Розрахунок зіпсованими купюрами. Ненадання послуги за яку сплачені кошти
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 41.9 | 42.45 |
| Всі курси банку | ||
Була дана відповідь що є така послуга і коштує вона 1грн за купюру.
Касиру була передана готівкова валюта на перевірку. В процесі касир відсортував 4 купюри, які були замінені на нові та прийняті касиром як якісні, щоб сума не змінилася. Касир пофасував купюри по 10000 і 5000 і заклеїв стрічкою, де підписався, написав дату та суму. Послуга перевірки була сплачена.
Кошти були забрані.
Після розпечатки коштів було виявлено 4 пописаних і проштампованих купюри і 6 купюр з надривами та потертостями.
Звернувся до цього ж відділення банку з запитанням чи дійсно ці купюри нормальні. Була дана відповідь що ні, такі купюри не приймаються. А щоб прийняти дані купюри з уцінкою, то вони нездатні, бо НБУ відібрав ліцензію в банку на прийом купюр. Мною було задано питання: Навіщо взяли кошти за перевірку та чому їх не перевірили? Відповідь була дана, що недогледіли мабуть і розвели руками що нічого зробити не можуть.
Зателефонував на гарячу лінію, 3 рази повторив свою проблему операторам, бо 2 давали відповідь, що вони не компетентні і що 1 оператор невірно з'єднав нас. Останній оператор сказав, що даної послуги перевірки банкнот в банку неіснує, щоб я звернувся до відділення.
Прошу надати публічну відповідь представників банку, як клієнтам чинити в даній ситуації. Чи тут банк безсилий вирішити свої внутрішні питання і потрібно викликати поліцію та зафіксувати факт розрахунку з клієнтами зіпсованими купюрами та ненадання послуги належної якості, щоб в подальшому звернутися за роз’ясненням ситуації до НБУ?