Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Аксельр Игорь 26 травня 2022, 15:36
Выехал за границу, попытался оплатить покупку в магазине картой, но не тут то было.Позвонил в банк, поговорить с оператором удалось с третьей попытки отмазка была простая я не вижу ваш номер телефона, звоните оператору как ни старанно, но водафон увидел номер с першого заонка, правда росмеялись и сказали сто я не первый, это чудит Ощад. Оператор ощада объяснила, что у меня пенсионная карта переселенца и за рубежом она не работает.На вопрос могу ли я сделать перевод на свою карту в Привате, ответила утвердительно, я у нее переспросил: платить на ибан и получил утвердительный ответ. И снова начались мытарства, только теперь с переводом.Деньги с ощада не отправляются и снова звонки в банк и ни кого не волнует, что это роуминг.В общем с шестого заонка выяснлось, что платить нужно с карты на карту, а ибан платежи запрещены, но и это не дало результата, при отправлении упорно выскакивал надпись превышен лимит. Оказалось, что ограничение лимита действует на всех клиентов банка.в общем бред сивой кобылы.Деньги я все-таки перевел, но роуминг сожрал больше чем пенсия.Таких некомпетентных консультантов, наверное нет ни в одном банке Украины, Я и раньше знал, что Ощадбанк это болото, а теперь убедился, что это не банк, это дно.Хотелось бы посмотреть в глаза председателя правления этого заведения, если бы его родители оказались за границей в такой же ситуации.
Ощадбанк
Відповідь банку
26 травня 2022, 16:48
Доброго дня. Для дзвінків із-за кордону рекомендуємо використовувати дзвінок через сайт, щоб не платити за роумінг:
https://www.oschadbank.ua/ (обрати значок повідомлення, потім — слухавки).

Перепрошуємо, якщо інформацію було надано оператором некоректно. Ситуацію та якість консультації перевіримо, щоб уникнути подібних непорозумінь в майбутньому. Дякуємо вам!
Проблема вирішена
lUM 26 травня 2022, 3:12
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Чумаченка, 34
25.05.2022 в доволі хамській формі було відмовлено тимчасово переселеній особі похилого віку з обмеженими фізичними можливостями у видачі миттєвих переводів за системою Вестерн юнион допомоги від ООН, промаринувавши більше трьох годин. При цьому керівниця двічи збрехала, що в касі немає готівкових коштів, при цьому інших осіб обслуговувала за навіть, якщо їх черга була значно далі, як одна з них виразилася «я свои вопросі порешала». кожного дня штучно створюються черги, наявність готівки для видачі переводів приховується, Відношення хамське, «трясете здесть своей стростью, идете уже,» — так вона посилає людей похилого віку, які їй заважають «порешать вопроси» з тим з ким треба. В касирша здійснює шахрайські схеми і замість переказу з карти на карту без відома клієнтів здійснює перевод їх у готівкові кошти, а потім поповнення карт готівкою, саисуючи при цьому комісію. На чому була піймана мною і яку змусили повернути мені вираувану комісію. Так що більшого позору Запоріжжя ще не бачило як це відділення
Ощадбанк
Відповідь банку
26 травня 2022, 17:09
Доброго дня. Запевняємо, працівники не зацікавлені в штучному створенні черг. Ситуацію перевіримо детальніше, дякуємо вам за зворотний зв'язок 🙏
Проблема вирішена
Veselska 25 травня 2022, 17:17
Доброго дня) Всі кошти знаходяться на карті Ощад банку. Додаток зараз не працює. Як мені поповняти інтернет, рахунок та інші послуги? Відділення банку дуже далеко)
Ощадбанк
Відповідь банку
26 травня 2022, 8:49
Доброго дня. Обидва додатки працюють в штатному режимі. Опишіть, будь ласка, детальніше — які складнощі виникають із входом і яким саме додатком користуєтеся. Перевіримо ситуацію.

Можете написати нам в приватні повідомлення. Дякуємо.
Катерина Чернішева 25 травня 2022, 10:09
Теж сама історія але по Соцкарті!!! Карту заблокували, бо термін вийшов, зняти кошти то можна то не можна -версій по телефону від операторів було мільон, потів у відділення сказали не дадуть гроші, потім все ж таки на н ний раз походу дали гроші.зараз з додатку система якимось дивом мене видалила, баланс дізнатися не можна, зняти гроші не можна, бо картка виготовлена але йде до відділення вже 2й тиждень по Києву, це навіть не область, на питання як вона може йти з центрального офісу до в Липківського 2неділі відповідають усі оператори -що затримка виготовлення, але ж вона вже була виготовлена та відправлена -знов розказують як зачаровані-затримка з виготовленням, рахунок не можна дізнатися, кошти зняти також, тому що картка йде, а то що є відкритий рахунок -то це взагалі не при чому я так розумію. Тому це просто такий собі спосіб не давати людям забирати гроші з банку, тому що банку це важливіше-Тобол гроші ніби то є, але ж ми вам їх не віддамо -і причин називається багато
Ощадбанк
Відповідь банку
25 травня 2022, 11:59
Поки картка виготовляється, ви можете отримати готівку у відділенні. Перепрошуємо за затримку.

Доступ до Ощад 24/7 відновиться після активації нової картки.
durisovu 24 травня 2022, 17:50
Это же каким нужно быть банком, чтобы менять валютный курс транзакции задним числом, заводя дебетную карту в минус?

Вчера чуть в штаны не наложил от радости, что владею картой такого классного банка, а сегодня готов закрыть все счета и отговаривать знакомых влезать сюда.
Техника эмоциональных качелей — не лучший способ удержания клиентов.

Я понимаю, что сегодняшний курс выше чем вчерашний… А если он завтра снова вырастит, вы мне опять пересчитаете? А если упадёт, вернёте? — Сомневаюсь. Почему клиенты должны платить за ваши косяки?

Если бы русский корабль был бы банком, он бы делал то же самое! Слава Украине!
Ощадбанк
Відповідь банку
25 травня 2022, 9:44
Доброго дня. Валюта конвертується за курсом банку для БПК в день списання, а не в день проведення операції.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
PrivalovaEV 24 травня 2022, 17:33
Добрый день! Дедушка инвалид 1 группы совсем плохо ходит не может получить социальную/пенсионную карту по месту жительства в Доброполье! В отделение банка говорят, что карту не получали, а на горячей линии, что они в отделении и заказать другую не нельзя по телефону, т.к. он зарегистрирован в Донецкой области. При этом деньги выдать тоже не могут т.к. не работает система. За очереди молчу и сколько раз уже приезжали бес толку. Спасибо людям за понимание, которые пропускали без очереди! Единственный вариант ехать в другую область и там заказывать, но за день это не сделать! Как можно в такое время так издеваться над людьми! Гоняют уже месяц отделение то работает, то нет. Вы что уже «открестились» от этой территории и всячески пытаетесь сохранить деньги. Конечно сидеть проще всего «кидать» пенсионеров!
Ощадбанк
Відповідь банку
25 травня 2022, 9:42
Доброго дня. Написали вам в особисті повідомлення для уточнення. Перегляньте, будь ласка.
Проблема вирішена
Yana1112 24 травня 2022, 8:51
Відділення за адресою: Одеса, вул. Черняховського, 18
Добрый день, я клиент банка оформлены карты в разной валюте, не могу получить, SWIFT перевод, до этого проблем не было с Ощадбанком, звоню на горячую линию, сначала сказали что SWIFT перевод зайдёт в течении 14 дней, перевода нет, звоню опять говорят звоните отправителю, отправитель скинул все что от него деньги с Америки ушли комиссия снята, и что это наш банк Ощад не зачисляет деньги. Я говорю что давайте будем его искать, на что они ничего не делают.Обращаюсь к ощад банку выдать мне тогда бумагу, что к ним деньги в ощад не заходили, что бы я могла отправить отправителю, что ьы он в своём банке показал что деньги ощад не получал.Если деньги не зайдут они вернутся обратно отправителю и он мне будет отправлять повторно, Ощад банком пользоваться переводами я не буду. Прошу перезвонить и найти мой перевод Тем более такая услуга есть, в Приват банке она платная, но деньги находят и зачесляют.
Ощадбанк
Відповідь банку
24 травня 2022, 11:42
Доброго дня. Банк зараховує кошти одразу ж, як тільки переказ надходить. Можливо виникла затримка на якомусь із транзитних рахунків. Якщо переказ не надійшов, необхідно перевірити ситуацію з боку саме відправника, оскільки отримувач не може перевірити переказ, який не надійшов.
Проблема вирішена
Laratut 24 травня 2022, 7:22
Відділення за адресою: Харків, вул. Біблика, 20/8-А-4
В 2016 году жизнь сложилась так, что мне пришлось обратиться в центр занятости осталась без работы. Карту Привата использовать там не разрешили и мне пришлось оформить карту Ощадбанка.
Деньги, которые скопились на этой карте как пособие по безработице, я решила оставить на «чёрный «день. Других поступлений, кроме пособия, на этой карте не было. Этот черный день пришел — 24 февраля 2022 года. Я живу на Салтовке в Харькове и поэтому стала беженкой (
Когда я начала пользоваться карточкой Ощадбанка, то оказалось, что с нее исчезли 2200 гривен. Оказалось, что банк молча, не предупреждая меня, снимал с нее деньги за «обслуживание» карты. Т. е.просто пользоваться моими деньгами, которые лежали на ней, им было мало. Они еще снимали вначале по 20грн.в месяц, а потом по 100грн.в месяц. Первое сообщение о снятии 100грн.пришло 26.02.22. Я тогда подумала, что это за весь период (
Если бы не война, то Ощадбанк выгреб бы у меня абсолютно всю сумму. Это нечестно и непорядочно, так обходиться со своими клиентами. Нужно с ними общаться и информировать их.
Чувствую себя обворованной и обманутой. Эти 2200грн.на сегодняшний день, когда приходится скитаться, имеют для меня огромное значение.
Прошу банк вернуть мне эти деньги.
Ощадбанк
Відповідь банку
24 травня 2022, 11:22
Доброго дня! Комісію за обслуговування неактивного рахунку передбачено тарифами банку: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe

Для того, аби уникнути списання комісії за осблуговування неактивного рахунку, достатньо один раз протягом року провести будь-яку операцію переказу, оплати чи поповнення.
Проблема вирішена
evgeyaschenko 23 травня 2022, 16:00
5 лет назад отказался от этого банка из-за того, что банк просто всё усложняет для своих клиентов и своих работников. Сейчас вступил в ряды ЗСУ и мне опять навязали этот банк. Но несмотря на то, что прошло уже почти 5 лет -ни чего не изменилось. А именно: оформил карту, которая выпускается две недели, а из-за военного положения, сказали что может выпускаться до месяца. За это время наше подразделение переместилось в другой населенный пункт, перенаправить карту в другое отделение банка нельзя, можно перевыпустить карту в другом отделении, а это значит, что нужно ждать ещё месяц, и не факт, что за этот месяц нас не передеслацируют в другое место. Без карты я не имею ни какого доступа к своим средствам, в том числе не могу зайти в ощад24/7. Единственное, что я могу, это в отделении банка по паспорту снять не более 9500 грн, и то за это я должен заплатить 110 грн комиссии. Во всех отделениях очереди километровые и несмотря на это работает только один консультант. Ещё одно: когда оформлял карту, оставлял им свой номер телефона, больше недели он числился, как мой финансовый номер, спустя некоторое время я им звоню с этого номера, а мне говорят, что у них другой номер указан как финансовый, такая же ситуация с номером и у моего сослуживца произошла. Поэтому категорически не советую этот банк. Единственный плюс, это был в нескольких отделениях, и в этих отделениях сотрудники работают, как лошади, стараются обслужить клиентов по максимуму.
Ощадбанк
Відповідь банку
23 травня 2022, 16:26
Доброго дня. На даний момент справді існує затримка із виготовленням карток. Щиро перепрошуємо за незручності. Робимо все можливе, щоб виправити ситуацію.

