Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
inebo33 12 грудня 2019, 22:00
Добрый вечер. Обращалась в упсзн уже не единожды!!! Они уверяют, что все данные переданы в банк ещё в начале Ноября, и ошибок с их стороны нету!!! При обращении в Ваш банк, все пожимают плечами и никто не может внятно ответить на вопросы про компенсацию выплат… Отправляют на горячую линию(дозвониться туда не реально уже целый месяц), регистрация в кабинет не проходит! Имейте совесть в конце концов!!!..
Ощадбанк
Відповідь банку
13 грудня 2019, 10:13
Доброго дня! Будь ласка, напишіть нам до особистих повідомлень ваше ПІБ, ІПН та контактний номер телефону. Ситуацію перевіримо!
Проблема вирішена
BorisDen 12 грудня 2019, 18:41
Управління праці і соціального захисту (м Пирятин Полтавської області) нарахувало кошти пільговикам — пенсіонерам освіти, які проживають у селі Вишневе Пирятинського району Полтавської області. Я єдиний з пільговиків, хто не отримав пільгу навіть за жовтень місяць. Люди отримали СМС про перерахування коштів постачальникам послуг на свої мобільні телефони, я — ні. Управління соцзахисту як уточнили сьогодні передало дані про нараховані кошти до Ощадбанку, але в Ощадбанку очевидно не перерахували постачальникам газу (про це ми уточнили в газовій службі, пирятинське відділення «Лубнигаз» і елетроенергії коштів, тому ми стали боржниками. Телефон мобільний, які ми надали ще на початку осені в Управління праці і соціального захисту населення, я намагався і намагаюся кожний день використати для входу в особистий кабінет на сайті Ощадбанку, але як виявилося, такий телефон в Ощадбанку не зареєстрований і такого користувача немає (таке повідомлення надає система реєстрації при намаганні ввійти вперше в кабінет). Що робити? Адже таким чином ми можемо не отримати пільг і за листопад… Чому не зареєстрували мені рахунок в Ощадбанку, а решті пільговикам — без проблем..? Буду вдячний за роз'яснення і допомогу.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 грудня 2019, 10:12
Доброго дня! Будь ласка, напишіть нам до особистих повідомлень ваше ПІБ, ІПН та контактний номер телефону. Ситуацію перевіримо!
Проблема вирішена
Timofey04 12 грудня 2019, 17:47
Відділення за адресою: Київ, пр-т Науки, 4
10.12.2019, мне срочно понадобились деньги, искал ощадовский банкомат, нашёл.
Ввел суму для снятия 20000грн.
Произвел все процедуры, ну и жду деньги пока выдаст. Отдало мне карту, зажужжало что то там, попыталось что то и ничего не получилось.Банкомат мне пожелал хорошего и продуктивного дня, сообщив мне о том что операция прошла успешно и я свободен. На телефон пришла смска, снято 20000грн.Простояв 2 минуты возле банкомата, я двинул в рядом стоящее отделение. Моментально зашёл к менеджеру и написал заяву про то что деньги с карты сняло, но не выдало их. Менеджер сообщил, ожидайте инкассации. Дела мои накрылись медным тазом…
Решил позвонить на горячую линию.
Прождав 15 минут оператора, я ему вполне кратко и доходчиво объяснил свою ситуацию. Оператор мне сообщил что банк заявку рассматривает.
Сижу 3 день без денег, жду их прихода…
Не ужели нельзя сделать нормальный сервис? (Случай с тем банкоматом как у меня, не первый)
Люди заявки пишут, а вы их игнорируете.
При получении зарплаты ОЩАД24/7 начинает жёстко висеть и сообщает мне о том что я *** и у меня нет интернета.
Ну из плюсов.
Спасибо за ByPass, штука удобная.
Ощадбанк
Відповідь банку
12 грудня 2019, 18:27
Добрый день! Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения ваше ФИО и контактный номер телефона. Проверим ситуацию и с вами свяжемся.
kiev01133 12 грудня 2019, 16:34
Доброго дня, хочу звернутися з жалобою до АТ Ощадбанк. Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2019р. №373«Надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі» у Ощадбанку, нашому Товариству необхідно було у встановленому порядку відкрити рахунок для виплати компенсації пільг до 16 жовтня 2019 р., як для ОСББ, ЖЕКів та Керуючих компаній.
Представники Товариства звернулись до співробітників віділення Ощадбанку на пл. Спортивна, 1-А з документами для відкриття рахунку. Працівники банку півгодини переглядались один на одного, не знаючи що відповісти. Потім, взявши документи та контактні номери телефонів, повідомили, що нам зателефонують з даного питання.
Через декілька днів до нашого підприємства зателефонувала працівниця відділу ММСБ мікро-, малого та середнього бізнесу ТВБВ №10026/0187 Оксана з приводу відкриття данного рахунку. Їй повторно пояснили: який потрібно відкрити рахунок для виплати грошових коштів з управління праці та соціального захисту населення. Потім Оксана підготувала документи та відкрила рахунок до строку який встановлено. Які подальші дії необхідно було вчинити нашому підприємству, чи потрібно додатково щось робити, хоча б вказати інструкцію, по якій було б зрозуміло, що потрібно робити для того, щоб грошові кошти зайшли на цей рахунок ніхто з працівників банку не пояснив. Далі процедура підключення до клієнт-банку, підписання документів, але пояснити як користуватись ним ніхто з працівників банку навіть не збирався. Інструкцій також ніхто не надав. Лише після нашого дзвінка на номер пітримки банку нам пояснили як ним користуватися. Як виявилося, до 13 числа кожного місяця потрібно формувати списки пільговиків у кабінеті постачальника послуг для подальшого зарахування грошових коштів, що надійшли з управління праці та соціального захисту населення до Ощадбанку, а Ощадбанк має перерахувати на рахунок організації також до 18-го числа кожного місяця.
Коли 20-го листопада 2019 р ми звернувшись до Ощадбанку з питанням, чому не зараховуються кошти на рахунок, то виявилося, що нас обслуговує, не той відділ, а правильніше, не було передано документи до відділу організації продажів ТВБВ№10026/0187(а може вони мовляв і були передані але у відділі змінился спіробітники, тому ніхто нічого не знає і рахунок відкритий, а кабінет постачальника послуг ні).
Оксана, яка відкривала рахунок взагалі, повідомила представників товариства, що цей рахунок відкривали для зарплатного-карткового проекту!!! Тобто, праціниця банку, якій було пояснено, для чого потрібен рахунок, відкривала його взагалі з іншими намірами та не передала у інший відділ документи для формування кабінету постачальника послуг!!! Наслідок згаяла наш час та час наших мешканців!!! Вибачившись, перепросивши, фахівці іншого відділу банку почали займатися збором документів та повідомили що кабінет постачальника послуг буде сформовано через тиждень після підписання анкети-заяви.
Підписану анкету-заяву передали 03.12.2019 до Ощадбанку. А тільки 09.12.2019р нам повідомили з банку, що потрібно ще надати витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб. Ми надали цей витяг. Одночасно, 09.12.2019р., вже ввечері нам повідомили, що співробітниця помилилася з анкетою-заявою, тому її потрібно перепідписати, Ми знову перепідписали та 10.12.2019 р передали співробітнику банку. Також 10.12.2019р нам повідомили, що особистий кабінет нам будуть відкривати ще 2 дні, тому що її має підписати заступник начальника з роздрібного бізнесу філії-Головного управління.
До цього часу (12.12.2019р.) ще чекаємо відкриття кабінету постачальника послуг.
Зважаючи на вищевикладення, виникає багато питань. Співробітники банку взагалі знають, що робити? Чи працюють кваліфіковані співробітники взагалі в даному закладі? Скільки ще будуть відкривати цей кабінет постачальника послуг? Скільком людям ще пояснити, що організаціям треба працювати, а не слухати обіцянки співробітників АТ Ощадбанка? Взагалі, хтось збирається надавати інструкцію чи пояснювати за яким принципом будуть проходити нарахування на рахунок, користування кабінетом і які дії далі?..
Просимо Вас провести службове розслідування, щодо неналежного виконання певними посадовими особами відділення Ощадбанку, розташованого на пл.Спортивна, 1-А, м. Києва та по її результатам притягти винних осіб до дисциплінарної відповідальності за неналежне виконання ними своїх службових обов»язків, що спричинили певні незручності Товариству, а й громадянам-пільговикам, чим взагалі поставлено під загрозу належне використання бютжетних коштів, що є недопустимим.
