Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
NikandrovMikola 24 квітня 2023, 10:04
Відділення за адресою: Київ, вул. Маршала Тимошенка, 12
Обратился в отделение Ощадбанка на ул. Тимошенко для перевыпуска карты.
Получил огромное удовольствие от обслуживания и общения с приятнейшей девушкой Мариной.
Осталось очень приятное впечатление от профессионализма и общения
Time2bass1 23 квітня 2023, 22:12
Сегодня 23.04 пытался сделать перевод на карту другого банка, платеж не прошел, а банк заблокировал мою карту. При звонке в поддержку оператор сказал что карта скомпроментирована и вам нужно явиться в отделение и перевыпустить карту. Операцию совершал я не у кого больше доступа к моему кабинету не было, спрашиваю за что заблокировали мне отвечают карта на которую был осуществлен перевод в черном списке ощада. Карту я открывал через чат бот, в Украине я не нахожусь и в итоге потерянные деньги на счету в ощад, деньги возвращать не хотят, карту разблокировать по телефону тоже. В общем не советую иметь дело с этим банком.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Олекса Р 22 квітня 2023, 11:09
Хочу поділитися поганим досвідом для доброї справи.
Дзвонили з номерів 044 364−37−90, 094 499−07−34.
Представилися співробітниками служби безпеки Ощадбанку.
Запропонували пройти перевірку, що моя банківська картка не передана іншим особам.
Вивідали у мене CloudOTP (одноразовий пароль) з смс для аутентифікаії в Telegram.
Вивідали у мене останні цифри банківської карти…
Далі був дзвінок від контакт-центра Ощадбанку 044 363−01−33 …
Дивуюся своїм діям.
В результаті залишок на рахунку 0 грн.
Будьте обачними при спілкуванні по телефону.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0664186774 21 квітня 2023, 19:23
Відділення за адресою: Ужгород, вул. Минайська, 34 В-Г
Швидке та якісьте обслуговування! Привітний колектив!👍🏻👍🏻👍🏻
Іван Солдатенко 21 квітня 2023, 18:20
Відділення за адресою: Київ, вул. Академіка Янгеля, 4
Не спрацьовувала транспортна картка на картці киянина і я до посиніння прикладав ту картку, бо думав може тупить валідатор як завжди. В сумі мінус 33 грн просто за то що на картці не було грошей, ще й за проїзд треба було платити додатково, хоча на транспортній картці було 50 поїздок і це мені підтвердили в ГІОЦ.
Ніхто про таку «комісю» не розказував та і взагалі це нонсенс списувати гроші за те що їх не має, а потім на картці утворювався мінус який, впевнений, міг би вплинути на кредитну історію і тд.
Ощад, кмда, гіоц посилають один до одного і ніхто нічого не вирішує.
Працівниця банку на моє прохання показати де саме це написано відмовлялася і говорила, що «все є на сайті самі дивіться», після скандалу вона хвилин 20 обдзвонювала колег, щоб всією філією то знайти та діловитим голосом сказати, щоб я уважніше читав інформацію на сайті і перед тим, щоб виясняти щось у неї ґрунтовно ознайомитися із інформацією. Хто буде знати що «Обслуговування рахунку при обробці авторизаційного запиту на суму, яка перевищує доступний залишок» це зняття грошей за те що їх немає.
06Cdtnkfyf 19 квітня 2023, 18:46
Сегодня в банкомате хотела снять деньги, но в конце операции на экране банкомата было написано «операция скасована». Деньги естественно, банкомат не выдал. Тут же деньги с карточки были списаны. На горячей линии ничем не помогли, ответ был «ждите 3 дня, потом пишите заявление и ждите еще месяц! это полный беспредел! НИКОМУ никогда не советую пользоваться Ощадбанком! Полное дно! Никакой ответственности. Мне нужно срочно купить дорогостоящее лекарство, а я это сделать не могу теперь! Всю ответственность за свое здоровье и за свою жизнь возлагаю на Ощадбанк!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
6284936q 18 квітня 2023, 21:40
Відділення за адресою: Київ, вул. Харківське Шосе, 21/6
Доброго дня.Моя мама оформила карту киянина, оплатила за неї 150 грн.Через місяць отримала.Вчора отримала СМС від банку що має заборгованість за карту і потрібно з’явитися до відділення.Сьогодні сходила до банку, там так і не пояснили за що борг, тільки грубіянили і лякали що якщо вона не переведе пенсію на Ощадбанк то і на далі будуть борги
віктор корділевський 16 квітня 2023, 5:11
15.04.2023р укасира коростишів ощадбанку відмовили обміну 100 доларів 1996 р.в., на гривні, заявивши що не зможуть іі продати і категорично вімовивши пояснити причини,
адмістратор банку повідомила, що це право касира.Зовні долар не пошкоджений,
Коли я сказав що буду скаржитись, адміністратор проігнорувала не надавши пояснень.
