×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Всі курси банку |
Скрите навязування послуг із страхування. Додатковий заробіток менеджера банку ?
Хочу поділитись враженнями по обслуговуванню у відділенні за адресою м. Київ вул. Маршала Тимошенка 12. Звернувся в данне відділення для закриття своїх карткових рахунків (на картках був 0-вий баланс, заборгованості не було).
Причина закриття рахунків — тривалий час ними не користувався і йшов 12-тий місяць їхньої неактивності. За умовами банку, якщо рахунком не користуватися протягом року,
то вже на 13-тий місяць банк начислить пеню\комісію із розрахунку 100 грн.\ за кожен неактивний місяць, тобто 1 200 грн. по одній картці. От щоб не «попасти» на цю комісію вирішив завчасно закрити картки.
Звернувшись до менеджера в установі, мені повідомили що закриття рахунків буде коштувати 70 грн. Мене це здивувало, але Я розумів що їх всеодно потрібно закрити, тому був готовий заплатити за закриття рахунків.
Але в кінці всіх процедур при оплаті на касі мені додали розпечатану бумагу і промовили, що це страхування на один місяць. Повернувшись додому, зателефонував на гарячу лінію і мені повідомили що закриття рахунків в Банку — БЕЗКОШТОВНЕ!
І тут Я зрозумів:
1. мені «впарили» — послугу у якій в мене не було потреби.
2. працівники ОщадБанку ставляться зневажливо до послуг компанії Metlife і не вміють або не хочуть запропонувати дійсно корисні страхові программи. Та своїми діями з кожним днем накопичують негатив в геометричній прогресії в сторону компанії Metlife.
Metlife — тримайтесь! Адже Вам все це розгрібати …
Чи є можливість повернути кошти в данній ситуації за послугу, в якій у мене потреби не було?
Написати коментар
Спроба 2
Місяць чекати не буду, можливо це останні гроші були в людини, подумайте…
Максимум чекаю до кінця тижня, дальше буду вимушена звертатися до суду
Невже за 2 тижні не було інкасації? Я в вас отримую зп, чоловік отримує зп, але після цього я думаю, що я більше не 'захочу мати нічого спільного з вами і з вашим банком.
Не потрібно мені зараз писати, що ви щось там розглядаєте 30днів.Нема шо розглядати,є не виданні гроші людини, які потрібно повернути.
Коментарі (3)
Оставили без зарплати
Коментарі (1)
Не возвращают деньги.
04.12.2022 город Харьков. снимая деньги в банкомате приват банка в сумме 9000грн. Банкомат завис. Не вернув карту и не выдав наличку. При этом списание со счета произошло мгновенно. Простояв возле банкомата минут 40, пока звонил в колл центр привата, потом ощада, банкомат так и не проснулся. После завершения меня как оператором привата так и оператором ощада, что можно уходить, и мои деньги и карту уже банкомат никому не отдаст, я ушел. Карту оператор заблокировала сразу. На счёт возврата денег, сказала идти писать заявление на возврат. Прихожу вчера в отделение, смотрим в ощад24 информацию о списание и т. д. составляем заявление на возврат средств и замену карты т.к. мою ведь заблокировал оператор. На вопрос как узнать в какой стадии идёт рассмотрение моего заявление, когда они его передадут в приват для проверки и т. д. ответ один. Мы ничего не знаем. Ожидайте результата. То есть я написал заявление, но в 21 веке не могу узнать в какой стадии находится его рассмотрение. И это все за мои же деньги. Далее, сегодня 6.12.2022 захожу в приложение ощад24 и вижу картину. +9000 зачисление на карту дата 04.12.2022 время 00:00. Теперь вопрос. Где эти деньги??? Карта ведь заблокирована. Зачислится туда они не смогли. Получается система автоматом вернула деньги на заблокирована карту, но так как она заблокирована, деньги остались ГДЕ??? Звоню в колл.центр ощада.
