Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Vvv99 3 вересня 2022, 15:41
Доброго дня. Звернулася до ОЩАДБАНК м. Київ, вул. Закревского, 93А, для оформлення пільгової карти киянина. Працівник банку мені озвучила, що для того, щоб оформити карту киянина, обов’язковою умовою є оформлення страховки. Я запитала, чи можу я відмовитися, бо страховка мені не потрібна. Мені відповіли, що без цієї страховки, мені не оформлять карту киянина, і що я маю право звернутися до іншого банку. Дивне спілкування з клієнтами як на мене… Отже, я була змушена заплатити за непотрібну мені страховку вартістю 150 грн. Через кілька днів, я зателефонувала на гарячу лінію ОЩАДБАНКу, де мені відповіли, що оформлення страховки не є обов’язковим, а лише власним бажанням клієнта. Тепер звернуся до Нацбанку, нехай разберуться, на яких підставах працівники банку на Закревского 93А вводять в оману клієнтів.
Ощадбанк
Відповідь банку
5 вересня 2022, 12:15
Добрий день.
При відкритті нового рахунку ви дійсно можете обирати самостійно чи бажаєте відкривати страховку чи ні. Приносимо вибачення за повідомлення неправдивої інформації співробітниками банку. Обов'язково проведемо роботу із працівниками відділення, для того щоб в майбутньому не виникало таких ситуацій
Gala12345 3 вересня 2022, 15:01
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 149
Я с Мелитополя. На данный момент это оккупированная территория. До войны брала деньги с кредитной линии. Несколько дней назад ощадбанк снял с карточки деньги и заблокировал мне карточку, тем самым лишив меня средств к существованию. На данный момент предприятие на котором я работала работает на россию. Своими действиями ощадбанк толкает людей к сотрудничеству с агрессором. Чем Ощадбанк лучше россии, если он лишает средств своих клиентов. Кому война, а кому мать родная — это про ощадбанк.
Ощадбанк
Відповідь банку
5 вересня 2022, 12:18
Добрий день.
Відповідно до договору комплексного обслуговування з яким ви мали бути ознайомленні при відкритті рахунку — Банк на власний розсуд має право припинити подальше кредитування Клієнта без надання пояснень причин такої відмови, в тому числі шляхом закриття Кредиту, якщо Клієнт ним не скористався, або в разі використаної частини Кредиту, зменшення розміру кредитної лінії до фактично використаної кредитної лінії. Сподіваємося на розуміння.
Yulya1313 1 вересня 2022, 18:53
Мне человек из Европы по Свифт выслал перевод в евро на мой IBAN еще 22 июля 2022. Деньги не зачислились так как у счет в гривнах. Но и перевод Ощадбанк обратно в Европу не вернул. Хотя австрийский банк и давал официальные запросы на возврат. Грабим, да?
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 2 вересня 2022, 9:04
Доброго дня.
В даному випадку відправник коштів має звернутися до відділення банку, де він виконував операцію для з'ясування всіх обставин та деталей операції.
В мене є Картка Киянина. Банковими послугами зовсім не користуюся. Десь раз на рік місто дає соціальну допомогу, як інваліду другої групи та пенсіонеру. Нещодавно отримав таку допомогу в розмірі 300 гривень.
Але від банку прийшло повідомлення — «Сплачено 100 грн. за обслуговування рахунка. Щоб не сплачувати комісію щомісяця, користуйтесь рахунком.»
Виходить, що місто дає невеличку допомогу, а Ощадбанк її просто відбирає. І це робиться в таких важких умовах під час війни та коли шаленими темпами зростають ціни на ліки. Неначе, як мародерством це назвати не можна. Ганьба такому банку.
Просто не находжу слів, щоб висловити свою зневагу до цього злочину від Державного банку.
Це просто жах. І чому створили монополію на картки киянина? Чому її не можна отримати в іншому банку, в якому не працюють мародери? Ганьба.
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 1 вересня 2022, 15:47
Доброго дня.
