Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
YGhost 8 грудня 2022, 2:20
Відділення за адресою: Київ, вул. Маршала Тимошенка, 12
Вітаю.

Хочу поділитись враженнями по обслуговуванню у відділенні за адресою м. Київ вул. Маршала Тимошенка 12. Звернувся в данне відділення для закриття своїх карткових рахунків (на картках був 0-вий баланс, заборгованості не було).
Причина закриття рахунків — тривалий час ними не користувався і йшов 12-тий місяць їхньої неактивності. За умовами банку, якщо рахунком не користуватися протягом року,
то вже на 13-тий місяць банк начислить пеню\комісію із розрахунку 100 грн.\ за кожен неактивний місяць, тобто 1 200 грн. по одній картці. От щоб не «попасти» на цю комісію вирішив завчасно закрити картки.
Звернувшись до менеджера в установі, мені повідомили що закриття рахунків буде коштувати 70 грн. Мене це здивувало, але Я розумів що їх всеодно потрібно закрити, тому був готовий заплатити за закриття рахунків.
Але в кінці всіх процедур при оплаті на касі мені додали розпечатану бумагу і промовили, що це страхування на один місяць. Повернувшись додому, зателефонував на гарячу лінію і мені повідомили що закриття рахунків в Банку — БЕЗКОШТОВНЕ!
І тут Я зрозумів:
1. мені «впарили» — послугу у якій в мене не було потреби.
2. працівники ОщадБанку ставляться зневажливо до послуг компанії Metlife і не вміють або не хочуть запропонувати дійсно корисні страхові программи. Та своїми діями з кожним днем накопичують негатив в геометричній прогресії в сторону компанії Metlife.

Metlife — тримайтесь! Адже Вам все це розгрібати …

Чи є можливість повернути кошти в данній ситуації за послугу, в якій у мене потреби не було?
Ощадбанк
Відповідь банку
8 грудня 2022, 9:24
Добрий день. Закриття рахунку дійсно безкоштовне, і Ви можете обирати самостійно чи бажаєте відкривати страховку чи ні. Дозвольте перепросити за завдані незручності та надану недостовірну консультацію працівником відділення. Ми обов'язково проведемо роботу із працівниками відділення до якого Ви зверталися, щоб у майбутньому не виникало таких ситуацій. Стосовно можливості повернення коштів за страховку, рекомендуємо звернутися у відділення банку в якому вона була оформлена.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Zlata2 7 грудня 2022, 20:08
Вдруге звертаюся з проханням повернути мої гроші у розмірі 4000грн, що не видав мені ваш банкомат, розташований у приміщенні банку, через вимкнення світла.Дозвонитися до того банку не можливо, ніхто ніколи не піднімає трубку.На гарячій лінії взагалі ніхто нічого не знає
Місяць чекати не буду, можливо це останні гроші були в людини, подумайте…
Максимум чекаю до кінця тижня, дальше буду вимушена звертатися до суду
Невже за 2 тижні не було інкасації? Я в вас отримую зп, чоловік отримує зп, але після цього я думаю, що я більше не 'захочу мати нічого спільного з вами і з вашим банком.
Не потрібно мені зараз писати, що ви щось там розглядаєте 30днів.Нема шо розглядати,є не виданні гроші людини, які потрібно повернути.
Ощадбанк
Відповідь банку
8 грудня 2022, 9:20
Добрий день. Заява-претензія розглядається банком протягом 30 днів. Після розгляду претензії, Вам буде відправлено відповідь на поштову адрес. Після інкасації перевіряється надлишок коштів в банкоматі і далі відбувається повернення коштів. Тому в даному випадку потрібно лише очікувати повернення. Перепрошуємо за незручності.
