Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Вiкторiя Ковальова 29 березня 2022, 12:28
Здравствуйте. Мне нужна информация. Я получала в Покатиловке по укрпочте социальную помощь: инвалидность ребенка, мать-одиночка, малоимущая. Осталась на месте. Почта работает. Но они сказали, что вся социальная помощь, кроме пенсий переведена в ощадбанк, и что я могу получить ее в Мерефе по паспорту и индефикационному коду. Это правда? Как можно узнать?
Ощадбанк
Відповідь банку
29 березня 2022, 13:08
Доброго дня. Запитайте, будь ласка, номер рахунку, на який відправили кошти, або номер переказу, який було здійснено.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Prihod1989 29 березня 2022, 12:26
7 днів назад була написана заява про зняття арешту з карткового рахунку…співробітник сказала, що буде знято 3−4 робочі дні…7 днів зняття нема…в чому причина?
Ощадбанк
Відповідь банку
29 березня 2022, 13:04
Напишіть нам, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер ІПН.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Leonidk1955 29 березня 2022, 6:16
При регистрации в дию выдает ошибку идентификация не пройдена. Обратился в дию, осообщили проблема на стороне ощадбанка. Просьба ее устранить.
Ощадбанк
Відповідь банку
29 березня 2022, 10:34
Доброго дня. Зорієнтуйте, будь ласка, який саме текст помилки виникає?
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Мария Гальчинская 29 березня 2022, 0:04
Добрый вечер! Не могу авторизовать отца в Дии через карту Ощадбанк. Пишет, идентификация пользователя не пройдена. Помогите, пожалуйста.
Ощадбанк
Відповідь банку
29 березня 2022, 10:34
Доброго дня. Зверніться, будь ласка, до служби підтримки порталу Дія для перевірки причини неуспішної авторизації.
Проблема вирішена
Tttata 28 березня 2022, 14:43
Відділення за адресою: Харків, пр-т Людвіга Свободи, 33
Добрый день!

СРОЧНО!!!

Родственница Дию скачала, установила, входит через банк ид, вводит номер карточки, получает смс, вводит код, пишет ошибка авторизации, пробывал несколько раз, проблема не только у меня, у многих на моей работе, помогите.
Ощадбанк
Відповідь банку
28 березня 2022, 15:42
Доброго дня. Зверніться, будь ласка, до служби підтримки порталу Дія для перевірки причини неуспішної авторизації.
Проблема вирішена
Vivi10 28 березня 2022, 14:38
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Добровольського, 77-А
28.03.2022 г. я посетила Ощадбанк по адресу: г.Одесса.пр.Добровольского 77 а, оплатила коммунальный платеж в кассе и после оплаты решила присесть и проверить правильность набранных реквизитов.Т.к.я была с маленьким ребенком и с коляской я присела там, где посвободней на стул для клиентов напротив касс, менеджера за столом не было.С соседнего стола подошла ко мне менеджер и сказала, что здесь сидеть нельзя.Примерно через минуту вышла заведующая отделением Терещенко (имени и отчества я не знаю, т.к она была без бейджика)и не спросив почему я здесь сижу, стала агрессивно себя вести: подошла вплотную ко мне и стала
забирать телефон, угрожать охраной, сказала, что я мешаю, т.к.может приехать инкассация.Через две минуты, проверив реквизиты платежа, я вышла.Зачем ставить стулья, где нельзя сидеть? Желания посещать данное отделение больше нет.
Ощадбанк
Відповідь банку
28 березня 2022, 15:41
Доброго дня. Перепрошуємо за цю ситуацію, негайно перевіримо всі її деталі для уникнення подібних випадків.
Проблема вирішена
Осипчук Владислав 28 березня 2022, 12:31
Сьогодні, 28,03,2022 року в 9:36 знімав кошти з карти в касі банку. Хотів зняти 10000 гривень. Касир провів операцію, видав кошті з так званою пломбою, майже всю суму (як потім звясувалося) купюрами по 100 грн. Я також не став перераховувати, забрав чеки і пішов. Подумавши навіщо це робити коли під «пломбою», повинні бути все норм. Приїхав додому і заманулось перехувати. Як виявилося 400 грн недофат. Перерахував декілька разів, нічого не помінялося. Пробував дзвонити на гарячу лінію, сказали звертатися в відділення, де були зняті кошти. При дзвінку на відділення, трубку піднімають, після чого починається стршаній писк і через 45сек скидують. Їхати знову в відділення немає можливості, так як не місцевий…
Ощадбанк
Відповідь банку
28 березня 2022, 15:39
Доброго дня. Для уникнення подібних непорозумінь наголошуємо на перерахунку коштів в касі, одразу після їх отримання. Зверніться, будь ласка, до відділення банку для перевірки ситуації.
Проблема вирішена
svjatik 28 березня 2022, 11:34
Проводили платіж з картки ощадбанку на картку ПриватБанку 02.03 у суммі 2000 грн.Гроші з картки знято (висить в обробці), в відділенні сказали заблоковані.Сказали чекати.Скільки чекати…Вже 26 днів! На гарячій лінії так само сказали на проведенні чекайте! Гроші переводили за квартиру! Через ощадбанк можемо залишитись з дітьми на вулиці.Ні хто, нічого толком не може пояснити і зробити!
Ощадбанк
Відповідь банку
28 березня 2022, 15:03
Перш за все рекомендуємо перевірити правильність введених реквізитів.