Я вкрай не задоволений обслуговуванням цього банку
ROXYMAN 16 квітня 2023, 1:37
Доброго дня. Ніколи не подумав би що стану жертвою шахраїв, так як чудово розбирався як я думав до цього у цій темі. Отже по порядку. Після отримання авансу на роботі, вирішив оплатити комунальні послуги. І чомусь ніколи не міг з нового додатка оплатити за ел.енергію. Приходилося завжди заходити в старий додаток лише для цього.Тому що відображалась лише картка з ковідної тисячі. Та і взагалі у мене відображалась в головному вікні лише картка яка давно заблокована, а перехід на активну яка була відновлена після втрати останньої завжди відбувався через заблоковану. Вирішив подзвонити в підтримку Ощадбанку, де там мене не зовсім зрозуміли і хлопчина запропонував видалити аккаунт ощад24/7 і щоб я його знову зареєстрував через активну картку. Запропонував послухати робота як це зробити, де той пропонував реєструватися через чатбот де посилання на нього є в офіційному сайті. Перейшовши туди я дійсно побачив 2 варіанта чатбота, а саме у Viber, або Telegram. Обравши телеграм, чатбот відкрився на не фінансовому номері, оскільки в телеграмі у мене було 2 аккаунта. Ну я довго не думаючи на фінансовому номері ввожу назву Ощадбанк. Появляється у мене в пошуку лого і назва чатботу, таке як коли я перейшов з сайту і воно відкрилося не там де було потрібно. Зайшовши туди все так само як і має бути. Поділився номером. Дзвінок з Ощадбанку де мені робот диктує 4 цифри які я маю ввести в чатбот для реєстрації. Я його ввожу і все паралельно реєструюсь як я зрозумів і я і шахрай. На наступний день приходить повідомлення про переказ всіх які залишились коштів у розмірі 4500 грн на інший банк. Дзвоню тут же в підтримку і говорю відмініть платіж, там розвели руками і сказали, що платіж проведений і відмінити вже не можуть. Куди саме і на який банк тоже не можуть глянути, лише. те що можуть сказати що платіж був здійснений через ощад24/7. І що можуть заблокувати карту і сам доступ до ощад 24/7. Порекомендували звернутися до правоохоронних органів. Я довго не міг збагнути як таке сталося. Поки сам не здогадався і не звірив логін самого чатботу де звісно він відрізнявся на 1 букву. Офіційний @OschadBot, а липовий @OschadjBot. Поїхав в райвідділ написав заяву. Зараз пасха на носі, та і вихідні ніхто не буде тим займатися. Хоч я і винен, але то дуже велика і винна безпеки Ощадбанку, що вони дозволили такій схемі бути. По перше, якщо ви вже і відкрили отой чатбот, то слідкуйте за появою клонів фішингових чатботів в соцмережах і оперативно видаляйте їх, щоб і нікому думки не спало таке робити. А по друге дозвольте відміняти операції по дзвінку хоча б після 15−30 хв після її реалізації, або обов’язково вводом якихось цифр, чи дзвінком як це є в системах безпеки інших банків. Заяву в поліцію написав, та не надіюсь, що кошти ці колись побачу.
OlgaCv 15 квітня 2023, 19:10
Так сталось що помер батько, який мав індивідуальний сейф в Ощадбанку.
Після відкриття спадкової справи, на прохання нотаріуса, банк відмовився відкрити сейф і надати опис вмісту ячейки. Після тривалого очікування, і після отримання свідоцтва на право на спадщину, знов звернулись в відділення банку з тим самим питанням. Навіть написали офіційну заяву, прикріпивши необхідні документи. Відповідь на яку отримали лише через 4 місяці при черговому звернення у банк, в якій банк відмовив у проханні, аргументуючи тим що один з спадкоємців не вступив у права.
Потім від сторонньої людини нам стало відомо що потрібно проплатити за сховище, але при зверненні до менеджера вона запевнила що це неправда, тому що то спадкова скринька.
Не так сталося, як гадалося. Знов таки від іншої людини ми дізнались що банк хоче відкрити сховище самостійно, бо комусь те сховище потрібно.
Реагуючи на інформацію направили електронне звернення з проханням не робити протиправних дій, нарешті почати комунікувати зі спадкоємцями і відповідь надати на електронну адресу, у зв’язку з тим що знаходимося за межами України.
І що ви думаєте. Завдяки СМС дізнались що відповідь направлена звичайним листом, який ми не можемо отримати.
Питання: чи компетентні працівники там працюють і чи можна довіряти банку який неодноразово порушує права клієнта, не дотримується умов договору, не комунікує з клієнтом. Чи варто мати індивідуальне сховище, яку банк може відкрити без вашої участі порушуючи банківську таємницю.
