×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.35 | 41.85 |
EUR | 43.5 | 44.45 |
Всі курси банку |
Невозможно получить очередную пенсионную карту.
Написати коментар
Верните мою карту!!!
Коментарі (4)
Банкомат изьял карту по требованию банка
Коментарі (17)
Добровільно примусово (АБО право без права)
Коментарі (9)
Навязывание услуг. Некомпетентность сотрудников
Коментарі (1)
Мой комфорт
Написати коментар
Где мои деньги???
В июне месяце на мой счет было дополнительно зачислено 1233,74 грн.
Баланс моего счета должен составлять 2177,13 грн.
В итоге на счету всего лишь 1233,74 грн.
Куда пропали мои деньги?
Написати коментар
Мобільні заощадження от Ощадбанка - воровство чистой воды
В очередной раз проверяя счет, увидела, что сумма намного меньше, чем должна быть, подсчитала — аккурат на одну транзакцию — 1287 грн, которая учтена в балансе, но почему то «не заощадилася».
Связаться с ними сложно — музыку слушаю 40 минут, придется идти в банк.
Слышала много историй о воровстве в банке, не верила.
Вот со мной случилось.
Буду требовать свои кровные назад, и удаляю все карты и счета отсюда.
Написати коментар
Отвратительная работа сотрудников отделения
Написати коментар
Картка киянина
Що мені робити? Я працюючий пенсіонер, накладно 16 гривенб щодня витрачати і обідно
Може пора у центральний офіс скаргу писати, чи відразу у суд. Може вже хто за моїми документами кредит відкрив?
Написати коментар
Скарга на працівника Ощадбанку Князєву Вікторію Василівну
11,06,2020 звернулася до відділення з метою оформлення Картки киянина. Оформити картку тут можна тільки у Князєвої В.В., так як веде прийом тільки вона (карантин). Прочекавши, доки вона впродовж години (!!), ледве рухаючись, обслуговувала клієнта, я нарешті потрапила до віконця. На моє прохання прискоритись, бо мене дуже ненадовго відпустили з роботи, я отримала хвилю лайки, скарг на жахливих клієнтів, втому і т.д. Все це відбувалось при гучній підтримці працівниць відділення, яких доволі сиділо за стойками. Далі мені (як «незручному» клієнту) стали гуртом пропонувати піти «кудись, де працюють краще або закрити рота». Врешті-решт мені сказали, що у них (дуже вчасно))) завис саме комп'ютер Князєвої, і вона НЕ БУДЕ мене обслуговувати.
Дуже прошу керівництво вплинути на якість обслуговування у відділенні №10026/0101, культуру спілкування і, головне, ПОВІЛЬНІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ! Люди обирають якнайдальші відділення, аби не сидіти годинами у черзі і не вислуховувати образи і звинувачення у свою адресу.
Оформила Картку киянина в отделении на Гетьмана. Ощущение, что попала в другую реальность. Не зря называется «отделение нового типа». Молодой коллектив, очень профессиональный, ожидать не пришлось вообще. Вся процедура оформления заняла максимум 15 минут, это с детальными разъяснениями что, куда и к чему.
Была приятно удивлена.
Остается только мечтать, что наше отделение на Выборгской тоже когда-то станет таким.
Коментарі (6)
Навязывание платных услуг банком. Как следствие списание «втихаря» средств со счета
И вот, очередной раз выявлено что не нужная услуга снова активна. Жаль что на сайте цензура… из приличных слов уже выбирать нечего для характеризации таких дуболомных действий банка!
Коментарі (13)
Як Ощадбанк обдирає пенсіонерів
Будь ласка, напишіть нам до особистих повідомлень до якого саме выддылення ви звертались.