Якщо ви проводили платіж в Ощад 24/7, це можна зробити в історії операцій. Спочатку необхідно обрати операцію в історії, яку провели, та натиснути на кнопку «Повторити». Не переживайте, без підтвердження паролем операцію не буде повторено. Проте дані автоматично буде заповнено як в минулій операції і ви побачите, який номер картки було введено.

Якщо реквізити введено коректно, а в Ощад 24/7 ви бачите, що операція досі в процесі обробки, рекомендуємо зачекати. Сума може очікувати списання протягом 30 днів, і якщо воно не відбувається, просто розблоковується.

Якщо ж реквізити було введено вірно, суму списано (відображається обробка операції як завершена), необхідно звернутись до відділення банку та написати заяву на розгляд спірної операції, за якою банк проведе детальне розслідування.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
sadjvoj 28 березня 2022, 8:39
27.03.2022 Сергей 0936044859 взял предоплату за перевозку с г. Н. Каховки на г. Днепр. Не приехал, удалили в Вайбере переписку, заблокировал номер.

Карточка 4790 7299 5069 8548
Банк НИКАК НИЧЕМ не помог — помогает жуликам
Ощадбанк
Відповідь банку
28 березня 2022, 9:45
Проведення розслідування щодо шахрайства не входить в компетенцію банківської установи. Банк може надати в межах законодавства всю необхідну інформацію для розслідування правоохоронним органам, за їх запитом.
Kateryna096 28 березня 2022, 8:36
Зараз знаходжусь за кордоном, гривневою картою розрахувалася в магазині, все як би пройшло але вже другий день платіж виконується кошти заблоковані це як, магазин ці кошти вже бачить у себе? Це ж не жарти мені тут проблеми не потрібні, невже не можна зробити все бистро!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
28 березня 2022, 9:43
Операції між різними банками, а тим більше в іноземній валюті, не відбуваються миттєво. В магазині здійснюється запит на проведення операції і якщо він успішний — успішна і оплата. Далі операція проходить обробку. Як правило, не більше трьох робочих днів.
Stas5550057 27 березня 2022, 0:16
Город окупирован, деньги снять невозможно, перевести на карту другого человека тоже не возможно потому что Ощад 24 не присылает одноразовый пароль для входа в приложение званить некуда одни чат боты и роботы!!! Чтоб с вами всю жизнь чат боты общались и роботы
Ощадбанк
Відповідь банку
27 березня 2022, 12:22
Банк надсилає всі коли підтвердження в штатному режимі, можливі складнощі з їх отриманням через відсутність зв'язку в регіоні. Увійти в додаток без підтвердження поки відсутня можливість.
PopovGV 26 березня 2022, 18:31
Відділення за адресою: Київ, вул. Ревуцького, 26-А
Доброго дня. Дозвольте довести до вашого відома, що у відділені ПАТ «Державний ощадний банк України», який розташований на вул. Ревуцького, 26, літ. А, Київ, 02068 вимагають нотаріально завірену довіреність на отримання пенсії. Чим порушують ЦКУ Ст. 245: «…{Абзац третій частини третьої статті 245 в редакції Закону № 1254-VI від 14.04.2009}
Довіреність особи, яка проживає у населеному пункті, де немає нотаріусів, може бути посвідчена уповноваженою на це посадовою особою органу місцевого самоврядування, крім довіреностей на право розпорядження нерухомим майном, довіреностей на управління і розпорядження корпоративними правами та довіреностей на користування і розпорядження транспортними засобами…