Ощадбанк
Відповідь банку
12 грудня 2019, 18:12
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Будь ласка, напишіть нам до особистих повідомлень назву вашої компанії та ПІБ і контактний номер телефону контактної особи. Зв'яжемось для вирішення данного питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
nik0797 11 грудня 2019, 20:32
Відділення за адресою: Херсон, вул. Комкова, 89
Сегодня, моя тетя 70 лет пришла в банк оформить одноразовую карточку для получения на нее выплаты на погребения. Ее тут же застраховали на 30 гр. Она подумала, что страховали карточку и ошиблась: застраховали ее жизнь, без ее согласия, на 3 месяца! Потом оказалось что одноразовых карточек нет, социальная ей не положена. Оформили карточку на 1% + 5 гр при снятии каждый раз. Хуже всего, ее не спросив, подключили к мобильному банкингу. Телефон тетушки старый, интернета в нем не может быть по определению. Компьютера у нее тоже нет. Зато у молодой сотрудницы был планшет и когда пришло СМС с кодом доступа, она не стесняясь его ввела в свой планшет. А на телефон тетушки пришло сообщение, что она успешно вошла в WEB? Что мы должны после этого думать о банке? С ужасом ждем придут ли нам деньги или их уже сняли? Просим оключить банкинг от карточки тетушки.
Ощадбанк
Відповідь банку
12 грудня 2019, 10:43
Добрый день! Приносим извинения за неудобства. Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения ФИО и контактный номер телефона вашей тетушки, проверим ситуацию и с ней свяжемся.
Мне понадобилось обменять 100$ (Гривны нужны были для того, чтобы оплатить доставку одной игры ) так как я блогер… я должен попытаться первым сделать обзор на неё… но в отделении меня назвали малышом, и сказали, что купюра сильно застиранная поэтому это фальшивка!!! Я предложил вызвать полицию, так как это было бы правильно, но меня начали игнорировать. (на следующий день, в этом же отделении))) купюру смог обменять мой товарищ )))) СПАСИБО ВАМ!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
12 грудня 2019, 10:38
Добрый день! Приносим извинения за подобную ситуацию. Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения ваше ФИО и контактный номер телефона, проведем работу с сотрудниками.
Karandyuk 11 грудня 2019, 14:25
Відділення за адресою: Київ, вул. Копилівська, 65-А
Я інвалід війни 2 групи. Обслуговуюсь більше 15 років у відділенні Ощадбанка в Києві на вул. Копиловська 65.Отримую пенсію та розміщений депозит. Останні 2 роки відношення персоналу жахливе.Так, 11 грудня 2019р мені було відмовлено в прийомі через касу платежів за житлово-комунальні послуги із-за невміння стажера касира виконувати операції.В цей час начальник відділення і 3 інших працівника не були зайняті.Працівниця Аліна при підтримці начальником відділення займається шахрайством.Влітку при оплаті комунальних послуг через термінал 3 рази просила ввести РІN-код і самостійно підключила послугу «мобільні заощадження». Обманним шляхом оформили карточку Gold пояснюючи, що абонплата відсутня.Результат-500 грн знято за обслуговування. Такі «горе- працівники» не можуть працювати у фінансовій установі і дальше ошукувати людей та паплюжити бренд Ощадбанку.
Ощадбанк
Відповідь банку
11 грудня 2019, 17:10
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Ситуацію обов'язково перевіримо та з вами зв'яжемось.
Проблема вирішена
08928204 11 грудня 2019, 11:29
Я пенсионер. Получил в вашем банке карту киевлянина. Эта карта часто не срабатывает в метрополитене. Я делаю 10-20 попыток, мне помогает сотрудница метрополитена, но безуспешно — на турникете загорается красный крест «проход невозможен». САМОЕ НЕПРИЯТНОЕ, что при этом я звоню на горячую линию, и ваш банк мне говорит, что он не видит неуспешных попыток!!! Это при том, что я делаю в это время до 20 неуспешных попыток пройти в метро. Жду ваш ответ и решение моей проблемы.
Ощадбанк
Відповідь банку
11 грудня 2019, 11:48
Добрый день! Хотим отметить, что транспортное приложение находится на контроле у метрополитена. Для начала, рекомендуем обратиться в метрополитен для проверки вашего транспортного приложения.
theonewhoknowes 10 грудня 2019, 17:36
Відділення за адресою: Київ, вул. Академіка Янгеля, 4
Мені потрібно було закрити картку, на яку я отримував стипендію.
Спочатку прийшлося їхати у відділення, що знаходилося біля університету, бо інші «не могли знайти картку». Після того як я приїхав, мені сказали звернутися наступного дня, бо вже пізно.
Я прийшов наступного дня, вистояв в черзі і почув: «ми не будемо вас обслуговувати, бо не хочемо затримувати інших клієнтів». Була перша година дня.
Зате вони настоювали на тому, щоб я отримав ще одну карточку і почали впихати мені свої рекламні фразочки, про те які прекрасні послуги на мене чекають.

От вам приклад державного банку, як й усіх інших державних установ — сором, на який незрозуміло чому йдуть податки. Ви порушуєте світові правила, і отримаєте за це наслідки.