Teque 14 квітня 2023, 21:05
Відділення за адресою: Одеса, вул. Ільфа і Петрова, 63/1
Хотел сегодня обменять сто-долларовую купюру на гривну.

Кассир взяла купюру — помяла в руках и вернула со словами — ветхая!
К слову купюра не потертая, без штампов, без разрывов, в согнутом пополам виде стоит ребром на столе, т. е. не как тряпка, а нормальная купюра — разве что не хрустит как абсолютно новая. (https://ibb.co/37fsSm6) — фото купюры.
На мой вопрос к кассиру — на чем основывается ее предположение о ветхости — был получен уникальный ответ — «Я так решила, забирайте — менять не будем!»
Тогда я попросил пригласить администратора отделения (г.Одесса, № 0583).
Подошла некая Соловьева Елена Владимировна, как она представилась и сходу (не видя купюры говорит) — мы не принимаем ветхую иностранную валюту к обмену. Это было очень странно — т.к. она купюру даже не видела и свои предположения строила сугубо на личном мнении кассира.

Тогда я процитировал постановление НБУ № 50−0006/6961, где четко перечислены признаки, по которым финучреждения ОБЯЗАНЫ принимать банкноты, не являющиеся изношенными, а именно:
— локальные потертости (частичная потеря краски на изображениях) и/или потеря бумагой жесткости;
— отпечатки штампов/печатей, надписи, включая видимые в ультрафиолетовых лучах, общая площадь которых не превышает 200 мм²;
— пятна, общее количество которых не превышает трех штук диаметром до 5 мм каждая;
— надрывы или надрезы, общее количество которых не превышает трех штук длиной до 3 мм каждый;
— отверстия и проколы, общее количество которых не превышает четырех штук диаметром не более 1 мм каждый.
Это все считается незначительными повреждениями, с которыми банки обязаны проводить валютообмен!!!

После этого Соловьева решила взять купюру в руку, покрутила ее и нашла маленький надрыв, пояснив, что из-за него как раз и не возьмут. После трех раз прочтения выше перечисленный признаков ветхой купюры — взяла линейку и пошла мерять размер надрыва — и что бы вы думали? Даааа… надрыв, по ее замерам составил… внимание… 4 мм (!)… все это есть на видео (снимал на камеру «экспертные» замеры Соловьевой с помощью прозрачной старой дешевой линейки со стертыми делениями). И тот факт, что надрыв ОДИН, а не три… ее ни как не волновал — главное по ее замерам он 4 мм, а не установленные три!
В общем послали меня вместе с банкнотой подальше, а на мои возражения, что вы занимаетесь произволом и я напишу жалобу ответили мне — «Нам все равно». Т. е. даже это их не останавливает и плевали они на все жалобы и указы НБУ…
Вот такой вот государственный банк!

Надеюсь этот отзыв найдет продолжение и все-таки людей в госучреждениях научат работать с людьми, тем более в такое время!

З.Ы. К слову — за мной стояла женщина — у нее была одна купюра с мааалеким штампом, вторая вообще новая — обе также не приняла кассир, с той же формулировкой — «И у вас ветхие». И перед лицом женщины закрыла кассу (время рабочее).
Teacher2023 14 квітня 2023, 20:23
Щоб закрити рахунок, потрібно явитися у банк.
У країні війна. Люди, хто де, але у ощад повинен прийти саме у відділення.
Як людина прийде із Канади чи навіть із Німеччини/Польщі наприклад?
На питання, чи можна якось деактивувати рахунок, щоб не нараховувалась оплата?
Відповідь — приходьте із паспортом у відділення.
Це дніще. 100500 разів жалкую, що зв’язався із ощадом
klarknikal 12 квітня 2023, 11:52
Ситуація така, хотів зняти кошти у сумі 5.000 гривень в приватбанкоматі 10.03.2023, банкомат при видачі коштів зламався і карту віддав, а операція на зняття зарахувалось,і кошти списались. Я написав заяву у віділення банку 13.03.2023 на повернення коштів, мені сказали чекати до 30 днів, вже час пройшов, а відповіді і грошей немає. Дуже погане обслуговування банку, за клієнтів не думають…
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Yuriy50770 9 квітня 2023, 11:32
Про якість обслуговування нічого поганого не скажу. Але. Ощад продовжує знімати комісію за зняття коштів в інших банках, за 8000 знятих у банкоматі Приватбанку вирахували 45 грн. комісії. Хоть навіть з прасок віщали що введення банкоматного руомінгу і що комісія не береться. Ці два банки, ощад та приват, є в цих списках! на протест перейшов в Приват банк. бо банкоматів ощаду знайти тяжко, особливо в незнайомих містах.
