Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
timur4ik 2 березня 2023, 20:28
Відділення за адресою: Одеса, вул. Малиновського, 57
Здравствуйте. 18 .02 .2023 я снимала 5000 грн. с банкомата ПриватБанка. Банкомат не выдал деньги, перезагрузился, а со счета деньги сняли. Я обратилась в Ощадбанк 20.02.2023 написала заявление на возврат средств. Мне сказали ждать 45 дней! Я объяснила менеджеру, что это очень большой срок, что эти деньги мне нужны были ещё 18.02.2023.Она мне конечно же ответила, что не может ничем помочь. Я обратилась в ПриватБанк, там как раз была инкассация и сотрудник инкассации мне ответил, что они возвращают деньги сразу же после поступления (рассмотрения) заявления от Ощадбанка. Обратившись повторно в отделение Ощадбанка мне ответили, что не владеют информацией на каком этапе сейчас находится мое заявление. Я бюджетник (работаю в детском саду, который из-за войны закрыт), у меня маленький ребенок, которого воспитываю одна!5000 грн — это внушительная сумма для меня и ребенка. Буду обращаться в прокуратуру, если до 5 .03 .2023 не поступят средства. Я никогда не брала кредитов, долгов и т. д.. Почему я свои же деньги должна ждать 45 дней при том, что инкассация происходит каждые 3 дня!!!
vvv030268 2 березня 2023, 11:36
Багато писати не буду — не цікаво, та й згадувати гидко… моє обурення зовсім не за ту суму, яку у мене забрали шахраї, моє обурення в тому, що ощад банк не хоче розібратися з цією ситуацією…на сьогодні тисячі людей потрапили в таку ситуацію, коли від імені ОЩАДБАНКУ приходять смс і повідомлення в вайбері і ти НЕ ВКАЗУЮЧИ ПАРОЛІ І ПІН КОДИ залишаєся без гроші, при цьому працівники банку мені стараються доказати, що я сама винна, що я якоби робила не так як було, а так як вони вважають…звертаюся до заступника начальника головного управління з роздрібного бізнесу О.М.Дуброва… Скажіть, будь ласка, де ви прочитали в моєму зверненні: 1) що я давала всі свої дані…2) що я прошу повернути мені кошти…3) що я не знаю умов кредитного договору і т.д… ви явно не читали моєї заяви!!! А жаль… я просила надати кредитні канікули на три-чотири місяці щоб повернути суму кредиту, яка була вкрадена шахраями через ваші мережі вайбер та повідомлення при цьому ще раз підкреслюю — Я НЕ ДАВАЛА НІЯКИХ ДАНИХ ОКРІМ ПРОСТО НОМЕРА КАРТКИ!!! це недолік роботи вашої служби безпеки, між іншим ви ж гарантуєте безпеку і конфіденційність своїм клієнтам…ще раз повторюся справа не в грошах, справа в тому, що ви з клієнтів «за людей» не сприймаєте…я довго думала, але всетаки вирішила придати цю ситуацію розголосу — соц мережі, телебачення тощо… так не може бути…ви наживаєтеся на клієнтах за рахунок космічних відсотків, а ще й не захищаєте від шахраїв…таке враження, що шахраї ваші рузі…
Надія Ртіщева 1 березня 2023, 15:24
Я пенсіонер. Замовила картку киянина для оформлення безкоштовного проїзду 24.01.2023 р. Вже пройшло більше місяця. Картки немає. На гарячій лінії нічого відповісти чи пояснити з приводу затримки виготовлення картки не можуть. Це єдиний банк де можна оформити картку киянина. Місяць чекаєш пенсійного посвідчення, а скільки чекати картку щоб оформити безкоштовний проїзд ніхто сказати не може. Обіцяли на протязі трьох тижднів вигововити.
igorzyden 1 березня 2023, 13:52
Виникла необхідність переказу коштів з картки через сайт https://online.oschadbank.ua

Авторизувались в особистий кабінет, ввели картку отримувача, натиснули «Оплатити», ввели код підтвердження з смс. Але з’явилось повідомлення «Неможливо виконати операцію. Спробуйте пізніше».
