Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nikol27 16 травня 2022, 20:01
Гіршого ніколи не зустрічала! Неприпустимо розмовляють з клієнтами! З дюдей старшого віку та інвалідів взагалі знущаються! На просьбу написання скарги начальник відкрив двері і сказав допобачення! Ганьба! Про знання та компетентність працівників взагалі мовчу!
Ощадбанк
Відповідь банку
17 травня 2022, 11:02
Доброго дня. Пишемо в приватні повідомлення для уточнення.
Мінфін
Відповідь адміністратора
19 травня 2022, 15:10
Відгук не зарахований (на 19.05.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vladim65 16 травня 2022, 14:11
Відділення за адресою: Львів, вул. Володимира Великого, 51
Мы из Харькова. Пришлось быстро эвакуироваться. Нас приютил Львов. Пытаемся получить вложенные средства. У мамы (82 года) есть депозит, открытый в банке. Карточку и договор с банком с собой не взяли. В львовском отделение банка сказали что ничем помочь не могут и посоветовали обратиться в отделение Харькова или на горячую линию. На горячей линии предложили заблокировать карту, как первое действие. Заблокировали. Затем третий по счету оператор предложил два варианта: либо перевыпустить карту на Львов — цена 200 грн и неизвестно сколько ждать либо оформить миттеву картку — время 7 дней и перечислить туда средства с депозита. Я выбрал второй вариант, как наиболее приемлемый в условиях войны. Зайдя снова в отделение банка я был неприятно удивлен тем, что такого варианта не существует. Сослались на пункт договора о том, что нельзя снимать деньги до конца его действия, а карточка (200 грн) нужна лишь для того чтобы остановить пролонгацию договора (декабрь месяц). Снова посоветовали обратиться в отделение банка г. Харькова… Вопрос представителю банка: Каким образом все-таки закрыть депозитный счет и получить с него деньги? и у нас точно война?
Ощадбанк
Відповідь банку
16 травня 2022, 17:51
Доброго дня. Умовами вкладу справді не передбачено дострокового розірвання договору. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ПІБ та номер телефону власника депозиту, а також відділення, де було відкрито рахунок. Перевіримо ситуацію та подбаємо, щоб після закінчення терміну ви змогли отримати кошти у Львові.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
denegka7777 16 травня 2022, 7:35
Приложение работает, но при отключении автопролонгации пишет «Ошибка в работе сервера». Как отключить пролонгацию?
Ощадбанк
Відповідь банку
16 травня 2022, 8:48
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ, номер телефону та яким додатком користуєтеся (старим чи новим).
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sanyuha56 15 травня 2022, 10:04
Как понять кидок от государства, по поводу не выплаты обещанных 6500 грн.? Или те люди, что подали на помощь в «Дії «чуть позже остальных, уже не люди ??? Просто позор и не уважение к гражданам Украины!
Ощадбанк
Відповідь банку
15 травня 2022, 11:16
Банк не формує дату виплати. Кошти перераховуються одразу ж після фінансування.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ccc111 13 травня 2022, 19:23
на счету ноль как закрыть карточку
Ощадбанк
Відповідь банку
14 травня 2022, 12:07
Доброго дня. Якщо на рахунку немає коштів рахунок закриється автоматично через три роки за умови відсутності руху коштів. Також закрити рахунок можна у відділенні банку.
Проблема вирішена
anton1977 11 травня 2022, 13:32
Відділення за адресою: Полтава, вул. Соборності, 63-А
Доброго дня.
Хочу повідомити про неприйнятну поведінку працівника АТ «Ощадбанку»
Головне відділення № 10016/070
м.Полтава вул.Соборності,63-а
Економіст відділу документального оформлення кредитних операцій
Гріненко Iван Анатолійович
Хочу повідомити Вас, про систематичне порушення в діяльності Банку данного працівника Гріненко I.А. та зловживання службовим положенням, а саме факт неприйнятної поведінки копiювання данних деяких документiв з кредитних справ на отримання кредитiв щодо Державних програм та розголошення конфіденційної інформації клієнтів Банку, їх особисті дані та статус.
Данний працівник порушує законодавство України та розголошує дані, які є банківською та є таємницею в період з січня місяця 2022р.
Прошу вжити відповідних заходів щодо даного працівника та закрити доступ до особистих данних клієнтів Банку. Якщо є необхідність, можу написати дане звернення письмово у відділенні Вашого Банку.

