Найгірший банк
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
- +
- 0
- Matviichuk
- 21 червня 2022, 17:16
- #
Стосовно першої ситуації, навіть в ощад 24 одна операція виконана, інша виконується вже 5 діб, а стосовно коштів дитячих, я не в змозі бігати до відділень розбиратися, на гарячій лінії нічого не пояснюють, рекомендують звернутися до відділення. А як я можу покинути дитину в лікарні з лейкозом і їхати до іншого міста ???залишили нас без коштів, невідомо з яких причин. Банк ніяк не попередив ні про які проблеми, хоча кошти за смс банкінг справно списує
- +
- 0
- OschadbankUA
- 22 червня 2022, 9:47
- #
Якщо операція в процесі виконання і кошти по операції тимчасово заблоковані, отже банк очікує підтвердження цього списання від торгової точки. Відповідно, якщо таке підтвердження не надійде, сума буде розблокована автоматично. Максимальний термін блокування — 30 днів.
Яка саме проблема виникла із дитячими коштами?
Яка саме проблема виникла із дитячими коштами?
Вот Вы сейчас кипишуете, а описать более подробно проблему не можете, то какого ответа вы ждёте от банка?
- +
- 0
- StarFighter27
- 26 червня 2022, 19:19
- #
Ваша истерика проблему здесь не решит. По поводу обращения в отделения — нормальная практика. Заявление на возвращение средств — обычное дело.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Всі курси банку |
Якщо мова йде про оплату через термінал в магазині, то з приводу повернення коштів потрібно звернутись до торгової точки. Банк виконує ту кількість запитів, яка надходить. Відповідно, якщо через термінал надійшов запит на списання два рази, саме торгова точка здійснює повернення останньої суми.
Стосовно соціальної виплати, будемо вдячні вам за детальний опис ситуації. Можете написати тут в коментарях, або в особисті повідомлення. Дякуємо!