×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.1 | 41.6 |
EUR | 44.15 | 45.15 |
Всі курси банку |
Комунальные выплаты
Коментарі (1)
Пільги нараховані, Ощадбанк не перерахував ...
Написати коментар
Снимал наличку с Банкомата ,деньги не выдало ,с карты списали деньги
Ввел суму для снятия 20000грн.
Произвел все процедуры, ну и жду деньги пока выдаст. Отдало мне карту, зажужжало что то там, попыталось что то и ничего не получилось.Банкомат мне пожелал хорошего и продуктивного дня, сообщив мне о том что операция прошла успешно и я свободен. На телефон пришла смска, снято 20000грн.Простояв 2 минуты возле банкомата, я двинул в рядом стоящее отделение. Моментально зашёл к менеджеру и написал заяву про то что деньги с карты сняло, но не выдало их. Менеджер сообщил, ожидайте инкассации. Дела мои накрылись медным тазом…
Решил позвонить на горячую линию.
Прождав 15 минут оператора, я ему вполне кратко и доходчиво объяснил свою ситуацию. Оператор мне сообщил что банк заявку рассматривает.
Сижу 3 день без денег, жду их прихода…
Не ужели нельзя сделать нормальный сервис? (Случай с тем банкоматом как у меня, не первый)
Люди заявки пишут, а вы их игнорируете.
При получении зарплаты ОЩАД24/7 начинает жёстко висеть и сообщает мне о том что я *** и у меня нет интернета.
Ну из плюсов.
Спасибо за ByPass, штука удобная.
Написати коментар
Відкриття рахунку
Представники Товариства звернулись до співробітників віділення Ощадбанку на пл. Спортивна, 1-А з документами для відкриття рахунку. Працівники банку півгодини переглядались один на одного, не знаючи що відповісти. Потім, взявши документи та контактні номери телефонів, повідомили, що нам зателефонують з даного питання.
Через декілька днів до нашого підприємства зателефонувала працівниця відділу ММСБ мікро-, малого та середнього бізнесу ТВБВ №10026/0187 Оксана з приводу відкриття данного рахунку. Їй повторно пояснили: який потрібно відкрити рахунок для виплати грошових коштів з управління праці та соціального захисту населення. Потім Оксана підготувала документи та відкрила рахунок до строку який встановлено. Які подальші дії необхідно було вчинити нашому підприємству, чи потрібно додатково щось робити, хоча б вказати інструкцію, по якій було б зрозуміло, що потрібно робити для того, щоб грошові кошти зайшли на цей рахунок ніхто з працівників банку не пояснив. Далі процедура підключення до клієнт-банку, підписання документів, але пояснити як користуватись ним ніхто з працівників банку навіть не збирався. Інструкцій також ніхто не надав. Лише після нашого дзвінка на номер пітримки банку нам пояснили як ним користуватися. Як виявилося, до 13 числа кожного місяця потрібно формувати списки пільговиків у кабінеті постачальника послуг для подальшого зарахування грошових коштів, що надійшли з управління праці та соціального захисту населення до Ощадбанку, а Ощадбанк має перерахувати на рахунок організації також до 18-го числа кожного місяця.
Коли 20-го листопада 2019 р ми звернувшись до Ощадбанку з питанням, чому не зараховуються кошти на рахунок, то виявилося, що нас обслуговує, не той відділ, а правильніше, не було передано документи до відділу організації продажів ТВБВ№10026/0187(а може вони мовляв і були передані але у відділі змінился спіробітники, тому ніхто нічого не знає і рахунок відкритий, а кабінет постачальника послуг ні).
Оксана, яка відкривала рахунок взагалі, повідомила представників товариства, що цей рахунок відкривали для зарплатного-карткового проекту!!! Тобто, праціниця банку, якій було пояснено, для чого потрібен рахунок, відкривала його взагалі з іншими намірами та не передала у інший відділ документи для формування кабінету постачальника послуг!!! Наслідок згаяла наш час та час наших мешканців!!! Вибачившись, перепросивши, фахівці іншого відділу банку почали займатися збором документів та повідомили що кабінет постачальника послуг буде сформовано через тиждень після підписання анкети-заяви.