Спробували ще двічі повторити — з’явилось таке саме повідомлення.

Але, коли через пару хвилин почали переглядати залишок, то виявилось що ті операції, де банк повідомляв про технічну помилку, були виконані, а кошти списані.

При зверненні на гарячу лінію банку, консультант Андрій лише повідомив «Нічим не можу допомогти. Вирішуйте питання з отримувачем коштів».

Тобто, технічна проблема у банку, а вирішення проблеми перекладається на плечі клієнта.

А для шахраїв це взагалі може бути сигналом, що якщо вкрадуть у когось кошти — банк не буде на це зважати і лише відповість «Це ваші проблеми. Що хочете тепер — те і робіть»
alenakasanuk21 1 березня 2023, 13:21
Пишет заблокировано 1902 грн
Минимальный платежи этого месяца 1898 грн
Это что за фигня
Я заграницей получаю пенсию по утрате кормильца 2300 грн (карта была открыта под детские выплаты)
Не могу её закрыть
Как нахожусь на оккупированой территории
Что за бред 🤦‍♂️
380734399750 1 березня 2023, 13:02
Вже 4 місяці банк ігнорує мої звернення, та листи виконавця на списання коштів по виконавчому провадженню. Гаряча лінія напрявляє на відділення, відділення направляє, на гарячу лінію.
Юлія Гульовата 27 лютого 2023, 18:28
Я вже місяць жду виготовлення картки Карти Киянина, місяць дурять, що ТЕХНІЧНІ ЗБОЇ, а карті навіть не присвоюється номер.
Так ще до того всього ВИ ЗАБЛОКУВАЛИ МІЙ НОМЕР ДЛЯ ДОЗВОНУ (робот каже ДОБРОГО ДНЯ ЮЛІЯ ІВАНІВНА, замовкає і через 5 хв. ЗРИВАЄТЬСЯ, обо каже, що невірно набраний номер.) і заблокували Ощад 24.
МИ МАЄТЕ ПРАВО ЦЕ РОБИТИ?
Я розумію, що переведу свою соціальний рахунок в інший банк, АЛЕ НЕГАЙНО РОЗБЛОКУЙТЕ МЕНЕ, ЩОБ Я МОГЛА БАЧИТИ, ЩО ТВОРИТЬСЯ НА МОЇХ РАХУНКАХ!
Зараз же знайду інший банк, де немає такого скотського відношення до клієнтів.
Loraliina 27 лютого 2023, 14:48
«Шановний» ощадбанк, ви єдині хто бере гроші за смс повідомлення… вам не соромно. Ви навіть списуете (крадети) кошти за карту якою не користуюсь на протязі 3х років (соціальна). І до речі жодної смс за ці 3 роки я не отримала. Жахливий банк, не рекомендую. А кредитну карту взагалі нав’язують. Мені соромно що ви державний. Ви обкрадаєте людей.
Полезный комментарий
vadymbanker 27 лютого 2023, 16:06
Пуш уведомления бесплатны.
Полезный комментарий
SergeyNina 28 лютого 2023, 0:20
На емейл тоже бесплатные, меняются в настройках
My name is Yevhen 27 лютого 2023, 9:07
Я не розумію, чому переказ Mytransfer від фізичних осіб можна отримати на картку, а від юридичної — тільки в касі. Вже 3 дні не можу ніяк отримати у відділеннях: то черги до самого закриття відділення, то закінчуються гроші в банку. Це жах, а не банк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
IrynaSyabrenko 26 лютого 2023, 14:37
Брат зрозумів, що телефонують шахраї. Менше хіж за 5 хвилин зателефонував у банк з проханням заблокувати картку і зупинити транзакцію. Служба безпеки банку ніяк не відреагувала. Гроші за якийсь час списалися. Не мала сума! Ніяких дій по вирішенню проблеми банківськими працівниками здійснено не було. При поданні заяви про злочин у поліцію виявилося, що таких звернень там купа! Люди, до яких пір діятимуть ці корумповані схеми в банківських установах? Інакше чому працівники не виконують своїх прямих обов’язків, дозволяючи злочинам траплятися? Думки лише одні: вони теж причетні до обкрадання своїх клієнтів.