Довіреності, посвідчені зазначеними посадовими особами, прирівнюються до нотаріально посвідчених.

{Частина третя статті 245 в редакції Закону № 1055-VI від 03.03.2009}

4. Довіреність на одержання заробітної плати, стипендії, пенсії, аліментів, інших платежів та поштової кореспонденції (поштових переказів, посилок тощо) може бути посвідчена посадовою особою організації, в якій довіритель працює, навчається, перебуває на стаціонарному лікуванні, або за місцем його проживання… "

Нажаль я не маю можливості власноруч вирішити дане питання через похилий вік, а також воєнний стан в Україні.
Прошу Вас звернути увагу на прояв корупції, а також формального підходу робітниками даного банку. Ніхто не відміняв верховенства закону. Є конкретна стаття Цивільного кодексу, а чиновники, бюрократи вигадують свої інструкції

Будь-ласка надайте мені відповідь на електронну пошту або за телефоном

СЛАВА УКРАЇНІ!
Ощадбанк
Відповідь банку
27 березня 2022, 12:19
Доброго дня. Для представлення інтересів довірителя в банку необхідна нотаріальна довіреність.
Проблема вирішена
kurulko 26 березня 2022, 16:18
Відділення за адресою: Харків, проїзд Стадіонний, 21
Добрый день! Обращаюсь за разъяснением ситуации. Плачу ипотечный кредит с 2017 года. 25 числа каждого месяца происходит списание процентов и тела кредита. По состоянию на 25.03.2022 на моем счету (с которого проводится списание средств) находилась сумма 3600 с копейками достаточная для погашения и процентов и тела кредита. В течение дня произошло списание тела кредита в сумме 1407.20 грн. Проценты как я понимаю не списывались. Но на счете осталась 1889.52 грн. А это меньше, чем должно было быть на 300 грн. с копейками. Просьба объяснить, за что были сняты данные средства? И если это проценты, то в данное военное время их не должны были снимать. А если Ощадбанк снимал проценты за месяц, то почему не в полном объеме?
Ощадбанк
Відповідь банку
27 березня 2022, 12:35
Доброго дня. Це можуть бути відсотки, нараховані до 01.03. Зателефонуйте, будь ласка, за номером телефону 0800210800 для перевірки інформації. Будемо вдячні вам за зворотний зв'язок (чи отримали ви необхідну інформацію).
Звернулася до відділення банку 15.03, написала заяву на розблокування рахунку, 26.03 рахунок ніхто не розблокував, скільки ще чекати?
Ощадбанк
Відповідь банку
27 березня 2022, 12:17
Давайте перевіримо детальніше. Напишіть, будь ласка, ваше ПІБ та номер ІПН нам в приватні повідомлення.
Проблема вирішена
Talab 26 березня 2022, 12:55
Сьогодні хотіла зняти кошти в банкоматі без картки, прийшли коди, ввела їх, написало що помилка операції, щось такого типу. В результаті кошти з рахунку списані, а банкомат їх не видав. На рахунок так і не зарахувалися. 500 грн і комісія 15 грн
Ощадбанк
Відповідь банку
27 березня 2022, 12:16
Перепрошуємо за незручності. Якщо протягом трьох робочих днів кошти не повернуться автоматично, необхідно буде написати заяву претензію на розгляд спірної операції у відділенні банку.
OlenaKH 25 березня 2022, 22:40
Хочу поскаржитися на свавілля, яке дозволяєте собі в умовах війни державний банк «Ощадбанк»! Я біженець з Ірпеня, залишилася без дому, його розбомбили та ще й мене обкрадає Ощадбанк. У Європі я вирішила зняти 25.03.2022 року із зарплатної картки 260€ і у мене зняло кошти за курсом, що зрозуміло, та ще й 998,54 грн. комісію!!! це 10 відсотків!!! При цьому у Приватбанку це складає 1%. Для порівняння! Я вважаю, що це за нинішніх умов, просто крадіжка. І не треба казати, що умови банку є такі. Нагадаю в яких умовах ми зараз всі існуємо!!! Інші країни допомагають біжінцям, а державний банк України дозволяє собі наживатися на трагедії українців!!! Поведінка схожа на поведінку орків!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
26 березня 2022, 11:05
При оплаті карткою у валюті, що відмінна від валюти рахунку, списується комісія в розмірі 1% від суми (за конвертацію валюти — згідно тарифів).

