Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Djus 5 серпня 2022, 18:43
Відділення за адресою: Київ, вул. Харківське Шосе, 21/6
У квітні 2022 року закінчився термін дії платіжної картки. Зателефонував до контакт-центру, щоб перевипустити. Заявки у мене не прийняли, сказали
що карти зараз не перевипускають, а термін дії продовжено до серпня. Минуло 3 місяці, знову зателефонував до кол-центру. Заявки знову не прийняли.
За словами оператора, я мав подати заявку протягом місяця після закінчення терміну дії картки. А тепер повинен йти у відділення банку розбиратися. На моє заперечення, що заявка подавалася вчасно, отримав відповідь: «Нічого не знаю, що і коли ви подавали». Ось таке ставлення до своїх постійних клієнтів. У мене зараз немає можливості кілька разів ходити в банк і вистоювати величезні черги, щоб замовити перевипуск карти, а потім ще раз щоб її отримати. Ощадбанк постійно створює проблеми на рівному місці.
Ощадбанк
Відповідь банку
8 серпня 2022, 15:45
Добрий день. Зараз вам і не потрібно йди в банк, т.я. ми ще раз продовжили всі картки до 31.12.2022. Стосовно ж перевипуску, оператор, за бажання клієнта, звісно, мав прийняти заявку на перевипуск, хоча інформативно і міг повідомим, що це зараз не обов`язково. Перепрошуємо.
Прослухаємо консультації та проведемо роботу.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Антон Бец 5 серпня 2022, 16:41
В.о. керуючого Григорій запропонував цікаві умови щодо продуктів банку, не дивлячись на мою зайнятість та даже забудькуватість своєчасно нагадав про пропозицію та зробив все для вигодних умов для мене як клієнта.
Банк звісно міняється та стає краще, але в першу чергу це роблять окремі люди які добре ставляться клієнтів та сервісу, це дуже гарно та такі спіробітнике це успіх будь якого банку!

Доречі всі питання було вирішено дистанційно та оперативно.
Ощадбанк
Відповідь банку
8 серпня 2022, 15:43
Дякуємо вам за відгук!
Мінфін
Відповідь адміністратора
9 серпня 2022, 18:44
Відгук не зарахований (на 09.08.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Проблема вирішена
Olena19031969 5 серпня 2022, 11:50
Мне нужно зарегистрироваться в Дие, я нахожусь на временно окупированной територии (село в Мелитопольском районе Запорожской области), где нет украинской связи от слова СОВЕРШЕННО. К сожалению, единственная карта у меня в Ощадбанке. Чтобы зайти в Дию мне нужно смс-подтверждение от Ощада, которое я естественно получить не могу (СВЯЗИ НЕТ!!!). Связаться с Ощадом тоже не возможно: тг-бот, Вайбер -бот, бот на сайте требуют код подтверждения, что приходит на номер телефона (а связи то НЕТ). Написала на почту, ноль реакции. Написала в приложении Ощад24/7, тоже ноль реакции. Попросила подругу позвонить с подконтрольной Украине територии, так она не может дозвониться, потому что у нее нет карты Ощада. Каким образом можно связаться с представителями банка при данных обстоятельствах? Правильно, никак. Вот такое отношение банка к жителям окупированных територий. Не говоря уже о том, что невозможно зайти в Дию
Ощадбанк
Відповідь банку
5 серпня 2022, 13:47
Добрий день. В даному випадку зателефонувати ви можете просто онлайн, через наш сайт. Там є функція Веб дзвінок.
Але в даному випадку це ніяк не вплине на вирішення вашої проблеми.
Особливістю роботи BankID і не лише у випадку з Ощадом є необхідність отримання клієнтом коду підтвердження операції. Надіслано його, на жаль, може бути тільки у вигляді звичайного смс-повідомлення.
vitaldes 4 серпня 2022, 12:04
Нарешті я можу вас покинути. Заява в А-банку написана.
Чим я незадоволений.