В такому випадку можна отримати кошти з паспортом в будь-якому відділенні банку. Як тільки номер картки буде згенеровано в системі, кошти можна буде зняти без комісії.

Пишемо вам в приватні повідомлення, щоб уточнити дані та перевірити ситуацію із фінансовим номером телефону. Перегляньте, будь ласка.
marrizza 23 травня 2022, 14:39
Я не є клієнтом Ощадбанку і ніколи ним не була. Проте мені стали надходити повідомлення про рух коштів по карті. Я розумію як дуже важливо коли персональною інформацією не володіють сторонні особи. При моєму першому зверненні до відділення банку мені співробітники банку вказали що нажаль нічого зробити не можуть так як я не є їхнім клієнтом порекомендувавши звернутися на клієнтську підтримку. Дозвонилась я на неї з десятої спроби начебто відключили також просила видалити мій телефон з їхньої бази даних. Проте пройшло пів року і все почалося знову. Я повторно звернулася у відділення мене взагалі відшили сказали йти у свій банк і вирішувати з ними свої питання
Ощадбанк
Відповідь банку
23 травня 2022, 15:54
Доброго дня. Дякуємо вам за інформацію та перепрошуємо за незручності. Пишемо в приватні повідомлення, щоб уточнити дані для перевірки ситуації.
Igora57 23 травня 2022, 12:54
Відділення за адресою: Київ, вул. Червоноткацька, 35
Навязывают страховку при оформлении карточки киевлянина.Правомерно ли это. Отказываюсь говорят не будем оформлять карту киевлянина
Ощадбанк
Відповідь банку
23 травня 2022, 16:06
Доброго дня. Страхування не є обов'язковим, перерошуємо за це нерозуміння. Будь ласка, напишіть ваше ПІБ та номер телефону нам в приватні повідомлення. Хотіли б перевірити ситуацію та якість обслуговування. Наперед дякуємо!
Проблема вирішена
derteway 23 травня 2022, 1:25
До апреля текущего месяца снимали деньги с карты которую не перевыпустили, теперь она заблокировалась, пароль от лк утерян, сбросить нет возможности т.к. данные старой карты не принимает, данные новой узнать тоже нет возможности и которую из из боевых действий никак не забрать — отделения закрыты и выехать на подконтрольную территорию нереально. Звонили на горячую линию, даже слушать ничего не хотят — идите в работающее отделение или по доверенности. Вы как себе это представляете — бежать к вам через линию фронта что-ли? Почему нет никакой возможности удаленно при подтверждении всех данных сбросить пароль в смс или как-то найти выход? 21й век все-таки, тем более в такое тяжелое время оставлять без средств к существованию.
Ощадбанк
Відповідь банку
23 травня 2022, 10:50
Доброго дня.

Важлива умова користування Ощад 24/7 — активна картка. Причина проста — якщо вона не активована, то немає картки, до якої цей особистий кабінет можна створити.

В такому випадку необхідно отримати і активувати картку, або зняти готівку в будь-якому відділенні. Будемо раді бачити вас у відділенні, як тільки з'явиться можливість звернутися.
natashaGra 22 травня 2022, 18:05
Года 2 назад получила карту этого банка. За время пользования столкнулась с неудачным графиком работы отделений, хамством, комиссиями и очень посредственным новым приложением с непонятным червяком. График отделений с 8 до 17 это просто жесть, на многих производствах именно такой график работы. Как в банк попасть? ЗагадкаВ отделении всегда много клиентов, но мало менеджеров. Терминалы почти всегда поломаны и их мало. Сняв терминал внутри одного магазина, не думают, что надо поставить в том же районе по другому адресу. Администратор в отделении никакой нагрузки не несёт. Иногда хамит. Все процессы в банке происходят крайне медленно. Закрывают карту аж 3 месяца. С депозитами открытыми через онлайн тоже чудеса. Деньги с них можно забрать через 3!!! Дня.Разработчики так червя с приложения не убрали
Ощадбанк
Відповідь банку
23 травня 2022, 10:37
Доброго дня, пані Наталія 👋

У відділень банку графік роботи може бути різним та в більшості випадків він не викликає незручностей.