AnatoliiP 7 грудня 2022, 2:46
10.08.2022 був накладений арешт на всі рахунки, зарплатну карту і з кредитним лімітом 5000, після чого було взято виписку з банку що на карту нараховуется заробітна плата 02.09.2022 арешт було знято, 01.10.2022 банк заблокував всі операції по картах в тому числі зарплатну, тому що по кредитній карті виникла заборгованість 350грн, 10.10.2022 було внесено на кредитну карту по реквізитам 350грн через касу банка і 350грн через онлайн платіж, після чого по картам так нічого і не помінялось (заблоковані операції) в відділені сказали що гроші які внесені по реквізитам банка були заморожені і нічого зробить з ними не можуть пока відкрите виконавче провадженя на суму 190тис.Закрити карту з кредитним лімітом до знятя арешту не можуть, відновити операції по зарплатній карті не можуть тому що по кредитній карті просрочка, так тепер ще і забрали кредитний ліміт 22.11.2022 і виставили суму 5500 до повного погашеня одним платежем, я тепер не можу з зарплатної карти виплачувати виконавче провадженя,і нема коштів для прожитя. 21.11.2022 виконавець відправив лист на банк щоб перерахували суму в 34тис з зарплатної карти для закритя виконавчого провадженя, 07.12.2022 гроші так ще не поступили, і виконавцем було не однаразово відправлено листи на банк що сума арешту меньше 50тис грн, а банк в свою чергу інформацію не обновив і відповіді не надав
Ощадбанк
Відповідь банку
7 грудня 2022, 10:12
Добрий день. Перевіримо ситуацію та надамо Вам зворотній зв'язок.
ivanvasin 6 грудня 2022, 20:53
Добрый вечер. Случилась такая проблема, на которую никто не может дать вразумительного ответа.
04.12.2022 город Харьков. снимая деньги в банкомате приват банка в сумме 9000грн. Банкомат завис. Не вернув карту и не выдав наличку. При этом списание со счета произошло мгновенно. Простояв возле банкомата минут 40, пока звонил в колл центр привата, потом ощада, банкомат так и не проснулся. После завершения меня как оператором привата так и оператором ощада, что можно уходить, и мои деньги и карту уже банкомат никому не отдаст, я ушел. Карту оператор заблокировала сразу. На счёт возврата денег, сказала идти писать заявление на возврат. Прихожу вчера в отделение, смотрим в ощад24 информацию о списание и т. д. составляем заявление на возврат средств и замену карты т.к. мою ведь заблокировал оператор. На вопрос как узнать в какой стадии идёт рассмотрение моего заявление, когда они его передадут в приват для проверки и т. д. ответ один. Мы ничего не знаем. Ожидайте результата. То есть я написал заявление, но в 21 веке не могу узнать в какой стадии находится его рассмотрение. И это все за мои же деньги. Далее, сегодня 6.12.2022 захожу в приложение ощад24 и вижу картину. +9000 зачисление на карту дата 04.12.2022 время 00:00. Теперь вопрос. Где эти деньги??? Карта ведь заблокирована. Зачислится туда они не смогли. Получается система автоматом вернула деньги на заблокирована карту, но так как она заблокирована, деньги остались ГДЕ??? Звоню в колл.центр ощада.
1 — й оператор говорит что он видит этот возврат и он сейчас на каком то там счету и вернут мне его в течении 2 дней.
Звоню ещё раз
2 — оператор говорит что она не видит этих денег +9000 вообще. Видит только списание -9000 и все. Хотя в приложение и даже на сайте банка. В системе ощад24 в истории операции четко указанно -9000 и потом + 9000.
Звоню 3 -й раз.
Девушка оператор говорит что это банк просто так написал мне в приложении +9000 заранее. А на самом деле нужно ждать 30 дней проверки.
Теперь вопрос!!! Кто врёт? Система ощад24/7, или один из 3х операторов колл центра???
Уважаемый Ощадбанк. Проясните пожалуйста ситуацию
Было списание 9000. Деньги банкомат не выдал. Заявление на возврат написано. Проследить стадию обработки не возможно.
Теперь оказывается было зачисление +9000. Но где эти деньги? Карта заблокирована. Зачислить на нее ничего не возможно. Где зависли эти деньги?
Из-за вас, мой ребенок остался без надлежащего лечения. Теперь я должен бегать по отделениям и везде доказывать, что я не верблюд, что бы мне вернули мои же деньги?
