Неприйнятний досвід з Ощадбанком: відсутність орієнтованості на клієнта
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49 | 49.6 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 42.05 | 42.5 |
| Всі курси банку | ||
Через певний час, я змінила місце роботи і рахунок в Ощад мені був більше не потрібен. Я хотіла закрити рахунок, зробити це онлайн неможливо. Для закриття рахунку спершу треба закрити кредитку (яка у мене була заблокована і я жодного разу нею не скористалась). Працівниця банку зазначила, що кредитку можна закрити лише у тому відділенні, де відкривали, адже необхідно спершу знизити кредитний ліміт до 0 грн. На інформаційній лінії сказали, що закрити кредитку можна у будь-якому відділенні. Після донесення цієї інформації працівниця банку все ж погодилась знизити кредитний ліміт, але щоб закрити кредитку і рахунок треба ще раз прийти в банк. Також вона зазначила, що буде змушена писати пояснення на керівника, чому саме вона закривала кредитку.
Це неприйнятний досвід для сучасного банку! Ощадбанк має бути орієнтованим на клієнта, а не створювати штучні перешкоди для закриття рахунків та кредитних карток.