×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Разблокировка счета
Коментарі (2)
Найгірший банк
Написати коментар
Скарга
Написати коментар
Скарга
Коментарі (1)
Не знято арешт
Але вже пройшло півтора місяці, арешт досі не знято. То Ощадбанк не отримував постанову, то вона в черзі. Ще й смс з вимогами почали надходити «Prosymo terminovo splatyty prostrocheniy platizh -12,128.16 UAH za overdraftom, rakhunok 262060−41.
Berezhit sebe ta platit online http://oschadbank.ua/.» А за що я повинна платити? Я у вас нічого не позичала. Це ви мою зарплату не віддаєте. Ви свою кореспонденцію вчасно обробляйте, а потім смс надсилайте.
Отже, будем подавати до суду, тільки платити за суд буде Ощадбанк, оскільки виконавець усі свої обов’язки виконав.
Написати коментар
СКАРГА
Коментарі (2)
Шахрайські дії банка
Коментарі (6)
Недобанк
Коментарі (11)
Дивно, що такі банки існують в 2023
Відповідь оператора Ощадбанку говорить про те, що я не можу витрачати заморожені кошти. І перед кожною покупкою в магазині, щоб знати, яку суму зі своїх коштів я можу потратити, мені потрібно відкрити додаток Ощаду, калькулятор, і відняти від суми грошей на карті, суму заморожених коштів. Як таким банком взагалі користуватись?
Коментарі (6)
Банкомат грошей не видав. А з рахунку вони списались.
Коментарі (7)
Ощадбанк це ШАХРАЇ!!!
Блокують кошти на рахунку для того щоб нарахувати відсотки за користування!!!
Кошти надходять вчасно!!!
Ви крадії та шахраї!!!
Це найгірший банк у світі!!! Так себе відчувають усі люди, які мають з вами хоч одне спілкування!!! Совкове ставлення в усьому!!! У відділенні, на горячій лінії, непрацюючі банкомати та не працюючі купюроприймачі!!! Місяцями!!!
Коментарі (1)
НАЙГІРШИЙ БАНК в Україні (((
Коментарі (1)
закрили карти
У знайомого закрили пенсійну карту з коштами тому що по кредиту була заборгованість.
Чоловік не знімав рік кошти вони ограничили перерахунок коштів в день не більше 1000 грн.
Всі люди про яких розповів знаходяться на ТОТ, звернуться до відділення не має можливості.
боже упасі відкривати рахунок у банку,
Коментарі (1)
Игнорирование сотрудников банка на мошенничество
«привет извини меня что беспокою тебя сможешь мне к 23 одолжить 1500 на карту я отдам тебе просто заболела температура 39,4 нет денег на лекарства
4790729980336788″
(Скрины сообщения и в банк предоставила)
Так как понимая, что это на 99% мошенническая схема я связалась со знакомой, ни о какой помощи она не просила. Все банально просто — телефон взломали!
При этом сотрудники банка сообщив в телефонном режиме и в чате «Мы расследования никаких не проводим! Вам в полицию!». То есть, в одном из самых больших банков Украины нет ни службы безопасности, не сотрудников мониторинговой службы которая ДОЛЖНА беспокоится о клиентах, отслеживать подозрительные обращения, предотвращать мошенничества!!! Это УЖАС! Банк покрывает мошенников!!! Отправляя обращаться в полицию писать заявление они понимают, что ответ от них будет в лучшем случае через 30 дней! Сколько мошенник может за это время «надуть» людей?
Для себя сделала вывод — Быть клиентам «Ощадбанка» не пожелаешь и врагу, банк покрывает мошенников. Не представляю сколько нужно пройти кругов ада если попасть на удочку мошенников, чтоб вернуть свои деньги назад являясь клиентом этого «недобанка»!
Коментарі (4)
Ощад банк не захищає клієнтів від шахрайських дій
Коментарі (2)
На ощадбанк не приходять перекази
Коментарі (5)
Некомпетентність операторів гарачої лінії
Тупі оператори, краще б папуг посадили
Після спілкування з оператором в чаті (авторизованому), ця майстериця деактивувалиа мій обліковий запис в додатку, єдиній можливості контролювати свій рахунок.
Немає ніякої можливості авторизуватись, якщо фін номер не на зв’язку.
Була проблема в Маріуполі з приват банком, там в чаті пройшла авторизацію з фото підтвердженням (надають спеціальне посилання). Мороки багато, але ж результат є, доступ поновили, я змогла увійти до особистого кабінету.
Тут — глуха стіна. Та й у відділеннях неодноразово на хамство натикалась. Найгірший банк. Й однієї зірочки забагато
Коментарі (1)
Некомпетентность колл центра
Коментарі (6)
Шахрай
Телефонує та видає себе за хвору людину, якій треба гроші. Обіцяє повернути через 5 днів. На запитання «хто це?». Відповідає — «вгадай».
Потім погоджується із припущенням. Говорить як людина присмерті. Тому важко ідентифікувати. Навіть мене, як музиканта, трохи обвели довкола пальця. Хоча, через хвилин 10 я зрозумів, що це шахрай.
Просить зробити переказ через нову пошту.
Потім телефонує вдруге, та просить зробити переказ якомога швидше.
Коментарі (4)
Комісія банку за непроведену операцію
Написати коментар