Відмова в обслуговуванні
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 41.9 | 42.45 |
| Всі курси банку | ||
Шкода, що склалася подібна ситуація. Маємо зазначити, що наразі для проведення обслуговування необхідно звернутися до відділення банку з оригіналами ваших документів. Над можливістю прийому документів за допомогою додатку «ДІЯ» працюємо, та про реалізацію якої ми обов’язково проінформуємо наших клієнтів.
Стосовно забезпечення карантинних норм – приділяємо багато зусиль, для виконання всіх рекомендацій МОЗ. Так, обслуговування черги в різних відділеннях може відбуватися по-різному, виходячи з індивідуальних чинників (наявність хол-менеджера, обладнання відділення для електронної черги, штату, розміру черг і т.п.). Клієнтів обслуговують як за попереднім записом, так і живою чергою, яка формується біля входу у відділення. Клієнтів запрошує хол-менеджер по черзі з розрахунку 1 менеджер / касир — 1 Клієнт, для контролю кількості клієнтів, що одночасно знаходяться у відділенні банку. Стосовно скупчення клієнтів у тамбурі — питання додатково проаналізуємо, в той же час ми просимо наших клієнтів зберігати дистанцію при формуванні черги до відділення банку. Дякуємо за сигнал!