Майже всі питання можна вирішити без відвідування відділення, — через контакт-центр, Ощад 24/7, банкомат/термінал або чат-бот. Якщо ж необхідно отримати картку, або відкрити чи закрити рахунок, рекомендуємо призначити зустріч на сайті банку, щоб візит до відділення зайняв мінімум вашого часу: https://appointment.oschadbank.ua/

Закриття рахунку справді може зайняти тривалий час в системі, та для клієнта це не несе додаткових незручностей. Необхідно лише написати заяву у відділенні та отримати кошти з рахунку і рахунок буде закрито.

Після закінчення терміну дії депозиту кошти перераховуються на рахунок наступного робочого дня.

Будемо вдячні вам за адресу терміналу, в роботі якого виникають технічні складнощі. Перевіримо його роботу детально.

Ощадик — головний персонаж нового додатку і його завдання — додати емоцій
сірим банківським операціям. Цінуємо вашу думку і дякуємо за зворотний зв'язок 💛
Проблема вирішена
Light001 22 травня 2022, 18:03
Не советую пользоваться этим банком, не могу войти, получаю флуд из смс с разными одноразовыми паролями. Такая ситуация уже повторялась.
Система не работает стабильно, свои деньги не отрабатывают.
Оценка 0 из 5.
Дармоеды и нахлебники
Ощадбанк
Відповідь банку
22 травня 2022, 19:21
Доброго дня. Пишемо в приватні повідомлення для уточнення. Будемо вдячні за детальний опис ситуації 🌹
Lanma 20 травня 2022, 22:37
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Робоча, 69
Ушли из банка этого, и больше- ни ногой, хоть и совсем рядом: сидело там вечно недовольное женское лицо, к нему даже подойти страшно — уже знаешь, что так посмотрит, что не хочется и вопрос задавать, обслуживание было неучтивым, ленивым и т. п., проценты с каждого платежа …, а через дорогу в Привате — обратное, лояльное отношение и нет платежей за платежи, и нет неучтивости, негатива работников к клиентам, и люди роптали нередко. Проиграл этот банк оттоком клиентов … Уже не пойдем туда, хоть и офис приличный на Рабочей.
Ощадбанк
Відповідь банку
22 травня 2022, 9:45
Доброго дня. Пишемо вам в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію щодо обслуговування.

Стосовно тарифів, вони є середньозваженими на ринку банківських послуг. Рекомендуємо проводити платежі через Ощад 24/7 — комісії мінімальні, або взагалі відсутні і не потрібно навіть виходити з дому.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
billytalent7777 18 травня 2022, 20:48
Доброго часу дня. Подав заявку на єПідтримку в дії на карту Приватбанку ще 26 березня, але на карті нуль, як і було. В Дії мені написали, що Ощадбанк перераховує ці кошти за поданням Мінекономіки (e-mail від контакт-центру це ж підтвердив) а Дія-то посередник. 10 робочих днів вже пройшло. Де шукати кінці? Чи мені відмовлено, чи збій в реєстрації заявки?
Ощадбанк
Відповідь банку
19 травня 2022, 12:45
Доброго дня. Банк не формує дату виплати, а перераховує кошти одразу ж після фінансування. Потрібно звернутися до Мінекономіки для уточнення.
Добрый день, хочу поделиться своим впечатлением про Ощадбанк. Немного почитала отзывы на сайте, много к сожалению отрицательного, но лично мое мнение про банк в частности про отделение в г. Кривой Рог на Вечернем (Чебурашка), и работников этого отделения, очень при очень замечательное. Обслуживаюсь в этом отделение больше года, ни разу претензий не было к обслуживанию ни кассиров ни экономистов, открывала и счет и оплачивала платежи, все на высоком уровне, помогли получить помощь от государства (6500), хотя в обязанности их не входит. В общем банк как и это отделение очень хорошее. Просто большое спасибо сотрудникам за их работу!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
18 травня 2022, 16:17
Доброго дня. Дуже вдячні вам за відгук 🌹
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Svetlana69m 18 травня 2022, 9:18
Добрый утро и хорошего дня всем читающим.
17.05.22 г. Кривоц рог.по ул Космонавтов 13.
Мы с мужем зашли в ощад банк (в кассу)снять деньги с пенсионной его карточки.
На данный момент он служит и предъявил как документ-военный билет.
На что кассир (ничего не объяснив) просто рассмеялась в лицо моему мужу со словами-«что это за документ военный СССР.Идите и предъявляете такой документ в военкомат.а это банк.»
Муж объяснил ей.что на данный момент он служит и приехал с поста чтоб получить деньги.И военный билет-это тоже документ.
Кассир пошла на принцип-нет и все.
А когда муж начал (не отходя от кассы)звонить на горячую линию.Нам сразу же дали возможность всеже получить деньги.
Знаете… очень обидно.когда муж со служивцами делают все.чтобы сохранить спокойствие и мир в нашем городе.а такие как кассирша с ощад банка (которая сидит в тепле.и пули над головой не летают).просто хамит и смеётся в лицо солдату.
Дай бог ей здоровья
Ощадбанк
Відповідь банку
18 травня 2022, 15:27
Доброго дня.

