Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
виктор гроза 26 липня 2022, 12:25
Відділення за адресою: Одеса, вул. Базарна, 17
добрый день, посодействуйте пжт. невозможно попасть на прием к руководителю ат ощадбанк в одесской области, секретарь говорит. что согласует вопрос с руководителем и перезвонит. но не перезванивает… в установленное распорядком работы время руководитель прием не ведет.
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 27 липня 2022, 9:17
Доброго ранку. Ситуацію перевіряємо
Проблема вирішена
vzhivotov 26 липня 2022, 11:52
Ужаснейший банк, делал в нем счет типа «на непредвиденный случай». Ну вот он настал, в стране война. Решил снять деньги и тут начался АД.
В году так 2013 м открыл у них счет, откладывал туда на всякий случай, деньги держал на мобильных сбережениях и маленьком депозите. Капало себе и капало по чуть денег. И вот, настал 2022й, мне пришлось уехать из моей области из-за бомбежки, бежал как и все на нервах и забыл карточку банка под бомбами.
Ну в общем, спустя некоторое время пришел в себя, стали нужны деньги, решил воспользоваться этой заначкой. Без задней мысли звоню на горячую линию, там мне поясняют что онлайн нельзя переоформить карту, нужно идти в отделение.
В отделении мне говорят что не могут выпустить мне карту и перевести на нее деньги с моей старой карты т.к. программа не видит карточные счета другой области! На мой логичный вопрос «и что же мне делать?» Девушка оператор звонит руководству по Полтавской области и там ей говорят: предложите клиенту поехать на границу области и там попробовать переоформить карту, т.к. может там программа видит область где клиент изначально открывал карту! Это просто шок контент, поехать условно под бомбы чтобы снять депозит, что за бред?!

Видел тут отвечают представители банка, будет очень круто разобраться в ситуации, если вам не все равно конечно.
Ходил в отделение: 10016/0208 м, вулиця Лікаря О.Богаєвського, буд. 9/77, Кременчук, Полтавська область, 39615. Был там 2022.07.26 с 10.30 до 11.30 утра, буду рад дать любую обратную связь!

Это просто нонсенс как в 21 м веке нужно ехать условно говоря под бомбы переоформлять карту т.к. программа банка не видит соседнюю область! Просто ШОК!
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 26 липня 2022, 15:47
Доброго дня.
Напишіть, будь ласка, в особистому повідомлені адресу відділення банку, де відкрито ваш рахунок. Ситуацію перевіримо
Alex Swetly 26 липня 2022, 11:09
Перевел деньги с карточного счета на депозит…пошел третий час …операция в обработке. Раньше этот процесс был за секунды…
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 26 липня 2022, 12:52
Доброго дня.
Максимальні терміни зарахування коштів на рахунок може бути до 3-х робочих днів. Тому, впродовж цього терміну кошти перераховуються і ви бачите відповідний статус по операції. Як тільки пройде повністю списання з рахунку і вони перейдуть на депозитний рахунок статус операції зміниться на «операція успішна».
Milka1981 25 липня 2022, 21:28
Відділення за адресою: Львів, вул. Володимира Великого, 34
Приходжу в банк 21,22,25 липня кошти знчти з карткового рахунку неможливо, касир каже замовила, але для Вас не привезли, написала сьогодні заяву в керівника відділення в м Львів на В.Великого Галабут Романові, можливо завтра щось зміниться
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 26 липня 2022, 12:44
Доброго дня.
Якщо сьогодні коштів знову не вдасться зняти просимо повідомити в особистому повідомлені. Ситуацію додатково перевіримо.
yaroslav24 25 липня 2022, 18:12
Бабушка хочет перевести деньги с пенсионного счета «простір» на карту другого банка, скачали новое приложение, и тут началось: операция отклонена, ошибка в роботе сервера повторите позже, или это новое приложение глючит или «простир «блокируют, не понятно. Обратная связь не работает, задали вопрос в приложении — тишина.
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 26 липня 2022, 11:31
Доброго дня. Банк не обмежує користувачів карток Простір в переказі коштів на інші картки. Ми рекомендуємо зателефонувати до контакт-центру банку 0800210800 і предметно перевірити інформацію щодо причин відмови по операції
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Naemnisa5 25 липня 2022, 3:01
Доброго дня вже неділю не можу зайти до Ощадбанку 24. Система пише відсутній інтернет, хоча підключення відмінне. Що робити?