Дякую за розуміння.
Ощадбанк
Відповідь банку
11 травня 2022, 16:30
Доброго дня. Написали вам в особисті повідомлення для уточнення.
Україна Україна 10 травня 2022, 15:25
Відділення за адресою: Київ, вул. Ірпінська, 78-А
Доброго дня! Звернулась в відділення Ощадбанку м. Київ, вул. Ірпінська,78, для написання заяви про зняття арешту з рахунку. Згідно постанови Кабінету Міністрів України розпорядженням від 02 березня 2022 року № 198-р «Про забезпечення здійснення розрахунків населення в умовах воєнного стану». Заяву не прийняли. Керівник відділення сказав, що він не має права і це не в його компетенції. Причому ультимативним тоном. На мої роз, яснення, тлумачення чому він має прийняти від мене заяву, взяв документи і сказав, що спробує розібратись. В результаті просидівши в відділення певний проміжок часу і не дочекавшись ніякого рішення, я забрала документи. Без єдиного слова (ні вибачте, ні зверніться в інше відділення)
Дуже здивована компетентності співробітників цього банку. Як може керівник відділення нічого не знати про постанову, яка діє на території України понад два місяці???
На гарячій лінії взагалі, треш, Сказали, що вийшла нова постанова, де я маю сплатити частину коштів, а потім знімуть арешт. По перше це не правда. Так мені підтвердили в НБУ. По друге я нічого не винна цьому банку. Провадження не законне.Готуються документи до суду.
Ощадбанк
Відповідь банку
11 травня 2022, 8:52
Доброго дня. Дуже хотіли б перевірити ситуацію детальніше. Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Дякуємо!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kuznetsov123 10 травня 2022, 15:22
Відділення за адресою: Київ, бул. Шевченка Тараса, 58
Ощад, вы продолжаете подтверждать мое утверждение, что вас НЕВОЗМОЖНО реформировать, вас можно только разогнать с пожизненным запретом всем вашим работникам работать в банковской сфере. К тому, что вы используете государственный гимн как обычную развлекательную музыкальную заставка вы ещё умудрились на мой номер присылать смс о движении средств по чужой карте. 10.05.22 оператор колл центра Завгородняя Елизавета Евгеньевна предложила мне в ОЧЕРЕДНОЙ раз оформить заявку на получение мной смс по чужой карте. На мое возмущение, что одна заявка уже была, по ней отключили только смс оповещение, а теперь подключили опять и мне сообщили, что с карты списано 2800 грн и я прошу прямо сейчас разобраться с этой проблемой или переключить меня на службу безопасности или более компетентного сотрудника. Указанная дама вступила со мной в пререкания и из ее бессвязной речи я понял, что в колл центре старших нет, более компетентных тоже и никуда она меня переключить не может. Тем самым подтвердились мои обоснованные подозрения, что в колл центре анархия и операторы там работают как кому вздумается. Предыдущая оператор, к которой я дозвонился, была более компетентна, но она перестала меня слышать и вместо того, чтобы перезвонить мне самой сказала перезвонить мне. Я попал на эту особу по имени Елизавета и пришлось все начинать заново. Почему не может перезвонить оператор, который уже начал заниматься моей заявкой? Тем более, чтобы преодолеть эту пародию на искусственный интеллект по кличке Яна мною была произнесена фраза, что я хочу сообщить о мошенничестве. В заключении я требую не просто отключить смс оповещение с ошибочно указанного моего номера, но ОБЯЗАТЬ ваше отделение в Одесской области отвечать на городской телефон, чтобы я к ним сам дозвонился и напрямую с ними переговорил, если уж ваши операторы ничего не могут кроме как тупо принимать заявки. Это текст смс от 29.04.22 Шановний клієнте, Вашу картку доставлено до відділення Ощадбанку:
№: 10015/0431
Адреса: ІВАНІВКА вул. Дерев’янка Бориса, буд.73
Телефон: 380485431170

