Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Bodyabodyabodya 16 квітня 2022, 11:14
Доброго дня., Приходять гроші в суботу?
В єпідтримкі пише що кошти перераховані а на карті немає
Ощадбанк
Відповідь банку
17 квітня 2022, 12:39
Доброго дня. Банк перераховує кошти одразу ж після фінансування. Як правило, зарахування відбувається в робочий день.
Проблема вирішена
Beetroot 15 квітня 2022, 18:32
«Ощадбанк», незважаючи на те, що витрачає багатомільйонні державні кошти на маркетинг, розповідаючи усім, як він «діє», та «розвивається», насправді залишається тим самим радянським гівном, що і раніше.

Так вже сталося, що не за власною ініціативою відкрив рахунок для отримання соціальних виплат в цьому чудо-банку. Рахунок відкритий в Харкові, сам через війну знаходжуся у Львові. На рахунок заходять кошти, але термін дії картки сплив. Що це означає в будь-якому нормальному банку? Та нічого особливого, перекидай кошти на інший рахунок і продовжуй жити. Ну або зайди до будь-якого відділення і отримай за хвилину нову картку. Що це означає в «Ощаді»? А в «Ощаді» це означає сім колів пекла. По-перше, будь-які дії з рахунком, до якого прив’язана прострочена картка, через онлайн-банкінг неможливі. Яке відношення має шматок пластику безпосередньо до рахунку — жоден з працівників банку пояснити не зміг. «Because f*ck you, that’s why!», — приблизний зміст їх відповідей. Будь-які дії з рахунком — тільки після перевипуску картки.

Але ок, я людина не горда, почимчикував до відділення. Там з’ясовується, що:
— видати неіменну картку без очікування вони не можуть.
— прийняти заявку на випуск картки вони не можуть. Перевипуск картки — тільки через гарячу лінію, і через пару тижнів картка доїде. Чому про це не повідомив добродій, з яким раніше я розмовляв по телефону — одна з багатьох загадок «Ощаду».
— видати кошти через касу вони теж не можуть, адже рахунок відкритий в Харкові, а тут Львів, стерво. От буде картка — тоді і приходь.

Але і це ще не фінал цієї захопливої історії. Прийшовши додому, я зателефонував на гарячу лінію і там мені урочисто повідомили, що:
— картку було перевипущено, вона чекає на мене в Харкові. Випустити іншу картку можливості немає, адже вже є картка в Харкові, чого тобі ще, курво, треба? Їжджай до Харкова і забирай там картку.
— зняти кошти в касі банку можливо незалежно від того, де було відкрито рахунок. Ну, а те, що вам там сказали у відділенні — ну, буває, хто ж не помиляється.

Проблема в тому, що банк, фактично, тримає мене в заручниках — в будь-якому іншому випадку я вже давно закрив би рахунок і забув про цей страшний сон, але тут я не маю можливості відмовитися від цього гіперх*йового сервісу. Мегатупі процедури і бізнес-процеси родом із середньовіччя. Меганекомпетентні оператори гарячої лінії, які починають цитувати свої скрипти замість того, щоб відповідати на запитання по суті. Мегабайдужий підхід до клієнта. Я не знаю, хто при здоровому глузді за власної ініціативи обслуговується в цьому банку, але, в будь-якому разі, можу їм тільки співчувати.
Ощадбанк
Відповідь банку
16 квітня 2022, 11:28
Доброго дня. Перепрошуємо за ситуацію. Замовити перевипуск можливо, як і отримати кошти. Хотіли б перевірити всі деталі. Пишемо вам в особисті повідомлення.
kbndby2007 14 квітня 2022, 18:12
Я пенсіонерка, у березні вимушена була виїхати з міста, де велися активні бойові дії.(Як і більшісь жителів України). Потрібно було оформити соціальну картку в м. Києві. Коли почала шукати працюючі відділення банку, вияснилось, що інформація на сайті по робочим відділенням не актуальна. На горячій лінії дають інформацію по праціючим відділенням, але час робити відділення вони не знають. Кажуть телефонуйте у відділення, а там телефони не відповідають. Коли зайшла відділення, мені повідомили, що карток не має, коли будуть не відомо і не пояснили, що можна відкрити рахунок, а потім забрати картку. Довелося їхати в інший день, в інше відділення. В цьому відділенні повідомили, що картку можно буде отримати через 10днів. При зверненні на гарячу лінію, через 10днів, повідомили, що картка не готова і коли буде готова невідомо…Поясніть мені, пенсіонеру з хворим серцем, чи не знущання це над людьми? Щоб доїхати до відділення, мені потрібно наняти таксі, витратити останні кошти, поїхати (неоднократно) у відділення банку, щоб оформити картку. А потім ще чекай невідомо скільки, щоб отримати її. Я живу як переселенець у чужих людей. Може у мене з«явилася можливіть поїхати назад додому, але я повинна чекати не відомо скільки оформлення картки? Якщо б мені сказали, що картка буде оформлюватися невідомо скільки, то я б звернулась до іншого банку, де більш лояльно відносяться до своїх клієнтів. І ще на гарячій лінії категорично не хочуть приймати скарги, як можно виправдовуючи свої дії.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 квітня 2022, 12:45
Доброго дня. З відкриттям карток справді можуть бути затримки. Перепрошуємо за незручності. Стараємось якомога швидше вирішити це питання.