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 25 липня 2022, 9:38
Доброго дня. Перш за все, рекомендуємо очистити кеш на вашому пристрої. Також, як варіант, можна перезавантажити сам пристрій. Додатково, рекомендуємо вам зателефонувати до контакт-центру банку 0800210800 та перевірити інформацію щодо облікового запису в Ощад 24
SKrush 24 липня 2022, 10:05
Почему через звонок с сайта нельзя подключить уведомления на Telegram?
Люди в аккупации и элементарно не могут воспользоваться своими же деньгами!
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 25 липня 2022, 8:50
Доброго ранку.
Банком було розроблено механізм підтвердження операцій через вайбер.
Покроково:

1. Завантажити новий додаток: https://www.oschadbank.ua/mob-oschad

2. Зателефонувати до контакт-центру через сайт: https://www.oschadbank.ua/chat (якщо немає зв'язку, можна натиснути «Продовжити без авторизації»)

3. Назвати оператору повний номер картки і дати відповідь на декілька питань

4. Оператор налаштує відправку паролей у Viber на ваш фінансовий номер на одну добу, щоб ви зареєструвались.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sergiy13678 23 липня 2022, 19:49
Банковское приложение на уровне сапога, создано для галочки — сплошная не рабочая головоломка! Непонятно откуда начисляются проценты за использование кредита! Операторы общаются по заученным шаблонам, не способные консультировать!!! Если у человека в преклонном возрасте возникли проблемы и вопросы по своей карте, решить их может лично он сам! Сотрудники банка отказывают в разрешении вопросов, если с ними общается человек, который готов оказать помощь своим родным старикам!
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 25 липня 2022, 9:45
Доброго дня. В телефонному режимі інформація надається виключно держателю карти. Якщо звертається третя особа для уточнити інформації по операціях, карті чи рахунку оператор відмовляє, оскільки він діє в межах договору підписаного сторонами під час відкриття рахунку клієнтом. Отримати інформацію довірена собак може лише у відділенні банку за умови надання працівникам нотаріальної довіреності. Що стосується додатку, він є максимально простим для користування. Нещодавно ми презентували наш новий мобільний Ощад, який є ще доступнішим, зручнішим та приєнішим у використанні. Знайти його можна на нашому сайті або в Play Market/App Store.
Мінфін
Відповідь адміністратора
28 липня 2022, 10:21
Відгук не зарахований (на 28.07.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
SKa22 23 липня 2022, 18:19
Як пенсіонерам на окупованих територіях (Херсонщина) увійти до мобільного додатку, щоб скористатися своїми пенсіями, або хоча б перевірити їх наявність, якщо заблоковано усі засоби зв’язку і смс-підтвердження на номер телефону не дійде? Вайбера зареєстрованого на той телефонний номер, який підв'язано до картки немає. Зареєструвати фінансовий номер зараз у вайбері неможливо, бо зв’язок подавлено. На інший номер вайбера (іншого члена родини — дружини клієнта) оператор Сніжана сказала немає технічної можливості відправляти смс. То зробіть щоб була! Ідентифікуйте клієнтів за селфі з карткою, чи якимось іншим чином, РОБІТЬ ЩОСЬ!!! Чому ПриватБанк здатен вирішити цю проблему, а Ощад ні?! І навіть не намагається. Головний ДЕРЖАВНИЙ банк не може працювати на такому жахливому рівні! Не дивуйтеся потім, що пенсіонери беруть виплати в рублях на окупованих територіях, а згодом і паспорти почнуть брати, раз Києву наплювати на них, і жахливий головний банк країни не може вирішити елементарну проблему.
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 25 липня 2022, 9:47
Доброго дня.
