×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Всі курси банку |
Неможливо замовити перевипуск картки.
що карти зараз не перевипускають, а термін дії продовжено до серпня. Минуло 3 місяці, знову зателефонував до кол-центру. Заявки знову не прийняли.
За словами оператора, я мав подати заявку протягом місяця після закінчення терміну дії картки. А тепер повинен йти у відділення банку розбиратися. На моє заперечення, що заявка подавалася вчасно, отримав відповідь: «Нічого не знаю, що і коли ви подавали». Ось таке ставлення до своїх постійних клієнтів. У мене зараз немає можливості кілька разів ходити в банк і вистоювати величезні черги, щоб замовити перевипуск карти, а потім ще раз щоб її отримати. Ощадбанк постійно створює проблеми на рівному місці.
Прослухаємо консультації та проведемо роботу.
Коментарі (4)
Чудова робота співробітників
Банк звісно міняється та стає краще, але в першу чергу це роблять окремі люди які добре ставляться клієнтів та сервісу, це дуже гарно та такі спіробітнике це успіх будь якого банку!
Доречі всі питання було вирішено дистанційно та оперативно.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Написати коментар
Ужасное отношение к жителям окупированных територий
Але в даному випадку це ніяк не вплине на вирішення вашої проблеми.
Особливістю роботи BankID і не лише у випадку з Ощадом є необхідність отримання клієнтом коду підтвердження операції. Надіслано його, на жаль, може бути тільки у вигляді звичайного смс-повідомлення.
Коментарі (24)
Відгук військового пенсіонера
Чим я незадоволений.
1. Пам«ятаєте ви в 2013—2014 проводили чи то ребрендінг чи то модернізацію? Це коли мені несподівано до закінчення терміну дії заблокували картку. І довелося замовляти пересилку. Три долари. І коли «гривня не змінилася» послуга зросла з 24 до 72 гривень.
В тому ж приваті картку можна замовити-поміняти-перевипустити і любому відділенні.
Монобанк — діти згубили картку, а через 10 хвилин після звернення в пункт видачі я тримав в руках нову. Не в тому місті, де отримував.
2. Пам»ятаєте, як замісь випуску раз на два роки ви зробили щорічний перевипуск карти? Бо «пенсійний фонд попросив, щоб не виплачувати якщо пенсіонер помре» — цитата оператора ТП. Це при тому, що при оформленні я підписував паперовий договір, де вказано 2 роки дії картки. Чому прохання ПФ крутіше ніж моє?
3. Ну, платне СМС інформування і плата за перегляд балансу в банкоматі — взагалі за межею добра і зла. Назвіть ще хоч один банк, де ці опції платні.
І от не треба «встановіть додаток, подивіться чек».
Прощавайте.
Коментарі (7)
Необхідність переведення грошей з депозиту, який закінчився, на картку
Повторно.
Мій депозитний вклад, договір № 150695704 закінчився 11 січня 2022 р. Він був оформлений у відділенні «Ощадбанку» м. Волноваха Донецької області. Зараз цього відділення немає. За рік до цієї дати, без телефонного дзвінка відсоток по вкладу знизили до 1%.
Ще до закінчення терміну дії депозиту фахівці «Гарячої лінії» «Ощадбанку» стверджували, що одразу після 11 січня 2022 р. гроші з нього автоматично будуть переведені на картку за умов відміни автопролонгації депозиту, що було вчасно виконано. Насправді ж депозит не був переведений на картку.
Я неодноразово протягом останніх 6 місяців звертався до фахівців «Гарячої лінії» «Ощадбанку», але вони вже відповідали по іншому: треба особисто звернутися до відділення «Ощадбанку». Але це було ніяк неможливо через закриті блок-пости.
Тепер я за допомогою мобільного додатку «Ощад 24/7» намагаюсь самостійно перевести гроші з депозиту, який вже закінчився, на діючу картку. Але коли я в «Ощаді 24/7» виконую всі необхідні операції, електронна система не дає можливості вказати номер поточного рахунку депозиту. Через це неможливо здійснити переказ грошей на картку. Мабуть, з поточним рахунком виконували якісь некоректні дії.
Якщо раніше, коли був зв’язок, на «Гарячій лінії» «Ощадбанку», мені відповідали, що гроші не перевели на картку тому, що я переселенець. А зараз, коли я телефоную по «Зворотньому зв’язку» «Ощадбанку», фахівці просто наді мною знущаються: я чекав їхньої відповіді 40 хвилин, 50 хвилин, годину, та так і не дочекався.
Може все-таки знайдеться хоча б один фахівець, який виправить помилку банку і зможе повернути мої гроші з поточного рахунку депозиту на діючу картку, і завершить мої митарства. Чи це ніколи не закінчиться?
З надією Сергій
Зробити це потрібно не в новому додатку, а в старому, або веб версії. При цьому, обирати вам потрібно не не меню Перекази, а саме зайти в меню депозиту і обрати рахунок для виплати там.
