×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Автокредит
Коментарі (1)
пропали деньги
Коментарі (4)
для учётности
В некоторых отделениях холл-менеджер и вовсе отсутствует возле ИПТ. А это очень существенный недочёт на случай технических вопросов и разруливания спорных транзакций. Аппаратура непростая и помощь плательщикам в работе с ней просто необходима. Дадеко не все люди поспевают за развитием технического прогресса.
Написати коментар
Полный капец!
Коментарі (12)
операции
На основании этого отзыва нужно кое-что прояснить. До ввода ВА Дельта банк для своих клиентов разместил таблицу о терминах зачисления и списания средств на счёт. Хотя этот банк в стадии ликвидации, но этот шаг навстречу заслуживает внимания. Данная инфа поможет избежать многих недоразумений. В том числе и некорректных транзакций, когда клиент думает, что средства на счету, а они ещё по факту недоступны — и начинает осуществлять поспешно платежи.
Написати коментар
Бeзвідповідальність
Коментарі (7)
Ощадбанк, научитесь наконец работать
Написати коментар
Советская система обслуживания
Два дня общения с «поддержкой» банка ничего не дала. Погнали меня в какое-то центральное отделение писать заявление. Когда карту отдадут — никто не знает.
Бардак а не поддержка :(
Коментарі (8)
Банк кам"яного віку
Коментарі (1)
Пропали деньги
Коментарі (2)
предложение ощада
Коментарі (5)
Жалоба
Коментарі (1)
Жалоба
Коментарі (1)
ИПТ вредничает
Коментарі (2)
Некомпетентный сотрудник
Написати коментар
Благодарность Перев`язко Людмиле Анатольевне
Ожидая своей очереди, я наблюдала, как она работает с клиентами: отвечает на языке обращения, ответы полные, с нюансами, которые помогут клиенту не обращаться с дополнительными вопросами. Сдержанна, приветлива. Извинилась за задержку выплаты, хотя ее личной вины в этом не было.
Желаю ей карьерного роста и, хоть здесь это не совсем уместно, личного счастья. Она совершенно очаровательна.
С уважением.
Написати коментар
Скарга на порушення у відділенні №10026/0137 м. Київ, вул. Симиренко, 1/2
Може це була маніпуляція?
Хто допустив такого працівника до роботи?!
Інша співробітниця, яку вона покликала на допомогу, замість того щоб належним чином вирішити питання та вибачитись за незручності, вирішила сховати власну некомпетентність, дозволивши собі у грубій хамській формі «виховати» літню людину старшу її за віком!
Допоможіть своїм співробітникам навчитись працювати, або знайти іншу роботу де не буде клієнтів, які їх дратують!
Брати ж комісійні навчились миттєво?
Чомусь в цьому відділенні, на відміну від інших, видача готівки та робота з рахунками (оформлення депозитів, видача карток тощо) здійснюється у одному вікні з накопиченням великих черг. Це так й повинно бути?
Головне!
Цей чоловік майже годину простояв у черзі щоб отримати готівку та змушений з нею перейти на відстань 3-х метрів в іншу чергу в цьому ж приміщенні для сплати!
Жах!!!
Про банкомат, який знаходиться на вулиці під дощем з великою чергою та «живе власним життям», а також платіжні термінали з недосконалим інтерфейсом, в яких навіть тренованим користувачам нереально без помилок ввести багатоцифрові реквізити платіжок, що надруковані дрібним розмазаним шрифтом – тема окрема.
Чомусь до терміналів черг немає!?
Зрозумійте нарешті, що вашими клієнтами переважно є люди похилого віку!
Коментарі (2)
Навязывают открыть карту
Коментарі (7)
комиссия за перевод денег
Коментарі (3)
Режим работы отделения 10026/085
Написати коментар