Карта Киянина містить як банківську так і не банківську складову. Це означає, що її обслуговування та функціонал містить і звичайну банківську карту і в той же час, соціальні функції. Що стосується банківської части, то карта обслуговується банком згідно діючих тарифів. Тарифами передбачена комісія за обслуговування неактивного карткового рахунку в розмірі 100 грн в місяць. Комісія утримується у випадку, якщо клієнт більше 12 місяців не проводить жодних операцій з рахунком. Для уникнення таких випадків ми рекомендуємо клієнтам проводити хоча б раз на рік будь-яку активну операцію з рухом коштів (поповнення мобільного/зняття готівки/розрахунок в мережі Інтернет чи торговій мережі і т.д).
LtCol 1 вересня 2022, 13:17
Відділення за адресою: Харків, майд. Конституції, 22
01.09.22
Недоступен ни с ПК (броузер) ни приложение Андроид: там пишет «Відсутнє з'єднання. Відсутнє підключення до мережі»
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 1 вересня 2022, 15:31
Доброго дня.
Перепрошуємо за тимчасові незручності. Спробуйте, будь ласка, провести операцію трохи пізніше
не работает приложение и карта не проходит в магазине, деньги есть
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 1 вересня 2022, 14:35
Доброго дня. Перепрошуємо за незручності. Роботу всіх сервісів було відновлено. Що стосується застосунку мобільний Ощад — невдовзі також зможете проводити операції. Спробуйте, будь ласка, трохи пізніше провести операцію
Roman Bieliaiev 1 вересня 2022, 11:13
Відділення за адресою: Київ, вул. Тулузи, 3-А
У мобільному додатку Ощадбанку є опція «Повідомлення по картках» у якої є два варіант вибору:
1. Отримувати SMS по операціях на суму більше 1000 грн., вартість послуги по картці — 7 грн./міс
2. Не отримувати повідомлення

Але при виборі другої опції, приходить SMS з таким текстом: «Vybachte, u tsiliakh bezpeky SMS-banking za vashoiu kartkoiu X-XXX* ne mozhe buty vidkliucheno.»

Така собі ілюзія вибору… От нашо така опція у додатку, коли вана не працює (питання риторичне, бо я знаю відповідь: Ощадбанк — совкове лайно)

І, якби ж то, воно було безкоштовним, як усіх людських банках, так тут же платно і не дають змоги відмовитися від цієї «послуги».

І питання навіть не в 7 гривнах, а в тому що картка Ощадбанку використовується нами один раз на місяць — зняти кошти у банкоматі, після того як надійшли виплати (а це можна перевіряти через додаток, замість СМС), бо по іншому картку цього збоченого банку використовувати не можна, і ось списання ціх 7 грн заважає знімати всю суму, що надійшла та регулярно формуєтьс я мінусовий баланс через ці 7 грн.

Я то знаю вихід, переводити ті 7 з іншої картки кожний раз, щоб була рівна сумма і щом не було мінісу, проте якого біса я це маю робити, ще і за свій кошт?

Ощадбанк — це те що не зміниться ніколи.
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 1 вересня 2022, 13:49
Доброго дня.
Для використання Ощад 24/7 обов'язковою умовою має бути наявність підключення до смс-інформування. Ця послуга є платною і може складати 7 грн або 0 грн, в залежності від тарифного пакету по якому відкрито карту. Потрібно це для отримання одноразових паролів в підтвердження операцій. Дійсно, в додатку, є можливість відключення по карті смс, але тільки не по тій, за якою в клієнта відбувалася реєстрація в системі. Якщо ви не бажаєте сплачувати комісію в розмірі 7 грн в місяць, ви можете він неї відмовитися по дзвінку до контакт-центру 0800210800. Також, ви можете повідомити оператору про необхідність зміни каналу інформування з смс на Push — повідомлення. Після цього ви будете отримувати Push -повідомлення з інформацією про стан вашого рахунку, рух по ньому коштів та зможете й надалі користуватися Ощад 24.
lucia122 31 серпня 2022, 22:58
З0.08.22г у меня закончился срок депозита, 31.08.22 г. я пришла в банк забрать свои!!! деньги, но банк мне отказал, мотивируя тем, что они его пролонгировали. Разорвать договор отказали, предложили написать заявление и позвонить на горячую линию. Через час мне перезвонили и сообщили об отказе, на горячей линии сказали, что такими вопросами они не занимаються. 26
08.22 мне звонили из банка и спрашивали буду ли я продлевать договор, я оветила нет, не буду.
Я сотрудничаю с многими Украинскими Банками, но такого беспредела!!! еще не встречала, мало того, что не работает программа 24/7, постоянно какие- то сбои, так и в отделении я не могу забрать свое. Я считаю, что в такое тяжелое время для страны ощадбанк должны помогать своим клиентам, а не доводить пожилых людей до инфарктного состояния. Никому не рекомендую сотрудничать с этим банком. Вам должно быть стыдно!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 1 вересня 2022, 9:10
Доброго дня. В депозитному договорі зазначено умови розміщення депозиту та його автопролонгація у випадку, якщо клієнт впродовж терміну депозиту не відміняє її. Відмінити пролонгацію клієнт може подавши заяву у відділенні банку в межах області де відкрито рахунок або дистанційно через Ощад 24. Тоді, кошти по завершенні терміну депозиту, перераховуються на карт.рахунок клієнта який він вказав для виплати. Оскільки, за весь час депозиту пролонгація не була відмінена, то депозит знову було перерозмішено на умовах, що діяли на момент операції. Також, в умовах депозиту зазначено, що дострокового розірвання депозиту не передбачено.
ArtyWhite 31 серпня 2022, 17:13
Батько робив платіж по реквізитам lBAN, на жаль при введені ІПН отримувача вказав усі 0. Свою помилку визнаєм. Банк отримувача зробив запит на уточнення платежу, щоб можна було вказати достовірний ІПН, зателефоонували на гарячу лінію, щоб дізнатись де можна побачити цей запит або як внести корегування в платіж. Спілкувались з консультантом Ольгою, 31.08.22 в 15.47. Відповідь спочатку була, щоб банк отримувача вніс зміни, а потім взагалі що це міжбанківська справа. У висновку кошти не можуть надійти на рахунок отримувача і будемо вимушені чекати до 3х робочих днів на повернення коштів. Свою помилку ми визнаємо при внесені даних, але хотіли її оперативно вирішити, а не вийшло.
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 1 вересня 2022, 8:57
Доброго дня.
Одним з ключових параметрів для платежу за реквізитами рахунку є правильний іпн. Якщо ви його не вказали, то по факту кошти перебувають на транзитному рахунку і вплинути на термін повернення коштів(а саме пришвидшити процедуру повернення) неможливо. В даному випадку кошти повернуться на рахунок відправника продовж декількох днів. Очікуйте, будь ласка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Tani2803 31 серпня 2022, 12:12
Відділення: м. Київ, вул. Закревського, 93а. Моя мама звернулась 31.08.2022 р. щодо перевипуску «карти киянина «в зв’язку з закінченням терміну дії. А ще була рада, що отримала соц. виплату у розмірі 300 грн., хотіла її отримати. Так от співробітник банку сказав, що карту не перевипустить без укладання договору від нещасних випадків з компанією «Метлайф» (який є необов’язковим), вартітсть якого 70 грн., а термін дії місяць. Це яким законом керуються у цьому банку? Це просто ганьба, зрада і корупція в одному. Прикро, безвідповідально. Мама ці кошти заплатила, але такої «нахабності» не з боку співробітника. а з боку головних шахраїв в банку я не очікувала. Сам папірець і не поліс зовсім. і назви цього договору навіть немає. Припиніть дурити самих беззахисних.
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 31 серпня 2022, 14:54
Доброго дня. Дозвольте принести вам вибачення від імені банку за дії співробітників однієї з наших установ. Дійсно, пропозиція додаткових послуг, крос-продаж — це стандартна практика в багатьох компаніях, в тому числі і банках. Співробітники можуть лише запропонувати вам додаткову послугу(оформлення страхового полісу), але якщо він не потрібний, ви можете від нього відмовитися. Роботу співробітників відділення обов'язково проаналізуємо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Александр ВВВ 31 серпня 2022, 9:26
Я живу на проблемной территории Луганской области, почему-то убрали услугу (подтверждения операции отпечатком пальца) и невозможно ее включить только смс подтверждение, а связь то не работает зачем создавать такие проблемы людям. Да новое приложение скачал, но оно еще сырое часто глючит, не работает обмен валют верните отпечаток пальца в старое приложение.
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 31 серпня 2022, 11:01
Доброго дня.