За необхідності, якщо потрібно виїхати в іншій регіон, ви можете відкрити інший рахунок в тій області, куди переміщаєтеся, і надати інший номер рахунку до організації, що проводить вам виплату.

На сайті розміщено актуальний перелік працюючих відділень, його оновлюють щоранку. Навпроти відділення, яке зачинено, вказано позначку «ні».
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Rusovych 14 квітня 2022, 12:14
Добрий день. 23.03.2022 було подано заяву на єПідтримку, але ще кошти не перерахували можна дізнатися по якій причині. Вже 10 робочих днів пройшло.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 квітня 2022, 14:21
Доброго дня. Банк не формує дату виплати, а перераховує кошти одразу ж після фінансування.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Лера Лера 14 квітня 2022, 10:15
Ещё месяц назад была оплата картой товара, эта оплата не прошла, о чем свидетельствует чек с терминала и уведомление в приложении Google Pay, но при этом сумма списана. При обращении в контакт центр, оператор сказала, что платёж в обработке ждите, обработка платежа до 3х дней, ладно жду…
Прошла неделя, снова обращение в контакт центр так как ни через 3 дня, ни через неделю мне мор деньги, так никто не вернул. На мой вопрос как платёж может быть в обработке, если у меня есть чек о том, что операция Відхилена и то что сам банк на следующее утро прислал смс в Viber о том, что эта операция не может быть выполнена внятный ответ никто не дал, переключили на якобы «более компетентного «оператора, но и он не дал внятный ответ, единственное что было сказано, что мои деньги заблокированы теперь на 30 дней, а то что мне говорили про 3 дня, это все не так.И вот, сегодня тот самый 30 день, я захожу в приложение, а моих денег как небыло так и нет.Вопрос, какая будет следующая отговорка банка? Что теперь деньги заблокированы на год, два, три???
Я проживаю в оккупированном Херсоне, в котором практически ничего не работает. Более того, моя карта открыта в отделении другого города, а по политике этого банка, тебя обслуживают в том отделении, где открвэыт счёт Вопрос, каким образом я должна попасть в тот город, мне рыть тоннель, или искать шапку невидимку или что мне делать, что бы решить мой вопрос?
Ощадбанк
Відповідь банку
14 квітня 2022, 11:55
При проведенні операцій сума на рахунку спочатку блокується і очікує списання. Як правило, таке очікування не займає більше 30 днів, після чого сума розблоковується автоматично. Якщо суму не було розблоковано, потрібно звернутися до відділення банку, за першої можливості. Перепрошуємо за незручності.
Проблема вирішена
MaximLeleko 13 квітня 2022, 19:21
Почнемо с того, що це самий повільний банк, в тот момент, як частина моїх колег отримує заробітну плату на ПриватБанк, а інша на Ощадбанк, то другим доводиться чекати три, а інколи й більше діб, з того моменту як користувачі першого банк, отримали її(одного разу навіть довелося чекати 8 діб) і кожного разу отримую одну і ту же відповідь — чекайте, час обробки операції займає до 10 банківських днів.
Офіційний застосунок можливо описати одним словом — жах.
Окремо хочу сказати про пропозиції зі своєю кредиткою — йдіть слідом за російським кораблем разом зі своєю кредиткою, не потрібна вона мені.
Зате комісії в банку такі, що Швейцарські банки відпочивають в стороні
Ощадбанк
Відповідь банку
14 квітня 2022, 11:51
Переказ між банками зазвичай не відбувається в термін більше трьох діб і цей термін залежить водночас від роботи банку-відправника, або банку- одержувача.