Є питання? Дізнайтесь відповідь онлайн oschadbank.ua/chat В заключении прошу и требую перевести Елизавету на другую работу, не связанную с контактированием с клиентами.
Ощадбанк
Відповідь банку
10 травня 2022, 20:28
Доброго дня.

У відділенні працівники ставлять в пріоритет обслуговування клієнтів, що звернулись особисто, і справді можуть не відповісти в період збільшення завантаженості. Сподіваємось на розуміння.

Дякуємо вам за детальний опис ситуації. Найближчим часом перевіримо дзвінок, як і відключення смс-повідомлень.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Tatyana555 10 травня 2022, 14:57
Моя тетя (74года) вынуждена была покинуть свой город Чернигов из-за бомбардировок.08.04.22 был открыт в отделении счет для получения помощи переселенцам. Сотрудник банка предупредила о сроке изготовлении карты -14 дней. По истечении двух недель смс не пришла и ей пришлось обращаться лично в отделение. Сотрудник банка проверила и сказала, что карта изготовлена, но еще не доставлена на отделение, нужно ждать. На сегодня, на 10.05.22, спустя месяц, карта все еще не доставлена!!! Звонила на горячую линию, там ничем помочь не могут, сроки не называют, жалобу принять отказались. Она хочет вернуться в свой город, но приходится находится в Киеве и ждать карту. Почему сразу не предупреждаете о реальных сроках получения карты, о том, что придется ее ждать месяцами? Зачем прикрываетесь военным положением и логистическими проблемами (и это в столице!!!)? Кстати, несмотря на военное время, в вашем отделении при открытии счета заставили пенсионера оформить страховку и ее оплатить Ужасный банк с ужасным обслуживанием и с неуважением к клиентам. Надеюсь больше никогда не придется к вам обращаться.
Ощадбанк
Відповідь банку
10 травня 2022, 20:19
Доброго дня. Зараз справді існують затримки із виготовленням карток, перепрошуємо за незручності.

