Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Masha0704 31 березня 2022, 19:49
Здраствуйте! Чому в цьому відділенні працюють такі злі грубіянки, які ще й до того не виконують свої обов’язки?
Чому люди похилого віку, які не мають тих 15 грн оплатити комісію в касі, хочуть сплатити за комунальні послуги в терміналі, але не дуже в ньому розуміють, то не має спеціаліста, який допомагає? Чому в других містах і смт така людина є і дуже приємна і навіть не відходить від терміналу, поки є кому допомагати? Така халатність тільки в Хмільнику і в відділеннях Ощадбанку в цьому місті. Чому людей не попереджують, що будуть знімати з рахунку по 20 грн, тому що не користуєшся карткою? Це що за наглість?! Особливо зверніть увагу на роботу«спеціаліста" з рижим волоссям за 1 столиком. Нікому не раджу відкривати рахунки в цьому відділенні.
Ощадбанк
Відповідь банку
1 квітня 2022, 11:51
Доброго дня. Ситуацію у відділенні перевіримо більш детально. Також звертаємо увагу, до наявність людини, що допомагає здійснювати платежі в терміналі, прямо залежить від кількості працівників у відділенні та ступені завантаженості.

Комісія за обслуговування неактивного рахунку не є прихованою, її передбачено діючими тарифами:
https://www.oschadbank.ua/cards-taryf

Для уникнення списання комісії достатньо хоча б один раз протягом року провести будь-яку операцію переказу, оплати чи поповнення.
Kirill1994 31 березня 2022, 15:08
У меня получилось авторизироваться в Дие через ощадбанк спустя неделю попыток.
Перед тем как указывать номер карты в Дие, поменяйте язык с УКР на РУСС
(Справа вверху)
Мне помогла смена языка перед авторизацией
ПРОБУЙТЕ!
Ощадбанк
Відповідь банку
31 березня 2022, 19:26
Були тимчасові складнощі з авторизацією в Дії, але зараз їх вирішено.
Добрий день. Згідно пресрелізу ФГВФО АТ «Ощадбанк» являється одним із банків-агентів по виплаті вкладів АТ «МР банку». На підставі чого мені було відмовлено в отриманні коштів? (Відділення у Львівській області, м. Стебник). Також прошу надати інформацію, коли можливо все ж таки отримати?
slavik3900230 31 березня 2022, 8:48
Ми зареєструвалися ще 14 березня, а гроші не надійшли.
Ощадбанк
Відповідь банку
31 березня 2022, 11:30
Банк не формує виплату, а забезпечує відкриття та обслуговування рахунку. Як тільки відбувається фінансування Мінекономіки, кошти зараховуються.
Проблема вирішена
Надежда Бортник 30 березня 2022, 23:58
Здравствуйте.Я Бортник Надежда Сергеевна, ИНН 3198024306, У меня заблокировали счета в банке, в юстиции их уже сняли, по всем другим банкам мои счета разблокированы, но в Ощадбанке досих пор всё заблокировано, позвонила на горячую линию, сказали что я должна прийти в своё отделение, но мой район находится под обстрелами и я с ребенком в Польше.Как мне быть? Там заблокировали детские деньги.
Ощадбанк
Відповідь банку
31 березня 2022, 11:29
Доброго дня. Для можливості розблокування видаткових операцій по арештованому рахунку необхідно звернутись до будь-якого відділення банку. Також можна звернутися до виконавчої служби, за ініціативою якої було накладено цей арешт. Банк зніме арешт за документом від виконавця.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
jjerm27 30 березня 2022, 20:14
22.01.2022г. моя мама получила пенсионную банковскую карту в центральном отделении Станицы Луганской.На карте не было средств и мама не входила в личный кабинет месяц. 23.02.22 г.(день зачисления пенсии 22 числа) мама попыталась войти в личный кабинет, воспользовавшись вэббанкингом 24\7. Не получив кода СМС (ещё связь была), мама обратила внимание, что в информации про получение СМС на телефон последние две цифры телефона -99, что абсолютно не соответствует маминому номеру телефона. Дозвониться на горячую линию мама не смогла, а 24.02. начались военные действия и связь совсем пропала.
В это время, судя по всему, сотрудница банка прекрасно себя чувствует и переводит деньги с чужой банковской карты, ведь в такой ситуации даже баланс проверить нельзя! Каким образом там оказался абсолютно посторонний номер телефона? Это даже не ошибка в одной цифре номера, это вообще абсолютно другие цифры, судя по тому, что можно увидеть! И неизвестно сколько еще у нее таких «выданных» карт и обманутых пенсионеров.
Ощадбанк
Відповідь банку
31 березня 2022, 11:25
Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ПІБ та номер телефону вашої мами, перевіримо, чи його було зафіксовано.
Проблема вирішена
MachOleg29 30 березня 2022, 18:00
Я не можу дозвонитися на службу підтримки. Коли телефоную з фінансового номеру і нажимаю клавішу для вибору після голосового меню, то система мене не сприймає. Якщо ж дзвоню з іншого номеру, то мене з'єднують з оператором, але він не хоче мене консультувати не з фінансового номеру, що в принципі правильно, але виходить якесь замкнене коло, а моє питання так і не вирішується. Раз вдалося дозвонитися, коли я зміг озвучити своє звернення Поліні, а не вводити на клавіатурі, і то, не надавши повної консультації, оператор повісила трубку
Коли замовляю зворотній зв’язок в Ощад-боті, то мені так ніхто і не передзвонює. Дуже незадоволений такою роботою подібного сервісу
Ощадбанк
Відповідь банку
31 березня 2022, 11:21
Перепрошуємо, ситуацію перевіряємо.
не могу зайти на сайт корплайф корпаративного пользователя моего предприятия ТОВ Ларга-М
Ощадбанк
Відповідь банку
31 березня 2022, 11:09
Зателефонуйте, будь ласка, до служби підтримки за номером 0800219800 (з 8:00 до 20:00).
S2805 30 березня 2022, 14:55
Зарееструватися у дії через ощад 24 неможливо.
«Сервіс тимчасово недоступний. Спробуйте пізніше».
Наскільке пізніше, через рік.
0800210800 — Софія відповіла, що такої карти не існує (карта ощадбанка). Як тоді нараховували та отримували заробітну плату???
Ощадбанк
Відповідь банку
30 березня 2022, 19:49
Всі складнощі з авторизацією в Дії було вирішено. Спробуйте, будь ласка, ще раз.

Перевірити, чи активна картка можна в Ощад 24/7.
Regishka 30 березня 2022, 13:17
Послали родственнику деньги из-за границы. Родственник пошёл узнавать насчёт денег в банк. Работники банка не хотят слушать или выдавать информацию. У нас есть подтверждение из своего банка, но поскольку Ощадбанк отказывается давать э-Майл адрес, то не можем им послать это подтверждение для проверки.
Ощадбанк
Відповідь банку
31 березня 2022, 12:30
Доброго дня. Потрібно у відділенні банку повідомити лише номер переказу та прийти з документами, що посвідчують особу. Ось всі міжнародні перекази, з яким співпрацює банк: https://www.oschadbank.ua/perekazi

Знайдіть в переліку потрібний та напишіть нам, будь ласка, в приватні повідомлення — як саме було здійснено переказ.
Проблема вирішена
Лілія Куцин 30 березня 2022, 12:00
Хотів поповнити картку Приват банку через термінал ощад банку, термінал кошти прийняв, а не зарахував і ніякої квітанціїї не видав, я написав заяву в ощадбанк на повернення, вони відправили мене написати іще в приват банк, написав і там місяць назад, учора був у ощад банку деректор банку сказала що повинна бути квітанція із терміналу, я відповів що термінал не видав її, а вона сказала що потрібно було просити у термінала, дураку із людей робить хоча у самої не дуже блискавичний розум.
Ощадбанк
Відповідь банку
30 березня 2022, 12:54
Доброго дня. У випадках, коли термінал не видав квитанцію, її надання не обов'язкове. Розслідування проводиться за вашою заявою.
Проблема вирішена
sohm 30 березня 2022, 11:42
Прошу решить проблему с авторизацией в Дию через Ощадбанк. Пишет что сервис недоступен. Через другие банки все работает — проверено через п24 и моно.
Будьте добры исправить проблему т.к многие люди старшего поколения имеют счета как раз в Ощадбанке.
Ощадбанк
Відповідь банку
30 березня 2022, 12:51
Доброго дня. Зателефонуйте, будь ласка, за номером 0800210800 для детальної перевірки ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kovalud 30 березня 2022, 11:32
Картка Е-підтримка (4149********1193) відкрита в Ощадбанку півтора місяці тому, але кошти досі не зараховані
Ощадбанк
Відповідь банку
30 березня 2022, 12:50
Фінансування не залежить від банку. Як тільки Мінекономіки спрямовує фінансування, кошти зараховуються.
tgkononir789 30 березня 2022, 11:28
Незаходить в дію через ID ощадбанку вже 3 дні.пише автризацію не пройдено.через сайт дію заходить але мені потрібен додаток щоб отримати 6500 грн.звонила на гарячу лінію ощадбанку вони нічім не допомогли.
Як вирішити данне питання.
Сьогодні зовсім пише сервір не доступен.
Ощадбанк
Відповідь банку
30 березня 2022, 12:50
Доброго дня. Зателефонуйте, будь ласка, за номером 0800210800 для детальної перевірки ситуації.
OlenaI 30 березня 2022, 10:38
Відділення за адресою: Львів, пр-т Червоної Калини, 61
Декілька днів разом з колегами намагаємось зайти в ДІЯ через картку Ощадбанку. Вчора писало, що перевірку не пройдено, а сьогодні навіть не приходять смс повідомлення підтвердження, після вводу номеру картки видає помилку «Сервіс тимчасово недоступний. Спробуйте пізніше.». У який термін можна розраховувати на відновлення сервісу?
Ощадбанк
Відповідь банку
30 березня 2022, 10:58
Доброго дня. Зателефонуйте, будь ласка, за номером 0800210800 для детальної перевірки ситуації.
Проблема вирішена
Serhiobit 29 березня 2022, 23:03
Був 29.03 в банку в м. Тячів ул. Голоші, писав заяву на повернення коштів, кошти не повернула заяву не прйняли іще і нагрубили, звернувся до деректора банка, а вона зовсім не адекватна.
Ощадбанк
Відповідь банку
30 березня 2022, 10:57
Написали в приватні повідомлення. Перегляньте, будь ласка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0665225439 29 березня 2022, 21:26
Маю карту на яку надходили кошти із центру зайнятості. Було блокування із виконавчої. Блокування знято. На карті баланс за мінусом. Як так?
Ощадбанк
Відповідь банку
30 березня 2022, 10:55
Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер ІПН.
Проблема вирішена
Lecktor1972 29 березня 2022, 20:15
Ситуация следующая. У матери пенсионная карта Ощадбанка. Я иногда с нее перевожу деньги на карту Монобанка, тем более сейчас, когда налички не хватает, а деньги нужны в двух местах одновременно. Все было нормально, но 24 марта хотел перевести 400 грн., Зашёл в приложение Монобанка, там можно пополнять свою карту с другой карты. На мой запрос пришло смс на телефон матери, я подтвердил в приложении, деньги с карты Ощада списали, а на карту Монобанка не пришли. Пишу в службу поддержки Монобанка, описываю проблему, а они требуют выписку со стороны Ощадбанка. В городе ни одно отделение не работает. Мне говорят можно в онлайн банкинге получить. У мамы кнопочный телефон. Переставил себе симку, поставил приложение, но не могу зарегистрироваться. Звонил в службу поддержки Ощада, но после трёх попыток и ожидания ответа в течении 30−60 минут — понял, что бесполезно. Вопрос: где зависли деньги? И можно как-нибудь решить эту проблему в нынешней ситуации?
Ощадбанк
Відповідь банку
30 березня 2022, 10:53
Виписку по операції можна сформувати в Ощад 24/7 (одразу ж), або через чат-бот (якщо обробка операції завершена.