Комісії банку передбачені тарифами і є середньозваженими на ринку банківських послуг.

Нещодавно ми випустили новий додаток. Рекомендуємо скористатися. Посилання для завантаження:
Play Market: https://bit.ly/3tUxJia
Apple Store: https://apple.co/3KAB7pp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
olivec 13 квітня 2022, 15:54
Оформляли помощь 6500 грн 28.03.22 сегодня уже 13.04.22 денег до сих пор нет
Ощадбанк
Відповідь банку
14 квітня 2022, 11:47
Банк не формує дату виплати, а перераховує кошти одразу ж після фінансування.
Проблема вирішена
BatychkoS 13 квітня 2022, 13:03
Проживаю в Донецкой области, Покровский район
Пенсию получали с сберкнижки Ощадбанка
Отделения закрыли
Боевых действий в этих городах нет
Как получить заработанную мной пенсию???
Ощадбанк
Відповідь банку
13 квітня 2022, 13:23
З рахунку без картки отримати кошти можна виключно у відділенні банку. Відділення зараз працюють там, де це можливо за поточних умов і ми будемо раді відновити роботу зачинених відділень за першої ж можливості.
Проблема вирішена
Володимир Руденко 13 квітня 2022, 8:06
Доброго дня!
Звертаюся до вас у зв’язку з тим, що Ошадбанк достроково, у березні місяці закрив мою пенсійну картку (при терміні дії до 04/22) і цим позбавив мене можливості здійснювати перекази через додаток Ощад 24, а отже й отримувати нараховану мені пенсію.
На даний момент я перебуваю за кордоном у зв’язку із воєнним станом в Україні і зателефонувати до Ощадбанку я не маю можливості. Я обмежений у засобах і, у зв’язку з цим, звернувся з цим питанням через особистий кабінет мобільного додатка і, через 2 тижні, отримав відповідь-відписку «дзвоніть на гарячу лінію», виглядає як знущання, тому що в зверненні я вказав, що у мене немає можливості додзвонитися по телефону.
Прошу вас повідомити, які у мене є можливості для вирішення цього питання.
Відповідь Ощадбанку у додатку.
Дякую!

Відповідь на звернення:
Шановний Володимир Семенович!

Повідомляємо, що інформація відносно рахунків та платіжних карток клієнтів являється конфіденційною та не може бути надана засобами електронної пошти.
Для отримання детальної консультації відносно причини відхилення операції та/або зняття лімітів, будь ласка, зателефонуйте з Вашого фінансового номеру телефону до контакт-центру АТ «Ощадбанк» за номером телефону 0−800−210−800 (безкоштовний зі стаціонарних та мобільних телефонів по Україні), 38(044)363−01−33 (згідно з тарифами Вашого оператора) або +38(044)247−84−18 (для дзвінків із-за кордону). При дзвінку потрібно назвати оператору номер Вашої платіжної карти (16 цифр) і успішно пройти ідентифікацію. Ми працюємо цілодобово.
Зазначаємо, що Ви можете контролювати стан власних рахунків (в т. ч. наявність заборгованості) за допомогою сервісів Web/Mobile-банкінг «Ощад 24/7». Ознайомитись з інструкцією користувача системи «Ощад 24/7» можливо за посиланням: https://www.oschadbank.ua/web-banking.
Додатково зауважимо, що наразі ключові відділення АТ «Ощадбанк» працюватимуть, але можливі зміни в їх графіку роботи — скорочення часу роботи відділень, встановлення різного часу для обслуговування клієнтів. Деякі відділення тимчасово призупинять роботу. Це необхідний крок у рамках заходів, пов’язаних із воєнним станом в Україні.
Отримати актуальну інформацію щодо роботи установ можна на сайті https://www.oschadbank.ua/aktualnij-rezim-roboti-viddilen-ta-bankomativ, у чат-боті https://telegram.me/Oschadbot та в контакт-центрі за номером телефону 0−800−210−800 (безкоштовний зі стаціонарних та мобільних телефонів по Україні), 38(044)363−01−33 (згідно з тарифами Вашого оператора) або +38(044)247−84−18 (для дзвінків із-за кордону). Ми працюємо цілодобово.
Бережіть себе та близьких!
Все буде Україна!