На сьогоднішній день банком розроблено механізм підтредження операцій без смс, через Вайбер. Якщо у вас не має його, або інший номер зареєстрований в Вайбер провести операцію неможливо. У випадку якщо буде розроблено альтернативний канал проведення операцій ми повідомимо
Александр Бабак 22 липня 2022, 20:03
Відділення за адресою: Київ, вул. Івана Пулюя, 5-А
Не користувався додатком Ощада близько 1,5 — 2 місяці. Сьогодні зателефонувала панночка з відділення в якому отримував картку і сказала, що мені необхідно зробити до кінця місяця платіж від 100 грн або в іншому випадку додаток заблокують і розблокування потрібно робити за допомогою написання відповідної заяви у відділенні банку і додаток буде розблоковано протягом 3-х днів.
Що це за здирництво? Чому клієнтів змушують на незаплановані витрати через їхній банк?
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 25 липня 2022, 9:52
Доброго дня.
Банк не змушує клієнтів проводити операції по карті. В своїй діяльності він керується чинним законодавством України та договором комплексного банківського обслуговування клієнтів. Згідно тарифів банку якщо клієнт не проводить операцій по рахунку банком передбачена комісія за обслуговування неактивного карткового рахунку (можливо це малось на увазі працівником, що вам телефонував). Для уникнення списань по рахунку, дійсно, достатньо провести будь-яку операцію: зняти гроші, поповнити чи провести якийсь платіж.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Лера Лера 22 липня 2022, 12:19
Доброго дня, банк нараховує комісію по зарплатні картці 25 грн, хоча з початком війни я не отримую заробітну плату, і взагалі цією карткою не користуюсь. Карта відкрита в Київській області, а я виїхала в іншу, наразі в мене немає фінансової можливості їхати в місто де мені її відкривали. Це взагалі нормально? В країні війна, а банк не може піти назустріч клієнту і закрити карту в будь якому відділенні. От з чого я маю платити комісію 25 грн, якщо я залишилась без роботи? А тим більше за що, якщо ніякого руху по моєму карткової рахунку немає, я ще згодна коли я отримувала зарплату, але зараз за що? Зато як задовбувати мене щомісяця, аби я скористувалася вашою кредиткою, так це аж бігом, звісно, банк же в цьому зацікавлений, на відміну від того, щоб допомогти клієнту вирішити його питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0638407673 22 липня 2022, 9:53
депозит останній день 21.07. 22.07 відмовілись закрити та видати гроши. ШАХРАІ
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 22 липня 2022, 13:16
Доброго дня.
Відмінити автопролонгацію по депозиту ви могли в період дії депозиту в будь-який час через Ощад 24. По завершенні депозиту кошти були б зараховані на рахунок, який ви вказували. Також, відміну автопролонгації можна виконувати через відділення банку в межах однієї області, де відкрито депозитний рахунок. Напишіть, будь ласка, нам в особистому повідомлені деталі ситуації, що склалася вчора і в якому відділені це сталося.
Мінфін
Відповідь адміністратора
25 липня 2022, 16:44
Відгук не зарахований (на 25.07.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Проблема вирішена
jack jack 21 липня 2022, 0:25
Всем доброго времени суток.С моей карты было незаконно списана сумма в размере 500 грн или 13 долларов с копейками Якобы за офлрмление подписки майкрософт Хотя никаких подписок я не совершал карту не терял и данные карты никому не сообщал. При звонке на горячую линию некомпетентная сотрудница не захотела слушать и быстренько перевела стрелки на то что нужно щвонить в полицию и банк не несет ответственности за сохранность денег и якобы из-за военного положения у нее нет времени на разговоры. Просьба если в банке остались ещё вменяемые сотрудники связаться со мной по имейлу yakov1977@ukr.net
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 21 липня 2022, 9:17
Доброго дня.
В даному випадку ми рекомендуємо заблокувати карту з метою мінімізації подальшого списання коштів. В подальшому вам потрібно буде звернутися до правоохоронних органів для подання відповідної заяви про вчинення шахрайських дій з використанням карти. Банк в свою чергу надасть всю необхідну інформацію правоохоронцям, за їхнім запитом, для проведення розслідування.
Алла Сваток 20 липня 2022, 15:29
Відділення за адресою: Київ, вул. Героїв Севастополя, 33
Сьогодні вирішила оформити картку киянина.Залишила заявку по телефону. Мені зателефонували зі служби підтримки, ввічливо пояснили, що необхідно звернутися в найближче відділення ощадбанку без попереднього запису. Таким виявилося відділення за адресою вул.Героїв Севастополя,33. На вході адміністратор ввічливо сказала, що потрібно трішки зачекати, попереду ще дві людини (а біля операторів ще сиділо 2 людини).
