Примусове оформлення страховки при переоформленні картки киянина пенсіонеркою
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Моя мама, яка є пенсіонеркою, переоформлювала картку киянина у зв’язку з закінченням строку дії попередньої картки. Звернулася за місцем проживання у відділенні Ощадбанку в м.Києві по вул.Райдужній 13. Їй було в наполегливій формі запропоновано разом з карткою оформити страховку, на що вона не погодилася. Працівник банку прийняла все ж у мами документи і сказала, що потрібно очікувати смс повідомлення, але протягом місяця повідомлення так і не прийшло. Мама пішла у відділення, де їй повідомили, що картка не готова. Через тиждень я сама звернулася у це ж відділення щоб оформити картку киянина собі і дізналася, що мамина картка вже заблокована, оскільки її не забрали і треба оформлювати нову. При оформленні моєї картки працівник банку також наполегливо запропонувала оформити страховку або кредитну картку. При моїй відмові мені було сказано, що якщо мені це не подобається, я можу піти в інше відділення. Оскільки я перед цим вистояла довжелезну чергу більш ніж годину, я погодилася оформити кредитну картку. Мама на наступний день пішла оформлювати заново картку киянина і її примусили оформити страховку в страховій компанії «Гардіан» на суму 150 гривень, інакше картку вона оформити не зможе. В результаті мама, якій 75 років, звичайно, розхвилювалася і переживаючи, що і цю картку не отримає, погодилася. Прошу розібратися зі свавіллям працівників даного відділення Ощадбанку. Нема бажання з ними співпрацювати та користуватися їх послугами, але, на жаль, вони монополісти з випуску картки киянина.
Відповідь банку
31 січня 2022, 9:40
Доброго дня! Працівники банку справді можуть запропонувати оформити той чи інший страховий продукт, проте це не є обов'язковим. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ПІБ та номер телефону ваше, та мами. Сиутацію перевіримо детально.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 1
- +
- 0
- StarFighter27
- 2 лютого 2022, 20:42
- #
Да не волнует банк ничего, даже Ваша мама им до одного места, кроме страховок-депозитов-кредитов. И их нужно привлечь, выдать, продать столько, сколько хочет руководство!!! А не продашь — не получишь зарплату!!! И что остается делать работникам??? Вот так и развивается Ощадбанк. Переходите лучше в другой банк, например Приват
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Всі курси банку |