Оформлення страхування не є обов'язковим. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ПІБ та номер телефону вашої тітки, перевіримо ситуацію більше детально. Наперед дякуємо 🌹
Проблема вирішена
Aleksandrgroc 9 травня 2022, 17:25
Сейчас ведётся война они не сделали такую функцию при в Вайбере или WhatsApp чтоб звонили удостоверица или паспорт операционный код менять финансовый номер из-за этого направления не можем снять деньги они не входят положение как я за кордоном я не могу выехать в Украину там идёт война у меня маленькие дети я в Германии банк просто ужас закрывайте свои счёты и банки никогда не советую такой банк
Ощадбанк
Відповідь банку
10 травня 2022, 11:12
Доброго дня. На даний момент змінити фінансовий номер телефону можна справді саме у відділенні банку. За необхідно, це може зробити в тому числі довірена особа.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Tetianato 9 травня 2022, 15:16
Без предупреждений заблокировали денежные средства на банковской карте. Поднимайте экономику страны… да, сейчас. Деньги банк пусть вернет и поднимем. Иностранцы живут и хотят тут жить. Но банк блокирует личные средства. И представьте себе деньги можно получить не только на оф.работе в Украине. Но и даже получив их бюджету страны помочь помещает Ощадбанк. Я уже не говорю про то, что Конституцию Страны руководство банка не знает.
Ощадбанк
Відповідь банку
9 травня 2022, 16:08
Сума не може бути заблокована без причин. Зателефонуйте, будь ласка, за номером 0800210800 для детальної перевірки або зверніться до відділення банку.
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 травня 2022, 10:33
Отзыв не засчитан (на 11.05.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Дима Мирошник 8 травня 2022, 15:46
Добрый день, может кто-нибудь дать ответ почему мне до сих пор не начислили выплату
єПідтримка 6500грн? Подавал заявку еще 25 Марта, денег до сих пор нету, статус заявки в Дія постоянно менялся, в середине Апреля было написано, что деньги зачислены, но по факту их не было, потом опять высветилось, что «ожидайте в течении 10 дней», в итоге на 08.05.2022 денег так и нету, коллеги по работе получили выплату еще в Марте. Ответьте кто-нибудь деньги будут или это очередное воровство и про деньги можно забыть?
Ощадбанк
Відповідь банку
9 травня 2022, 9:45
Доброго дня. Банк не фінансує виплати. Зверніться, будь ласка, до Мінекономіки стосовно фінансування.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sanyuha56 8 травня 2022, 12:10
Подавал на помощь 30.03 .2022! До сих пор ничего нет!!! Как понять ???
Ощадбанк
Відповідь банку
8 травня 2022, 12:31
Доброго дня. Банк не фінансує виплати. Зверніться, будь ласка, до Мінекономіки стосовно фінансування.
Harvey 7 травня 2022, 17:44
Уже 5 лет не могут починить проблему автопродления депозита. Там есть ползунок отмены автопролонгации, приходит смс после нажатия, вроде всё ок. Но потом всёравно после обновления страницы эта функция активна. На горячей линии также не могут ничем помочь с этой проблемой. В итоге ты отправляешь деньги в одну сторону, а вернуть их целый геморой. Почините вы уже эту кнопку. На дворе 2022 год.
Ощадбанк
Відповідь банку
7 травня 2022, 19:20
Доброго дня. Автопролонгація депозиту в Ощад 24/7 скасовується одразу ж після підтвердження у вигляді смс-паролю/touch або face id.

Переглянути успішність відміни автопролонгації можна через вкладку «Історія заявок» (в старому додатку). Також якщо ви скасували автопролонгацію в неробочий день, статус пролонгації зміниться наступного робочого дня. І рекомендуємо повністю вийти з додатку і увійти повторно, щоб оновити сесію.

Крім Ощад 24/7, можна скасувати автопролонгацію у відділенні банку.
Giuliia 7 травня 2022, 15:20
Знаходжуся закордоном. В магазині чек був наданий, але гроші з картуи не списано. Скільки часу відбуватиметься проведення операції? Грошей на картці достатньо. Абсолютно жахливі чат-боти. Відповіді оператора дочекатися нереально. Оператор в месенджері можливо відповість в робочі дні. Це ж банк, тут служба підтримки має цілодобово кожного дня працювати. Не треба пропонувати телефонувати на гарячу лінію, особливо людям в роумінгу.
Ощадбанк
Відповідь банку
7 травня 2022, 19:16
Доброго дня. Зв'язатись з контакт-центром банку із-за кордону можна зручно через сайт: https://www.oschadbank.ua/card/my-card (обрати значок повідомлення, потім — слухавки). Тоді роумінг не буде мати значення, оскільки авторизація здійснюється за допомогою смс, а сам дзвінок через мережу Інтернет.