1. Пам«ятаєте ви в 2013—2014 проводили чи то ребрендінг чи то модернізацію? Це коли мені несподівано до закінчення терміну дії заблокували картку. І довелося замовляти пересилку. Три долари. І коли «гривня не змінилася» послуга зросла з 24 до 72 гривень.
В тому ж приваті картку можна замовити-поміняти-перевипустити і любому відділенні.
Монобанк — діти згубили картку, а через 10 хвилин після звернення в пункт видачі я тримав в руках нову. Не в тому місті, де отримував.
2. Пам»ятаєте, як замісь випуску раз на два роки ви зробили щорічний перевипуск карти? Бо «пенсійний фонд попросив, щоб не виплачувати якщо пенсіонер помре» — цитата оператора ТП. Це при тому, що при оформленні я підписував паперовий договір, де вказано 2 роки дії картки. Чому прохання ПФ крутіше ніж моє?
3. Ну, платне СМС інформування і плата за перегляд балансу в банкоматі — взагалі за межею добра і зла. Назвіть ще хоч один банк, де ці опції платні.
І от не треба «встановіть додаток, подивіться чек».
Прощавайте.
Ощадбанк
Відповідь банку
4 серпня 2022, 15:04
Дякуємо вам за відгук і багаторічну співпрацю.)
Сергiй Смирнов 4 серпня 2022, 9:00
Добридень!
Повторно.
Мій депозитний вклад, договір № 150695704 закінчився 11 січня 2022 р. Він був оформлений у відділенні «Ощадбанку» м. Волноваха Донецької області. Зараз цього відділення немає. За рік до цієї дати, без телефонного дзвінка відсоток по вкладу знизили до 1%.
Ще до закінчення терміну дії депозиту фахівці «Гарячої лінії» «Ощадбанку» стверджували, що одразу після 11 січня 2022 р. гроші з нього автоматично будуть переведені на картку за умов відміни автопролонгації депозиту, що було вчасно виконано. Насправді ж депозит не був переведений на картку.
Я неодноразово протягом останніх 6 місяців звертався до фахівців «Гарячої лінії» «Ощадбанку», але вони вже відповідали по іншому: треба особисто звернутися до відділення «Ощадбанку». Але це було ніяк неможливо через закриті блок-пости.
Тепер я за допомогою мобільного додатку «Ощад 24/7» намагаюсь самостійно перевести гроші з депозиту, який вже закінчився, на діючу картку. Але коли я в «Ощаді 24/7» виконую всі необхідні операції, електронна система не дає можливості вказати номер поточного рахунку депозиту. Через це неможливо здійснити переказ грошей на картку. Мабуть, з поточним рахунком виконували якісь некоректні дії.
Якщо раніше, коли був зв’язок, на «Гарячій лінії» «Ощадбанку», мені відповідали, що гроші не перевели на картку тому, що я переселенець. А зараз, коли я телефоную по «Зворотньому зв’язку» «Ощадбанку», фахівці просто наді мною знущаються: я чекав їхньої відповіді 40 хвилин, 50 хвилин, годину, та так і не дочекався.
Може все-таки знайдеться хоча б один фахівець, який виправить помилку банку і зможе повернути мої гроші з поточного рахунку депозиту на діючу картку, і завершить мої митарства. Чи це ніколи не закінчиться?
З надією Сергій
Ощадбанк
Відповідь банку
4 серпня 2022, 16:24
Добрий день. Раніше ми повідомляли вам, що у разі відображення вашого депозиту в системі, ви можете обрати рахунок для перерахування коштів і операцію буде здійснено.
Зробити це потрібно не в новому додатку, а в старому, або веб версії. При цьому, обирати вам потрібно не не меню Перекази, а саме зайти в меню депозиту і обрати рахунок для виплати там.