SmkSergeyUA 25 лютого 2023, 23:17
Перевів я кошти з монобанку на Ощадбанк і мене потрібно було перевести їх на іншу картку ну я перевів все потім десь через пів години дивлюся, а в мене якась заборгованість і це що мені тепер ці гроші використати щоб оплатити заборгованість?
Ви там зовсім знахабніли зі своїми кредитами!
І це в мене заборгованість на на юніорівській карті!!!
Ощадбанк сам відвертає від себе клієнтів.
Mukol1940 25 лютого 2023, 22:50
Я маю статус Дитина війни, 1940 р.н. Щомісяця приаласнює Ощадбанк мою пільгу, нараховану для компенсації 25% комунальних послугі. Постійно не перраховував на Нафтогаз на мою адресу ні на мій особовий рахунок.
На звернення Ощадбанк «посилає» до соцзабез наступним чином:
«Шановний Микола Ілліч!
Повідомляємо, що АТ „Ощадбанк“ здійснює перерахування коштів за користування комунальними послугами в рахунок безготівкової пільги за даними, що отримує в реєстрах УПСЗН. АТ „Ощадбанк“ не уповноважений здійснювати односторонні зміни до реєстру комунальних підприємств, послуги яких оплачуються в рахунок безготівкової пільги.Для вирішення Вашого питання радимо звернутися до регіонального підрозділу УПСЗН.»
А в УПСЗН, як і ПФ кажуть, що повідомляли не раз про зміну постачальника послуг Нафтогаз — але Ощадбанк так привласнює не лише мої 360 грн щомісяця. І не приймвє ніякі заяви і скарги.
Прошу повідомити — куди звернутися, щоб хоч за 2022 рік забрать нараховану пільгу — яка «осіла» у Ощадбанку?
Valerii974 25 лютого 2023, 17:26
Негативні відносини з даним банком в мене виникають не вперше. Спочатку було довге отримання картки Киянина з нав’язуванням кредитної карти. До речі зі слів самих співробітників фінустанови у них є план по видачі кредиток. Махнув рукою на непрофесіоналізм співробітників банку, подумавши, що місце може мати людський фактор.
Сьогодні уже змовчувати зовсім немає бажання, оскільки банк ощасливив мене на мінус 200 грн за обслуговування картки за 2023 рік термін дії якої закінчився 02.2022 року. При цьому картка мною не перевипускалася та нею я не користувався.
Більше з даним банком мати хоч щось спільне відпало будь-яке бажання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nata1001 24 лютого 2023, 11:18
Систематично крадуть гроші з рахунків. Зараз в умовах війни, шоб прикрити це неподобство, потрібно поїхаи під обстріли і закрити неіснуючу карту.
Гіршого банку я же не зустрічала
Мінфін
Відповідь адміністратора
27 лютого 2023, 11:21
Відгук не зарахований (на 27.02.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Cripto 23 лютого 2023, 14:13
Оскільки через термінал дешевше платити комунальні послуги, то треба зробити цю справу дуже складною, щоб пенсіонери утворили чергу на пару годин і нереально було покласти готівку на картку без комерційної комісії. Плюс повітряні тривоги, коли банк не працює. І всі термінали лише у приміщенні, тобто для робочого часу. Словом «Ощад» з його рівнем обслуговування давно треба було перейменувати на «Старець-банк», бо тільки дуже бідні люди погодятьсмя на такий сервіс. Але тепер ще це і єдиний банк, який зберіг своє відділення у містечку. Тобто ми всі ясно ким почуваємося незалежно від рівня доходів.
LDML13 19 лютого 2023, 23:50
Відділення за адресою: Львів, вул. Грінченка, 6
Такого хамського відношення не зустрічала ні в яких інших установах. Співробітниця банку нагло надсміхалася над кожним питанням щодо рахунку в їхньому банку і не давала відповіді на питання. Непрофесійне відношення, хамство, відсутність робочої етики — все, що отримаєте в цьому відділенні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Stanislav911 18 лютого 2023, 17:02
Питання таке. Чому коли я переказую гроші на допомогу ЗСУ через додатки інших Банків, мені всього лише достатньо натиснути одну кнопку — відправити. Чому в додатку Ощабанку, потрібно ввести телефон, вказати свій біп. Що таке Біп? Де його шукати? Я не знайшов жодного біпа у своєму додатку ощаду. Якщо я вже у своєму застосунку Ощадбанку навіщо придумали вводити якісь дані і телефони, якщо там уже все прописано і все відомо про мене, про відправника? Чому ви не можете зробити як це в інших Банках зроблено? Одна кнопка — вказати суму і відправити допомогу ЗСУ зі свого застосунку, в який ти вже увійшов, тобто індетифікував себе.
Александр Бабков 17 лютого 2023, 16:50
Відділення за адресою: Миколаїв, пр-т Героїв України, 65
Все свои приключения с Ощадбанком описывать не стану, назову лишь некоторые.
Ну во-первых, получение или замена карточки — это нечто!!! 10 рабочих дней, по факту 15!!! Это в стране, которая «в смартфоне»!
Был случай, нужно было снять деньги с карты, карты с собой не было, но был паспорт. Выстоял в отделении очередь, а оказалось, что нужно идти к оператору и заполнить заявку, это ещё одна очередь, а потом опять в кассу (конечно же, через очередь). Ладно, выстоял, оказалось там для снятия денег нужно писать ворох бумаг. Нет, думаю, пойду без карты в банкомате при отделении сниму, тоже танцы с бубном — телефон, какие-то коды, одна часть кода в телефоне, другая за забором через дорогу, ну всё ввёл, и ОПА! Деньги со счёта списали, СМС пришла тут же, а банкомат денег не дал! С зав.отделением заполнили заяву, сказала, что деньги выдадут через (не помню сколько) дней. Ну я человек не конфликтный, но и не тихоня, после вписания новых ярких строк в автобиографии Ощадбанка и всех сотрудников отделения пришло СМС, что деньги пришли на карту.
Сегодня было пробито дно!
Утром открыл приложение, смотрю, а там на одной карте нулевой баланс и сообщение, что срок действия карты истёк, карта готовится к закрытию и услуги по ней недоступны. На минутку, срок действия до 2026 года! Звонок оператору, от него ответ — обратитесь в отделение, оно инициировало перевыпуск карты (с чего бы это?). Отделение хоть и недалеко, но и идти туда как-то в мои планы не входило сегодня. Звоню еще раз на горячую линию, там девочка выслунюшала проблему, про себя подумала: «Да ну его на…») и сказала перезвонить после обеда. Звоню, очередной дурачок начинает втирать, что карта работает, вышла ошибка, устраняется и т. д. И говорит, что картой можно пользоваться везде. Я говорю — как, придожение пишет, что нельзя! А он, типа, додаток глючит, сбой программы, но я вижу, что можно.
А мне надо было сходить в маркет, думаю, сейчас наберу корзину продуктов, выстою очередь, а на кассе скажут «Охрана, отмена!»
Думаю, надо проверить, перевожу с другой карты на заблокированную 15 грн, всё, пишут Успешно, но вот обратную операцию с заблокированной карты сделать невозможно, пишут вообще бред: 00.00 грн переводить нельзя, сумма должна быть не менее 1.00 грн. И так несколько раз, хотя я ввожу сумму с тремя нулями.
Ладно, раз они все эти операторы говорят, что по инициативе моего отделения происходит замена карты, то звоню туда. Там сразу ответ: Берите паспорт и к нам, по телефону ни-ни! На такое предложение был получен ответ, что если я приду, то… И она согласилась по телефону! Назвал номер карты, и получил ответ, что да, действительно, заявка на замену поступила из отделения, карта заблокирована и ждет перевыпуска, через 2 недели будет готова. Заявка от сегодняшнего числа. Спрашивает, вы были сегодня в отделении, говорю НЕТ, ни сегодня, ни вчера, ни… не был! Говорит, мол, странно, без вас никто не может её перевыпускать и заказывать такую услугу. Говорю, всё, готовьтесь, сейчас иду к вам! Она говрит… Зачем к нам? Заявка поступила из отделения и называет адрес на другом конце областного центра, и туда же придёт перевыпущенная карта.
В общем, чеиыре оператора колл-центра сказали по-разному, но суть одна — инициатива отделения. Я вот думаю, почему именно того отделения, где я никогда в жизни не был? Что за самоуправство? Почему заблокированы деньги на карте, карта закрыта, но счёт ведь дейстует!
Учитывая эстонско-финскую оперативность, можно догадываться, когда произойдёт финальное действо.
Тут плюс только один — отделение находится в супермаркете Эпицентр, а вчера жена просила свозить её туда, я сказал, что в выходные съездим, а завтра суббота))) Не забыть паспорт положить, сейчас суну в карман куртки, в Дие есть, но мало ли!
Завтра вторая серия!
Моя мама, якій 84 роки, мала нещастя відкрити 4 місяці назад пенсійний рахунок в Ощадбанкі.Тому що відділення поруч з нею, тому що це державний банк і т.д.Після отримання пенсії дає мені картку щоб зняти їй гроші,і тут починається.Поруч з нею відділення № 10003/0547- за 4 місяці я ні разу не бачила працюючий банкомат, грошей готівкових в касі немає вже в 10−00.Аби це сталося один раз-то всяке буває.Але сьогодні, вже рівно в четвертий раз за 4 місяці, не працює банкомат, в касі в 9−30 грошей немає.Відпросилась з роботи, пішла в відділення № 10003/0550, не повірите -банкомат не працює вже давно і коли відремонтують невідомо.В касі гроші є, але потрібен отримувач з паспортом (нічого не маю проти цього), тобто мені потрібно найняти таксі щоб привезти маму.Після цього я пішла по банкоматам інших банків і знімала в кожному по 1000грн, бо більше не дає по карті Ощадбанку.У мене питання-навіщо потрібен тоді нам той Ощадбанк, який зробив гарні відділення, а працювати нормально не зробив.Відповідь-простіше змінити банк!
YanaNazarets 15 лютого 2023, 13:05
Аби ви розуміли: це мій перший відгук, який захотілось залишити в житті. Якщо у вас є змогла уникати цього банку — уникайте його якомога більше. Те, з чим ви зіштовхнетесь абсолютно всюди: починаючи від втомленої хамовитої операторки контакт-цетнру і закінчуючи некомпетентними працівниками відділень, які щоразу вигадують нові випровування для вас, — це обов’язова програма-мінімум в Ощаді. На жаль, новий прикольний онлайн-додаток не перекриє всього вищенаведеного ніколи. Можливо, потрібно було починати з першочергових проблем, а не з ребрендингу… Побувавши у трьох відділеннях з проханням відкрити нову картку для рахунку, мені в кожному місці говорили різні речі: це є неможливим, відкривайте новий рахунок і нову картку, в нас немає світла, ми не видамо вам готівкою кошти з рахунку без підв'язаної картки і тд. Не розумію, чому це виявилось такою проблемою — більш ніж впевнена, що в Райфі, Моно та Приваті таких проблем не виникає. 0/10.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