З повагою,
контакт-центр АТ 'Ощадбанк'.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 квітня 2022, 12:10
Доброго дня! Банк не закривав і не планує закривати картки достроково. Саме тому для перевірки, чому не вдається виконати платіж, необхідно звернутись до контакт-центру. Можливо спрацювало обмеження, або необхідно зафіксувати ваш виїзд.

Зв'язатись з контакт-центром банку із-за кордону можна за номером телефону (044) 247-84-18 (за тарифами оператора), або безкоштовно через сайт банку: https://www.oschadbank.ua/card/my-card (обрати значок повідомлення, потім — слухавки).
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AndreyZV 13 квітня 2022, 1:22
Доброго вечора, ми з України! Хочу почати, сподіваюсь діалог, з представниками Ощадбанка, від імені, можливо не всіх, але маю думку, значної більшості пенсіонерів Донецької та Луганської області.
Прошу надати зважену офіційну відповідь (не відписку, як це звично роблять представники Ощадбанку) стосовно офіційних заяв, які дозволяють собі посадові особи Ощадбанку, мовляв, вони неодноразово наголошували пенсіонерам, щоб ті забрали з відділень свої нові картки.
Я розумію що вам потрібно було вигадати «відмазку», щоб ЗЕкономити бюджетні кошти, але потрібно ж було у вашу відповідь, яку ви штампуєте у всі відгуки додати логіку. Наголошую, за час карантину у пенсіонерів, не було жодної законної можливості потрапити до працюючого відділення Ощадбанку, яким же чином вони повинні були забрати ці картки? Можливо ви натякаєте, що вони повинні були порушити Закон України та нелегально потрапити на територію де працюють ваші відділення? Чи це вас не стосується?
Ощадбанк
Відповідь банку
13 квітня 2022, 8:16
Банк жодного разу не вказував, що картки продовжено до кінця карантину. В повідомленнях завжди чітко було вказано термін, до якого картки продовжено. Транспортна мережа на той час вже налагодила роботу, як і мережа відділень. Абсолютно всі відділення пристосувались до роботи в карантинних умовах і забезпечували дотримання карантинних вимог. В грудні минулого року банк наголосив, що це продовження здійснюється востаннє: https://www.oschadbank.ua/news/osadbank-vostanne-dozvoliv-do-1-kvitna-2022-roku-vikoristanna-platiznih-kartok-vnutrisno-peremisenih-osib-termin-dii-akih-zakincuetsa-pid-cas-karantinu
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
alka30000 12 квітня 2022, 10:53
Доброго дня. Чому до моєї картки прив’язаний чужий номер телефону? І я через це не можу скачати цей додаток собі не телефон. Вже була у відділенні, ніби поміняли, а нічого не помінялось!
Ощадбанк
Відповідь банку
12 квітня 2022, 12:26
Доброго дня. Якщо ви звертались до відділення для зміни номеру сьогодні, зачекайте. Протягом доби дані мають синхронізуватись.
Проблема вирішена
OksanaD1980 11 квітня 2022, 15:26
Я, власник картки Ощадбанку тимчасово знаходжуся за кордоном. Картка знаходиться на Україні в батьків. Сьогодні зранку вони хотіли зняти готівку 2700 грн. під час операції вимкнулося світло і відповідно банкомат не віддав готівку, але в додаток Ощадбанк мені прийшло повідомлення про успішну операцію. Спеціаліст в банку сказали що нічим допомогти не можуть, так і буде, теж саме сказали на гарячій лінії, тому що, я власник картки маю написати в Україні заяву на розслідування, не пізніше 120 днів. Дуже прикро, що 120 днів я не матиму можливості повернутися додому і питання залишається невирішеним. А ще працівник гарячої лінії порадив звернутися до комунальників і розібратися з ними для чого вимкнули світло… от і все вирішення ситуації…а батьки за тих 2700 жили б місяць. Дуже прикро…дуже
Ощадбанк
Відповідь банку
12 квітня 2022, 9:15
У випадку спірної операції, власник рахунку пише заяву у відділенні, після чого проводиться розслідування. Якщо кошти не було видано, буде ініційовано їх поверненням після інкасації банкомату. Звернутися для оскарження операції має саме власник рахунку, така можливість відсутня в третьої особи.
gamer2022 11 квітня 2022, 13:22
Доброго дня, чому сьогодні уже 11 квітня, а пільг нема? приватбанк батькам виплатив ще 5 квітня! а вмене в ощадбанку! чому ВИ вчасно не виплачуете пільги?
Ощадбанк
Відповідь банку
11 квітня 2022, 14:11
Доброго дня. Банк не затримує виплату, а перераховує кошти одразу ж після фінансування.
revegkanastya13 11 квітня 2022, 12:52
Не заходит в новое приложение, пишет не верный логин или пароль, при смене пароля все вводим верно (пин, номер карты, смс подтверждение) идёт загрузка и на этом все, больше не загружается.
Ощадбанк
Відповідь банку
11 квітня 2022, 14:10
Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Дякуємо 🌹
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Aleksandr1958 10 квітня 2022, 13:59
Подав заявку на отримання 6500грн допомоги в Дія, ще 23 березня, а гроші не прийшли! Вже пройшло 10 робочих днів! Карта Є підтримка Ощадбанку. Де гроші?!
Ощадбанк
Відповідь банку
11 квітня 2022, 10:38
Доброго дня. Банк перераховує кошти одразу ж після фінансування і не затримує виплату.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kotriba 9 квітня 2022, 19:41
Лимит на карте стоит 10000грн. Деньги на счету есть!!!
Даже тысячу гривен не могу перебросить и так всегда!!!
Каждый раз одно и тоже!!!

Ощад 24 ***.
Лучше бы так с мошенниками боролись, одни неудобства для пользователя!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
10 квітня 2022, 9:11
Доброго дня. Щоб перевірити причину відхилення переказу зателефонуйте, будь ласка, за номером телефону 0800210800. Час очікування зараз може бути збільшено у зв'язку з навантаженням, але ми працюємо.
Мінфін
Відповідь адміністратора
12 квітня 2022, 13:39
Отзыв не засчитан (на 12.04.2022).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Aproewah242f 9 квітня 2022, 16:37
Оформив виплату на карту єПідтримки, в «Дії» було написано, що заяву прийнято та гроші надійдуть через 10 діб. 10 діб минуло, а виплати все ще немає.
Ощадбанк
Відповідь банку
10 квітня 2022, 9:12
Банк не формує дату виплати, а відкриває і обслуговує рахунок для її перерахунку. Кошти перераховуються одразу ж після фінансування.
prizrak54 8 квітня 2022, 23:19
Неверный пин, карта действительна до 04/23. Пытаемся сбросить пароль и «неверный пин» (хотя он 100% верный!) и судя по всему проблема массовая и банк ничего не делает. Напишу вам в ЛС, данные, но номер в роуминге или не всегда вообще работает, мы находимся на оккупированных территориях, а вы еще больше гайки закручиваете. Позор! Хотелось бы здесь увидеть публичный ответ о моем отзыве!
Ощадбанк
Відповідь банку
10 квітня 2022, 9:14
Доброго дня. Вже працюємо над вирішенням питання. Перепрошуємо за незручності.
0505008864 8 квітня 2022, 22:04
Добрый вечер, при регистрации кабинета Ощад 24, нового приложения выбивает не верный пин, хотя пин код точно правильный и это проблема у всех кто хочет зарегистрировать кабинет.
Подскажите какая причина?
Луганская область
Ощадбанк
Відповідь банку
10 квітня 2022, 9:13
Доброго дня. Вже працюємо над вирішенням проблеми. Перепрошуємо за незручності.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Denis121213 8 квітня 2022, 20:49
Добрый вечер, скажите пожалуйста можно ли в вашем банке открыть карту онлайн, не посещая банк, цифровую для начисление денежных средств? Такая услуга есть в других банках
Ощадбанк
Відповідь банку
9 квітня 2022, 9:20
Доброго дня. Цифрову картку можна відкрити в Ощад 24/7, але для цього у вас має бути відкрито хоча б один картковий рахунок, відкритий у відділенні.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