Підписану анкету-заяву передали 03.12.2019 до Ощадбанку. А тільки 09.12.2019р нам повідомили з банку, що потрібно ще надати витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб. Ми надали цей витяг. Одночасно, 09.12.2019р., вже ввечері нам повідомили, що співробітниця помилилася з анкетою-заявою, тому її потрібно перепідписати, Ми знову перепідписали та 10.12.2019 р передали співробітнику банку. Також 10.12.2019р нам повідомили, що особистий кабінет нам будуть відкривати ще 2 дні, тому що її має підписати заступник начальника з роздрібного бізнесу філії-Головного управління.
До цього часу (12.12.2019р.) ще чекаємо відкриття кабінету постачальника послуг.
Зважаючи на вищевикладення, виникає багато питань. Співробітники банку взагалі знають, що робити? Чи працюють кваліфіковані співробітники взагалі в даному закладі? Скільки ще будуть відкривати цей кабінет постачальника послуг? Скільком людям ще пояснити, що організаціям треба працювати, а не слухати обіцянки співробітників АТ Ощадбанка? Взагалі, хтось збирається надавати інструкцію чи пояснювати за яким принципом будуть проходити нарахування на рахунок, користування кабінетом і які дії далі?..
Просимо Вас провести службове розслідування, щодо неналежного виконання певними посадовими особами відділення Ощадбанку, розташованого на пл.Спортивна, 1-А, м. Києва та по її результатам притягти винних осіб до дисциплінарної відповідальності за неналежне виконання ними своїх службових обов»язків, що спричинили певні незручності Товариству, а й громадянам-пільговикам, чим взагалі поставлено під загрозу належне використання бютжетних коштів, що є недопустимим.
Написати коментар
навязывание услуг и мобильного банкинга
Коментарі (2)
Мне сказали, что я их прошу обменять фальшивые доллары
Коментарі (1)
Брутальне відношення персонала з клієнтами
Коментарі (3)
Карта киевлянина не срабатывает в метрополитене
Коментарі (5)
«Ми відмовляємося вас обслуговувати»
Спочатку прийшлося їхати у відділення, що знаходилося біля університету, бо інші «не могли знайти картку». Після того як я приїхав, мені сказали звернутися наступного дня, бо вже пізно.
Я прийшов наступного дня, вистояв в черзі і почув: «ми не будемо вас обслуговувати, бо не хочемо затримувати інших клієнтів». Була перша година дня.
Зате вони настоювали на тому, щоб я отримав ще одну карточку і почали впихати мені свої рекламні фразочки, про те які прекрасні послуги на мене чекають.
От вам приклад державного банку, як й усіх інших державних установ — сором, на який незрозуміло чому йдуть податки. Ви порушуєте світові правила, і отримаєте за це наслідки.
Коментарі (3)
Невозможность перезаказать карту
Написати коментар
Банкомат
Написати коментар
Детские
Коментарі (2)
Неработающий банкомат 2 месяца
Написати коментар
Месяц не могут решить проблему с входом в кабинет льготника
У нас нет информации когда и какую сумму ощад оплатил коммунальным службам за участника АТО.
Ответы на сайте Минфина представителя банка-вопрос решается и все!!!
Это отписка, а не решение вопроса.
2 балла за такое отношение к клиентам
Мы не хотели идти к вам на обслуживание, нас принудительно перевели к вам и теперь мы вынуждены страдать!!!
Коментарі (2)
Телефон мовчить
На гарячій лінії підтвердили номер (044) 434-35-22.
Питання: в вас змінився номер чи вандали кабель викопали?
Написати коментар
Невыплата денежных средств
Коментарі (1)
Сплата рахунків з картки
Коментарі (2)
более 4 суток не работает Веб-банкинг «Ощад 24/7»
Коментарі (4)
Претензия
Коментарі (1)
Кабинет льготника.
Коментарі (4)