Valentina Kuznetsova 3 серпня 2022, 22:26
Xочу сердечно поблагодарить сотрудников Ощадбанка за хороший профессионализм и чуткое отношение к пожилому клиенту Ощадбанка. Второй раз я обращаюсь с просьбой к заместителю Главы Правления Ощадбанка Антону Тютюн (извините, не знаю отчества, так как обращалась в личку в фейсбуке). Мне скоро будет 82 года, живу в Египте у дочери, были проблемы с картой. Антон сразу мне ответил и написал мне, что со мной свяжется ответственный сотрудник банка. Со мной сразу связалась Татьяна Кравченко, она проявила очень большое терпение, у меня зависал компьютер, прерывалась связь, но она меня успокаивала и очень корректно мне все объясняла. Большое им спасибо! Достойные сотрудники банка! Когда я поблагодарила Антона, он мне ответил, что рад помочь. Достойные слова. Татьяна на мое спасибо ответила, что это ее работа. Да, это ее достойная работа. Будет Победа в Украине! 8/2/2022 Кузнецова
Ощадбанк
Відповідь банку
4 серпня 2022, 15:42
Дякуємо вам за чудовий відгук!
Максим Яровий 3 серпня 2022, 20:40
Жодним чином не розумію, як люди добровільно йдуть користуватись послугами цієї контори.
Ощадбанк — це жах. Жах наяву.
Коли я вимушено отримував стипендію у цій конурі, щоб перевести гроші на інший рахунок без відвідування відділення я хотів скористатись додатком, мені сказали що я повинен підключати платні послуги смс—банкінгу та мобільного—банкінгу. Я прозрів. Кожен раз очікуючи у черзі по 6 годин, коли людині не можуть за 2 години просто видати ГОТОВУ КАРТКУ. Нагадаю, у Сєвєродонецьку загинула людина в Ощадбанку чекаючи у черзі.
Це гірше за знущання.
Ощадбанк
Відповідь банку
4 серпня 2022, 15:47
Смс-банкінг давно не є обов`язковим для користування нашим додатком. А той, в свою чергу, завжди був безкоштовним.
Не будемо нагадувати ким та ракета була випущена і хто змусив людей сотнями звертатися до відділень, щоб отримати кошти і на щось жити. При тому, що Ощадбанк залишався єдиним, хто до останнього надавав послуги навіть під обстрілами.
Проблема вирішена
Maksim656 3 серпня 2022, 19:36
Відділення за адресою: Луцьк, вул. Б. Хмельницького, 3-А
Прийшов у відділенні забрати карту, а мені не хотіли віддати іза того що в мене прострочений паспорт але я звонив на гарячу лінію і сказали що я маю право забрати не знаю що робити, а паспорт аж десь через 2 місяці буде
Ощадбанк
Відповідь банку
4 серпня 2022, 15:58
Добрий день. В умовах воєнного стану ми справді обслуговуємо клієнтів і з простроченим паспортом. Могли б ви уточнити в яке саме відділення ви зверталися?
4542 3 серпня 2022, 18:51
Моя мати живе в донецькій області, окупованій з 2014 року. Приїхала до мене у м. Дніпро і оформила справку переселенця, пенсію на карту ощадбанку. Коли розпочалась війна, зв’язок водафон зник і мама більше не може користуватися своїми коштами через ощад 24, тому що повідомлення підтвердження приходило на номер водафону. Тепер ми дізнаємося, що можна перевести ці смс підтвердження на вайбер, але карта банку повинна бути відкрита не в Дніпрі… У мене складається враження, що ощадбанк співпрацює з окупантами. Бо там на окупованих територіях деякі ділки за гроші знімають людям кошти з карт ощаду, у мене питання — ЯК??? Як це може бути??? Людина не може зняти свою пенсію, бо ощад робить все можливе, щоб це було неможливо. А окупанти там можуть… Риторичне питання, так ощадбанк??? Ніколи нікому не пораджу заводити рахунок в ощаді, ба більше і вся моя сім'я не має довіри, бо в складній ситуації банк показав себе, як неспроможний, непрофесійний… розчарування
Ощадбанк
Відповідь банку
4 серпня 2022, 16:49
Добрий день. Якщо у клієнта відсутня можливість отримати код підтвердження операції на фінансовий номер телефону, то ніхто і ніяким чином зняти кошти на тимчасово окупованих територіях не зможе.