.
Велика подяка за роботу відділення у місті Зеленодольськ, Дніпропетровської області, у такий складний час. Якісне та швидке обслуговування. У стані війни тільки одне відділення працює на все місто, і тільки два співробітники. Дівчата ви молодці, дякую за обслуговування та працю…
OlgaKravtsova 7 квітня 2023, 2:45
Відділення за адресою: Київ, вул. Олексіївська, 13-Б
Обратилась в отделение на пл. Спортивной,1 24 марта, перевод из Польши на 200 долларов. Сообщили, что перевод заблокирован, нужен мониторинг. Отдел мониторинга не работает, т.к.уже 17:50. Пришла снова утром 25 марта. Оказалось, что отдел мониторинга и в субботу не работает. Пришла 31 марта в другое отделение на ул. Алексеевской. Оператор сначала вообще сообщил, что перевод выплачен, потом, когда показала ему то, что перевод доступен на сайте ВЮ, сообщил, что нужен мониторинг. Мои документы были сосканированы и отправлены работниками банка в отдел мониторинга. Мне сказали не ждать, т.к.это занимает от 1 до 3 дней, после проверки перевод должен быть разблокирован и я смогу его получить в любой из последующих дней в любом отделении Ощадбанка, по словам работников банка. Через несколько дней мне позвонили, я не смогла ответить. Обратилась 5 апреля в это же отделение на Алексеевской, мне сообщили, что звонили, чтобы сообщить, что могу прийти и получить перевод. Но при проверке сотрудником банка перевода по номеру оказалось, что он опять заблокирован и оператор его не видит, посоветовал поехать в другое отделение! 6 апреля зашла в отделение на Антоновича, при проверке опять перевод показан как заблокированный! По словам сотрудников, никто никуда мои документы не отправлял на мониторинг. На сайте ВЮ перевод все еще имеет статус доступно, но это не интересовало сотрудников отделения, т.к.они видели в системе другое. Предложили снова обратиться в отделение на Алексеевской. Что вообще происходит? Это Ваше обслуживание?! Сколько раз нужно приехать в отделение, чтобы получить АЖ 200 долларов??? Я клиент Вашего банка! Я инвалид, мне сложно передвигаться, Ваши сотрудники не могли этого не видеть! Пять посещений не дали результата! Ваши сотрудники решили, что 200 долларов надо отработать??? Это последнее посещение Вашего банка! Прошу дать ответ, почему возможно такое издевательство над клиентом? Или война все спишет? Отмыванием средств и торговлей оружием не занимаюсь, ради чего проводится мониторинг. Перевод исключительно между частными лицами, не предпринимательская деятельность. До войны пару раз получала переводы, помощь от родных и близких, все было ок. Если банк не может выплачивать переводы должным образом, может, стоит отказаться от статуса агента ВЮ?!
Viktoria0814 6 квітня 2023, 21:56
При отправки с ощад на ощад как всегда требует одноразовый код. Все 3 раза он был вписан правильно. И при каждом разе он выдаёт «Неможливо зробити спробу»
И как это понимать? С чем связано? Что за беспредел?
Ruslan898989 6 квітня 2023, 17:05
Сегодня 06.04.2023 г. была зачислена пенсия 2093грн. на карту Ощадбанк при переводе средств начало выкидывать ошибку. После долгих выяснений в чем собственно дело, сотрудники данной организации пояснили, что в связи с задолженностью по кредитной карте 256 грн. Они решили, ввести ограничения, на пользование пенсионной картой. Оплатить кредит не могу т.к. карта заблокирована, сказали можно оплатить через ощад24 но он тоже заблокирован или прийти в отделение что тоже сделать невозможно (лежу в больнице с повреждением спины уже месяц). Вот так государственный банк лишает людей средств к существованию вовремя войны…Сумма остатка по кредиту 1250 сумма заблокированных средств 2093грн. Предлагал самим списать задолженность они игнорируют. Замкнутый круг.
Dmitri21 6 квітня 2023, 16:15
При подтверждении платежа через интернет, я выбираю способ подтверждения операции одноразовый код из приложения, мне выдаëт ошибку, просит обратиться в банк. При выборе отправки кода в смс на номер телефона проблем нет, но у меня нет доступа к номеру телефона на данный момент. Раньше такой проблемы не было. Сейчас пытался перевести деньги с карты на карту, способ подтверждения выбрал как обычно одноразовый код из приложения, и меня просто выкидывает и говорит что невозможно провести операцию, попробуйте позже. Что делать? Если что, пользуюсь старым приложением.
devlipe 6 квітня 2023, 16:03
Вечно глючит приложение на IOS, то ошибка связи с сервером то невозможно сделать выписку. На горячую линию вообще нельзя дозвонится.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