Ощадбанк
Відповідь банку
10 грудня 2019, 17:56
Доброго дня! Перепрошуємо за спричинені незручності. Будь ласка, напишіть нам до особистих повідомлень ваше ПІБ та контактний номер телефону. Перевіримо ситуацію за запросимо вас до відділення.
Проблема вирішена
Unikum4ik 10 грудня 2019, 16:45
С 11.11.2019 не могу заказать перевыпуск карты Киевлялина. 11.11.2019 я звонила на горячую линию и в телефонном режиме мне было сказано, что для перевыпуска карты мне надо обратится в отделение. 17.11.2019 я обратилась в отделение №10026/0540 (ул. Липковского 39) где мне сообщили, что карты Киевляина сейчас согласовуются под новый дизайн и попросили прийти через неделю. 22.11.2019 я подошла в отделение повторно и конультант-стажер мне создал заявление на перевыпуск карты. 02.12.2019 я перезвонила на горячую линию для уточнения статуса карты и мне девушка сказала, что еще не готова и надо перезвонить через пару дней. При этом через пол часа позвонила другая консультант и сказала, что мне надо пойти в отделение, где мне должны создать еще одну заявку, т.к. предыдущая некорректная. 02.12.2019 я подошла в отделение №10026/0540 (ул. Липковского 39) где менеджер мне сказала, что у нее «висит» система и помочь она мне не может. 03.12.2019 я подошла повторно. Система продолжала «висеть». 05.12.2019 мне согласно информации от менеджера создали новую заявку. 06.12.2019 я перезвонила на горячую линию и мне подтвердили, что зявка есть и ждать смс. 10.12.2019 на горячей линии была уже информация о том, что заявки нет. Совершенно не клиентоориентированный банк. Нет возможности проверить свои заявки ни через гарячую линию, ни через чат-бот.
Ощадбанк
Відповідь банку
10 грудня 2019, 17:05
Добрый день! Приносим извинения за неудобства. Проверим ситуацию и с вами свяжемся.
Добрый день, я очень долгое время обслуживаюсь в данном отделении, все очень хорошо.Кассиры компетентны.Вот только одна проблема-банкомат.А точнее отсутствие козырька.Летом это просто катастрофа, солнце заслепляет, экран вообще не видно, зато зимой с крыши дома постоянно капает.Очень прошу отреагировать.
Ощадбанк
Відповідь банку
10 грудня 2019, 15:58
Спасибо за ваш отзыв. Ситуацией займемся. Ваша команда Ощадбанка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Dina2309 10 грудня 2019, 14:37
Когда дадут детские??? У вас совесть есть или нету? уже 10 число.Всегда получала не позже 9.
Ощадбанк
Відповідь банку
10 грудня 2019, 14:57
Добрый день! Рекомендуем обратиться в организацию отвечающую за выплату пособий.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
denis182 10 грудня 2019, 12:40
Добрый день, в городе Родинское (Донецкая область) по адресу ул. Краснолиманская, 36 банкомат не работает уже больше 2 месяцев. Приходится идти черт знает куда и стоять в очереди как в каком-то Совке в 85ом году. Подумываю, перейти с этого «горе»-банка на Приват (там все стабильно работает). Я обращаюсь к ответственным за жалобы сотрудникам Ощадбанка, понимаю, что вам лень работать, но блин, уберите уже этот банкомат, а то как дурак идешь туда, видишь на мониторе, что вроде как банкомат работает и деньги в наличии, а потом после ввода суммы и подтверждения: «Извините за технические неисправности...» И так уже больше 2х месяцев, не банк, а какая-то сплошная техническая неисправность.
Ощадбанк
Відповідь банку
10 грудня 2019, 14:01
Добрый день! Приносим извинение за неудобство. Ситуацию обязательно проверим и исправим.
Проблема вирішена
Prometey1 10 грудня 2019, 11:34
В кабинет льготника не можем войти с 14 ноября!!!
У нас нет информации когда и какую сумму ощад оплатил коммунальным службам за участника АТО.
Ответы на сайте Минфина представителя банка-вопрос решается и все!!!
Это отписка, а не решение вопроса.
2 балла за такое отношение к клиентам
Мы не хотели идти к вам на обслуживание, нас принудительно перевели к вам и теперь мы вынуждены страдать!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
10 грудня 2019, 12:38
Добрый день! Как сообщали вам ранее, задержка с передачей данных в банк не является виной банка. Рекомендуем обратиться в УПСЗН.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Serzhey 9 грудня 2019, 18:56
Відділення за адресою: Київ, пр-т Правди, 92-А
Вже декілька днів намагаюсь дозвонитися в відділення на проспекті Правди, 92 А, але слухалку ніхто не бере (!,)
На гарячій лінії підтвердили номер (044) 434-35-22.
