Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Grekus50 31 серпня 2023, 22:10
26 июля, исполнительная отправила постановление на разблокировку счета.Многодетная мама 4 школьника.31 августа пришло сообщение на разблокировку на 13400 грн.И каково было удивление, что карту снова заблокировали, а деньги ушли в исполнительную.Теперь дети голодные, без тетрадей к школе и кучей.проблем.Из 35000, которые пришли от Коритас, жена не получила ни копейки.Просидела проплакал весь день.Ощад на морозе, говорят, что деньги списали в исполнительную.Семья осталась без средств вообще.Что можно добавить? Да, не переселенцы.Работы в этом селе нет.У детей не никаких тетрадей.Интернет оплатить не за что.Первоклассник остался без ничего.У детей забрали то, чем имСпасибо ощаду хотели помочь.Купить даже покушать не за что.Это как понимать? Чтобы поехать к этим исполнителям, нужно нанимать машину, а это 1.5к грн.Этих денег просто нет.Светлана сидит плачет.Спасибо ощаду, она ждала эти деньги три месяца и надеялась на них.Младший теперь не идёт в первый класс.Спасибо Вам, Ощадбанк.
svetakp 31 серпня 2023, 15:33
Закрили картку за бор 7 грн. Як виявилось борг з«явився за послугу інформування. Більше року смс не надходили (ні нарахування ні витрати), а 7 грн знімало. І коли пару місяців коштів не було на картці, в борг зняли 7 грн за послугу інформування. при тому що інформування ніякого не було. ХТО ВАМ ДАВ ПРАВО ЗНІМАТИ ГРОШІ В КРЕДИТ? ще й за послугу яка не працює
Yershov99 31 серпня 2023, 14:54
Доброго дня. Самий поганий банк, який я знаю. Роблю постійно оплати через інтернет, і мені блокують картку. Ніби вона скомпрометована із за того, що отримувач є в стоп- лісте. Звідки я знаю, що в нього з карткою. Неодноразово я писав заяву, щоб не блокували картку та оплати через інтернет, а мене ніби не чують та не читають заяву. Не рекомендую цей банк, краще якісь інший
Yershov99 31 серпня 2023, 13:12
Не один раз (4 або 5) писав заяву про розблокування додатку (зараз нарешті працює), але зараз встановила служба моніторингу обмеження на здійснення оплати через інтернет. Я в заяві просив неодноразово в подальшому не блокувати додаток, та оплати через інтернет. Працівники банку та керівництво ніби не чують.
marynapenkina 30 серпня 2023, 11:10
Відділення за адресою: Житомир, вул. Перемоги, 15
11.07.2023 приватний виконавець виніс постанову про закінчення виконавчого провадження 65953751 і про зняття арешту з рахунків. 12.07.2023 виконавець надіслав відправлення Укрпоштою, а 14.07.2023 Ощадбанк отримав відправлення, що підтверджує трек номер листа 0600032429766. Перевіркою журналу реєстрації вихідної кореспонденції встановлено, що запис про направлення постанови про закінчення виконавчого провадження 65953751 до Ощадбанку зареєстровано 11.07.2023 за вихідним 6789.
Але вже пройшло півтора місяці, арешт досі не знято. То Ощадбанк не отримував постанову, то вона в черзі. Ще й смс з вимогами почали надходити «Prosymo terminovo splatyty prostrocheniy platizh -12,128.16 UAH za overdraftom, rakhunok 262060−41.
Berezhit sebe ta platit online http://oschadbank.ua/.» А за що я повинна платити? Я у вас нічого не позичала. Це ви мою зарплату не віддаєте. Ви свою кореспонденцію вчасно обробляйте, а потім смс надсилайте.
Отже, будем подавати до суду, тільки платити за суд буде Ощадбанк, оскільки виконавець усі свої обов’язки виконав.
mama070978 29 серпня 2023, 13:03
Маю картку «Ощадбанка», знімав пенсійні кошти через банкомат «Приватбанка», кошти не видало, картку повернули, звертався у відділеннЯ «Ощадбанка» на Попова 26 місто Кропивницький, де було написано заяву, пообіцали, що відповідь прийде через місяць, служба безпеки прийняло заяву, але відповіді не мае. минуло 48 днів, невже так тяжко ім працювати, чи взагалі «Ощадбанк» працюе. На гарячій лініі розмовляти не захотіли (мабудь не компететні), їх відповідь чекайте. куди далі звертатись?
Bezvaz 28 серпня 2023, 23:09
З якого дива знімається комісія за послугу смс інформування на картку (кредитну) яка навіть не активована? Рахунок з 0.00 став раптом -10.00. Чи це щоб далі нараховувати додаткові відсотки за неіснуючий борг???
Yurij201033 28 серпня 2023, 15:17
Банк зняв гроші за смс інформування по не існуючій (вже 4 роки, як,) і зданій у відділення банку у 2020 році картці. Мало того що смс не надходило, про якісь рухи і відповідно не було руху коштів, так і картка була заблокована в кабінеті ощад 24 (ну, не видаляється, хоч і не існує). Уявляю, як практично пенсійний банк нажерся на клієнтах, взагалі нічого не роблячи. Відповідно, бажаю тим хто то придумав довгих років роздумів у закритих від суспільства приміщеннях.
Полезный комментарий
SergeyNina 29 серпня 2023, 0:19
Мне как клиенту ощада приходило сообщение в июле сообщение в вайбер Шановний клієнте! Інформуємо, що *з 01.08.23* змінюється вартість послуги інформування: — *через Viber* - 10 грн на місяць — *SMS* - до 12 грн на місяць — *перевірка балансу* через Контакт-центр — 5 грн за операцію Ознайомитись зі змінами до тарифів можна: https://bit.ly/40uRV8B або у відділеннях Ощадбанку. Прикол в том что теперь деньги снимаются даже если карта заброшена или не закрыта как нужно. Логика банка теперь такая — Есть активный счёт = есть активная карта = будь добр плати за информирование если не выбрал электронную почту, тогда бесплатно информирование Подойдите в отделене и закройте эту карту или через контакт центр ощад 24/7 посмотрите список ваших карт. Или отключите смс /вайбер информирование и перейдите на информирование на ел почту
AlienVampire 27 серпня 2023, 12:12
Користуюсь картою від ощаду, періодично відправляю на неї кошти з карти іншого банку. І постійно в додатку вказано, що якась частина коштів «Заблокована», при цьому сумма постійно то зменшується то збільшується. Кошти розморожуються у срок до декількох днів.

