Мінфін - Курси валют України

Встановити

Жахливе, не кваліфіковане обслуговування

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Потрібно було зробити перерахунок великої суми коштів, запитав у спеціаліста який сидить у відділенні як мені вигідніше це зробити, чи відкрити власний рахунок, туди покласти гроші і потім зі свого рахунку на потрібний мені, чи краще відразу в касу. Мене просто відшили, сказали ми не знаємо у касі своя комісія, а так буде ще інакше( я мав зробити два платежі, за що лишив 2000 грн комісії), у касі теж сказали ми не знаємо як зробити краще. На гарячу лінію потратив 30 хв. так і не з'єднали. Мало того що вони на мені заробили за одну платіжку 1000 грн. то мені ще довелося вислуховувати що у мене гроші негарно складено. Десятою дорогою потрібно обходити даний банк
Ощадбанк
Відповідь банку
4 серпня 2020, 15:18
Доброго дня! Перепрошуємо за ситуацію, що склалася. З співробітниками банку буде проведено бесіду щодо покращення якості роботи з клієнтами. Вас додатково проконсультують в телефонному режимі щодо оптимального переказу коштів на майбутнє.

Коментарі - 1

+
+2
vadymbanker
vadymbanker
5 серпня 2020, 10:49
#
Несколько вопросов, получатель, физ. лицо, юр. лицо или бюджет?
Почему одним платежом не совершили перевод?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Жахливе, не кваліфіковане обслуговування