Питання: в вас змінився номер чи вандали кабель викопали?
Ощадбанк
Відповідь банку
10 грудня 2019, 9:42
Доброго дня! Будь ласка, напишіть нам до особистих повідомлень ваше ПІБ, контактний номер телефону, та яке у вас питання. Самі з вами зв'яжемось.
bvgabc 9 грудня 2019, 13:49
Уже скоро месяц как Банк не может выплатить мне деньги по унаследованному вкладу, хотя все необходимые документы были мною предоставлены в первый же день. Ни операционист в отделении, ни оператор на горячей линии не могут объяснить в чем проблема. Возможно, такая «неторопливость» — обычное дело в Ощадбанке, но вроде бы даже по регламенту вопрос должен быть решен в течение 14 рабочих дней. Кстати, в другом банке на выплату ушло несколько дней.
Ощадбанк
Відповідь банку
9 грудня 2019, 18:18
Добрый день! Приноси извинения за неудобства. Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения в какое отделение вы обращались, ваше ФИО и контактный номер телефона. Проверим ситуацию и с вами свяжемся.
Проблема вирішена
Halyna Terpak Lajos 9 грудня 2019, 13:30
Поповнила рахунок для сплати безготівкових платежів. Сплатити не можу. Відповідає: перевищено ліміт. Познімала усі ліміти. Нічого не змінюється. Відправляють на гарчу лінію. Гаряча лінія відповідає вже годину, що усі оператори зайняті! Саме для цих платежів я поповнила готівкою рахунок, яким зараз не можу розпорядитися.
Ощадбанк
Відповідь банку
9 грудня 2019, 18:20
Доброго дня! Зняти ліміти ви можете через Ощад 24/7 або за допомогою контакт-центру: 0800-210-800.
Проблема вирішена
Тарас Украинский 9 грудня 2019, 10:37
«Ощад 24/7» полное Г (только с маааааленькой буквы). При каждом глюке этого «сервиса» операторы предлагают перерегистрироваться. Раз пять уже перерегистрировался,-НАДОЕЛО!!! Сколько можно! «Сейчас проверим, оставайтесь на линии». Оказывается у них «регламентные работы». Елки-палки!!! Четверо суток!? Ладно, Бог с ним. Но вы хотя бы на главной странице сайта вместо банера «Увійти до Веб-Банкінгу» повесьте, например, «Вибачте, сервіс не працює. Регламентні роботи» (это же элементарно!). Это сразу снимет все вопросы у пользователей. Снизит нагрузку на операторов «горячей линии» (уже никто не будет звонить и уточнять про работу «сервиса»).
Ощадбанк
Відповідь банку
9 грудня 2019, 18:22
Приносим извинения за неудобство. Будем работать над исправлением ситуации и улучшением качества обслуживания.
eybdthcfk102 8 грудня 2019, 17:04
у меня закончился срок пенсионной карточки в ноябре месяце с.г… но о получении новой до сих пор нет известий, хотя я оформляла услугу, что бы мне на телефон приходили СМС.Я уже 2 месяца не могу снять пенсию из-за отсутствии карточки.Обслуживаюсь я в Ощадбанк — Відділення 10004/0491, Донецька область, Мангушський (Першотравневий ) район, Мангуш, проспект Миру, буд. 68/90 Проверьте и сообщите пожалуйста.
Ощадбанк
Відповідь банку
9 грудня 2019, 10:13
Добрый день! Приносим извинения за неудобства. Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения ваше ФИО и контактный номер телефона, проверим ситуацию. До момента выдачи карты, вы можете получать деньги в отделении банка по паспорту.
00769726 7 грудня 2019, 18:06
Приходится пользоваться услугами Ощадбанка, поскольку имею льготы на коммунальные платежи. Сейчас монетизация льгот началась, непонятно зачем, только проблем всем больше, зашёл в свой кабинет в Ощаде и… явно юморист разработал: « сумашедшие долги с юношеских времён»??? На скрине я обвёл сей шедевр https://ibb.co/f8vSXqT
Ощадбанк
Відповідь банку
9 грудня 2019, 10:19
Добрый день! Такая ситуация возникла из-за настройки вашего браузера с автоматическим переводом страницы с украинского языка на русский. Для корректного отображения необходимо выключить перевод, и просматривать страницу в оригинале.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.1 41.6
EUR 44.15 45.15
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.1 41.6
EUR 44.15 45.15
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