Відповідь оператора Ощадбанку говорить про те, що я не можу витрачати заморожені кошти. І перед кожною покупкою в магазині, щоб знати, яку суму зі своїх коштів я можу потратити, мені потрібно відкрити додаток Ощаду, калькулятор, і відняти від суми грошей на карті, суму заморожених коштів. Як таким банком взагалі користуватись?
bogdan1395 26 серпня 2023, 21:47
21.08.2023 о 10−47 при зніманні суми в кількості 5 500 гр, у банкоматі Ощадбанку (BRANCH 10026−0124) у місті Київ, банкомат написав «операція скасована» повернули картку та все. Відразу не звернув увагу, виявилося те, що гроші у мене списали з рахунку, а банкомат нічого с грошей не видав. Подзвонив на гарячу лінію свого банку і вашого, сказали чекати, повинні повернути протягом якогось часу на карту, якщо не прийдуть, то треба писати заяву. Чому я повинен так довго чекати повернення своїх грошей, чому повернення у вас робиться так довго, адже все це через банкомат і помилки в його роботі? Чому при помилці в системи він не входить у блокування, а списує гроші, які не може видати? Я на сьогоднішній день так і не отримав своїх грошей.
Remix1 26 серпня 2023, 15:23
Ощадбанк це ШАХРАЇ!!!
Блокують кошти на рахунку для того щоб нарахувати відсотки за користування!!!
Кошти надходять вчасно!!!
Ви крадії та шахраї!!!
Це найгірший банк у світі!!! Так себе відчувають усі люди, які мають з вами хоч одне спілкування!!! Совкове ставлення в усьому!!! У відділенні, на горячій лінії, непрацюючі банкомати та не працюючі купюроприймачі!!! Місяцями!!!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mika1994 26 серпня 2023, 12:41
Сервіси для клієнтів не працюють
A2lex 25 серпня 2023, 14:54
Була заборгованність по картці 0,70 яка виникла за смс інформування, вони взяли та закрили карту.
У знайомого закрили пенсійну карту з коштами тому що по кредиту була заборгованість.
Чоловік не знімав рік кошти вони ограничили перерахунок коштів в день не більше 1000 грн.
Всі люди про яких розповів знаходяться на ТОТ, звернуться до відділення не має можливості.
боже упасі відкривати рахунок у банку,
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Литвинова Виктория 25 серпня 2023, 10:28
Судя по отзывам размещенным в сети, в том числе на на Минфине сотрудники банка на стороне мошенников! В этом убедилась и я. Телефон моей знакомой взломали и сделали рассылку на все контакты, текст сообщения таков:

«привет извини меня что беспокою тебя сможешь мне к 23 одолжить 1500 на карту я отдам тебе просто заболела температура 39,4 нет денег на лекарства

4790729980336788″

(Скрины сообщения и в банк предоставила)

Так как понимая, что это на 99% мошенническая схема я связалась со знакомой, ни о какой помощи она не просила. Все банально просто — телефон взломали!

При этом сотрудники банка сообщив в телефонном режиме и в чате «Мы расследования никаких не проводим! Вам в полицию!». То есть, в одном из самых больших банков Украины нет ни службы безопасности, не сотрудников мониторинговой службы которая ДОЛЖНА беспокоится о клиентах, отслеживать подозрительные обращения, предотвращать мошенничества!!! Это УЖАС! Банк покрывает мошенников!!! Отправляя обращаться в полицию писать заявление они понимают, что ответ от них будет в лучшем случае через 30 дней! Сколько мошенник может за это время «надуть» людей?