Коментарі (2)
Не пользуйтесь денежными переводами
Коментарі (1)
Монополист
Кто -то наверху решил, что военных пенсионеров может обслуживать только один государственный банк и это Ощадбанк. Почему? Почему не Приватбанк, тоже государственный. Куда смотрит Нацбанк, Антимонопольный комитет Украины? И теперь Ощадбанк диктует свои недешевые услуги. Потерял карточку? Жди две недели и заплати 80 гривень. В Привате выдадут в тот же день и бесплатно, как и все СМС. В Ощадбанке СМС -банкинг — 7 гривен в месяц и отказаться от него нельзя.Моразм, но посмотреть свой остаток на карточке в банкомате можно 1 раз в сутки, за остальные разы надо платить и т.д. Когда закончится это навязывание банка пенсионерам, которые считают каждую копейку, а их все раскручивает и раскручивает Ощадбанк
Написати коментар
Банку ше є куди рости, нажаль
Маю зареєстрований ФОП рахунок, з якого кошти виводяться через спеціальну картку. Рахунок реєстрував у м.Львів, а в м.Мелітополь Запорізької області, через поломку Ощадбанкомату, моя вищевказана картка, абсолютно активна була «проковтнута» банкоматом, як пізніше виявилось «поломаним», а у такому випадку якшо карта реєструвалась в іншій області вона підлягає знищенню, а перевипуск здійснюється у відділенні де вона виготовлялась (тобто 1100 км від мого місцезнаходження). Крім того у співробітників центрального відділення м.Мелітополь виникли труднощі із знаходженням мого рахунку в базі данних Ощадбанку, бо відділення одних областей за їх словами, не мають доступу до банківської інформації інших областей. Зняти кошти з рахунку без картки неможливо, онлайн переказ коштів не доступно. В результаті я опинився в чужому місті без грошей. Співробітників банку ця ситуація не хвилює, на гарячій лінії консультанти годують обіцянками, що зі мною звяжеться відповідальний за перевипуск картки, і кажуть мені, шо це нормально, шо він мені передзвонить може сьогодні, а може завтра, а може і взагалі як здогадуюсь, тоді коли натхнення прийде)
Будьте уважні з тими кому довіряєте свою фінансову безпеку.
Написати коментар
Банк не повертає кошти
З огляду на викладене, складається враження, що отримати свої же кошти можливо лише корупційним шляхом.
Написати коментар
СМС-банкінг та обслуговування клієнтів
— Повного номера карти
— Кодового слова
— Серії паспорта
— Останніх дій по картці.
Прочекавши 10 хвилин на лінії, я отримав від оператора відповідь, що СМС-банкінг відключити неможливо, оскільки, користуючись системою ОЩАД24/7 — ви фактично ЗМУШЕНІ платити 7 грн/міс (так, копійки, але чому я повинен платити за те, чим не користуюсь). Грубо говорячи головний державний банк країни не в змозі надати безкоштовний додаток своїм клієнтам.
Друге питання — навіщо було мене тримати на лінії 10 хвилин, уточнювати дані, якщо ви і так знаєте, що від'єднати СМС-банкінг — неможливо?
Ощадбанк, ви намагаєтесь бути сучасним банком. Змінили логотип, зробили онлайн додаток, створили непоганий сайт — а толку, якщо додаток платний і постійно має технічні негаразди, а сайт працює раз через раз? Як були совком так і лишились ним…
Коментарі (2)
Обслуживание
Коментарі (1)
Замена пенсионной карточки
2.Впариваются данные кредитные карты как правило пожилым людям, пользуясь их правовой неграмотностью, в надежде что кто то по ошибке либо от безысходности активирует кредитную карту и через месяц попадёт на проценты.
3. Ну и возраст 70 лет, по достижению которого вы можете получить свою пенсионную карту без менеджера, а сразу в кассе без очереди, это не забота о стариках, как может показаться на первый взгляд. Просто открывать кредитный лимит данной категории пожилых людей в ощадбанке не рискуют, а вдруг старичок не дотянет до срока погашения кредита.
Вот такая грустная история. А управляющего отделением я бы уволил без выходного пособия за данную инициативу, хотя это вряд ли, его скорее премируют…
Коментарі (3)