1 — й оператор говорит что он видит этот возврат и он сейчас на каком то там счету и вернут мне его в течении 2 дней.
Звоню ещё раз
2 — оператор говорит что она не видит этих денег +9000 вообще. Видит только списание -9000 и все. Хотя в приложение и даже на сайте банка. В системе ощад24 в истории операции четко указанно -9000 и потом + 9000.
Звоню 3 -й раз.
Девушка оператор говорит что это банк просто так написал мне в приложении +9000 заранее. А на самом деле нужно ждать 30 дней проверки.
Теперь вопрос!!! Кто врёт? Система ощад24/7, или один из 3х операторов колл центра???
Уважаемый Ощадбанк. Проясните пожалуйста ситуацию
Было списание 9000. Деньги банкомат не выдал. Заявление на возврат написано. Проследить стадию обработки не возможно.
Теперь оказывается было зачисление +9000. Но где эти деньги? Карта заблокирована. Зачислить на нее ничего не возможно. Где зависли эти деньги?
Из-за вас, мой ребенок остался без надлежащего лечения. Теперь я должен бегать по отделениям и везде доказывать, что я не верблюд, что бы мне вернули мои же деньги?
Коментарі (4)
Крадіжки коштів з карток
Я вирішив скористатися сервісом ОЩАД 24/7, ось до чого це призвело. 24 жовтня 2022 після 20 години вечора зареєструвався через інтернет на сайті ощадбанку (https://www.oschadbank.ua) в ОЩАД 24/7 та одразу спробував переказати кошти за автострахування, але система повідомила, що операція не може бути виконана раніше, ніж через три доби. Я спробував виконати переказ з іншої своєї картки, але результат був такий же. Тоді я подзвонив на «гарячу ліню», щоб вияснити, в чому справа? Після короткого спілкування «робот» мене переключив на одного з менеджерів, який вислухав мене та повідомив, що перевірить мої картки та стан рахунків і мені передзвонить (судячи з голосу, молодий чоловік). Через декілька хвилин він мені подзвонив, сказав, що з картками все гаразд і через ТРИ ДОБИ можна буде виконувати перекази, а також він повідомив, що передасть мені СМС з новим «логіном» для входу в ОЩАД 24/7. Ця інформація мене дуже здивувала — які три доби, що за новий «логін», чи я дійсно зайшов на сайт ощадбанку, а не на якийсь шахрайський?
25 жовтня приблизно в 12:50 мені подзвонив з міського номера молодий чоловік, привітався, назвав мене по імені та побатькові, а сам назвався менеджером ОЩАДБАНКУ (його голос був дуже схожим на голос чоловіка, з яким я спілкувався напередодні) та попросив побути на зв`язку, поки він ще раз перевірить стан моїх карток. Наступного дня, 26 жовтня, практично через добу після цього, мені прийшли 5 СМС від ОЩАДБАНКУ, в яких повідомлялось, що з однієї моєї картки на іншу переводилися відповідні суми, а потім ці суми переводися на сторонні картки. А власне під час цих операцій переводу (крадіжки) коштів, тобто 25 жовтня, на мій телефон ніяких СМС для підтведження операцій від ощадбанку не надходило. Через деякий час після отримання цих СМС я через банкомат перевірив стан рахунків — вони були практично порожні, кошти з них зникли. Через «гарячу лінію» я заблокував картки та вирішив звернутися до поліції. У мене виникла дуже стійка підозра, що деякі менеджери, що мають якесь відношення до «гарячої лінії», мають відношення і до шахрайства.
Перш ніж звертатися до поліції я 27 жовтня звернувся з відповідною заявою про крадіжку коштів з моїх карток до центрального офісу ощадбанку (м. Київ, вул. Госпітальна 12Г), але там співробітниця обслуговування відвідувачів дивилася на мене як на ідіота, який відволікає її від важливої роботи, та заяву без надання виписки про стан рахунків прийняти відмовилася. На моє зауваження, що вони в головному офісі можуть отримати всю інформацію по любій картці ощадбанку в тому числі і отримати виписку про рух коштів за відповідний період, відповіла, що вони можуть отримувати інформацію тільки по картках, які видавалися клієнтам безпосередньо в центральному офісі ощадбанку. Моєму здивуванню не було меж! Це така корпоративна політика, що сприяє всілякого роду шахрайству чи це примхи окремих співробітників ощадбанку, які також сприяють шахрайству?
