×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.4 | 44.5 |
PLN | 9.65 | 10.4 |
USD | 42.2 | 42.9 |
Всі курси банку |
прием граждан по личным вопросам
Написати коментар
Не отдают деньги с депозитов и мобильных сбережений, предлагают поехать под бомбы переоформить карту
В году так 2013 м открыл у них счет, откладывал туда на всякий случай, деньги держал на мобильных сбережениях и маленьком депозите. Капало себе и капало по чуть денег. И вот, настал 2022й, мне пришлось уехать из моей области из-за бомбежки, бежал как и все на нервах и забыл карточку банка под бомбами.
Ну в общем, спустя некоторое время пришел в себя, стали нужны деньги, решил воспользоваться этой заначкой. Без задней мысли звоню на горячую линию, там мне поясняют что онлайн нельзя переоформить карту, нужно идти в отделение.
В отделении мне говорят что не могут выпустить мне карту и перевести на нее деньги с моей старой карты т.к. программа не видит карточные счета другой области! На мой логичный вопрос «и что же мне делать?» Девушка оператор звонит руководству по Полтавской области и там ей говорят: предложите клиенту поехать на границу области и там попробовать переоформить карту, т.к. может там программа видит область где клиент изначально открывал карту! Это просто шок контент, поехать условно под бомбы чтобы снять депозит, что за бред?!
Видел тут отвечают представители банка, будет очень круто разобраться в ситуации, если вам не все равно конечно.
Ходил в отделение: 10016/0208 м, вулиця Лікаря О.Богаєвського, буд. 9/77, Кременчук, Полтавська область, 39615. Был там 2022.07.26 с 10.30 до 11.30 утра, буду рад дать любую обратную связь!
Это просто нонсенс как в 21 м веке нужно ехать условно говоря под бомбы переоформлять карту т.к. программа банка не видит соседнюю область! Просто ШОК!
Напишіть, будь ласка, в особистому повідомлені адресу відділення банку, де відкрито ваш рахунок. Ситуацію перевіримо
Коментарі (1)
Внутренние перемещения между счетами идут часами.
Максимальні терміни зарахування коштів на рахунок може бути до 3-х робочих днів. Тому, впродовж цього терміну кошти перераховуються і ви бачите відповідний статус по операції. Як тільки пройде повністю списання з рахунку і вони перейдуть на депозитний рахунок статус операції зміниться на «операція успішна».
Написати коментар
Неможу зняти власні кошти з поточного рахунку фізичної особи
Якщо сьогодні коштів знову не вдасться зняти просимо повідомити в особистому повідомлені. Ситуацію додатково перевіримо.
Написати коментар
Не возможно перевести деньги со своего счета на карту другого банка , сменить лимиты операций в день
Коментарі (1)
Не працює Ощадбанк 24
Коментарі (3)
Смс уведомления
Люди в аккупации и элементарно не могут воспользоваться своими же деньгами!
Банком було розроблено механізм підтвердження операцій через вайбер.
Покроково:
1. Завантажити новий додаток: https://www.oschadbank.ua/mob-oschad
2. Зателефонувати до контакт-центру через сайт: https://www.oschadbank.ua/chat (якщо немає зв'язку, можна натиснути «Продовжити без авторизації»)
3. Назвати оператору повний номер картки і дати відповідь на декілька питань
4. Оператор налаштує відправку паролей у Viber на ваш фінансовий номер на одну добу, щоб ви зареєструвались.
Написати коментар
Отвратительный сервис…
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Коментарі (2)
Неможливо увійти до мобільного додатку на окупованих територіях
На сьогоднішній день банком розроблено механізм підтредження операцій без смс, через Вайбер. Якщо у вас не має його, або інший номер зареєстрований в Вайбер провести операцію неможливо. У випадку якщо буде розроблено альтернативний канал проведення операцій ми повідомимо
Написати коментар
Некомпетентні працівники відділення м.Київ, Пулюя 5
Що це за здирництво? Чому клієнтів змушують на незаплановані витрати через їхній банк?
Банк не змушує клієнтів проводити операції по карті. В своїй діяльності він керується чинним законодавством України та договором комплексного банківського обслуговування клієнтів. Згідно тарифів банку якщо клієнт не проводить операцій по рахунку банком передбачена комісія за обслуговування неактивного карткового рахунку (можливо це малось на увазі працівником, що вам телефонував). Для уникнення списань по рахунку, дійсно, достатньо провести будь-яку операцію: зняти гроші, поповнити чи провести якийсь платіж.
