Мінфін - Курси валют України

Встановити

Неприйнятний досвід з Ощадбанком: відсутність орієнтованості на клієнта

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Відділення за адресою: Львів, пр-т Свободи, 24
Відкрила картку в цьому банку для отримання заробітної плати. Банк без мого прохання відкрив мені кредитну картку. Коли я спробувала відмовитися від неї, оператор стверджував, що це входить до тарифу і відмовитись не можна. Згодом я заблокувала кредитку в мобільному додатку і не користувалась кредитними коштами. Через певний час до мене телефонував співробітник банку з проханням розблокувати кредитку і скористатись кредитними коштами.

Через певний час, я змінила місце роботи і рахунок в Ощад мені був більше не потрібен. Я хотіла закрити рахунок, зробити це онлайн неможливо. Для закриття рахунку спершу треба закрити кредитку (яка у мене була заблокована і я жодного разу нею не скористалась). Працівниця банку зазначила, що кредитку можна закрити лише у тому відділенні, де відкривали, адже необхідно спершу знизити кредитний ліміт до 0 грн. На інформаційній лінії сказали, що закрити кредитку можна у будь-якому відділенні. Після донесення цієї інформації працівниця банку все ж погодилась знизити кредитний ліміт, але щоб закрити кредитку і рахунок треба ще раз прийти в банк. Також вона зазначила, що буде змушена писати пояснення на керівника, чому саме вона закривала кредитку.

Це неприйнятний досвід для сучасного банку! Ощадбанк має бути орієнтованим на клієнта, а не створювати штучні перешкоди для закриття рахунків та кредитних карток.

Коментарі - 2

+
0
StarFighter27
StarFighter27
9 липня 2024, 12:14
#
Виктория, к сожалению реалии /Ощада таковы. Чтобы заработать баллы, нужно впаривать кредитные карты и страховки. Это рекомендовано, но не обязательно
+
0
bibip
bibip
18 липня 2024, 6:42
#
Таке відношення в ощаді було завжди стосовно вимог з’явитися в відділення де відкрито.

Але саме смішне те, що як тільки державний банк Ощадбанк дізнався що я військовослужбовець — він мені закрив кредитний ліміт. А після ще списав особисті кошти з картки як комісію за те, що я наче їй не користуюся рік.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.15 41.65
EUR 43.35 44.3
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.15 41.65
EUR 43.35 44.3
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Неприйнятний досвід з Ощадбанком: відсутність орієнтованості на клієнта