Увімкнути підтвердження операції за допомогою Touch -id ви можете перейшовши в налаштування додатку. Окремо його ніхто не вимикав. Що стосується додатку, то іноді сервіс дійсно може бути недоступним у зв'язку з проведенням регламентних робот і впровадженням нових опцій. На рахунок сервісу обміну валюти вчора надали вам відповідь.
Nezlamnuy 30 серпня 2022, 22:22
Сьогодні хотів оплатити у відділенні ощадбанку квитанцію за газ.Термінал показував мені що я заблокований.Я звернувся до касси, вони не знали що відповісти, сказали звернутись до менеджера.Підійшов до менеджера, менеджер пішов до старшого)Вийшла посміхаючись і почала казати шо були якісь махінації…Які махінації якщо я до ощадбанку ніколи не мав ніякого відношення?
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 31 серпня 2022, 8:26
Доброго дня.
Швидше за все, ви не заблокований, а змінився постачальник послуг і тому ви бачите відповідне повідомлення на екрані пристроїв. Рекомендуємо ще раз перевірити реквізити для оплати спожитих послуг і повторити спробу. А взагалі, у вас є можливість сплачувати комунальні послуги через Ощад 24, це набагато зручніше, швидше та вигідніше, ніж кожного разу звертатися до установи банку для виконання подібних операцій.
Александр ВВВ 29 серпня 2022, 21:26
Не могу поменять (уже вторая неделя пошла) свою валюту на гривну, обмен валют отключен …просто нет слов.когда наконец ее починят.
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 30 серпня 2022, 8:32
Доброго дня.
Сервіс купівлі/продажу валюти в Ощад 24/7 наразі вимкнений у зв'язку з технічними проблемами. Вирішення проблеми ще в процесі та потрібує втручання розробників. Перепрошуємо за незручності
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Liliat 29 серпня 2022, 19:57
Зробила замовленя, проплатили, і більш на зв’язок не виходять і заблокували
5167 8032 5186 7904 шахрай, банк не реагує
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 30 серпня 2022, 8:33
Доброго дня.
Якщо ви стали жертвою шахрайства, то в даному випадку вам потрібно звертатися до правоохоронних органів.
Alisunya 27 серпня 2022, 15:52
Відділення за адресою: Житомир, вул. Перемоги, 15
Если банк захочет, он снимет то количество денег которое ему нужно. То есть если вам Если нужно 5000, он снимет у вас 5000грн, но на руки вы получите только где-то 4000−4500грн. Как получилось у меня, снимала 5300грн — а получила 4300грн потому что так решил банкомат. А вернуть назад 1000 грн назад это что-то из мира фантастики, если человек находится не в Украине. И не важно пенсия или что-то другое. Они обанкротили меня на 1000грн. И им все равно когда звонишь на горячую линию. Они скажут что это «судебное дело» если я звоню и говорю от имени своей бабушки которая предоставила мне доступ и разрешила мне это делать (бабушке 80 лет она в целом до конца не понимает эти банковские структуры и ей не имеет значение каким я образом смогу вернуть её деньги которые она заработала по закону, так как я её родная внучка, дочь ее дочери, дозвонится с теретории на которой нет Ощадбанка очень до них очень сложно, тем более когда они придумывают любые отмазки ради того что бы не возвращать деньги человеку который заработал и заслужил чтобы их получить). Прошу продумать и принять альтернативные методы для возращения денег, так как это не честно наживаться на пожилых людях и грабить их за счёт их беспомощности. Прошу вернуть деньги которые ваш банкомат посчитал нужным забрать у моей 80-летней бабушки с инвалидностью (банкомат г. Житомир, вул. Перемоги 15), если этого не случится это будет на вашей совести. И наймите нормальных людей в коллцентр которые знают какие права есть у банка на который они работают, а не тех кто на тебя наорут по телефону и когда и спросишь чем они помогут в этом вопроси они не будут мычать и рассказывать версии которые не основаны на действительности!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 29 серпня 2022, 8:11
Доброго дня.
Банкомат, як і будь-яка інша техніка час від часу може дати збій в своїй роботі і не виконати операцію клієнта яку він задав. Якщо в момент отримання готівки сума була видана частково, то власнику карти необхідно буде звернутися до установи банку для подання заяви-притензії. В заяві зазначається день проведення операції, час, сума запиту і номер карти, для повернення коштів. Важливо, що заява подається лише від держателя карти. Третя особа подати відповідну заяву не може. Щодо терміну подання заяви- клієнт може подати її не пізніше 120 днів з моменту проведення операції
afanasy 27 серпня 2022, 15:24
Как был *** так и остался, заоблачные ставки кредитования и лицемерие.