Ощадбанк
Відповідь банку
7 грудня 2022, 9:48
Добрий день. Перевіримо ситуацію та надамо Вам зворотній зв'язок.
vbnur 6 грудня 2022, 19:40
Випадок, подібний тому, що описаний у дописі «Шахрайське списання коштів» клієнтом Prostak11 30 жовтня 2022 (див. https://minfin.com.ua/ua/company/oschadbank/review/305522), або в дописі за посиланням https://minfin.com.ua/ua/company/oschadbank/review/308772/ трапився зі мною 25 жовтня 2022.
Я вирішив скористатися сервісом ОЩАД 24/7, ось до чого це призвело. 24 жовтня 2022 після 20 години вечора зареєструвався через інтернет на сайті ощадбанку (https://www.oschadbank.ua) в ОЩАД 24/7 та одразу спробував переказати кошти за автострахування, але система повідомила, що операція не може бути виконана раніше, ніж через три доби. Я спробував виконати переказ з іншої своєї картки, але результат був такий же. Тоді я подзвонив на «гарячу ліню», щоб вияснити, в чому справа? Після короткого спілкування «робот» мене переключив на одного з менеджерів, який вислухав мене та повідомив, що перевірить мої картки та стан рахунків і мені передзвонить (судячи з голосу, молодий чоловік). Через декілька хвилин він мені подзвонив, сказав, що з картками все гаразд і через ТРИ ДОБИ можна буде виконувати перекази, а також він повідомив, що передасть мені СМС з новим «логіном» для входу в ОЩАД 24/7. Ця інформація мене дуже здивувала — які три доби, що за новий «логін», чи я дійсно зайшов на сайт ощадбанку, а не на якийсь шахрайський?
25 жовтня приблизно в 12:50 мені подзвонив з міського номера молодий чоловік, привітався, назвав мене по імені та побатькові, а сам назвався менеджером ОЩАДБАНКУ (його голос був дуже схожим на голос чоловіка, з яким я спілкувався напередодні) та попросив побути на зв`язку, поки він ще раз перевірить стан моїх карток. Наступного дня, 26 жовтня, практично через добу після цього, мені прийшли 5 СМС від ОЩАДБАНКУ, в яких повідомлялось, що з однієї моєї картки на іншу переводилися відповідні суми, а потім ці суми переводися на сторонні картки. А власне під час цих операцій переводу (крадіжки) коштів, тобто 25 жовтня, на мій телефон ніяких СМС для підтведження операцій від ощадбанку не надходило. Через деякий час після отримання цих СМС я через банкомат перевірив стан рахунків — вони були практично порожні, кошти з них зникли. Через «гарячу лінію» я заблокував картки та вирішив звернутися до поліції. У мене виникла дуже стійка підозра, що деякі менеджери, що мають якесь відношення до «гарячої лінії», мають відношення і до шахрайства.
Перш ніж звертатися до поліції я 27 жовтня звернувся з відповідною заявою про крадіжку коштів з моїх карток до центрального офісу ощадбанку (м. Київ, вул. Госпітальна 12Г), але там співробітниця обслуговування відвідувачів дивилася на мене як на ідіота, який відволікає її від важливої роботи, та заяву без надання виписки про стан рахунків прийняти відмовилася. На моє зауваження, що вони в головному офісі можуть отримати всю інформацію по любій картці ощадбанку в тому числі і отримати виписку про рух коштів за відповідний період, відповіла, що вони можуть отримувати інформацію тільки по картках, які видавалися клієнтам безпосередньо в центральному офісі ощадбанку. Моєму здивуванню не було меж! Це така корпоративна політика, що сприяє всілякого роду шахрайству чи це примхи окремих співробітників ощадбанку, які також сприяють шахрайству?
Я дуже підозрюю, що в шахрайських операціях списання (крадіжки) коштів з банківських карток можуть бути задіяні і співробітники самого банку!
