Відділення Ощадбанку: Одеса, вул. Базарна, 17
Адреса:
Одеса, вул. Базарна, 17
Телефон:
+38 (048) 763-85-21
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-17:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Відділення №10015/0604
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
7,07,22 я. гроза виктор иванович. снимал деньги в терминале приватбанка. картой ощадбанка.деньги терминал не выдал.я позвонил на горячую линию ощадбанка. где мне сказали. что я должен обратиться в любое отделение ощаббанка. для решения этой проблемы 8,07,22 я имел неосторожность обратиться в отделение 590 город одесса. где начальник отделения по фамилии дусь. сказала. что необходимо написать заявление в произвольной форме. на имя заступника регионального отделения в одесской области. что я и сделал. и удалился в ожидании возврата денег /сумма 2000грн/… однако дней через пять перезвонила начальница отделения и сказала. что-то.что я написал не подходит. и необходимо написать заявление определенной формы. и я снова должен ехать и его писать./о том что есть особый порядок возврата денег и есть определенные правила возврата при первом визите мне никто не говорил/. то есть из-за некомпетентности начальника отделения. я опять должен тратить свое время и т. д. … по приходу в отделение. начальник отделения вела себя хамски, если описывать всю ситуацию не хватит и пары листов. писанины… здесь… но такого хамства. я не встречал давно, прошу провести расследование. в котором я готов оказать содействие… и наказать данного работника. а так же вернуть гроши которые не выдал банкомат.
Написати коментар
Ответ банка
27 липня 2022, 9:17
Доброго ранку. Ситуацію перевіримо та надамо вам зворотний зв'язок
юстиції України 16 квітня 2019 р. за № 399/33370 Про затвердження Порядку автоматизованого арешту коштів/електронних грошей боржників на рахунках., банк повинен на слідуючий день після винесення Постанови розблокувати рахунок. Відповіді по сьогоднішній день не має (сьогодні 21.05.24.), коли розблокують ніхто не знає відповіді не дає менеджер (говорять що всі вказівки надходять з Києва), а гаряча лінія посилає до менеджера.Просто тупік. Пенсіонер без коштів для життя повинен чекати і проходити жах бюрократії. Мало того, скоро ПФУ нарахує знову пенсію і батько всі кошти зняти не зможе, бо ліміт у місяць 14200 грн ., так довго розглядають справу. Такого ставлення жахливого я давно не бачила. Написала навіть у НБУ. Дайте будь ласка відповідь що робити? Нижче я вказала відділення де відкрита картка, грубість і хамство було у відділенні м.Дніпро.