Клієнти завжди мали мжливість налаштувати альтернативні способи входу та підтвердження операцій в додатку. На жаль, до 24 лютого далеко не всі клієнти виявили бажання скористатися такою можливістю. Тепер справді додалась можливість отримати код у Вайбер, доступно це клієнтам, чиї рахунки відкриті на тимчасово окупованих територіях.
Проблема вирішена
Nafanya1123 3 серпня 2022, 18:45
Ощад банк не видає депозит, Кривий Ріг, не має валюти, яким чином я можу вирішити це питання? Я віддала свої кошти, чому їх не має в банку?
Ощадбанк
Відповідь банку
4 серпня 2022, 16:43
Добрий день. В день звернення справді не завжди є можливість видати потрібну кількість іноземної валюти, адже її просто може не бути в наявності. Тому ви можете замовити потрібну суму і отримати кошти у визначений день.
Аліна Болдирєва 3 серпня 2022, 18:11
Банк перевипустив мені картку на відділення 10026/016 у Києві, я прийшла до відділення щоб її забрати, в мене немає паспорта так як він знаходиться на перевипуску у Харкові і я не маю змоги забрати його зараз. В мене є додаток Дія з єДкументом та закордонним паспортом, який приймають усюди. Мені відмовили у видачі картки та повідомили про те що я маю мати лише паспорт із собою, але у зв‘язку із воєнним станом банки мают приймати єДокумент як основний, це ж мені повідомили і у колл-центрі Ощадбанку, але працівники цього відділення мабуть мають власні правила та власні закони які відрізняються від законів України. Я прошу керівництво банку та відділення по вулиці Великій Васильківській 116 розібратися зі своїми працівниками які не читають інструкцій та законів країни.
Ощадбанк
Відповідь банку
4 серпня 2022, 16:12
Добрий день. єДокумент справді посвідчує особу, але з обслуговуванням в банках все дещо складніше. Ми можемо прийняти цифрові копії тих же документів, з якими раніше відкрили для вас рахунок, навіть якщо сам документ прострочено. Спробуємо допомогти в даній ситуації.
NataliiaVas 3 серпня 2022, 17:13
Доброго дня!

Ще 29 липня перерахувала зі своєї картки іншого банку гроші на карту Ощадбанку. Гроші до сьогднішього дня не зараховані на карту Ощадбанку і знаходяться у статусі «тимчасово заблоковані», більше того виник овердрафт. Вже 3 рази дзвонила на гарячу лінію, і кожен працівник кол-центру говорить абсолютно різне, запропонували мені вирішити це питання з банком-відправником коштів (хоча я неодноразово повторюювала, що зі сторони того банку операція успішно здійснена, кошти прийняті Ощадбанком до зарахування, також банк-відправник це підтвердив мені у дзвінку).
Вже пройшло 4 банківські дні. Я так і не отримала відповідь, коли платіж буде оброблений банком і кошти надійдуть на рахунок.
У всіх банках перекази з картки на картки взагалі миттєві, а тут вже 4 банківські дні
пройшло і ніякої інформації.
Ощадбанк
Відповідь банку
4 серпня 2022, 12:47
Добрий день. Перекази справді проводяться майже одразу, і тут Ощадбанк нічим не відрізняється від інших банків. Максимальний термін проведення переказу — 3 робочі банківські дні. На момент написання вашого відгуку ще не минуло цих трьох днів.
Чи правильно ми зрозуміли, що овердрафт виник по причині того, що переказ на вашу картку таки надійшов, кошти ви зняли, але повне фінансове зарахування ще не відбулося? Напишіть, будь ласка, детальніше нам в особисті повідомлення.