Ощадбанк
Відповідь банку
7 грудня 2022, 9:44
Добрий день. Після проведення реєстрації в Ощад 24/7, в перші 3 робочі при проведенні операції спрацьовує обмеження в цілях безпеки, для уникнення шахрайських операцій, та даний ліміт можна зняти через контакт-центр і проводити операції. Але хочемо звернути увагу, що оператори не надсилають смс повідомлення з Вашим логіном до Ощад 24/7. Якщо Ви бажаєте отримати виписку по рахунку у відділенні за адресою Госпітальна 12Г, а відкривали рахунок в іншому відділенні міста Києва, то працівники дійсно не можуть перевірити дані по вашому рахунку. Перепрошуємо за незручності. Якщо Вам телефонували з невідомого номеру, та Ви повідомили їм одноразові паролі з смс, то це могли телефонувати шахраї які провели списання з картки. Для уточнення деталей, напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення на який номер телефону Ви телефонували до контакт-центру перший раз, та з якого номеру Вам перетелефоновували 25 жовтня.
Lila0209 6 грудня 2022, 13:00
Я отримала грошовий переказ і вже як тиждень не можу його отримати бо в моєму місті (Харківська обл) тільки одне відділення де кожен день світло буває тільки по пару годин, а коли вмикають то банк вже не працює, також через повітряну тривогу зачиняється! А ще стоїть величезна черга із пенсіонерів які вже під банком стоять з шостої години ранку, а то і раніше, людям начхати навіть на електронну чергу! Я вагітна, нещодавно перехворіла і в мене немає змоги стояти під банком з шостої години ранку по морозу кожен день, куди потрапити просто не реально! Як вирішити цю проблему? Бо гроші треба отримати за місяць!
Ощадбанк
Відповідь банку
6 грудня 2022, 13:56
Добрий день. На жаль, під час повітряних тривог відділення банку не працюють, оскільки працівники мають іти в укриття, що радимо також робити клієнтам. Ви завжди може призначити зустріч на відповідний час за посиланням https://appointment.oschadbank.ua/?fbclid=IwAR14Nq4hQ9AmoooNNMJPPNKoRw7_svOwrfnb4_rYkCaMValeADCa8hCbvYw, та менеджер відділення буде вас очікувати. Також, грошовий переказ можна отримати дистанційно в додатку Ощад або ж у веб-банкінгу Ощад 24/7.
Katia251219 5 грудня 2022, 16:41
Допоможіть будь ласка вирішити моє питання, а то я вже не знаю куди йти і що робити, ми загубили телефон, поздвонили заблокували карту, тепер дзвонимо щоб розблокувати карту, а ви не можете нічим допомогти, це як? там єдині гроші на які ми можемо жити, а ви просите подзвоніть з того номера на інший і т.д, скажіть мені будь ласка, як я можу це зробити, якщо я живу на окупованій території, Херсонська область, де немає зв’язку, що мені робити скажіть? у мене немає змоги виїхати на підконтрольну
Ощадбанк
Відповідь банку
5 грудня 2022, 16:48
Добрий день. На жаль, якщо Ви втратили фінансовий номер телефону, то при дзвінку з іншого телефону немає можливості розблокувати картку. В даному випадку, потрібно змінити фінансовий номер телефону у відділенні Ощадбанку, та потім можна розблокувати картку. Перепрошуємо за незручності.
Снежана Яковенко 5 грудня 2022, 13:35
Відділення за адресою: Київ, вул. Вишгородська, 38
Потратила три рабочих дня, и все впустую, банковскую карточку по доверенности так и не получила. Зря с работы отпрашивалась. Не могу получить пенсионную карточку для мамы, которая не передвигается. То в банке нет света, как только появился, не загружается компьютер в той кассе, где выдают карточки, а когда. наконец, загрузился, работникам банка нужно срочно закрываться на инкассацию. Вот такое отношение к клиентам. А как только в пятницу наступило время 15.45, всех попросили удалиться. Хорошо устроились, зарплату получаете в полном объеме, независимо от графика подачи электроэнергии. Вся страна сейчас работает и живет в таких условиях. Поэтому нужно уважать людей. А не закрывать кассу на инкассацию, когда куча посетителей (90% которых — лица пожилого возраста). Тем более, что инкассацию проводил один кассир, а второй просто вышел на перекур или ходил по залу. Мы что, могли через бронированное стекло помешать считать деньги? Что мешало параллельно выдавать карточки клиентам? Как пенсионеру жить, если срок карточки истек, а новую он получить не может? Подскажите? Нельзя организовать дистанционную запись? Отвратительно работает отделение. Жаль, что государственные деньги тратятся на содержание подобного заведения.
Ощадбанк
Відповідь банку
5 грудня 2022, 14:02
Добрий день. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності. На жаль, якщо проводиться інкасація, то каси не можуть працювати та потрібно зачекати. Також Ви завжди може призначити зустріч на відповідний час за посиланням https://appointment.oschadbank.ua/?fbclid=IwAR14Nq4hQ9AmoooNNMJPPNKoRw7_svOwrfnb4_rYkCaMValeADCa8hCbvYw, та менеджер відділення буде вас очікувати.
Проблема вирішена
neodnepr 5 грудня 2022, 7:07
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Пушкіна, 6, прим. 53
3 лютого 2022, у вихIдний день, працIвники банку самостIйно продовжили мIй депозит!
я ж заздалегIдь ходив у вIддIлення I прохав не продовжувати!
На рIк я залишусь без власних коштIв!
Ощадбанк
Відповідь банку
5 грудня 2022, 10:02
Добрий день. При закінченні депозиту, він продовжується автоматично якщо не було відключено автопролонгацію. Для того щоб відмінити автопролонгацію, потрібно саме написати заяву про її відключення у відділенні. Також автопролонгацію можна відключити самостійно в Ощад 24/7, та на наступний робочий день після закінчення депозиту, кошти автоматично перерахуються на картковий рахунок.
Доброго дня. При заміні картки на нову карту не попередили про зняття коштів в розмірі 300 грн за місяць якщо не буде операцій з вище 5 к грн., Це стало мені відомо вже коли зняли кошти та почав розбиратися в чем причина, як би мене попередили то я би ні в якому разі би не отримував таку картку, а так в певнили що звичайна картка. Куди можливо звернутися для вирішення даного питання?
Ощадбанк
Відповідь банку
5 грудня 2022, 9:31
Добрий день. При відкритті картки, Ви завжди можете ознайомитися з тарифами на нашому сайті у відкритому доступі. Для вирішення питання, Ви можете звернутися до відділення Ощадбанку, та перевипустити картку з нижчою тарифікацією.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
pvlh2181 2 грудня 2022, 13:54
Добрий день. Мій батько перебував в окупації. Наразі вдалося виїхати на підконтрольну територію. Перебуваємо в маленькому містечку. Відділення Ощадбанка не має. Намагалися встановити мобільний додаток Ощад 24. Картка батька була прив’язана до номеру телефона Водафон. При реєстрації в додатку пишеться, що «код прийде на ваш номер телефону 987*****81». Як я розумію, це російский МТС. Як таке можливо? В окупації зв’язку не було, банки не працювали. Ніхто не міняв дані що до телефону. Як можна вирішити це питання та зареєструватися в мобільному додатку?
Ощадбанк
Відповідь банку
2 грудня 2022, 14:01
Добрий день. Якщо картка заблокована, або вказуються неправильні дані картки при вході в Ощад 24/7, то автоматично відображається інший мобільний номер телефону. Для детальної перевірки картки Вашого батька, рекомендуємо щоб Він зателефонував зі свого фінансового номеру телефону до контакт-центру за номером 0-800-210-800. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Oleg1908 2 грудня 2022, 12:50
Працює КРАДІЙ СКРИННИК ЄВГЕНІЙ МИХАЙЛОВИЧ в Ощадбанку в Києві будьте обережні входить в довіру та краде гаманці, телефони. Ганьба керівникам які беруть таких крадіїв на роботу як СКРИННИК ЄВГЕНІЙ МИХАЙЛОВИЧ.