Якщо було вислано чек про успішність операції, отже вона знаходиться в обробці. Як правило, максимальний термін обробки — три робочі дні. Протягом цього часу кошти заблоковані.
Leolviv 6 травня 2022, 18:12
Відділення за адресою: Львів, вул. Січових Стрільців, 9
6.05.2022 року я відвідала центральне відділення Ощадбанку у Львові на Січових Стрільців, 9. Хочу відзначити своє задоволення роботою його працівників. Зокрема, консультант банку Ольга Володимирівна Дубас, узявши до уваги усі мої побажання, порадила найкращий на даний момент варіант, який враховує складність сучасної ситуації в Україні. Найвища оцінка за обслуговування!
Ощадбанк
Відповідь банку
7 травня 2022, 10:57
Дуже дякуємо вам за зворотний зв'язок 💛🇺🇦
PopovaLd 6 травня 2022, 14:30
Здравствуйте! Имею пенсионную карту Простір, был создан личный кабинет. При попытке зайти и в новом и в старом приложении, пишет не верный пароль. При попытке восстановить пароль через новое приложение, пишет неверный пин код. Хотя пин код верный. Возможности распечатать одноразовые пароли, к сожалению, нет.
Ощадбанк
Відповідь банку
7 травня 2022, 10:56
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Дякуємо!
Проблема вирішена
natamarina1982 6 травня 2022, 10:20
Відділення за адресою: Донецька область, Новогродівка, вул. Центральна, 28-А
Для получения помощи от государства вынужденно перемещенным особам при регистрации в ЦНАПе г. Новогродовка Донецкая обл.ЦНАП потребовал открыть счет IBAN именно в Ощадбанке.Счет открыла себе, несовершеннолетней дочери и своей матери 1952 г. р.Пластиковых карт на руки не дали, сославшись на то, что их нет в наличии.Счета были открыты 28.03.2022.На данный момент отделение Ощадбанка г. Новогродовка ул.Центальная 28 А закрыто.Мы не можем узнать ни состояние счета, ни снять деньги для существования.Звонили на контактные телефоны Ощадбанка.Оператор требует 4 последние цифры карты (которой нет).Пояснений не дают и алгоритма действий в этой ситуации также.Могу ли я по счету IBAN получить карту в каком либо другом отделении Ощадбанка.
Ощадбанк
Відповідь банку
6 травня 2022, 11:22
Доброго дня. В такому випадку просимо вас звернутися до будь-якого іншого відділення, за можливості, щоб перезамовити картку в інше відділення, або зняти готівку. Список працюючих відділень за посиланням нижче.

https://www.oschadbank.ua/aktualnij-rezim-roboti-viddilen-ta-bankomativ
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Klybni4ka1722 6 травня 2022, 1:40
Для отримання допомоги від держави як вимушено внутрішньо переміщенні необхідно було
відкрити та надати банківський рахунок. У віділені міста Новогродівка Донецької області рахунок IBAN відкрили, а картки не дали, сказали карток немає у віділені. Щоб дізнатись стан рахунку оператор вимагає назвати останні 4 цифри картки. Віділеня банку в місті Новогродівка зачинили і воно взагалі не працює. Моя сестра, її малолітня дитина і стара бабуся вимушено внутрішньопереміщєнні з міста Маріуполь навіть не могут перевірити ні стан рахунку, ні зняти кошти для існування. Дзвонили на контактні телефони Ощад Банку але вимагають 4 останні цифри картки (якої немає,є тільки рахунок) пояснень не дають, алгоритму дій також.Чи можуть вони за рахунками IBAN отримати картку в будь якому іншому відділені банку? Чи можуть вони переробити якось і отримувати цю державну допомогу через ДІЮ на карту Епідтримка
Ощадбанк
Відповідь банку
6 травня 2022, 11:22
Доброго дня. В такому випадку просимо вас звернутися до будь-якого іншого відділення, за можливості, щоб перезамовити картку в інше відділення, або зняти готівку. Список працюючих відділень за посиланням нижче.

https://www.oschadbank.ua/aktualnij-rezim-roboti-viddilen-ta-bankomativ
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
a6196511 5 травня 2022, 14:36
Відділення за адресою: Київ, вул. Харківське Шосе, 164-А
Имели дело с данным отделением на протяжение последних 8ми месяцев, все понравилось. Проблем не было — можно сотрудничать
Ощадбанк
Відповідь банку
5 травня 2022, 18:21
Дякуємо вам за зворотний зв'язок 🇺🇦💛
Мінфін
Відповідь адміністратора
8 травня 2022, 10:02
Отзыв не засчитан (на 08.05.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