Мінфін - Курси валют України

Встановити

Банкомат не додає кошти

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
13.07.2022року об 11.17год. я провела транзакцію по знятю коштів в банкоматі, розташованому по вул. 23 Серпня, 38 у м. Татарбунари Одеської області. В результаті проведення операції банкомат видав мені суму меншу за замовлену на 500гривень, а в смс повідомлені, яке прийшло мені на телефон було вказано, що мені видано саме ту суму, яку я замовляла, але по факту банкомат обдурив мене на 500грн. Дочекавшись, доки закінчиться обідня перерва у банку, я звернулась до оператора, яка прийняла у мене заяву та на мої запитання повідомила, що факт невидачі банкоматом мені повної суми буде встановлено у ході чергової інкасації у м. Татарбунари за адресою: вул. 28 Серпня, 38 у тому випадку, якщо у банкоматі будуть виявлені лишки на суму 500грн., а розслідування буде проводити служба безпеки банку протягом 41 доби. До того ж ніякої комісії на час інкасації створено не буде. Тобто, я так розумію, що наявність лишків у банкоматі і повернення мені коштів залежить саме від совісті інкасатора. А що мені робити, якщо кошти, які я сьогодні хотіла зняти потрібні мені сьогодні і зараз? Це мої гроші і мене не цікавлять технічні питання та обслуговування банкомату. Навіщо розтягувати у часі питання про повернення мені моїх грошей? І ще мене хвилює такий нюанс- втановлювати наявність чи відсутність лишків у банкоматі буде інкасатор за місцем розташування банкомату, а приймати рішення працівник служби безпеки банку, який навіть не знає, де знаходиться м.Татарбунари. І на скільки об'єктивне буде то рішення? Щось дуже зневажливо банк відноситься до своїх клієнтів. Чекаю на повернення моїх грошей якнайскорше. Не вірю більше Ощаду.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 липня 2022, 17:03
Доброго дня. Перш за все, перепрошуємо за незручності. Результат розслідування ніяк не залежить ні від совісті інкасатора (він в принципі не займається розслідуванням), ні від географічних знань працівника служби безпеки. Є встановлена процедура, відповідно якої вся інформація чітко фіксується, щоб уникнути будь-яких непорозумінь. Тому якщо кошти не було видано, їх зарахують на ваш картковий рахунок.

Коментарі - 2

+
+1
Sergey62
Sergey62
15 липня 2022, 14:49
#
Доброго дня. Інколи таке трапляється. У мене була трохи інша ситуація, але подібна, десь років чотири тому назад. При поповненні банківської картки готівкою через термінал виникла помилка і гроші термінал привласнив не зарахувавши на картковий рахунок. Писав заяву і термін повернення мене теж тоді здорово обурив (занадто великий). Але насправді гроші зарахували на мою картку через тиждень. Термін вказується максимальний. Отож сподівайтесь, що Вам теж повернуть кошти значно раніше.
+
+1
achichuga
achichuga
16 липня 2022, 0:25
#
Стандартная ситуация , ничего сверх естественного здесь нет . Правда удивил регламент в 41 день , это конечно слишком . 3 дня это еще приемлемо ! А зачем больше ?
Инкассировали банкомат , сдали сумку в кассу пересчета , кассир выявил излишек , по заявке понятно кому он принадлежит , деньги зачислить в этот же день !
Ощаду действительно нужно наконец-то стать — клиентоориентированным банком , а не просто совковой сберкассой !!!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися