Депозити в Ощадбанку.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- favorytodessa
- 1 січня 2021, 10:58
- #
Нет слов — только выражения!!!
У меня был депозит в евро в Ощаде. Пришел. Сел к менеджеру, закрыл депозит, получил сумму депозита. Через три месяца приходит смс уведомление от Ощада — я должен Ощаду денег. Выясняю. Они закрыли депозит, но не отключили смс уведомление. О чем уведомление непонятно. Мол, я, внимание, должен был письменно при закрытии депозита уведомить банк о прекращении смс уведомления. Больше я не хочу в Ощаде обслуживаться.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.3 | 44.25 |
Всі курси банку |
Цього року ми з’явилися в банк за 2 дні до завершення терміну дії депозиту, повідомили, що не плануємо продовжувати договір і замовили валюту на 31.12.2020 р. Також, отримали нову картку в євро, так як термін дії попередньої закінчився. Ще нам працівник банку запропонував встановити Ощад 24/7.
30.12.2020 р. я встановив дружині Ощад 24/7 і виявилося, що в неї борг на валютній картці 0,47 євроцентів за послугу смс-інформування за березень — квітень 2020 р. Незважаючи на те, що дружина не замовляла такої послуги, ми вирішили погасити борг з депозиту.
Коли 31.12.2020 року ми прийшли в банк, спеціаліст нам пояснив, що:
а) валютна картка, яку банк видав нам 2 дні тому, не активна, через те, що там є борг 0,47 євроцентів і тому ми не можемо по ній авторизуватися і отримати депозит;
б) щоб отримати свій депозит необхідно відкрити гривневу картку;
в) погасити борг по валютній картці з депозитного рахунку ми не можемо, а необхідно купувати валюту;
г) купити 0,47 євроцентів ми не можемо, а потрібно купувати мінімум 5 євро;
д) в тому, що нам нарахували комісію за смс-інформування винні ми, адже ми не зателефонували на гарячу лінію і не відмовилися від послуги, яку ми не замовляли, а послугу у вигляді смс-ок ми отримали і ціна в 0,23 євроцента за смс справедлива;
е) користування мобільною версією Ощад 24/7, яку ми встановили за рекомендацією спеціаліста платне, через те, що при реєстрації мобільного додатка ми вказали дані валютної картки. І щоб плата не знімалася ми повинні видалити додаток і зателефонувати на гарячу лінію, щоб видалили наш обліковий запис;
є) якщо у нас є претензії, ми повинні звернутися на гарячу лінію або до спеціаліста, який оформляв депозит 2 роки тому.
Проте, це ще був не кінець.
Касир видала основну суму депозиту, а дрібні (34 євро) обміняла і видала в національній валюті. Потім купила для нас 5 євро, але вже за курсом на 1,00 грн. вище продажу, і поповнила валютну картку. На картці залишилося 4,53 євро, але касир не могла їх зняти тому, що вони ще не відобразилися в їхній системі. Нам запропонували прийти за цими коштами через 2 години або іншого дня.
Браво, Ощадбанк.
Хочемо детальніше перевірити ситуацію, яка склалася. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідоммлення ПІБ клієнта, який відкрив депозит та його контактний номер телефону. Ситуацію обовязково перевіримо та надамо зворотний звязок.