Для себя сделала вывод — Быть клиентам «Ощадбанка» не пожелаешь и врагу, банк покрывает мошенников. Не представляю сколько нужно пройти кругов ада если попасть на удочку мошенников, чтоб вернуть свои деньги назад являясь клиентом этого «недобанка»!
Доброго дня, 23.08.2023 р. Шахраї, які представились представниками банку Ощад без мого відомо переказали величезну суму грошей з мого рахунку на рахунок іншого банку. Ніяких даних по карті, cvc, чи пінкодів я не надавала.Коли я зрозуміла що це Шахраї одразу перервала розмову і заблокувала на гарячій лінії карту і додаток. Але кошти вже встигли перекинути, без мого відома і будь якого підтвердження з мого боку. Не приходили смс від банку про вхід в додаток, я без мого схвалення списалась великі кошти, не спрацювали ліміти! Смс у вайбер вже прийшли просто про списані кошти. Банк не відмінив трансакції! На момент мого дзвінка на гарячу лінію оператор сказав що гроші ще не надійшли шахраям, попросила відмінити переказ навіть звернулась із заявою до місцевого відділення Ощад банку, потім до поліції та кібер поліції. Ощад банк не відстоює інтереси своїх клієнтів! Адже існує механізм відміни переказів і трансакцій які здійснені шахраями і в інших банках клієнтам повертають кошти! Ощад банк не відстоює своїх клієнтів і не захищає, я знаю що банківські перерахунки проходять на протязі 3 днів. Ошадбанк не повернув викрадені шахрайськими діями кошти.
Долгіх Андрій 24 серпня 2023, 13:34
21.08.23 в 12:14 на мою картку мав прийти iban переказ з монобанку, є квитанція на якій вказані мої правильні реквізити і те, що переказ був дійсно здійснений.Проте гроші не надходять, з банку відправника кажуть, що проблеми безпосередньо в ощадбанку, будь ласка допоможіть вирішити це питання. Можу надати всі квитанції.
klient65 23 серпня 2023, 11:47
Перше, що я зроблю, коли повернусь до України, ВІДМОВЛЮСЬ ВІД БУДЬ-ЯКИХ ПОСЛУГ ОЩАДБАНКУ.
Тупі оператори, краще б папуг посадили
Після спілкування з оператором в чаті (авторизованому), ця майстериця деактивувалиа мій обліковий запис в додатку, єдиній можливості контролювати свій рахунок.
Немає ніякої можливості авторизуватись, якщо фін номер не на зв’язку.
Була проблема в Маріуполі з приват банком, там в чаті пройшла авторизацію з фото підтвердженням (надають спеціальне посилання). Мороки багато, але ж результат є, доступ поновили, я змогла увійти до особистого кабінету.
Тут — глуха стіна. Та й у відділеннях неодноразово на хамство натикалась. Найгірший банк. Й однієї зірочки забагато
bancos 23 серпня 2023, 10:41
Ситуация — не могу оплатить посылку НП с Ощадбанка. С Приват без проблем. С Пумб без проблем. Оператор Ощада отравляет меня на НП мол они виноваты хотя логика говорит об обратном. Только почему клиент (т.е. — я) должен решать проблему между НП и Ощадбанком. Сами бы и разбирались. Обращение есть -вот и работайте. А то перекладывают друг на друга причем пусть клиент банка сам долбится во все организации.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Depth 21 серпня 2023, 22:22
5167 8032 8032 6105 0814

Телефонує та видає себе за хвору людину, якій треба гроші. Обіцяє повернути через 5 днів. На запитання «хто це?». Відповідає — «вгадай».
Потім погоджується із припущенням. Говорить як людина присмерті. Тому важко ідентифікувати. Навіть мене, як музиканта, трохи обвели довкола пальця. Хоча, через хвилин 10 я зрозумів, що це шахрай.
Просить зробити переказ через нову пошту.
Потім телефонує вдруге, та просить зробити переказ якомога швидше.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Viktoriia1271 21 серпня 2023, 17:12
Так сталося, що на картці неважливо якого банку, з якої я здійснюю платежі за ОТТ-медіасервіс на момент оплати не було коштів (забула поповнити картку). В моєму особистому кабінеті медіасервісу на мою ж біду чомусь як додаткова картка для оплати збереглася карта Ощадбанку (мабуть колись нею оплачувала). На той момент на картці було майже 9 гривень. Кошти за користування сервісом щомісяця списуються автоматично. От і цей місяць з карти Ощадбанку, як додаткової карти для оплати, намагалося провести списання коштів. Що цікаво, що коштів не було, а двічі списалася комісія по 3 гривні. Це як? За що банк взяв комісію, якщо оплата здійснена не була? Починаю погоджуватися з попередніми коментарями, що це найгірший банк України.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