На главной странице банка огромными буквами указанно 2 условия для получения кредита:
1. Ви — резидент України
2. Співвідношення ваших доходів і витрат

В лучших традициях Ощадбанка — провалились сразу на первом пункте, сказав что не кредитую людей с пропиской в Харькове. Или может Ощадбанк тонко намекает, что Харьковчане больше не резиденты?
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 29 серпня 2022, 8:01
Доброго дня.
Банк здійснює кредитування в тих регіонах, де це можливо за поточних умов. На сьогоднішній день не у всіх регіонах банк надає можливість отримання кредиту. Сподіваємося на розуміння
Sonceee 27 серпня 2022, 11:19
Сплачено 48.37 грн за обслуговування рахунка. Щоб не сплачувати комісію щомісяця, користуйтесь рахунком.

Вперше прийшло таке від банку Ощад.Це що таке???
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 29 серпня 2022, 7:56
Доброго дня.
Дане повідомлення означає що по рахунку утрималася комісія за обслуговування неактивного карткового рахунку. Вона складає 100 грн в місяць. Утримання її відбувається лише в тому випадку, якщо клієнт більше 12 місяців не користується рахунком. Оскільки на рахунку не було всієї суми заборгованості, то списався лише залишок. Для уникнення списань в майбутньому рекомендуємо хоча б раз на рік проводити хоча б одну активну операцію (зняття готівки, розрахунок картою в магазині чи інтернеті, поповнення мобільного і т.д)
Геннадий Егоров 26 серпня 2022, 9:39
Как можно у беженцев из Лесичанска забрать помощь от красного креста??? сначала орки освободили от всего имущества оставив одни тапочки, а потом вы сначала предложили оформить карту для выплат помощи, а потом как только Красный крест перевёл пять тысяч вы обвинили их в машенничестве и заблокировали карту, я понимаю что для вас это не деньги, раз в ресторане покушать, а для людей которые месяц просидели на подвале это спасательный круг…и это не единственный такой случай, я знаю много людей которые пострадали от вашей любимой схемы всех называть машенниками, я тоже пострадал точно также, заблокировали пять тысяч в прошлом году, а вчера решил проверить и оп, а там уже три с половиной, где полторы тысячи??? Бог вам судья и очень скоро каждый получит за грехи.
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 26 серпня 2022, 14:45
Доброго дня.
Перевірити інформацію про списання коштів по рахунку, а також причину блокування доступу до коштів ви можете по дзвінку до контакт-центу. Також, оператор зорієнтує вас щодо подальших дій для відновлення доступу до рахунку.
FCSD 26 серпня 2022, 8:41
Ув. сотрудники ощадбанка. Донесите пож. до своего руководства эту мысль. Много людей из неподконтрольной части Украины с 1-го августа остались без своих средств существования, когда ОЩАДБАНК в одностороннем порядке заблокировал им вход в личный кабинет.
Придумайте пож. как вашим клиентам (пенсионерам, зарплатчикам) можно было бы оформить любую вашу КАРТУ ОНЛАЙН не посещая отделения банка. Ведь по сути в этом нет проблемы, так как все их документы есть у вас. Так же у вас в системе есть их фин-номера. У вас прекрасный чатбот, через который все это можно сделать.
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 26 серпня 2022, 14:46
Доброго дня. Дякуємо за пропозицію. Обов'язково її розглянемо.
DENz1 26 серпня 2022, 0:39
Не смотря на постановку НБУ, что граждане могут перечислять деньги заграницу в эквиваленте 30000 грн мес с гривневых карт и 100 000 с валютных в банке этой услуги нет, хоть банк и государственный. В итоге государственный банк не выполняет то, что гарантирует это государство.
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 26 серпня 2022, 8:16
Доброго дня.
Банк дотримується чинного законодавства України а також рішень та постанов НБУ. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваше ПіБ, номер телефону та опишіть детальніше про ситуацію, яка склалась.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.4 44.5
PLN 9.65 10.4
USD 42.2 42.9
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.4 44.5
PLN 9.65 10.4
USD 42.2 42.9
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