Мінфін - Курси валют України

Встановити

Обкрадання персіонерів!!!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ruslana87 4 вересня 2021, 13:49
Відділення за адресою: Черкаси, бул. Шевченка, 325
2. 09. 2021 у відділенні Ощадбанку 27/4 що по бул. Шевченка, 325 трапилася вкрай неприємна і обурлива ситуація з моєю мамою, яка є пенсіонеркою на даний час. Вона звернулася до працівника Іващенко Валентини Володимирівни, щоб отримати переказ коштів. У відповідь почула вимогу сплатити 150 грн за страхування, яке ніби-то є обов’язковою умовою отримання коштів. При цьому жодних відповідних наказів чи документів не надала. Мама намагалася відмовитися від цієї «послуги», але
Іващенко В.В. наполяга, вказуючи, що є такий указ. Мама вимушена була звернутися в інше відділення Ощадбанку, де її приємно зустріли і видали кошти без будь-яких примусових страхувань! Про це навіть ніхто не згадував! Слідуючи цьому, напрошується висновок, що послуга страхування в її відділенні є виключно її ініціативою, ймовірно, для задоволення власних інтересів! Найбільше обурює те, що багато пенсіонерів можуть бути обдурені таким чином, а враховуючи розмір нинішніх пенсій, для людей цієї категорії це немалі кошти! Прохання до керівників Ощадбанку, а саме вищезгаданого відділення розібратися в даній ситуації і прийняти відповідні міри!
Ощадбанк
Відповідь банку
6 вересня 2021, 9:27
Доброго дня! Приносимо вибачення за ситуацію. З даним працівником буде проведено роботу, аби не допустити повторення подібних випадків в майбутньому. Дуже дякуємо вам за сигнал.

З повагою, команда Ощадбанку.

Коментарі - 4

+
0
kingcity
kingcity
4 вересня 2021, 16:48
#
Тут і розбиратись нічого — це пряме порушення «Закону про банки і банківську діяльність»:

Стаття 55. Регулювання відносин банку з клієнтом

Банкам забороняється вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від банку або від спорідненої чи пов’язаної особи банку як обов’язкову умову надання банківських послуг.
+
0
StarFighter27
StarFighter27
4 вересня 2021, 18:48
#
Да никто ни в чем разбираться и принимать какие-нибудь меры не будет. У работника есть план, этот план доводит ему руководитель отделения на которого давит областное управление. Все корни зла идут туда
+
0
efess
efess
4 вересня 2021, 18:52
#
Валентина Владимировна скажет, что она ничего такого не говорила, а аудиозаписи вашего разговора нет.
+
0
19036256
19036256
4 вересня 2021, 22:08
#
Ваша мама молодец, что не оплатила левый, не нужный продукт, страховку.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися