www.oschadbank.ua/news/osadbank-zaprovadzue-kreditni-kanikuli-dla-fizicnih-osib
Проблема вирішена
Biloys1993 1 березня 2022, 15:38
Вкрали гроші з картки в нікуда в історії не видно куда списано Брат прислав нам на їду сигарети військовим 700 сьогодні перевіряю вже 650 куда ділись відповіді банк надає або щось своє меле так і непоняв куди пропали
Ощадбанк
Відповідь банку
3 березня 2022, 19:56
Доброго дня! Будь-який рух коштів на рахунку можна відслідкувати за допомогою чат-боту або Ощад 24/7 (у виписці).

Посилання на чат-бот: https://www.oschadbank.ua/ua/chat
Проблема вирішена
Avemariia 1 березня 2022, 14:27
Ощідбанк неможливо зніти і перевести кошти з карти.
Зробіть додаток, пише, що не має зв’язку з сервером.
Ви серйозно?
Ви кажете, що все працює в штатному режимі, а нічого не працює.
Дайте людям зняти гроші та зникніть з таким обслуговуванням.
Ощадбанк
Відповідь банку
3 березня 2022, 19:57
На даний момент додатки працюють в штатному режимі. Можуть бути проблеми пов'язані з інтернет-провайдером. Вирішити їх допоможе VPN.
Проблема вирішена
Юрий Донской 28 лютого 2022, 20:15
28.02.2022 г. я посетил центральное отделение Ощада в г Славянск Донецкой обл по ул Почтовая, 44 с целью разблокировки моей учетной записи для регистрации и входа в Ощад24/7. В 2021 г вход в Ощад 24/7 был заблокирован банком после звонков операторов Ощада на мой тогда ещё кнопочный телефон. Для разблокировки колл центр Ощада мне сказал посетить отделение для идентификации/верификации. По прибытию лично в отделение вначале оператор вообще отказывалась что-либо делать, ссылаясь на отсутствие начальника/-цы типа она/он на совещании в Краматорске и вообще на события в стране. На вопрос какие события конкретно в стране происходят, которые препятствуют разблокировки моей учётной записи она ответить не смогла. После настойчивых требований эта операторша в конце-концов соизволила ввести данные в компьютер, но предупредила, что начальника/начальницы нет, то она ничего разблокировать не будет. На просьбу согласовать разблокировку по телефону она ответила отказом. У меня вопрос, если меня заблокировали по звонку с телефона, а для разблокировки надо лично прийти с документами в отделение, да ещё и дождаться начальника, то хорошо, что банк не требует ехать в Киев на прием к главе Ощада или уже требует?.. На основании изложенного прошу и требую проверить обоснование отсутствия на рабочем месте начальника этого отделения Ощада 28.02.2022 около 12 часов дня, а также незамедлительно разблокировать мне доступ в Ощад24/7, который банк рекламирует как передовую технологию.
Ощадбанк
Відповідь банку
3 березня 2022, 20:00
Доброго дня. Для вирішення питання в даному випадку необхідно звернутись до відділення банку. Перепрошуємо за незручності.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
alyona14 28 лютого 2022, 16:47
22 лютого мій чоловік написав заяву для дострокового повного погашення кеш кредиту, кошти протягом декількох днів не знімалися, а до операторів неможливо дозвонитися! Сьогодні списало кошти за користування кредитом і тіло, хоча він вже мав бути закритий! Ваші оператори не відповідають! Звернулися у відділення банку і виявилось що касир працівник по закриттю кредитів забула його закрити і пішла у відпустку, прийшлось повторно писати заяву і втратити 1400 грн,
Ощад банки ми будемо готувати документи для подання в суд! Це грабіж і хамське ставлення до клієнтів!
Ощадбанк
Відповідь банку
3 березня 2022, 20:02
Доброго дня! В даному випадку для врегулювання ситуації необхідно звернутись до відділення банку. Керуючий відділенням допоможе вирішити питання.
Проблема вирішена
Qaz0508365606 21 лютого 2022, 21:35
Снимали пенсию, со счета списали, а деньги банкомат не выдал.При обращении к операторам, говорили с 3 разными, все по разному консультируют, т.е совсем некомпетентны в решении вопроса, обратились в отделение, сухо что-то оформили, при попытке объяснить ситуацию, сказали, не нужно это рассказывать, неинтересно. Как так можно, что вообще за работа, а если это последние деньги у человека
Ощадбанк
Відповідь банку
22 лютого 2022, 9:25
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. В таких випадках необхідно написати заяву у відділенні банку і після інкасації банкомату кошт повертаються. Підкажіть, ви написали заяву?
Проблема вирішена
Alexandrrov 21 лютого 2022, 18:45
Ощадбанк открыл карту без меня
Ощадбанк
Відповідь банку
22 лютого 2022, 9:11
Доброго дня! Для відкриття рахунку та картки до нього необхідно погодитись з умовами ДКБО, підписавши відповідну заяву.
Toma666 21 лютого 2022, 14:18
Відділення за адресою: Київ, вул. Харківське Шосе, 21/6
Пришла к оператору 13:37 по ул. Харьковском шосе 21/6. охранник закрыл дверь и не пускает. У них карантин. Говорит, что у них скоро обед, показывает на распечатку, повешенную на дверь. Хотя на фирменном графике, написано, что отделение работает без перерывов. Обед с 14:00—15:00. 7 человек вошло, кто они не понятно, говорит сотрудники. А где они тогда все были в рабочее время — тоже не понятно. Выходит сотрудник банка без маски в черном свитере с белыми бусинами. Говорю, почему вы без маски выходите к банкомату, она ответила, что на улице может был без маски. В этот момент два пожилх человека пытаются снять деньги. Мужчина без маски, женщина в маске. У них лимиты стоят. Сотрудница вспупает в разговор, чтоб помочь, но опять без маски. Будь он больной или она, вирус дальше будет вилять по Украине. Она предложила записаться очередь, и сказала пойти в отделение. Опять, охранник не впустил. Еще парень стоял со мной и ждал. В итоге ушел. Меня решили обслужить. Спасибо. В итоге карты мои эконом закрыли, хотя карты до 2026 года. при том счета дол и гривна открыт. дальше, мой номер оператор видит, как активный, но звоню при нем в колл центр, и система говорит, что это не мой фин номер. бред. помогите решить вопрос.
Спасибо сотруднику, который обслуживал. Я забрала 5 мин его обеда. Приятная девушка. Вопрос не решен.
Ощадбанк
Відповідь банку
21 лютого 2022, 16:39
Доброго дня! В даному відділенні справді передбачено обідню перерву. Актуальний графік роботи є на сайті: https://www.oschadbank.ua/map

Пишемо вам в приватні повідомлення для уточнення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Wertyuf 21 лютого 2022, 13:28
Зареєстрована в Дії через картку Ощадбанку з листопада 2021року. Все працювало добре. Насьогодні хочу зайти в Дію e-banking через картку Ощад, за номером картки та смс. Пише: «Перевірку не пройдено. Невдала спроба підтвердження користувача». І так вже три дні.
Що робити далі???
Ощадбанк
Відповідь банку
21 лютого 2022, 14:36
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Вже працюємо над вирішенням проблеми. Скористайтесь, будь ласка, сервісом пізніше.
AndriyBogdan 21 лютого 2022, 10:03
Відділення за адресою: Львів, вул. Богдана Котика, 1
Жахливе відношення до клієнтів даної установи.Хамству дівчини, яка відповіла на дзвінок за номером.телефону 0322601497 немає меж.Подзвонивши спитала де вони знаходяться, бо ж на попередньому відділенні за адресою Личаківська 183 не знайшла свого відділення.Попросила дівчину зорієнтувати мене на адресу Котика,1, то вона мені відповіла: я вам не гугл карта, включайте навігатор і шукайте".Така відповідь не допустима, оскільки є страші люди у яких взгалі кнопочковий телефон.Навіщо працювати із людьми, якщо ти їм хамиш.До кожного клієнта потрібно ставитись із повагою, а не як до бидла.Нікому не рекомендую мати справу із працівниками даного відділення.Ніхто не відміняв слова вічливості.Коли нарешті я знайшла той банк, то довго очікувала, працівник не була на своєму робочому місці, відповіді на мої питання не дали.Відправили прийти в інший час.А коли якщо я теж працюю і їхній робочий час співпадає із моїм.І взагалі чому не можна закрити ксрт.рахунок у будь-якому зручному відділенні.І чому не можна подати чкусь заяву в електронній формі і це у сучасному світі.
Ощадбанк
Відповідь банку
21 лютого 2022, 14:34
Доброго дня! Дякуємо вам за опис ситуації, її перевіримо детально та перепрошуємо.
Ksusha333 20 лютого 2022, 14:57
Відділення за адресою: Житомир, пр-т Миру, 37
В г Житомир по Пр Мира 37 постоянно закрыта зона самообслуживания. В рабочее время отделения попасть возможности нету. Ещё недавно можно было прийти и попасть к терминалу или банкомату. Сейчас, когда нужно, нет возможности, просто все закрыто. Вы теряете клиентов и доход.
Ощадбанк
Відповідь банку
21 лютого 2022, 10:07
Доброго дня! Обмеження роботи цілодобових зон — вимушений захід в цілях безпеки. Перепрошуємо за незручності.
Проблема вирішена
Serhii1964 20 лютого 2022, 14:39
20.02.22 мабуть через те, що ощад глючить він нагло зняв кошти із зарплатної картки замість того, що би зняти з картки є-підтримки… працівники ж банку кажуть, що це гугл -пей винен… смішно… Хотів би почути відповідь конкретну, а не бла-бла-бла…
Ощадбанк
Відповідь банку
21 лютого 2022, 9:46
Доброго дня! Які б не були технічні проблеми, змінити порядок виконання операції вони не в силі. Кошти списуються з тієї картки, реквізити якої введено.
Проблема вирішена
galina61 20 лютого 2022, 11:30
Відділення за адресою: Одеса, вул. Святослава Ріхтера, 2
Тримала я гроші на картках Ощадбанку: 200 доларів і 1 тисяча гривень. Коли клала на картку, обслуговування карток було безкоштовне. Колись у них помінялись правила і з моїх карток почали списувати мої гроші. Я не повинна слідкувати за зміною правил в банках, у мене є багато інших проблем. 18 лютого 22 року я забрала тільки 100 доларів. Гроші на які я, пенсіонерка, розраховувала у мене просто вкрав бідний державний банк. Люди, будьте обережні з банками, не несіть гроші в банки! Перший раз постраждала в VAB, був такий банк. Не навчилась я тоді нічому.
Ощадбанк
Відповідь банку
21 лютого 2022, 9:39
Доброго дня! Тарифи змінюються, це нормальна практика абсолютно всіх банків. Погодьтесь, жодний банк не може пропонувати ті ж умови на ринку, що й, наприклад, три чи п'ять років тому.