Ощадбанк
Відповідь банку
2 грудня 2022, 13:29
Добрий день. В кожному відділенні банку є камери відеоспостереження та вся інформація фіксується. Якщо у вас є підстави вчинення шахрайських дій, рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
TemaW12 2 грудня 2022, 10:07
Відділення за адресою: Київ, пр-т Перемоги, 75/2
Місяц тому писав, як банкомат Привату потух від вимикнення світла під час видачі коштів з картки Ощада. Сьогодні пройшов 1 місяц і 1 день. Гроші досі не повернуті. При цьому, мені написав Приват (на порталі), що вони отримали та надали відповідь Ощаду на початку місяця (листопада). Ще сьогодні перечитав договір. Не знайшов там чіткі строки врегулювання таких ситуацій. Піду зараз дам 1500 адвокату, нехай напише позов. Ощад потім це відшкодує теж. Ну 100−200−300 грн, но не 1000 ж дарувати))
Ощадбанк
Відповідь банку
2 грудня 2022, 11:08
Добрий день. Надали Вам відповідь на аналогічне запитання в приватних повідомленнях.
Vikki93 2 грудня 2022, 9:22
Відділення за адресою: Харків, вул. Ярослава Мудрого, 34
Добрый день! Столкнулась с такой проблемой, в течение месяца не возможно никак забрать готовую социальную карту. Отделение не работает постоянно, на горячей линии все что предлагают чтоб решить проблему, только звонить в это отделение и ждать когда откроется. Уровень решения вопроса ужасный, тем более в такое время нельзя как-то упростить эту систему, доставить хоть бы карту на другое отделение. Везде возникают сложности в любом вопросе этого банка!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
2 грудня 2022, 9:44
Добрий день. Перевірили дані, згідно графіку, відділення банк яке Ви вказали працює з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 15:00. Також, при необхідності Ви можете звернутися в будь-яке зручне відділення Ощадбанку з документами, та зняти кошти з рахунку.
Olhakt 1 грудня 2022, 18:14
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Калинова, 53, прим. 52
1. Проблеми почалися з оформлення.
2. Через кілька місяців на неактивованій кредитній картці почався рух коштів то в «плюс», то в «мінус», тобто надавали «кредитний ліміт» якимось дивним способом, при якому картка уходила в «мінус».
3. Подала заявку на відключення СМС-інформування, яке не виконали «по технічним причинам», чим загнали «зарплатну» карту в «мінус». (Коли подібне сталося в Приваті, то помилку виправили і кошти повернули) По номеру 0800 співробітник банка заявила, що про «технічні помилки» мені начебто повідомляли, але підтвердити це вони не можуть. (Приват, значить помилки виправляє, а Ощад наплював і забув. І в це проблема кліента, що вони списували кошти і заганяли картку в борги, не присилаючи про це повідомлення).
4. Коли прийшла у відділення закривати картку, зав.відділення ще й дозволила собі в хамському тоні заявити, що ще невідомо, чи була заявка на відключення.
Висновок: гидкий банк в якому не виправляють технічні помилки, списують кошти і в своїх недоліках звинувачують клієнтів.
Ощадбанк
Відповідь банку
2 грудня 2022, 9:15
Добрий день. Якщо кредитну картку Ви отримали, але не активували, тоді з неї не може списуватися кредитний ліміт. Якщо у Вас є дана картка в наявності, тоді Ви можете зателефонувати зі свого фінансового номеру телефону до контакт-центру за телефоном 0-800-210-800, та консультант зможе вам детально надати роз'яснення про списання та зарахування по Вашій карті. Перепрошуємо за незручності.
Veronica2015 1 грудня 2022, 18:03
В мене проблема, яку ніхто не може вирішити і я не розумію, чому у 21 столітті це не можливо. Проблема в тому, що я забула пароль до ощад 24 і вратила доступ до фінансового номера. На моє запитання, що я можу зробити в даній ситуації, щоб відновити доступ до Ощад 24, мені кажуть, що нічого. Я за кордоном зараз, тікала з дітьми від війни, моє місто бомблять і ці «супер працівники«пропонують мені повернутись до свого міста, щоб відновити доступ. Це нормально? Схоже, що Ощадбанк знаходиться у середньовіччі. Найжахливіший банк. Нікому не рекомендую.