10% від операції може тимчасово блокуватись протягом 1-3 діб на випадок валютних коливань. Таким чином, банк попереджує виникнення несанкціонованого овердрафту.
Nika898989 25 березня 2022, 13:15
Відділення за адресою: Київ, вул. Хрещатик 7/11
Не работает отделение Ощадбанка
Ощадбанк
Відповідь банку
25 березня 2022, 13:57
Доброго дня. Відділення працюють там, де це можливо за поточних умов.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Наталья Коджа 25 березня 2022, 13:01
В дие не могу пройти авторизацию
Ощадбанк
Відповідь банку
25 березня 2022, 13:36
Спробуйте, будь ласка, звернутися до служби підтримки порталу Дія для детальної перевірки причин відмови в авторизації.
Проблема вирішена
mlp711141 25 березня 2022, 11:55
Полгода назад приобретал недорогой новый бомжосмарт фирмы ZTE (подробности уточнять не буду) в интернет-магазине Розетка. Приобретал ради функции NFC, чтобы оплачивать покупки в магазинах с виртуальных карт моно, ощад и одного украинского банка (выпустившего мне лишь виртуальную карту). До полномасштабного вторжения рф в Украину мне коммунальные услуги, интернет и часть продуктов оплачивал работодатель, после чего переводился мне остаток в пределах 1400 грн на карту Ощад, с которой я оплачивал (как картой, так и с помощью NFC) покупки в магазинах и в аптеке. 09.03.2022 оплата с помощью NFC перестала работать с картами всех банков. Обзванивал банки, монобанк сказал «ничего не знаем, у вас всё должно работать», Ощад заявляет, что «у гугла низкий уровень доверия к вашему бомжосмарту, отчего у вас слетела токенизация» и ничего не делает. При этом совсем третий украинский банк говорит, что «да, у вас слетела токенизация, мы вам её поправляем» (и через неделю я смог в GPAY добавить лишь карту того украинского банка; правда, там у меня всего одна гривна на счету, а карты Ощада, пластиковую и виртуальную, где у меня имеется примерно по 10 грн и карты монобанк — там у меня тоже одна гривна на счету я добавить не могу до сих пор). Данная ситуация произошла вскоре после того, как у меня в связи с военным положением в стране сняли арест со счетов в монобанк и я подключил свои карты к GPAY. Но каким боком тут проблемы с Ощадом и с совсем третьим банком?
Ощадбанк
Відповідь банку
25 березня 2022, 13:35
Доброго дня. Ситуацію із токенізацією картки потрібно перевірити предметно за номером телефону 0800210800. Якщо проблема виникла одночасно з картками декількох банків, підозрюємо що причина в самому пристрої.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
aklu 25 березня 2022, 11:53
23.03.2022 был отправлен перевод на карту 5167803209070254, это была предоплата покупки через Инстаграмм, соответственно продавец не выходит на связь и денег не возвращает! Примите меры!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
25 березня 2022, 13:31
Доброго дня! Якщо один із клієнтів Ощадбанку не виконав договірні зобов'язання (не відправив товар/не надав послуги) рекомендуємо звернутись до правоохоронних органів. Банк, за запитом правоохоронних органів, надасть всю необхідну інформацію для проведення розслідування.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