Працівник ідентифікує клієнта саме на основі того документу, за яким було відкрито рахунок. Відповідно до нормативних документів військовий квиток, як і, наприклад, водійські права, не є документами, що підтверджують особу — клієнта банку. Сподіваємось на розуміння.

Дякуємо вам за детальний опис ситуації, її перевіримо детально.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Юлия Бабак 17 травня 2022, 22:53
Доброї ночі, хочу попрохати у вас допомоги розкрити шахрая.Вирішила в Інтернеті купити дитині кросівки, зв'язалися з продавцем.Чомусь навіть крапля сумніву не закралася що це може бути шахрай.Перевела кошти з Пумбу на карту Ощадбанку, фамілія не висвітилась.На наступний день, продавець мене заблокував.Хочу викрити шахрая, в наш час заробляти так гроші прирівнюється до марадерства.Всі скріни надам у особистих повідомленнях Дякую і дуже сподіваюсь на Вашу допомогу, разом ми сила
Ощадбанк
Відповідь банку
18 травня 2022, 9:02
Доброго дня. На жаль, банк не може скасувати операцію, яка була підтверджена. Розслідування випадків шахрайства, а також розшук та затримання злодіїв, знаходиться поза юрисдикцією банку. Цим займають правооохоронні органи, а банк в свою чергу готовий сприяти цьому, надаючи певну інформацію за їх запитом.
Mikola1 17 травня 2022, 16:12
Відділення за адресою: Київ, вул. Лісківська, 12/1-А
При замене пенсионной банковской карты в отд № 10026/083 А Т Ощадбанка г. Киева, мне была навязана кредитная карта, что запрещено законами Украины «Про банки и банковскую деятельность» ст. 55 и «Про потребительское кредитование» ст. 14. Без кредитной карты пенсионная карта ими не выдается. Я кредитной картой не пользовался и не собираюсь пользоваться. Пытался закрыть навязанный мне кредитный счет в этом-же отделении, но они требуют активировать кредит (снять какую-либо сумму), только после этого могут закрыть. То есть очередное навязывание услуг банком. Мое письменное заявление отделение отказалось принять. Прошу дать пояснения о незаконных действиях представителей вашего банка и как мне произвести простейшую операцию для любого банка -закрыть навязанный мне банком кредитный счет который не используется
Ощадбанк
Відповідь банку
17 травня 2022, 20:58
Доброго дня. Оформлення кредитної картки не є обов'язковим. Перерошуємо, якщо працівники повідомили інформацію некоректно. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Перевіримо ситуацію детально, аби не допустити повторення подібних непорозумінь. Наперед вам вдячні 🌹

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.15 41.65
EUR 42.9 43.9
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.15 41.65
EUR 42.9 43.9
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