Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Lyudaca 4 квітня 2023, 16:27
Відділення за адресою: Черкаси, вул. 30 р. Перемоги, 22
04.04.2023р. о 13.20 спробувала поповнити власну карту у відділенні Ощадбанку. Все робила, як зазвичай за допомогою опції «ПОПОВНЕННЯ КАРТИ». Після вибору цієї операції термінал зависав і одразу видавав чек. При цьому запиту на приймання купюр не було. Після кількох таких невдалих спроб поповнити карту було виявлено списання коштів як за «ПЕРЕВІРКУ БАЛАНСУ». Це було під час повітряної тривоги. І в цей час мимо проходила працівник даного відділення, до якої я звернулась із запитанням, що не вдається поповнити карту. Вона відповіла, що обидва термінали, що знаходяться в їх приміщенні, потрібно перезавантажити і краще ними не користуватись зараз. Тобто, працівники були в курсі несправностей і можна було б хоча б повідомлення на терміналі написати (
supergoldbux14 4 квітня 2023, 14:35
23.12.2022 р. о восьмій ранку мені прийшло повідомлення про переказ з моєї картки 9103 грн на карту іншого банку. Я зайшла у мобільний додаток та побачила, що об 8:03 з моєї картки дійсно хтось перевів кошти на картку ****-****-****-****, яка відразу ж стала неактивною. У цей день додатком я не користувалася, доступ до карти є тільки у мене особисто, цю карту для платежів на сайті не підключала. У додатку написано, що переказ було здійснено через мобільний додаток. Жодних підтверджень у додатку я не надавала, коди смс мені не приходили.
Пізніше прийшло багато смс повідомлень від ощадбанку наступного змісту: 2022−12−26 13:42:30
Dlia kartky 5−265* token ****5974 deaktyvovano!
oschadbank.ua/chat. Ще раз наголошую я нікуди не заходила та операцію не підтверджувала. Звернувшись у відділення ТВБВ № 10019/017 в Тернопільській обл., я написала заяву — скасувати платіж. Подзвонивши на гарячу лінію Ощадбанку — заблокувала картку.
Консультант підтримки порадила звернутися у кіберполіцію: заява написана, відкрите провадження, слідство триває.
На картку отримала заробітну плату, яка була вкрай необхідна. 22.12.2022 року було зарахування цих коштів, а вже наступного дня їх перевели, дуже дивно! Впевнена, що служба безпеки банку ніяким чином вирішували це питання не буде, адже відповіді на моє звернення ще досі неприйшло.
Позвонив на гарячу лінію Ощадбанку, дали номер 0569560276, місто Кам’янське, пр. Конституції 19а, на що відповідає: не вірно набраний номер. У мене 11 травня закінчується депозит-, треба заказати кошти.
DariaAl 2 квітня 2023, 16:16
Чому люди закривають рахунок, через деякий час ви його знову відкриваєте? А потім приходить, щоб оплатити за обслуговування, а сьогодні взагалі прийшло, що ще й винна за відсотки 170 грн. Хоча ліміт був закритий два роки тому! Рахунок закритий в тому році! Поясніть, що за шахрайство! В банкінг зайти не можу, так як картки давно вже немає, на лінії посилають на відділення! Сенс знову йти туди якщо головний офіс керує як хоче😡
Зина Мороз 1 квітня 2023, 9:30
Ні коли не зв’язуйтесь з ОЩАДБАНКОМ. Подзвонили з банку та запропонували картку киянина на що я відмовилась. Далі в вайбері прийшло повідомлення щоб я забрала виготовлену картку у відділенні, після чого я зателефонувала в банк повідомивши, що мені не потрібна ця картка. Зараз мені приходить від ОЩАДБАНКУ повідомлення що я повинна сплатити за цю картку 120.00 грн. Картку я не забирала, договір на випуск та обслуговування картки киянина не підписувала, ні які рахунки не активовувала. Взагалі я не клієнт цього БАНКУ. Цей банк займається ШАХРАЙСТВОМ.
FCSD 31 березня 2023, 15:06
У меня есть депозит открыт в Донецкой области! Я был вынужден переехать из-за боевых действий в Киев. Для моих личных дел мне надо было открыть еще одну карту ощада. Я иду в отделение открываю ее. Делаю кабинет, а моего депозитного счета там нет. Оказывается в Ощаде одна область не видит счета другой области!
Просьба к сотрудникам ощада обратить на это внимание и донести руководству, что это совсем не удобно!
Я теперь должен входить в разные личные кабинеты, что бы можно было пользоваться своими деньгами. Вы что не можете все это объеденить в один кабинет?
Полезный комментарий
vadymbanker 2 квітня 2023, 10:05
Перекинете на Киев деньги, по окончанию депозита, без комиссии.
lisi4anka 30 березня 2023, 14:02
Потрапила на шахраїв, заблокувала квртку, сама є переселенкою з Луганської області. Не можу відкрити собі нову картку, бо Луганська область заблокована, немає доступу у області в якій я зараз до інших областей. То може ви будете це питання вирішувати на рівні керівництва? Як то я не можу відкрити картку та отримати свої гроші??? Чому я маю стільки чекати??? Якщо б я знала, то не подавала би зачвку на отримання картки саме у вас, а перейшла би до приват банку!!! Ви згодом втратите всіх своїх клієнтів!!! Це точно!!! Зневага до людей, давайте шевеліться, бо то вже виходить за усі рамки!!!
nest1970 30 березня 2023, 7:56
Відділення за адресою: Львів, вул. Валова, 9
Дозвонится невозможно
Valetal 29 березня 2023, 22:03
Рассчитался в Польше в продуктовом магазине картой Ощадбанка (пенсионной), получилась сумма в гривне 629.03, из этой суммы комиссия 12.02грн., почти 2 процента.Раньше брали 1 процент, при этом точно знаю, что Приват, монобанк, а-банк комиссию вообще не берут.Естественно, сменю банк.
yulia140990 28 березня 2023, 18:29
Ситуація наступна: мій близький родич наразі проживає в зоні активних бойових дій, є клієнтом ощадбанку. Працівник банку, який оформлював йому картку невірно вказав вулицю, замість вулиці вписав номер будинку та квартири, і все б нічого, але родич отримав міжнародний переказ, допомогу від ООН і не може отримати його на картку, тому що через помилку працівника Ощаду неможливо здійснити переказ на картку через некоректно введені данні.В відділення банку звернутися неможливо, бо в селищі де він проживає, відділення давно розбомбили, там немає нічого: ні відділень якихось банків, ні пошти, нічого. На гарячій лінії також не допомогли, відправляють звернутися у відділення.Найближче відділення знаходиться у Харкові, але туди майже неможливо потрапити, через постійні обстріли. Мені, як родичці також не змогли допомогти у банку, бо потрібна тільки особиста присутність клієнта ощада для вирішення проблеми, хоча я просила тільки відкоригувати назву вулиці .Єдине, що порадив працівник Ощаду — це щоб мій родич вислав мені довіреність, але як пробачте це зробити, коли в селищі немає ні юриста, щоб зробити цю довіреність, чи якихось поштових служб, щоб мені відправити. Єдине чим «допоміг» працівник — це попередив, що якщо мій родич не отримає міжнародний переказ протягом 30 діб, то він вже його ніколи не зможе отримати. І в мене питання, чому через необачність робітника Ощаду, мій родич і так, знаходячись в дуже скрутному становищі не може отримати допомогу в вирішенні проблеми від банку. І на моє питання як в цій ситуації допомогти родичу, керуючий відділенням відповів: «А ніяк»
anatoliybars 28 березня 2023, 13:36
Ми переселенці з Луганщини м. Лисичанськ, до війни був свій бізнес і мали рахунок в Ощадбанку. В цей час перебуваємо в Київській обл. М. Вишневе. Щоб закрити свій ФОП треба закрити рахунок, а його вони закрити не можуть, так як ми з другої обл., Подавав заявку і на горячу лінію, ВОЗ і нині там. Не рекомендую заводити рахунки в Ощадбанку
Elfis 27 березня 2023, 23:35
Я человек в настоящее время не ходячий. Вообще с перемещением проблемы. Последнее время жил в Бахмуте. Ситуация: Получал пенсию на просроченную карту (по сроку действия была продлена). Заказал новую, с актуальным сроком, но по медицинским причинам (и не только теперь. Отделения не существует) не смог появится в отделении, что-бы ее забрать. На настоящий момент на карте есть пенсионные деньги (той, которую не забрал), но воспользоваться ими не могу даже через Ощад 24. Говорят — иди в отделение в той же области, получай. Или заказывай на другое в пределах Украины. А я не могу никак получить (сам не в Донецкой области). А оформлять доверенность выездным нотариусом — теряется смысл пенсии за пол года. Свои же деньги получить не могу. Вижу их на счету, а не могу. Мой совет, по возможности не держите деньги в этом банке. В такое время так поступают, что диву даешься.
