Неможливо замовити перевипуск картки.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
- +
- 0
- SergeyNina
- 6 серпня 2022, 0:20
- #
Все верно, месяц после окончания срока действия через колл центр далее только через отделение. Там работы на минут пять если данные не нужно обновлять.
Если карты есть в наличии в отделении, если нет опять продлят срок действия карты наверное
Могут продлить, но только это нигде не отображается. В Ошад24 показывает, что срок карты закончился, хотя карту продлевали. Потом при попытке снять деньги в банкомате карту изымут и ходи разбирайся. Уже было такое.
- +
- 0
- SergeyNina
- 7 серпня 2022, 0:58
- #
Лучше не продлять,лучше заменить если карта у вас старая с магнитной полосой без бесконтактной оплаты. Проблема сейчас это нет заготовок для карт во всех отделениях и они продляют срок действия.
- +
- +15
- SergeyNina
- 7 серпня 2022, 1:01
- #
Деньги лучше с такой карты снимать через кассу и оплата в некоторых магазинах может не пройти
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.1 | 41.6 |
EUR | 44.15 | 45.15 |
Всі курси банку |
що карти зараз не перевипускають, а термін дії продовжено до серпня. Минуло 3 місяці, знову зателефонував до кол-центру. Заявки знову не прийняли.
За словами оператора, я мав подати заявку протягом місяця після закінчення терміну дії картки. А тепер повинен йти у відділення банку розбиратися. На моє заперечення, що заявка подавалася вчасно, отримав відповідь: «Нічого не знаю, що і коли ви подавали». Ось таке ставлення до своїх постійних клієнтів. У мене зараз немає можливості кілька разів ходити в банк і вистоювати величезні черги, щоб замовити перевипуск карти, а потім ще раз щоб її отримати. Ощадбанк постійно створює проблеми на рівному місці.
Прослухаємо консультації та проведемо роботу.