Написати коментар
Сердечная благодарность
Написати коментар
Не розумію
Ощадбанк — це жах. Жах наяву.
Коли я вимушено отримував стипендію у цій конурі, щоб перевести гроші на інший рахунок без відвідування відділення я хотів скористатись додатком, мені сказали що я повинен підключати платні послуги смс—банкінгу та мобільного—банкінгу. Я прозрів. Кожен раз очікуючи у черзі по 6 годин, коли людині не можуть за 2 години просто видати ГОТОВУ КАРТКУ. Нагадаю, у Сєвєродонецьку загинула людина в Ощадбанку чекаючи у черзі.
Це гірше за знущання.
Не будемо нагадувати ким та ракета була випущена і хто змусив людей сотнями звертатися до відділень, щоб отримати кошти і на щось жити. При тому, що Ощадбанк залишався єдиним, хто до останнього надавав послуги навіть під обстрілами.
Написати коментар
Не хочуть видати карту
Написати коментар
Неналежне ставлення до людей з окупованих територій
Клієнти завжди мали мжливість налаштувати альтернативні способи входу та підтвердження операцій в додатку. На жаль, до 24 лютого далеко не всі клієнти виявили бажання скористатися такою можливістю. Тепер справді додалась можливість отримати код у Вайбер, доступно це клієнтам, чиї рахунки відкриті на тимчасово окупованих територіях.
Коментарі (1)
Депозит
Написати коментар
Найжахливіший банк
Написати коментар
Заблоковані кошти
Ще 29 липня перерахувала зі своєї картки іншого банку гроші на карту Ощадбанку. Гроші до сьогднішього дня не зараховані на карту Ощадбанку і знаходяться у статусі «тимчасово заблоковані», більше того виник овердрафт. Вже 3 рази дзвонила на гарячу лінію, і кожен працівник кол-центру говорить абсолютно різне, запропонували мені вирішити це питання з банком-відправником коштів (хоча я неодноразово повторюювала, що зі сторони того банку операція успішно здійснена, кошти прийняті Ощадбанком до зарахування, також банк-відправник це підтвердив мені у дзвінку).
Вже пройшло 4 банківські дні. Я так і не отримала відповідь, коли платіж буде оброблений банком і кошти надійдуть на рахунок.
У всіх банках перекази з картки на картки взагалі миттєві, а тут вже 4 банківські дні
пройшло і ніякої інформації.
Чи правильно ми зрозуміли, що овердрафт виник по причині того, що переказ на вашу картку таки надійшов, кошти ви зняли, але повне фінансове зарахування ще не відбулося? Напишіть, будь ласка, детальніше нам в особисті повідомлення.
Коментарі (2)
Жалоба
Зі співробітником проведемо роботу.
Коментарі (1)
Отсутствие сервиса для жителей оккупированных территорий
Единственную возможность связаться с банком без авторизациях я нашла на сайте, где можно отправить сообщения и в течение месяца проблему рассмотрят. Но и там нет возможности описать всю проблему, так как стоит ограничение в 500 символов, при чем об ограничении сообщается не в начале, а при попытке отправить, когда уже написано сообщение на 1500 символов!!!
Я прошу Ощадбанк обратить внимание на своих клиентов на оккупированных территориях и срочно сделать возможность получать смс сообщения с кодами проверки в любом удобном для них мессенджере (обращаю ваше внимание на то, что другие банки имеют эту функцию по умолчанию).
А также дать пользователям устанавливать ежедневный лимит по операциям самостоятельно! Потому что это доставляет большие неудобства каждый день снимать установленный банком лимит в 2000 грн.
Я вижу, что тут отвечает сотрудник банка, поэтому просьба передать данное обращение в необходимый отдел и исправить ситуацию как можно быстрее.
Спасибо за понимание, жду обратную связь.
Коментарі (2)
Заблокировали доступ к ощад 24
Коментарі (1)
Шахрайство
Загалом, ми наполегливо рекомендуємо не лише зберігати квитанції, а й перевіряти банкноти безпосередньо при їх отриманні в касі.
Коментарі (5)
Закрытие карты
Днепр, Гагарина 115
Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Ситуацію перевіримо детальніше.
Написати коментар
Придбання безготівкової валюти ще не працює
Просто придбати готівкову валюту — також неможливо, жодну суму.
— було бажання придбати за гривні із депозиту, що закінчився, валюту та одразу оформити депозит строком на понад 3 місяці, як це повідомлялося в новинах НБУ
Написати коментар
Отказ в выплате депозита от фонда гарантирования вкладов
Написати коментар
Заблокирован вход в Ощад24. Восстановить можно только (!) в Донецкой области
Я не понимаю, почему я не могу пойти в отделения Ощадбанка в Хмельницкой области? У нас не одна страна, а Соединенные Области Украины???
Если бы это было в мирное время, еще можно было бы понять. Но в войну мне что обязательно надо возвращаться в зону боевых действий с последующими флешбеками? Почему не сделаете исключение в военное время? Какая принципиальная разница в отделениях в разных областях Украины?
Написати коментар