Саме тому зміни в тарифах — важливий момент співпраці з банком, який регулюється ДКБО. В договорі підкреслено обов'язковість ознайомлення зі змінами до тарифів, а також зазначено порядок дій при незгоді клієнта з ними.

Зручно перевіряти інформацію можна на сайті:
https://www.oschadbank.ua/cards-taryf
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
papadedsashko 20 лютого 2022, 8:14
После возможных хакерских «атак» Ощад до сих пор пр***ься не может. Коммунальные платежи в Днепре провести невозможно.То у них после набора одноразового пароля в ощад 24\7 тут же, моментально выскакивает «сессия закрыта из-за неактивности», то выдают ошибку, они, якобы в курсе и уже типа «работают над этим». И это в воскресенье, 20.02.22 г. в 8 час. утра…
Мінфін
Відповідь адміністратора
23 лютого 2022, 9:35
Отзыв не засчитан (на 23.02.2022).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Dyukov 19 лютого 2022, 16:21
Я щасливий володар картки «more»
Хочу бути справедливим та не багатослівним!
З цією карткою клієнти отримують найкращі тарифи які існують в Україні — ФАКТ.
Зняття кредитних -0% ПРИКИНЬ КАРЛ?
Проблеми з банкоматами точно нема — їх найбільша кількість в країні — тому зняти можеш в любому куточку!
Пільговий період 62 дні але є 92 дні якщо ти вибереш для себе типу «акційний період» на певний тип оплат (я обрав маркеталейс) там я найчастіше купую — тому тепер мій пільговий період 92 дні. Якщо ти використав у іншому, наприклад аптека, то по цим коштам буде 62 дні і банк проце зна, в особистому кабінеті також відображено, що ці кошти, потрібно внести до 62 днів. Думаю з цим все зрозуміло і круто!
Що ще приємно?
Ти переказуєш кредитні кошти під 1%+5грн (інші банки 4%) ПРИКИНЬ?

В мене є з чим порівнювати, маю картки різних банків — Альфа, Моно, Спортбанк, Приват був.

Тому найкращий вибір по зняттю та переказу коштів — це точно ОЩАДИК!

Якщо цікаво і зразу відповім — для кешбеку в мене є три банки, я переказую з ОЩАДИКА і маю гарні тарифи. Якщо потрібен нал — йди і знімай з банкомату кредитні під 0% ВПОДОБАЙКА!

Звісно, застосунок ОЩАДИК, має багато роботи щоб стати нормальним та інформативним. Поки що в нього багато чого відсутньо — ще є над чим працювати але він новенький, тому дамо ще трохи часу на його апдейт.

Побажання до застосунку, я вже написав у ФБ, там 14 пунктів здається.

Тому ДЯКУЮ за кредитні кошти з найкращими тарифами!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
21 лютого 2022, 9:33
Доброго дня! Дуже вдячні вам за відгук! Звичайно, додаток ще будемо доопрацьовувати. З такими клієнтами нам все під силу ♥️

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.15 41.65
EUR 42.9 43.9
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.15 41.65
EUR 42.9 43.9
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