Проблема вирішена
julianitsenko 3 серпня 2022, 16:33
Добрый день. 03.08.2022 из- за не внимательности вашего сотрудника Чуднецовой Таисии Олексеевны, я не смогла получить международную финансовую помощь для ВПО, так как она нашла 2 ошибки в имени Iuliia — Yuliia, хотя ошибка была одна, а при одной ошибке денежный перевод- выдаётся. Прошу вас принять меры наказания. При попытке указать на ее ошибку мне нагрубили.
Ощадбанк
Відповідь банку
3 серпня 2022, 16:37
Добрий день. Перепрошуємо за дану ситуацію.
Зі співробітником проведемо роботу.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AnnaPohrebniak 3 серпня 2022, 12:08
Моя мама является клиентом вашего банка и проживает на оккупированной территории, в городе Энергодар. Если вдруг Ощадбанк не в курсе, то я сообщаю, что на оккупированных территориях не работает украинская мобильная связь. Соответственно, жители оккупированных территорий не могут получать смс сообщения с кодом проверки для выполнения любых операций (например, снятие лимита) и не имеют абсолютно никакой возможности связаться с оператором, так как в вашем банке все каналы связи через авторизацию с помощью смс сообщения.
Единственную возможность связаться с банком без авторизациях я нашла на сайте, где можно отправить сообщения и в течение месяца проблему рассмотрят. Но и там нет возможности описать всю проблему, так как стоит ограничение в 500 символов, при чем об ограничении сообщается не в начале, а при попытке отправить, когда уже написано сообщение на 1500 символов!!!
Я прошу Ощадбанк обратить внимание на своих клиентов на оккупированных территориях и срочно сделать возможность получать смс сообщения с кодами проверки в любом удобном для них мессенджере (обращаю ваше внимание на то, что другие банки имеют эту функцию по умолчанию).
А также дать пользователям устанавливать ежедневный лимит по операциям самостоятельно! Потому что это доставляет большие неудобства каждый день снимать установленный банком лимит в 2000 грн.
Я вижу, что тут отвечает сотрудник банка, поэтому просьба передать данное обращение в необходимый отдел и исправить ситуацию как можно быстрее.
Спасибо за понимание, жду обратную связь.
Ощадбанк
Відповідь банку
3 серпня 2022, 15:04
Добрий день. Нам чудово відомо про ситуаці. зі зв`язком на тимчасово окупованих територіях. Тому ми реалізували модливість отримати коди підтвердження для користування нашим новим додатком у Вайбер. Для цього клієнту через наш сайт за допомогою функції Веб дзвінок зателефонувати до нашого контакт-центру. Зателефонувати потрібно обравши пункт «Без авторизації».
Sta1s 3 серпня 2022, 1:05
При попытке сделать оплату в интернете полностью заблокировали ощад 24 для всех платежей, не могу никак войти и снять свои деньги. Я пенсионер, проживаю в Макеевке, чтобы добраться до отделения нужно потратить около 1000$ и 3е суток. Я готов пройти любую верификацию, чтобы разблокировать свою карту и получить деньги. Прошу помочь мне в решении этого вопроса
Ощадбанк
Відповідь банку
3 серпня 2022, 10:58
Добрий день. Просто так заблокувати картк через покупки в інтернеті банк не міг. На жаль, для з`ясування причин блокування і можливих шляхів вирішення питання потрібно звертатися до контакт-центру банку.
Декілька днів назад, знімала грошовий переказ в Одеській область, смт Овідіополь. Мало того, що я тиждень ходила щоб дізнатись чи є валюта в цьому відділені, кожного разу мені відповідали, що $ немає і коли будуть не знають. Так ще коли я вже нарешті зняла ці гроші, виявилось що деякі купюри просто не можна ніде поміняти на гривні, так як на одній є маленька іржа, інша трохи потерта, 50 долларів 92 рік ніби вже не ходові. Вибачте, але я знімаю гроші в банку і в мене навіть думки ніколи не було, що в банку мені можуть дати не ходові купюри. Я не знаю як тепер мені поміняти ці 450 $, адже я звернулась в ощадбанк в відділеня в Одесі і мені відмовили. Нажаль, квитанцію я на зберегла і мене ніхто не хоче слухати, але раз на те пішло, то по камерам відеоспостерігання буже прекрасно видно що це дійсно так, що саме в банку мені дали такі гроші, які я зараз ніде не можу поміняли. Дуже шкода, що саме в той час, коли в країні йде війна обманюють навіть в банку.
