Мінфін - Курси валют України

Встановити

Некомпетентне та зверхнє обслуговування.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Доброго дня.
Велике прохання зверніть увагу на вічливість і компетентність працівника ощадбанку Радкевич Ірини Анатолївни, що знаходиться в м. Пустомити.Львівськоі обл. вул. Грушевського, 66.
У даному відділенні у місті Пустомитах діє « сватовство»
4 вересня 0 14.00 я зайшла у відділення першою у черзі. Потрібно було оплатити квитанціі в касі на значну суму.
Працювали 3 каси.
До першого віконечка — каси підійшла жінка сказавши, що вона підприємець і обслуговується без черг. У інших касах сказали зачекати 2 хв.
Коли пройшло 2 хв.
До каси одна з працівниць банку після обіймів підвела іншого клієнта, потім так сталось і в віконечку іншоі каси. Коли я поцікавилась чому саме ці особи ідуть без черг, невже потрібно спершу обійнятись і бути знайомими з працівниками ощадбанку. У відповідь почула, що це підприємці і вони ідуть без черги.
Я поцікавилась де каса для фізичних осіб. І скільки потрібно чекати в черзі коли усі каси обслуговують лише юридичних осіб і підприємців і чи є підтвердження, що ці люди підприємці. На що не отримала відповідь лише мовчання, а потім, що якщо мені щось не подобається я можу звернутись в інший банк.
Це відповіда мені працівник банку на прізвище Радкевич.
Я попросила книгу скарг. Пані Радкевич зайшла у іншу кімнату в приміщенні банку і не поверталась 5 хв. Коли повернулась сказала, що відділення нове, вони щойно переіхали і книга скарг загубилась. І мені пора відходити від « савдепії» де писали дурниці і цікавились книгами скарг. При цьому вона усміхалась і вела себе зверхньо. Я попросила іі представитись, вона відмовилась, але я прочитала прізвище на бейджику на блузі.
Я запиталась куди можна поскаржитись і знову у відповідь почула, що це не її проблема, а моя, якщо я не розумію, що всі клієнти, які ішли без черг в усі каси є підприємці незважаючи, що вони її знайомі і вона має право їх обіймати і цілувати навіть у відділенні банку.
Для мене це просто неприпустима поведінка працівника банку.
У перше стикнулась в приміщенні банку з таким хамством, ігноруванням запитань і « сватовством — кумовством»
Ощадбанк
Відповідь банку
7 вересня 2020, 18:20
Доброго дня! Дякуємо за зворотний в’язок стосовно обслуговування у відділенні та перепрошуємо за незручності. Інформацію обов’язково перевіримо та проведемо роботу з співробітниками банку. Будь ласка, напишіть нам до особистих повідомлень ваш контактний номер телефону та ПІБ. Дякуємо!

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Некомпетентне та зверхнє обслуговування.