Я дуже підозрюю, що в шахрайських операціях списання (крадіжки) коштів з банківських карток можуть бути задіяні і співробітники самого банку!
Коментарі (7)
Я не можу отримати грошовий переказ
Коментарі (1)
Карта
Коментарі (22)
Отвратительное обслужиание
Написати коментар
ощадбанк не вIддав депозит
я ж заздалегIдь ходив у вIддIлення I прохав не продовжувати!
На рIк я залишусь без власних коштIв!
Коментарі (3)
Зняли кошти за обслуговування картки 300 грн.
Написати коментар
прив’язка картки до номеру телефона
Коментарі (1)
Працює КРАДІЙ СКРИННИК ЄВГЕНІЙ МИХАЙЛОВИЧ в Ощадбанку в Києві
Написати коментар
Ощадбанк це дно!
Коментарі (3)
Работа отделения
Написати коментар
У всіх бувають глюки, лише в глюках Ощаду винен клієнт.
2. Через кілька місяців на неактивованій кредитній картці почався рух коштів то в «плюс», то в «мінус», тобто надавали «кредитний ліміт» якимось дивним способом, при якому картка уходила в «мінус».
3. Подала заявку на відключення СМС-інформування, яке не виконали «по технічним причинам», чим загнали «зарплатну» карту в «мінус». (Коли подібне сталося в Приваті, то помилку виправили і кошти повернули) По номеру 0800 співробітник банка заявила, що про «технічні помилки» мені начебто повідомляли, але підтвердити це вони не можуть. (Приват, значить помилки виправляє, а Ощад наплював і забув. І в це проблема кліента, що вони списували кошти і заганяли картку в борги, не присилаючи про це повідомлення).
4. Коли прийшла у відділення закривати картку, зав.відділення ще й дозволила собі в хамському тоні заявити, що ще невідомо, чи була заявка на відключення.
Висновок: гидкий банк в якому не виправляють технічні помилки, списують кошти і в своїх недоліках звинувачують клієнтів.
Коментарі (10)
Ощад 24/7
Коментарі (3)
скорочення
Дворжак Людмила Іванівна, на даний час
працюю, економістом 1 категорії служби РБ, до 15
грудня 2022 року, в Вінницькій філії Ощадбанку,
#1000/067 смт. Чечельник, звільнили за скороченням, так не правильно. В той час як мій
чоловік захищає нашу Україну на передовій, я маю
пріоритетне право залишитись на роботі. Чому зі
мною так несправедливо вчинили? Я хочу
працювати, в такий важкий час залишитись без
роботи, це важко! Головне керівництво повинно було
знати це, що вони не мають право звільнювати
таких працівників яких чоловік, батько, син захищає
нашу Україну!!!
Написати коментар
Самый бессмысленный и антинародный банк
В отделении разводили руками «да, да, что-то не то, но ничего сделать не можем». Пусть, говорят, так и висит -500 на закрытом счету, потом спишется.
Потом у меня там даже была какая-то активность, депозит.
И теперь они у меня в военное время просто молча списывают эти 500 грн по долгу многолетней давности, за непредоставленные услуги, через год после закрытия того пакета, по которому они начислили долг.
Отправил вопрос-претензию — молчок.
Просто отвратительные негодяи, хуже самых отпетых мошенников.
Коментарі (8)
Ощадбанк
Перші цифри карти 5352 как это произошло, что за сервис? Где защита, я буду жаловаться!!!
Сервис хуже всех!!!
Коментарі (2)
О заправке банкоматов
Коментарі (4)