Спробуйте, будь ласка, зареєструватися в новому додатку. Посилання для завантаження:

Play Market: https://bit.ly/3tUxJia

Apple Store: https://apple.co/3KAB7pp

Посилання на чат-бот: https://www.oschadbank.ua/ua/chat

➡️Головне меню — Мої рахунки — Картка — Чотири останні цифри номеру картки — Історія — Виписка на email
Проблема вирішена
Tom19930208 29 березня 2022, 18:17
Центральна філія, зробила арешт на власні кошти, при том що у військовий час не мають права…я мобілізований, мені прийшло матеріальне забезпечення яке я зняти не можу, перевисти, розрахуватися у магазині…був я у відділенні і вони мені сказали що ні чого зробити не можуть доки я не заплачу всю суму…і як це називається? правильно, скотське відношення до своїх клієнтів!!! при мобілізації я не мав права вибора між банками, хотя я 15 років користуюся приватом і претензій не маю!!! ««дякую Ощадбанку за прекрасну роботу''«»-сарказм
Ощадбанк
Відповідь банку
30 березня 2022, 10:50
Банк не має права ігнорувати постанову про арешту рахунку, що надходить від виконавчої служби. На даний момент існує можливість подати заяву на дозвіл проведення видаткових операцій по арештованому рахунку. Для цього потрібно написати заяву у відділенні. Розмір арешту має бути меншим 100 тис. грн.
Проблема вирішена
OleksandrKh2022 29 березня 2022, 14:13
Нахожусь в Харькове, идут боевые действия, не могу даже выйти из бомбоубежища. Отделения банка по городу не работают. А снять арест карты только надо идти в отделение. Что это за банк!!? Связался на свою голову!!! 21 век, мир технологий. Другие банки идут навстречу своим клиентам, многие расблокировывают по инет сети.
Звоню на гарячую линию, девушка говорит, если в вашем городе не работает отделение, езжайте в другой город и идите в отделение банка. Вы серьезно?!!! Понабирают по объявлениям. Мало того, даже не даёт войти в приложение 24, посылает код на непонятный номер (098)…Это что за отношение! Просто негатив и сплошное разочарование в банке. Буду жаловаться везде!
Ощадбанк
Відповідь банку
30 березня 2022, 10:37
Доброго дня. Так, на даний момент для проведення видаткових операцій по арештованому рахунку необхідно звернутись до відділення банку.

Якщо номер, який відображається в Ощад 24/7, починається на цифри 987, отже в якомусь із реквізитів картки (номер, термін дії або cvv) було допущено помилку під час відновлення паролю. Спробуйте відновити пароль через новий додаток. Посилання для завантаження:

Play Market: https://bit.ly/3tUxJia

Apple Store: https://apple.co/3KAB7pp
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