Ощадбанк
Відповідь банку
2 грудня 2022, 9:06
Добрий день. На жаль, якщо фінансовий номер телефону було втрачено, тоді змінити його можна тільки у відділенні Ощадбанку. Також, зміна фінансового номеру клієнта можлива довіреною особою, за умови, що в тексті довіреності чітко визначено право довіреної особи на зміну мобільного номеру клієнта.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Zol6833 1 грудня 2022, 13:41
Доброго дня! Я дружина військовослужбовця,
Дворжак Людмила Іванівна, на даний час
працюю, економістом 1 категорії служби РБ, до 15
грудня 2022 року, в Вінницькій філії Ощадбанку,
#1000/067 смт. Чечельник, звільнили за скороченням, так не правильно. В той час як мій
чоловік захищає нашу Україну на передовій, я маю
пріоритетне право залишитись на роботі. Чому зі
мною так несправедливо вчинили? Я хочу
працювати, в такий важкий час залишитись без
роботи, це важко! Головне керівництво повинно було
знати це, що вони не мають право звільнювати
таких працівників яких чоловік, батько, син захищає
нашу Україну!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
1 грудня 2022, 14:18
Добрий день. На жаль, іноді банк вимушений вдаватися і до таких кроків, що ми робимо тільки у виключних випадках. При цьому, банк керується нормами чинного законодавства.
roman731 30 листопада 2022, 20:56
Відділення за адресою: Харків, пр-т Московський, 102/112-А-8
Много лет назад через год (!) после закрытия карты начислили мне -500 грн абонплату за пакет. Сделал несколько попыток образумить людей, через переписку и лично в отделении, чтобы убрали начисление.

В отделении разводили руками «да, да, что-то не то, но ничего сделать не можем». Пусть, говорят, так и висит -500 на закрытом счету, потом спишется.

Потом у меня там даже была какая-то активность, депозит.

И теперь они у меня в военное время просто молча списывают эти 500 грн по долгу многолетней давности, за непредоставленные услуги, через год после закрытия того пакета, по которому они начислили долг.

Отправил вопрос-претензию — молчок.

Просто отвратительные негодяи, хуже самых отпетых мошенников.
Ощадбанк
Відповідь банку
1 грудня 2022, 9:35
Добрий день. Для уточнення детальних роз'яснень, за що у Вас було виставлено комісію в розмірі 500 гривень, рекомендуємо зателефонувати з Вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800. Перепрошуємо за незручності.
DmitryEvseichik 30 листопада 2022, 19:57
У меня 30.11.2022 року в 17:30 не відомо яким чином були переведені кошти з моей карти на не відому мені карту у сумі перший перевод був виконаний у сумі 21500тис.грн, другий 9500тис.грн. Данні своей карти я нікому не передавав. Інформація по карті на яких відправлялись кошти мені не відома.
Перші цифри карти 5352 как это произошло, что за сервис? Где защита, я буду жаловаться!!!
Сервис хуже всех!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
1 грудня 2022, 9:32
Добрий день. Якщо по Вашій карті не були розголошені дані, або ж не були передані на сторонніх ресурсах, то шахрайства не може відбутися. Якщо ж у Вас вже відбулися шахрайські списання, то перш за все рекомендуємо зателефонувати до контакт-центру за телефоном 0-800-210-800 та заблокувати картку. Після чого консультант надасть Вам детальні роз'яснення по проведених операціях.
Kuznetsov123 29 листопада 2022, 19:31
Ощад, мною 26.11.2022 на е-майлы ваш и Нацбанка отправлена жалоба на заправку банкомата в г Славянск Донецкой обл по адресу ул (Тараса) Шевченко, 11 к которой было добавлено изменение. В настоящем обращении на портале Минфина прошу рассмотреть вопрос и решить его положительно, а именно: об увеличении направляемых наличкой банкоматов в г Славянск т к одного банкомата явно недостаточно поскольку город возвращается к мирной жизни — даже запущены электрички и поезда дальнего следования, в городе ходят маршрутки, поданы газ, вода, отопление. В целом город под надежной защитой ВСУ и захват его россиянами Славянску не угрожает.
Ощадбанк
Відповідь банку
30 листопада 2022, 15:10
Добрий день. Ми робимо все можливе щоб клієнти змогли зняти готівку в банкоматах та поповнюємо їх по мірі можливості. Також, при можливості, рекомендуємо здійснювати оплати карткою, або ж проводити операції онлайн. Перепрошуймо за незручності.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