Коментарі (3)
Неможливо закрити картку в іншому місті навіть під час війни
Коментарі (4)
депозити
Відмінити автопролонгацію по депозиту ви могли в період дії депозиту в будь-який час через Ощад 24. По завершенні депозиту кошти були б зараховані на рахунок, який ви вказували. Також, відміну автопролонгації можна виконувати через відділення банку в межах однієї області, де відкрито депозитний рахунок. Напишіть, будь ласка, нам в особистому повідомлені деталі ситуації, що склалася вчора і в якому відділені це сталося.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Коментарі (2)
Незаконное списание денег с карты
В даному випадку ми рекомендуємо заблокувати карту з метою мінімізації подальшого списання коштів. В подальшому вам потрібно буде звернутися до правоохоронних органів для подання відповідної заяви про вчинення шахрайських дій з використанням карти. Банк в свою чергу надасть всю необхідну інформацію правоохоронцям, за їхнім запитом, для проведення розслідування.
Коментарі (6)
Намагання оформити картку киянина
Це, трішки" затягнулося на 40 хвилин, Оператори нікуди не квапилися, черга нікуди не рухалася. Вони вели розмови між собою, щось пояснювали один одному. Я не побачила перспективи у вирішенні свого питання та покинула відділення.
Якось немає більше бажання звертатися до цього відділення.
P. S.Спостерігала за роботою адміністратора (жаль, що не запам’ятала її ім'я). Дівчина старалася максимально допомогти відвідувачам.
Дійсно, призначена заздалегідь зустріч дозволяє не чекати вам в загальній черзі, а прийти на обраний час для виконання бажаної операції. Багатьом клієнтам зручна така функція і вони активно нею користуються. Призначити зустріч можна і по дзвінку до контакт-центру і самостійно через сайт. Що стосується співробітників, що здійснюють обслуговування клієнтів на місцях, то вони жодним чином не затягують вирішення питань клієнтів, а навпаки допомагають вирішити першочерговий їхній запит та додатково відповідають на всі питання, що виникають в процесі обслуговування. Дуже шкода, що у вас склалося таке враження про банк. Сподіваємося, що одна ситуація не вплине на подальшу нашу співпрацю.
Коментарі (3)
Незаконне списання коштів
Ви можете надіслати лист на поштову скриньку банку за адресою: contact-centre@oschadbank.ua та отримати відповідь щодо описаної ситуації. Також ви можете надіслати нам в особистому повідомленні ваше ПІБ, номер телефону та дату дзвінка до контакт-центру. Перевіримо якість наданої консультації
Коментарі (7)
Swift перевод
Мне 3 мая был отправлен Swift перевод, из Америки!!! Деньги не зашли!!!
Ропросил Ощадбанк все данные об отправители кто он и чем занимается.
Хорошо предъявила все бумаги об отправителе, сказали зачислят, прошло время придумали что отправитель что-то не указал.Пусть отправитель редактирую.
Отправитель отредактировал и дал ответ что его банк в Америке проверил Swift перевод все верно и деньги должен Ощадбанк зачислить в течении 24 -48 часов, позвонила в банк в Одессу на Черняховского, Ирина Николаевна управляющая сказали ждите до 7 дней все зачислят, прошло 7 дней денег нет, А в общем прошло 2 месяца и 16 дней.
Позвонила опять говорит деньги наверно вернулись отправителю, хорошо, дайте мне бумагу на почту что деньги вернулись отправителю.Бумаги нет, ну как все это понимать! При этом звонила не один раз на горячую линию, и два раза писала скаргу, нет ответа Как можно работать с таким банком!!! Карту проверили работает изначально.
Відповідь на аналогічний коментар надали вам в особисті повідомлення.
Написати коментар
Вчора скинув на карту Ощадбанку гроші
Коментарі (1)
Нема продовження карток як у інших банках під час воєного стану
Банк продовжив термін дії карток, що закінчувалися до 01.08.22. Продовження відбувалося автоматично і клієнтам не потрібно було звертатися до установ банку чи виконувати будь-які інші дії. На сьогоднішній день нової інформації щодо карток, що закінчуються ще не надходило. Як тільки вона буде ми обов'язково повідомимо клієнтів на своєму сайті.
У випадку, якщо продовження карток не буде клієнт або довірена особа (за умови наявності довіреності в останньої) має звернутися до банку для замовлення нової карти.
Коментарі (1)
Некомпетентность
Коментарі (1)
приниження честі та гідності
Роботу співробітників даного відділення ми обов'язково повідомимо і в разі виявлення порушень приймемо міри для їх усунення. Дякуємо за сигнал.
Написати коментар