Це, трішки" затягнулося на 40 хвилин, Оператори нікуди не квапилися, черга нікуди не рухалася. Вони вели розмови між собою, щось пояснювали один одному. Я не побачила перспективи у вирішенні свого питання та покинула відділення.
Якось немає більше бажання звертатися до цього відділення.
P. S.Спостерігала за роботою адміністратора (жаль, що не запам’ятала її ім'я). Дівчина старалася максимально допомогти відвідувачам.
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 21 липня 2022, 9:23
Доброго дня.
Дійсно, призначена заздалегідь зустріч дозволяє не чекати вам в загальній черзі, а прийти на обраний час для виконання бажаної операції. Багатьом клієнтам зручна така функція і вони активно нею користуються. Призначити зустріч можна і по дзвінку до контакт-центру і самостійно через сайт. Що стосується співробітників, що здійснюють обслуговування клієнтів на місцях, то вони жодним чином не затягують вирішення питань клієнтів, а навпаки допомагають вирішити першочерговий їхній запит та додатково відповідають на всі питання, що виникають в процесі обслуговування. Дуже шкода, що у вас склалося таке враження про банк. Сподіваємося, що одна ситуація не вплине на подальшу нашу співпрацю.
Margottass 20 липня 2022, 13:01
8 липня я зняла в банкоматі Німеччини гроші на суму 260 євро. Мені по вайберу надійшло повідомлення (від 08.07.2022 16:38), що остаточний залишок коштів склав 3 782,07 грн. 12 липня після розрахунку в магазині за продукти на суму 19,78 євро перевірила залишок по картці та була неприємно здивована, тому що він раптово зменшився майже на тисячу гривень: замість 3 тис на рахунку залишилось трохи більше двох (2129 грн.). До того ж сума в 19,78 євро спочатку була еквівалентна 653 гривням (приблизно, можу назвати тільки по пам’яті), через день — вже 743,77 гривні. В розмові з оператором гарячої лінії банку (13 липня о 15:07) мені довго розповідали про ризики овердрафту, про зміну курсу валют, про те, що операції валютуються не в той же самий день, наприклад операції за 8 липня валютувалися лише 11 липня, от сума і збільшилася. Нагадаю, що «збільшення» коштувало мені майже 1000 гривень в першому випадку і майже 100 у другому. Зміна курсу євро з 8 липня за даними Ощадбанку з офіційної сторінки склала 50 та 39 копійок (на 8.07.2022 — 36,34 грн., 11.07.2022 — 36,84 грн., 13.07.2022 — 37,23 грн.), що на зняту суму в 260 євро та оплату в 19,78 аж ніяк не могло скласти 1000 та 100 грн. відповідно. Коли ж я спробувала написати на адресу, зазначену на сайті для повідомлення про порушення (MudraIR@oschadbank.ua), то відповідь взагалі лишила мене мови: моє повідомлення не може бути доставлено, оскільки воно дуже велике (14 KB), а дозволений розмір — 0 КВ… Просто немає слів! Я біженка і рахую кожну копійку. І такі зникнення грошей з рахунку є для мене не просто неприємними, а критичними. Я вважаю, що подібне є шахрайством. А саме, використання службового становища з метою наживи.
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 20 липня 2022, 14:52
Доброго дня.
Ви можете надіслати лист на поштову скриньку банку за адресою: contact-centre@oschadbank.ua та отримати відповідь щодо описаної ситуації. Також ви можете надіслати нам в особистому повідомленні ваше ПІБ, номер телефону та дату дзвінка до контакт-центру. Перевіримо якість наданої консультації
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Yana1112 20 липня 2022, 1:45
Відділення за адресою: Київ, вул. Тулузи, 3-А
Добрый вечер!
Мне 3 мая был отправлен Swift перевод, из Америки!!! Деньги не зашли!!!
Ропросил Ощадбанк все данные об отправители кто он и чем занимается.
Хорошо предъявила все бумаги об отправителе, сказали зачислят, прошло время придумали что отправитель что-то не указал.Пусть отправитель редактирую.