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 3 серпня 2022, 11:01
Добрий день. В касі банку не могло виявитися банкнот, які виведені з обігу, або суттєво пошкоджені, адже сам банк в жодному разі такі б не прийняв.
Загалом, ми наполегливо рекомендуємо не лише зберігати квитанції, а й перевіряти банкноти безпосередньо при їх отриманні в касі.
IrynaDell 2 серпня 2022, 14:54
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Гагаріна, 115
Во всем мире по приложению ДІЯ открыли/закрыли украинцам карты в банках, только в ощаде отказались по этому приложению закрыть карту при закрытом зарплатной проекте 🤦‍♀️
Днепр, Гагарина 115
Ощадбанк
Відповідь банку
2 серпня 2022, 15:01
Важливо, щоб документи в Дії співпадали з тими, що були вказані при відкритті рахунку.

Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Ситуацію перевіримо детальніше.
PetroKrai 2 серпня 2022, 8:09
Відділення за адресою: Львів, вул. Валова, 9
На звернення про придбання «безготівкової валюти» відповіли, що ця послуга в банку ще не працює.
Просто придбати готівкову валюту — також неможливо, жодну суму.

— було бажання придбати за гривні із депозиту, що закінчився, валюту та одразу оформити депозит строком на понад 3 місяці, як це повідомлялося в новинах НБУ
Ощадбанк
Відповідь банку
2 серпня 2022, 14:58
Доброго дня. На даний момент придбати валюту можна готівково, за наявності іноземної валюти в касі банку.
Проблема вирішена
Schulz72 1 серпня 2022, 17:16
Відділення за адресою: Суми, вул. Лесі Українки, 2
При обращении в отделение по ул. Л. Украинки 2 в г. Сумы по поводу выплаты депозита от фонда гарантирования вкладов были попытки персонала навязать ненужные услуги, при отказе от этих услуг было озвучено, что помочь мне ничем не могут и депозит не отдали.
Ощадбанк
Відповідь банку
1 серпня 2022, 17:46
Доброго дня. Пишемо в приватні повідомлення для уточнення.
fuckinnx 1 серпня 2022, 16:10
Я переселенец из Мариуполя в Хмельницкий. При выезде из дома 16.03 не взял с собой пластиковую карту Ощада. При этом до сих пор пользовался этой картой в приложении Ощад24. Сегодня при попытке зайти в приложение, оказалось что ввожу неправильно логин/пароль. При попытке восстановить доступ, написано «Вы заблокированы». Звоню в службу поддержке в надежде что можно будет восстановить доступ, возможно пройти какую-либо верификацию, как во всех нормальных банках. Однако оказывается, что для восстановления доступа нужно прийти в отделение области, в которой открывал карту. То есть надо ехать в Донецкую область, и по другому никак. Пользоваться картой можно, но я например не смогу посмотреть, какой на ней баланс. Точнее, уточнил оператор, смогу, в банкомате. Но карта потеряна.
Я не понимаю, почему я не могу пойти в отделения Ощадбанка в Хмельницкой области? У нас не одна страна, а Соединенные Области Украины???
Если бы это было в мирное время, еще можно было бы понять. Но в войну мне что обязательно надо возвращаться в зону боевых действий с последующими флешбеками? Почему не сделаете исключение в военное время? Какая принципиальная разница в отделениях в разных областях Украины?
Ощадбанк
Відповідь банку
1 серпня 2022, 17:45
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення адресу відділення, в яке звертались. Ситуацію перевіримо більш детально.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.15 41.65
EUR 42.9 43.9
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.15 41.65
EUR 42.9 43.9
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