PolinaK2 25 березня 2023, 14:36
Я займаюсь p2p торгівлею, все було добре поки в п’ятницю 24.03 я не прийшла в відділення зняти кошти, як мені кажуть, що мою карту заблоковану. На питання за що, я отримала відповідь, що на мене надійшла скарга, на наступні питання від кого, за що конкретно, «ми не можемо Вам відповісти, це конфіденційна інформація», сказали звертатись у поліцію. Написали дві заяви, в поліції кажуть все вирішувати з банком. Перекидання відповідальності один на одного. Ні одне відділення, яке зазначено Ощадбанку не працює в суботу. Дотелефонуватись на гарячу лінію ще те випробування, хамовита молода дівчина, яка взагалі не розуміє, що вона там робить, в чому її робота заключається. Найгірший банк, безвідповідальні співробітники.
Може хтось був у схожій ситуації, як вирішили?
TOlga 24 березня 2023, 14:25
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 46
На касі працювала тільки перша каса з трьох. Відвідувачі банка змушені були чекати та утворилися велика черга, у той час коли працівники стояли біля каси та розмовляли на особисті теми, а не працювали!!! Жахливо!!!
mementomore 24 березня 2023, 11:57
Автоматически перевыпустили карту в связи с истечением срока действия. При этом меня не спросили куда доставить карту. И теперь ее можно забрать только в том отделении, где она выпускалась. Вот только то отделение, в котором она изначально выпускалась закрыто, и банк, опять таки не спросив меня где мне удобно, перевел меня на обслуживание в другое отделение — ехать туда за картой мне совсем не удобно так как отделение находится далеко и от дома и от места работы. Переслать карту на другое отделение нельзя. Чтобы забрать карту в удобном отделении нужно идти в это отделение, блокировать и закрывать перевыпущенную карту и ждать выпуска новой. Месяц оставаться без зарплатной карты в нынешних условиях — непозволительная роскошь.
В общем, все сделано для удобства клиента.
pirial 22 березня 2023, 12:18
Позвонил узнать почему приложение не позволяет сделать перевод
Во первых — разговаривая с оператором, я слышал себя (свой голос с задержкой) — на мое замечание, что так сложно общаться — никакой реакции
Вообще
Повторил несколько раза
Разговариваю с роботом — никакой реакции
Во вторых — на свой вопрос не получил ответ
Потратил 10 минут жизни на общение с роботом
Ответа нет, что делать неизвестно
Не рекомендую
Берегите свои нервы
Не пользуйтесь услугами этого банка!
IrenaH 22 березня 2023, 8:35
Сьогодні уночі о 01.42 самовільно збільшили суму крединої лінії. Телефоную на службу підтримки, вони починають белькотіти, що щось прописано у договорі. Нагадую, що я попереджала, що через подібні фінти перейшла з помийкиприватбанку… Цікаво, щоб знизити кредитну лінію, я повинна їхати до відділення.
Задумуюсь про зміну банку.
vados1982 21 березня 2023, 20:48
ощад банк це самий гiрший банк.грошi може вкрасти кожен сраний рваний, дзвониш на гарячу лiнiю годину, потiм начинае мекати якась або якийсь недолюдок. «MOBILE BANKING»? вкрали 5000грн смс нi код не приходили позвонив на гарячу лiнiю, а воно менi каже що зробити нiчого не можуть.питаю дурня як так може статися що нi смс нi код не прийшли, а вiн менi у вiдповiдь це шахрай вкрав.звертайтесь в кiбер полiцiю.кошти вже не повернути.шо хочу сказати. шо держава у нас шо державний банк, де звязався з державою там тебе чекае бiда, обдеруть по повнiй
08081949mama 21 березня 2023, 18:11
10.03. делала перевод на карту за доставку медикаментов. платеж не прошел, да еще и заблокировали личный кабинет. в коллцентре ответили, что был сделан перевод на карту, которая числится как мошенническая. Я конечно очень благодарна, что платеж не ушел, но зачем же блокировать личный кабинет. для меня сейчас это единственная возможность оформлять доставку медикаментов в больницу. в отделение банка сходить не могу, т.к. не разрешают вставать. это какой-то кошмар
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0679938796 19 березня 2023, 13:44
В отделении банка самая плохая безопасность, в этом банке происходят кражи с кредитных счетов, и не еденичный случай.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