Отправитель отредактировал и дал ответ что его банк в Америке проверил Swift перевод все верно и деньги должен Ощадбанк зачислить в течении 24 -48 часов, позвонила в банк в Одессу на Черняховского, Ирина Николаевна управляющая сказали ждите до 7 дней все зачислят, прошло 7 дней денег нет, А в общем прошло 2 месяца и 16 дней.
Позвонила опять говорит деньги наверно вернулись отправителю, хорошо, дайте мне бумагу на почту что деньги вернулись отправителю.Бумаги нет, ну как все это понимать! При этом звонила не один раз на горячую линию, и два раза писала скаргу, нет ответа Как можно работать с таким банком!!! Карту проверили работает изначально.
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 20 липня 2022, 8:03
Доброго дня.
Відповідь на аналогічний коментар надали вам в особисті повідомлення.
Andriywhite 20 липня 2022, 1:28
І в ощадні 24/7 написано що ця сума тимчасово заблокована що мені робити це останні гроші 😢
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 20 липня 2022, 8:06
Статус «тимчасово заблоковані кошти» означає, що кошти в процесі зарахування або списання ( в залежності яку операцію було виконано). В даній ситуації не варто хвилюватися, кошти надійдуть за призначенням.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0st0r0zhn0 19 липня 2022, 16:37
Мої старенькі родичі закордоном. В обох спливає термін пенсійних карток в серпні цього року. Приїхати додому нема змоги, бо в них оформлен захист там, і повернувшись сюди вони втратять там і житло, і соцдопомогу і все те що волонтери допомгли зробити. Також вони бояться повертатися, бо житло поряд з зоною бойових дій. Там де воні живуть їм потрібна готівка, мало хто приймає картки або там де приймають там дорожче все, живуть в селі простому. Тепер Ощадбанк говорить що заблокує їм картки та їх пенсійні посвідчення зажує банкомат. Переслати готівку через банк в валюті їм я також не можу, і якщо чесно то не знаю як довго я зможу їм виплачувати замість ПФ. Що їм робити — не знаємо. Бо соцдопомоги там ледь-ледь є на саме необхідне, а от наприклад на медичне обслуговування або інший форс-мажор нема. Повертатися додому також небезпечно. Незрозуміло чому інші банки продовжили термін дії карток термін яких спливає під час війни, а Ощадбанк ні. Дуже прикро та соромно за отакий вот «банк». Тепер людям похилого віку треба знову їхати додому, тілько щоб отримати картку в відділені Ощадбанку, яку автоматично перевипустили в місті яке обстрілює Росія. Це жах, а не банк.
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 20 липня 2022, 8:28
Доброго дня.
Банк продовжив термін дії карток, що закінчувалися до 01.08.22. Продовження відбувалося автоматично і клієнтам не потрібно було звертатися до установ банку чи виконувати будь-які інші дії. На сьогоднішній день нової інформації щодо карток, що закінчуються ще не надходило. Як тільки вона буде ми обов'язково повідомимо клієнтів на своєму сайті.
У випадку, якщо продовження карток не буде клієнт або довірена особа (за умови наявності довіреності в останньої) має звернутися до банку для замовлення нової карти.
Проблема вирішена
nikitapokalchuk 19 липня 2022, 14:47
Придумали свої правила, яких немає взагалі, просять документи які не потрібні для даних операцій, дзвониш на гарячу лінії повідомляють як все потрібно, а в їхньому відділені просять те, що не потрібно зовсім
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 19 липня 2022, 16:12
Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення детальніше про ситуацію, яка склалася.
boss7777 19 липня 2022, 9:16
Відділення за адресою: Ужгород, вул. Корзо (Суворова), 15
зверхнє відношення до клієнтів банку та простих відвідувачів, хамське відношення, вираження нецензурних слів по віднолшенню до клієнта
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 19 липня 2022, 10:22
Доброго дня.
Роботу співробітників даного відділення ми обов'язково повідомимо і в разі виявлення порушень приймемо міри для їх усунення. Дякуємо за сигнал.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.4 44.5
PLN 9.65 10.4
USD 42.2 42.9
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.4 44.5
PLN 9.65 10.4
USD 42.2 42.9
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